Zomertransfers 2021

Alles over (mogelijke) transfers bij STVV

Moderator: stvvilvoorde

Jones
Berichten: 3186
Lid geworden op: 19 dec 2015, 20:32

Re: Zomertransfers 2021

Bericht door Jones »

Franz schreef: 01 sep 2021, 16:15
Jones schreef: 01 sep 2021, 16:04 Ze zouden nog durven vragen of de crew van Hollerbach speler-trainer zou worden om aan genoeg spelers te raken. Ge hebt een dunbevolkt middenveld met blessuregevoeligen en dan halen ze daar niks. De Belgische markt interesseert hun duidelijk niks.
Inderdaad ze hadden echt nog wel een aanvallende middenvelder moeten halen, eigenaardig dat dat niet gebeurd is.

Maar dat ze geen Belgen halen is redelijke flauwekul: het laatste jaar hebben ze er 5 gehaald, waarvan 4 gekocht en 1 gehuurd.
Dat is meer dan een hele reeks andere clubs in 1A, zoals bijv Club, KRC, Eupen, Anderlecht, en ga maar door.
Van de 4 gekochte waren er 3 voltreffers: 2 zeer goed doorverkocht, en de andere is al matchenlang uw beste speler.
Aanvulling: ik heb even de lijsten van transfers gecheckt: STVV staat daar in de Top 5 van aantal aangetrokken Belgen in 1A.
Ik bedoelde spelers kopen bij Belgische clubs
Franz
Berichten: 1772
Lid geworden op: 04 apr 2015, 15:19

Re: Zomertransfers 2021

Bericht door Franz »

Jones schreef: 01 sep 2021, 17:25
Franz schreef: 01 sep 2021, 16:15
Jones schreef: 01 sep 2021, 16:04 Ze zouden nog durven vragen of de crew van Hollerbach speler-trainer zou worden om aan genoeg spelers te raken. Ge hebt een dunbevolkt middenveld met blessuregevoeligen en dan halen ze daar niks. De Belgische markt interesseert hun duidelijk niks.
Inderdaad ze hadden echt nog wel een aanvallende middenvelder moeten halen, eigenaardig dat dat niet gebeurd is.

Maar dat ze geen Belgen halen is redelijke flauwekul: het laatste jaar hebben ze er 5 gehaald, waarvan 4 gekocht en 1 gehuurd.
Dat is meer dan een hele reeks andere clubs in 1A, zoals bijv Club, KRC, Eupen, Anderlecht, en ga maar door.
Van de 4 gekochte waren er 3 voltreffers: 2 zeer goed doorverkocht, en de andere is al matchenlang uw beste speler.
Aanvulling: ik heb even de lijsten van transfers gecheckt: STVV staat daar in de Top 5 van aantal aangetrokken Belgen in 1A.
Ik bedoelde spelers kopen bij Belgische clubs
Ik denk niet dat dat zoveel verschil maakt, het is hallucinant hoeveel spelers van buiten België al onze clubs aantrekken.
Zie: https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20210711_95804025
Caufriez en Koita kwamen van W-B, Brüls van Westerlo, Mboyo van KVK, ook Pius kwam van Antwerp.
STVV is echt niet slechter bezig op 'de Belgische markt' dan heel wat andere 1A clubs.
STVV Sint-Truidense Voetbal Vitrine
Amzu
Berichten: 228
Lid geworden op: 23 jun 2011, 23:36

Re: Zomertransfers 2021

Bericht door Amzu »

miel schreef: 01 sep 2021, 12:36
BoemBoem schreef: 01 sep 2021, 10:15 Als ik hier lees dat Suzuki onze beste transfer is krijg ik instant buikkrampen.

Denken jullie nu écht dat die vandaag gewoon vrolijk op het veld gaat staan en de volgende 4 maand alles gaat geven voor STVV?!

Voor mijn part laten ze hem meetrainen met de beloften tot Januari. Ik heb nog liever Balongo dan een speler die weigerde om ons shirt aan te trekken en te doen waar we hem voor betalen.
En geen afbreuk aan Balongo, die jongen geeft wat hij kan.
Dat is hier nog gebeurd , zelfs jaren achter elkaar door de zelfde speler
En toen ging het maar over frankskes , Roland Velkeneers speelde elke transfer periode zijn paretten dat hij weg wou
Na enkele goede matchen werd hij weer in de armen gesloten
Dan is hij uiteindelijk toch weggeraakt naar Beveren
Dit stuk hoort niet thuis in deze rubriek, maar de waarheid heeft ook haar rechten, vandaar dat ik me even geroepen voel om hier op te reageren.
Velkeneers had om 2 redenen recht van spreken :
1. hij presteerde op sportief gebied méér dan behoorlijk. Hij was in zijn tijd gewoon een heel goede doelman, niet meer of niet minder.
2. hij werd plots geconfronteerd met het feit dat hij per maand voor een spreekwoordelijke snoepcent en een kist Jonagold betaald werd en er iemand ingehaald werd (Ljubobratovisch als ik me goed herinner? Het was in elk geval een toenmalige Joegoslaaf die meer over zijn eigen voeten struikelde dan wat anders) voor een maandloon van honderdduizenden frank.
Eén van de daaropvolgende thuismatchen liet Roland een afstandsschot met een beetje curve langs hem binnen gaan. Het hele stadion joelde toen op hem, ik glimlachte want wist beter.... Niet fijn als supporter op dat moment, wel begrijpelijk.

nb: ik ben geen familie van Velkeneers, ik heb hem zelfs nog nooit gesproken, maar ik weet waar ik over schrijf.
miel
Berichten: 1672
Lid geworden op: 15 feb 2014, 10:34
Supporter van: stvv

Re: Zomertransfers 2021

Bericht door miel »

Stvv_eng schreef: 01 sep 2021, 17:20 Steuckers allemaal fijn en wel, maar hem kan/mag je niet als opties beschouwen. Ten eerste is em geblesseerd, ten tweede weten we niet eens of hij de selectie onder Hollerbach nog zal halen (Ook al is dat niet zo moeilijk tegenwoordig).

Vertrouwen in de jongeren hebben allemaal goed en wel, maar hoeveel middenvelders hebben we nu echt? De Ridder (?), Reitz, Konaté, Brüls, Durkin. Ik tel er 4 waarvan eentje nu al rood achter zn naam heeft. Veel succes later op het seizoen... en neen ik maak geen telfout ;)
Wanneer er zou gespeeld worden in een 4/3/3 of een 4/4/2 denk ik toch dat er een aantal andere namen op het scheidsrechter blad zullen staan
Als ge Steuckers of een andere jongere niet als optie mag beschouwen , moet ge ze ook geen contract geven
Hij zal toch niet eeuwig gekwetst blijven neem ik aan .Bovendien kan je alleen maar ervaring opdoen door te spelen
Als hij de selectie onder Hollerbach niet haalt , wil dat zeggen dat hij er genoeg heeft op die posities :lol:
Je kan een appel zo lang laten rijpen , tot hij rot van de boom valt ook .
Gebruikersavatar
Halenaar
Berichten: 5300
Lid geworden op: 06 okt 2010, 18:22

Re: Zomertransfers 2021

Bericht door Halenaar »

Yuma Suzuki traint terug mee en verontschuldigd zich zowaar. Als je zijn tekst op Instagram erop na leest was het weldegelijk zijn eigen keuze om de club zo te kloten.
Stvv_eng
Berichten: 1168
Lid geworden op: 20 aug 2019, 23:14

Re: Zomertransfers 2021

Bericht door Stvv_eng »

Halenaar schreef: 01 sep 2021, 17:59 Yuma Suzuki traint terug mee en verontschuldigd zich zowaar. Als je zijn tekst op Instagram erop na leest was het weldegelijk zijn eigen keuze om de club zo te kloten.
Het opmerkelijkste aan zijn post is toch dat het in het Engels staat. Kan hij plots Engels? :lol:
toyotacorolla
Berichten: 2021
Lid geworden op: 10 okt 2010, 01:35
Locatie: Limburg

Re: Zomertransfers 2021

Bericht door toyotacorolla »

YUMA SUZUKI TRAINT TERUG VOLUIT MEE BIJ STVV
Kan zich klaar stomen in de twee oefenwedstrijden die volgen.
voetballiefhebber
Berichten: 2693
Lid geworden op: 29 okt 2010, 18:18

Re: Zomertransfers 2021

Bericht door voetballiefhebber »

STimVV schreef: 01 sep 2021, 16:34 Dus als Hollerbach hier vertrekt dan vinden we dat edelmoedig en begrijpen we dat allemaal.
Maar wanneer Maes hier vertrok en dezelfde redenen aanhaalde vond iedereen het hier nen ondankbare, ne geldwolf en wat nog allemaal niet...

Als er straks pakweg een ploeg uit de duitse 2e klasse zijn T1 buiten zet en een voorstel doet aan Hollerbach zal die ook vertrekken. Blijkbaar zijn de contracten van Tateishi niet erg moeilijk om te verbreken. Of hoeveel heeft Beerschot nu juist moeten betalen? De volle 0 euro dacht ik?
STVV heeft Maes opgeraapt. Niemand wou hem nog een kans geven nadat hij negatief in de media kwam met 'Propere handen'. Meekers drong aan om Maes een kans te geven, terwijl de Japanners zwaar twijfelden. De eerste de beste club, die pas terug op het hoogste niveau kwam bood hem een contract aan en hij ging. Toen wist hij nog niet hé, wat er nu weer allemaal is gebeurd. Hij kreeg wél Brüls en Mboyo gedurende die korte tijd dat hij trainer was. Maes stapte op vlak voor de start van de voorbereiding.

Een heel ander geval dan dat Hollerbach zou opstappen. Hollerbach zou ik ook groot gelijk geven. Hem is veel beloofd, ook zelfs nog na Cercle Brugge. Hij zei nog dat ze hem beloofd hadden om nog te versterken de laatste dagen. Het tegendeel is waar, ze hebben nog 2 basispionnen laten gaan terwijl je al geen overschot hebt. Nu leiden ze met Suzuki nog eens gezichtsverlies, want mogelijk hebben ze er een ongemotiveerde speler bij die niet is weggeraakt (ook al is het vooral zijn eigen fout). Bij die vertrekkers is Mboyo (de kapitein). Te begrijpen gezien zijn leeftijd en de winst die ze nog hebben gemaakt, maar dan hadden ze wel nog iets moeten doen. Ze hebben die man en de supporters gewoon belogen.
Gebruikersavatar
KNRI
Berichten: 512
Lid geworden op: 26 aug 2011, 18:48

Re: Zomertransfers 2021

Bericht door KNRI »

Eind goed al goed.
Weer ne spits van 17 goals erbij :toppie:
Timme
Berichten: 217
Lid geworden op: 24 jan 2012, 12:57

Re: Zomertransfers 2021

Bericht door Timme »

Halenaar schreef: 01 sep 2021, 17:59 Yuma Suzuki traint terug mee en verontschuldigd zich zowaar. Als je zijn tekst op Instagram erop na leest was het weldegelijk zijn eigen keuze om de club zo te kloten.
Kan je een printscreen sturen?
Elgromi
Berichten: 419
Lid geworden op: 19 dec 2018, 17:20

Re: Zomertransfers 2021

Bericht door Elgromi »

Achja Yuma wikt er vol terug tegenaan gaan met excuses, dus naar Turkije gaan zal ook wel uitgesloten zijn?? Denk wel tussen de 3 japanners een schoon spitsenkoppel kan tussen zitten. Voordeel spreken zelfde taal die niemand anders snapt, zo was indertijd ook goal voor nakamura gevallen. Yuma vertelde hem rond hem te zweven ondat hij veel duels won. Iet daarna lag de bal in de goal.
Yellow Feaver
Berichten: 1820
Lid geworden op: 10 okt 2010, 15:46

Re: Zomertransfers 2021

Bericht door Yellow Feaver »

KNRI schreef: 01 sep 2021, 18:06 Eind goed al goed.
Weer ne spits van 17 goals erbij :toppie:
En met Vanmarsenille een keeper die ongeslagen is op het hoogste niveau. Tevens ook een spits die elke wedstrijd die hij voor ons speelde gescoord heeft. Moeder waarom klagen wij?
miel
Berichten: 1672
Lid geworden op: 15 feb 2014, 10:34
Supporter van: stvv

Re: Zomertransfers 2021

Bericht door miel »

Amzu schreef: 01 sep 2021, 17:48
miel schreef: 01 sep 2021, 12:36
BoemBoem schreef: 01 sep 2021, 10:15 Als ik hier lees dat Suzuki onze beste transfer is krijg ik instant buikkrampen.

Denken jullie nu écht dat die vandaag gewoon vrolijk op het veld gaat staan en de volgende 4 maand alles gaat geven voor STVV?!

Voor mijn part laten ze hem meetrainen met de beloften tot Januari. Ik heb nog liever Balongo dan een speler die weigerde om ons shirt aan te trekken en te doen waar we hem voor betalen.
En geen afbreuk aan Balongo, die jongen geeft wat hij kan.
Dat is hier nog gebeurd , zelfs jaren achter elkaar door de zelfde speler
En toen ging het maar over frankskes , Roland Velkeneers speelde elke transfer periode zijn paretten dat hij weg wou
Na enkele goede matchen werd hij weer in de armen gesloten
Dan is hij uiteindelijk toch weggeraakt naar Beveren
Dit stuk hoort niet thuis in deze rubriek, maar de waarheid heeft ook haar rechten, vandaar dat ik me even geroepen voel om hier op te reageren.
Velkeneers had om 2 redenen recht van spreken :
1. hij presteerde op sportief gebied méér dan behoorlijk. Hij was in zijn tijd gewoon een heel goede doelman, niet meer of niet minder.
2. hij werd plots geconfronteerd met het feit dat hij per maand voor een spreekwoordelijke snoepcent en een kist Jonagold betaald werd en er iemand ingehaald werd (Ljubobratovisch als ik me goed herinner? Het was in elk geval een toenmalige Joegoslaaf die meer over zijn eigen voeten struikelde dan wat anders) voor een maandloon van honderdduizenden frank.
Eén van de daaropvolgende thuismatchen liet Roland een afstandsschot met een beetje curve langs hem binnen gaan. Het hele stadion joelde toen op hem, ik glimlachte want wist beter.... Niet fijn als supporter op dat moment, wel begrijpelijk.

nb: ik ben geen familie van Velkeneers, ik heb hem zelfs nog nooit gesproken, maar ik weet waar ik over schrijf.
Roland was in de tijd een geweldige keeper , goed op zijn lijn en goed in de hoogte één van de beste
Gelukkig voor hem waren er toen andere reglementen , en mocht hij de bal binnen de 16 altijd oprapen
Want voetballen kon hij voor geen millimeter , men moest er steeds iemand bij halen om de bal uit te trappen op de grond , meestal Sleurs want als hij dat deed werd dat steeds een gevaarlijke situatie , dat is ook de waarheid
Spijtig voor hem anders was hij zeker naar één van de topclubs kunnen gaan en had Stvv hem niet kunnen tegenhouden
Laatst gewijzigd door miel op 01 sep 2021, 18:26, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
lindoke
Berichten: 4161
Lid geworden op: 09 okt 2010, 21:45
Supporter van: STVV

Re: Zomertransfers 2021

Bericht door lindoke »

voetballiefhebber schreef: 01 sep 2021, 18:04
STimVV schreef: 01 sep 2021, 16:34 Dus als Hollerbach hier vertrekt dan vinden we dat edelmoedig en begrijpen we dat allemaal.
Maar wanneer Maes hier vertrok en dezelfde redenen aanhaalde vond iedereen het hier nen ondankbare, ne geldwolf en wat nog allemaal niet...

Als er straks pakweg een ploeg uit de duitse 2e klasse zijn T1 buiten zet en een voorstel doet aan Hollerbach zal die ook vertrekken. Blijkbaar zijn de contracten van Tateishi niet erg moeilijk om te verbreken. Of hoeveel heeft Beerschot nu juist moeten betalen? De volle 0 euro dacht ik?
STVV heeft Maes opgeraapt. Niemand wou hem nog een kans geven nadat hij negatief in de media kwam met 'Propere handen'. Meekers drong aan om Maes een kans te geven, terwijl de Japanners zwaar twijfelden. De eerste de beste club, die pas terug op het hoogste niveau kwam bood hem een contract aan en hij ging. Toen wist hij nog niet hé, wat er nu weer allemaal is gebeurd. Hij kreeg wél Brüls en Mboyo gedurende die korte tijd dat hij trainer was. Maes stapte op vlak voor de start van de voorbereiding.

Een heel ander geval dan dat Hollerbach zou opstappen. Hollerbach zou ik ook groot gelijk geven. Hem is veel beloofd, ook zelfs nog na Cercle Brugge. Hij zei nog dat ze hem beloofd hadden om nog te versterken de laatste dagen. Het tegendeel is waar, ze hebben nog 2 basispionnen laten gaan terwijl je al geen overschot hebt. Nu leiden ze met Suzuki nog eens gezichtsverlies, want mogelijk hebben ze er een ongemotiveerde speler bij die niet is weggeraakt (ook al is het vooral zijn eigen fout). Bij die vertrekkers is Mboyo (de kapitein). Te begrijpen gezien zijn leeftijd en de winst die ze nog hebben gemaakt, maar dan hadden ze wel nog iets moeten doen. Ze hebben die man en de supporters gewoon belogen.
The truth, the whole truth and nothing but the truth.
Professionaliteit: het deskundig, op een kwalitatief goede manier uitoefenen van een beroep door de beroepskracht.
Jean-Paul
Berichten: 890
Lid geworden op: 06 aug 2019, 18:38

Re: Zomertransfers 2021

Bericht door Jean-Paul »

Bernd Hollerbach a-t-il donné sa démission à STVV?
Florian Holsbeek Florian Holsbeek
Aujourd'hui 16:15 | 0 réaction

Bernd Hollerbach a-t-il donné sa démission à STVV?

L'entraîneur allemand aurait quitté le navire ce mercredi matin.

Bernd Hollerbach aurait, selon nos informations, présenté sa démission ce mercredi matin à STVV. L'entraîneur allemand n'aurait pas apprécié de ne pas recevoir des renforts en fin de mercato, alors que le club a laissé partir Caufriez et Mboyo.

Pour le moment, l'information n'a été ni confirmé ni infirmé. Si cela se précise, STVV serait vraiment dans l'embarras pour les prochaines semaines.



Read more: https://www.walfoot.be/news/2021-09-01/ ... z75EPSlBKT
Plaats reactie