Zomertransfers 2021

Alles over (mogelijke) transfers bij STVV

Moderator: stvvilvoorde

Piana
Berichten: 1030
Lid geworden op: 21 mar 2021, 19:08
Supporter van: STVV

Re: Zomertransfers 2021

Bericht door Piana »

Jones schreef: 30 aug 2021, 23:10 Ze leren het niet he. 2 vaste pionnen verkopen de laatste dagen zonder vervanger te halen als je al versterking nodig hebt. Begrijpe wie kan…
“Kamikaze”, opschrift van het volgende spandoek op Stayen ?
Als ge voor Caufriez + Mboyo een goei 3 miljoen kunt krijgen, zou ge nogal zot zijn om het niet te doen. Ten andere, die 2,5 miljoen voor Caufriez stond als clausule in zijn contract, volgens wat ik gelezen heb. Veel keuze was er dus niet.
Qui passe dans le Hesbain, est combattu l'endemain!
Gebruikersavatar
stvv_373
Berichten: 137
Lid geworden op: 16 apr 2011, 17:28
Supporter van: STVV
Locatie: Tienen

Re: Zomertransfers 2021

Bericht door stvv_373 »

Piana schreef:
Jones schreef: 30 aug 2021, 23:10 Ze leren het niet he. 2 vaste pionnen verkopen de laatste dagen zonder vervanger te halen als je al versterking nodig hebt. Begrijpe wie kan…
“Kamikaze”, opschrift van het volgende spandoek op Stayen ?
Als ge voor Caufriez + Mboyo een goei 3 miljoen kunt krijgen, zou ge nogal zot zijn om het niet te doen. Ten andere, die 2,5 miljoen voor Caufriez stond als clausule in zijn contract, volgens wat ik gelezen heb. Veel keuze was er dus niet.
Allemaal goed en wel en van mij mogen ze ook vertrekken. Het enige probleem is dat u huiswerk nog niet klaar was voor het vertrek van caufriez en mboyo, laat staan nu. 3/4 spelers aantrekken op de laatste dag, zie ik niet meer gebeuren …… dan zouden ze op 1 dag evenveel transferts doen dan in de hele zomercarroussel AfbeeldingAfbeelding


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Stef Wijnants: "STVV is piepedood, het Japanse orkest laat het schip zinken" 31/01/2022
Roman
Berichten: 270
Lid geworden op: 17 dec 2019, 12:15
Supporter van: Stvv

Re: Zomertransfers 2021

Bericht door Roman »

Velen zijn Mboyo liever kwijt dan rijk is hier gebleken maar ik denk dat we wat hem betreft ook pas gaan weten wat we missen als hij er niet meer is. Een gelijkaardig profiel vinden op 1 dag, zelfs op 1 maand zie ik dat niet lukken. In plaats van op het laatste moment nog versterkingen binnen te halen worden we nog verzwakt, echt sterk moet ik zeggen.
Positivo
Berichten: 1938
Lid geworden op: 12 jul 2017, 17:57

Re: Zomertransfers 2021

Bericht door Positivo »

We hebben vertrouwen in Tateishi San en Pinto San.
Het is onmogelijk dat hij zijn trainer en de resterende 2000 abo's gaat te kakken zetten.
Vandaag gaat die zwaar uitpakken !
joost
Berichten: 337
Lid geworden op: 05 sep 2018, 15:30

Re: Zomertransfers 2021

Bericht door joost »

Volgens Sporza nog tot 6 september transfers mogelijk.
Iceman147
Berichten: 77
Lid geworden op: 23 aug 2011, 14:37

Re: Zomertransfers 2021

Bericht door Iceman147 »

joost schreef: 31 aug 2021, 01:09 Volgens Sporza nog tot 6 september transfers mogelijk.
Volgens mij is dat een fout van Sporza. De deadline van dit jaar is 31 augustus, pas vanaf volgend jaar zou dit opschuiven.
darion
Berichten: 1518
Lid geworden op: 20 jul 2011, 22:56

Re: Zomertransfers 2021

Bericht door darion »

Positivo schreef: 31 aug 2021, 00:07 We hebben vertrouwen in Tateishi San en Pinto San.
Het is onmogelijk dat hij zijn trainer en de resterende 2000 abo's gaat te kakken zetten.
Vandaag gaat die zwaar uitpakken !
Forget it, de financiële put vullen ja.
En wij mogen verder aanmodderen tot nieuwjaar
Lukske de Lange
Berichten: 1256
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:08

Re: Zomertransfers 2021

Bericht door Lukske de Lange »

https://www.transfermarkt.be/nils-schou ... eler/62700
Deze gaat waarschijnlijk nog naar Eupen, maar is vrij 😋 aan de overkant nog Botaka en de voetbalbelgen zijn er terug en het genurk erop ook 😁
Kanarie1987
Berichten: 256
Lid geworden op: 08 jun 2019, 14:10

Re: Zomertransfers 2021

Bericht door Kanarie1987 »

En suzuki weigert de volgende Belgische club . Antwerp wou hem 1 seizoen huren voor 1 miljoen, met optie tot aankoop .
darion
Berichten: 1518
Lid geworden op: 20 jul 2011, 22:56

Re: Zomertransfers 2021

Bericht door darion »

Ik denk dat we geen spelers uit Europa meer moeten verwachten. Ze zullen er wel nog een paar uit Japan oppikken.
Dreke
Berichten: 3649
Lid geworden op: 10 okt 2010, 20:25

Re: Zomertransfers 2021

Bericht door Dreke »

Kanarie1987 schreef: 31 aug 2021, 08:04 En suzuki weigert de volgende Belgische club . Antwerp wou hem 1 seizoen huren voor 1 miljoen, met optie tot aankoop .
Ik zou die eens goed op hun plek zetten met zo een debiel voorstel.
A loyal football fan only supports the shirt...
Henri is de man
Berichten: 1093
Lid geworden op: 11 dec 2010, 12:43

Re: Zomertransfers 2021

Bericht door Henri is de man »

Piana schreef: 30 aug 2021, 23:20
Jones schreef: 30 aug 2021, 23:10 Ze leren het niet he. 2 vaste pionnen verkopen de laatste dagen zonder vervanger te halen als je al versterking nodig hebt. Begrijpe wie kan…
“Kamikaze”, opschrift van het volgende spandoek op Stayen ?
Als ge voor Caufriez + Mboyo een goei 3 miljoen kunt krijgen, zou ge nogal zot zijn om het niet te doen. Ten andere, die 2,5 miljoen voor Caufriez stond als clausule in zijn contract, volgens wat ik gelezen heb. Veel keuze was er dus niet.
Als ge de rest van uw kern ook verkoopt, hebt ge zelfs nog veel meer dan 3M !

De zoveelste middenvinger naar het sportieve. Toen ik jong was hebben ze mij altijd verteld dat STVV in de eerste plaats een vennootschap was wiens bedoeling het is om voetbal te spelen. Vandaag zijn we een handelsbank geworden. Een doorstart in een lagere afdeling met eigen mensen - ik ben er lang geen voorstander van geweest maar het idee wordt aantrekkelijker met de transferperiode
"En nogmaals, ze moeten zich bewijzen op het veld, en als ge goed zijt komen ze u halen ! Dan komen ze u halen ! Maar ge moet eerst presteren tussen die lijnen en dan zullen we wel zien" -GB
fruitboerke
Berichten: 621
Lid geworden op: 27 dec 2018, 10:53

Re: Zomertransfers 2021

Bericht door fruitboerke »

Volgens hbvl is het nog lang niet zeker dat er nog iemand zal aangetrokken worden door STVV gezien de financiële situatie ......Wablieft :gek: ?Ze hebben godverdomme de voorbije jaren alles wat iets of wat tegen een bal kan sjotten met dikke winst verkocht .Niet zeveren he . :rood:
Ons doel ? top 5 in Belgie ( Yusuke Maranaka , hbvl 26 januari 2019 )
Stvv_eng
Berichten: 1168
Lid geworden op: 20 aug 2019, 23:14

Re: Zomertransfers 2021

Bericht door Stvv_eng »

500k gerecupereerd. Ik zou denken dat Mboyo dan voor 800k is vertrokken en niet 500k.

Denk dat de kranten weer alles fout begrepen hebben, maar goed ik kan ook fout zitten

Zouden onze beste vrienden nu nog slapen of zijn ze druk bezig? :lol:
song
Berichten: 16
Lid geworden op: 08 jul 2013, 23:28
Supporter van: STVV

Re: Zomertransfers 2021

Bericht door song »

Stvv_eng schreef: 31 aug 2021, 09:19
Zouden onze beste vrienden nu nog slapen of zijn ze druk bezig? :lol:
Ik zou daar toch eens een vlieg willen zijn vandaag. Ik vraag me echt af of ze nog de intentie hebben om spelers te halen. Stuur Pinto zenne nummer anders maar in PB, zal hem wel eens bellen :geelblauw:
Plaats reactie