Since '54 overleden

Alle info over onze ex-spelers
Mikman
Berichten: 3664
Lid geworden op: 12 okt 2010, 11:51

Since '54 overleden

Bericht door Mikman »

Ik verneem via sociale media het spijtige overlijden van (ex-)forumlid Since '54. Iemand wiens mening en rijke kennis van het STVV-verleden danig geapprecieerd werd. Langs deze weg mijn medeleven aan de ganse familie.
Gebruikersavatar
lindoke
Berichten: 4113
Lid geworden op: 09 okt 2010, 21:45
Supporter van: STVV

Re: Since '54 overleden

Bericht door lindoke »

Sterkte toegewenst aan de familie en vrienden. Ik heb Since persoonlijk gekend. Op en top STVV supporter en lid van een (indertijd) bekende Truiense familie.
Professionaliteit: het deskundig, op een kwalitatief goede manier uitoefenen van een beroep door de beroepskracht.
enerkey
Berichten: 2080
Lid geworden op: 12 okt 2010, 19:32

Re: Since '54 overleden

Bericht door enerkey »

Ik kende hem in het echt alleen van "ziens". Het laatste berichte dat hij op dit forum poste was dat we onmogelijk een vervanger konden vinden voor de Norre na zijn verkoop tijdens de winterstop. De geschiedenis heeft bewezen dat hij gelijk had. Gelijk had hij vaak denk ik. ;)

Maar je kon er ook goed mee discuciëren als je vond dat hij ongelijk had. Ik denk dat ik voor iedereen spreek als ik zeg dat het een zeer gewaardeerd forumlid was. En een bijzonder grote bijdrage heeft geleverd aan deze community. Getuige de vele berichten.

Voorts nog veel sterkte aan zijn familie moesten ze hier nog af en toe meelezen.
Gebruikersavatar
Halenaar
Berichten: 5278
Lid geworden op: 06 okt 2010, 18:22

Re: Since '54 overleden

Bericht door Halenaar »

Innige deelneming.
Gebruikersavatar
tesneusdoek
Berichten: 1867
Lid geworden op: 03 aug 2016, 18:20

Re: Since '54 overleden

Bericht door tesneusdoek »

Mijn innige deelneming.
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6717
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Since '54 overleden

Bericht door Jacques »

enerkey schreef: 17 mar 2021, 12:34 Ik kende hem in het echt alleen van "ziens". Het laatste berichte dat hij op dit forum poste was dat we onmogelijk een vervanger konden vinden voor de Norre na zijn verkoop tijdens de winterstop. De geschiedenis heeft bewezen dat hij gelijk had. Gelijk had hij vaak denk ik. ;)

Maar je kon er ook goed mee discuciëren als je vond dat hij ongelijk had. Ik denk dat ik voor iedereen spreek als ik zeg dat het een zeer gewaardeerd forumlid was. En een bijzonder grote bijdrage heeft geleverd aan deze community. Getuige de vele berichten.

Voorts nog veel sterkte aan zijn familie moesten ze hier nog af en toe meelezen.
Idem hier, de laatste jaren zag ik hem weliswaar niet vaak meer, maar als je hem tegenkwam, was hij nog altijd even vriendelijk en correct. Pff, wat een rotweek is dit zeg. Innige deelneming aan familie en vrienden. Sterkte bij het verwerken van het verlies.
Overdrijven is een kunst
Yellow Feaver
Berichten: 1802
Lid geworden op: 10 okt 2010, 15:46

Re: Since '54 overleden

Bericht door Yellow Feaver »

Een zeer aimabel man die ik destijds leren kennen heb via een supportersavond van forumleden.
Ik kon genieten van de verhalen die hij vertelde over STVV en Sint-Truiden.
Gebruikersavatar
stvvilvoorde
Berichten: 4139
Lid geworden op: 19 okt 2010, 11:07

Re: Since '54 overleden

Bericht door stvvilvoorde »

Ik had het overlijden van Since 54 (Fernand Massa) vanochtend zien passeren.
Degene die hem niet kennen als forumlid, kennen hem misschien wel als oud politiecommisaris van St-Truiden.
Zijn zoon Dirk was hier ook een zeer gewaardeerd forumlid (MrCremasco)

Sterkte aan alle familieleden en kennissen.
Gebruikersavatar
lindoke
Berichten: 4113
Lid geworden op: 09 okt 2010, 21:45
Supporter van: STVV

Re: Since '54 overleden

Bericht door lindoke »

stvvilvoorde schreef: 17 mar 2021, 15:15 Ik had het overlijden van Since 54 (Fernand Massa) vanochtend zien passeren.
Degene die hem niet kennen als forumlid, kennen hem misschien wel als oud politiecommisaris van St-Truiden.
Zijn zoon Dirk was hier ook een zeer gewaardeerd forumlid (MrCremasco)

Sterkte aan alle familieleden en kennissen.
Ik heb nog voetbal gespeeld met 3 van zijn broers. Danny, Marc en Luc.
Professionaliteit: het deskundig, op een kwalitatief goede manier uitoefenen van een beroep door de beroepskracht.
Gebruikersavatar
Krisaias
Berichten: 1447
Lid geworden op: 06 okt 2010, 21:39

Re: Since '54 overleden

Bericht door Krisaias »

Since '54 was een fijne man, STVV'er/Truienaar in hart en nieren, met zoveel mooie verhalen uit de rijke geschiedenis van de club en de stad. We gaan hem missen...

Mijn deelneming aan Cremasco en de hele familie.
"Chairmen come and go, boards come and go, but the fans remain. They are the one true constant. I've just been a custodian of the Club" - Eddie Thompson + , Dundee United
voetballiefhebber
Berichten: 2681
Lid geworden op: 29 okt 2010, 18:18

Re: Since '54 overleden

Bericht door voetballiefhebber »

Heel veel sterkte aan de nabestaanden!
lakie
Berichten: 1166
Lid geworden op: 06 nov 2010, 13:37

Re: Since '54 overleden

Bericht door lakie »

Ons kantoor was een tijdje gelegen onder zijn appartement...
Elke maandag kwam hij wel eens binnen om 'e klapke' te doen over de voetbal...

Veel sterkte aan de hele familie!
"Play for the name on the front of the shirt and they'll remember the name on the back" (Tony Adams)
Jan Bulder
Berichten: 1648
Lid geworden op: 17 okt 2010, 14:35

Re: Since '54 overleden

Bericht door Jan Bulder »

Ik denk dat ik hem voor de eerste keer ontmoette op een forummeeting in de Hel van Staaien. Ik moet toen een jaar of 17 geweest zijn. Sindsdien regelmatig een kort praatje met hem gemaakt als we mekaar tegen kwamen in de stad of op Staaien. Ik zal hem altijd op deze fijne manier blijven herinneren.

De tijd staat, jammer genoeg, niet stil. Het ga je goed Fernand. Veel sterkte aan de familie.
Gebruikersavatar
zipke373
Berichten: 1417
Lid geworden op: 29 sep 2010, 06:52
Supporter van: K.STVV

Re: Since '54 overleden

Bericht door zipke373 »

Mijn deelneming.
Jones
Berichten: 3167
Lid geworden op: 19 dec 2015, 20:32

Re: Since '54 overleden

Bericht door Jones »

Since '54 was mijn vader. Het is een groot verlies voor ons. Hij wist veel van vroeger en nu over STVV en de stad. Hij was sinds 1954 supporter, net als mijn opa die sinds 1931 Stayen opzocht. Hij zei me nog op zijn sterfbed dat hij nu niet meer ging meemaken of STVV zich ging redden. Hij was blind geworden en had kanker. maar volgde nog via de radio en de uitmatchen samen met ons op tv (luisteren) Vandaar dat hij hier niet meer kon posten
Dat vond hij verschrikkelijk erg. Hij schreef ook mee aan de befaamde "Bùkskes" van dialectgroep 't Neigemenneke en was een veelzijdig man en papa waar ik heel erg naar opkeek.
Hij kreeg les op Terbiest van oud-STVV speler Roger Maes en keek enorm naar hem op.
Ik zou nog zoveel meer kunnen vertellen over deze fantastische en sociale man.
Ik ben de "Cremasco" van vroeger en ben nu dus Jones...
Bedankt voor de fijne reacties hier en het starten van deze topic.
Hij zal van hierboven blijven supporteren voor STVV. Ik ga hem enorm missen. Bedankt voor de steunbetuigingen hier. We gaven hem gisteren een gepast eerbetoon met aandacht voor STVV. Opvolging is verzekerd. Ik en mijn zoon supporteren verder.
Plaats reactie