Peter Maes naar Beerschot

Alles over (mogelijke) transfers bij STVV

Moderator: stvvilvoorde

Dreke
Berichten: 3625
Lid geworden op: 10 okt 2010, 20:25

Re: Peter Maes naar Beerschot

Bericht door Dreke »

Combi...
A loyal football fan only supports the shirt...
Gebruikersavatar
Halenaar
Berichten: 5278
Lid geworden op: 06 okt 2010, 18:22

Re: Peter Maes naar Beerschot

Bericht door Halenaar »

Dreke schreef: 03 sep 2021, 21:19Combi...
Dat is pas covid safe, allemaal in de bus :mrgreen: veel veiliger dan met de auto apart :lol:
STimVV
Berichten: 2700
Lid geworden op: 23 okt 2010, 13:34

Re: Peter Maes naar Beerschot

Bericht door STimVV »

Halenaar schreef: 03 sep 2021, 21:27
Dreke schreef: 03 sep 2021, 21:19Combi...
Dat is pas covid safe, allemaal in de bus :mrgreen: veel veiliger dan met de auto apart :lol:
Ja mannekes... waar slaat dat toch op! :fuckyou:
Allemaal in de die bus kruipen is inderdaad toch veel minder covid-proof.
Beerschot is maar op 15 minuten van thuis, dus dacht nog es een away-match mee te pikken. But fuck it dan.
Ik kan me énorm druk maken in dergelijke achterlijke regeltjes. Terwijl ik wél gewoon tickets kan kopen aan de loketten om tussen de thuisfans te zitten. :roll:
Dreke
Berichten: 3625
Lid geworden op: 10 okt 2010, 20:25

Re: Peter Maes naar Beerschot

Bericht door Dreke »

Laat ons hopen dat het tegen 24 oktober (Oowaazjel) ander is. Of ik heb het ook aan mijn rekker. Dan sluip ik wel de poort van het bezoekersvak binnen of zoiets.
A loyal football fan only supports the shirt...
Piana
Berichten: 1014
Lid geworden op: 21 mar 2021, 19:08
Supporter van: STVV

Re: Peter Maes naar Beerschot

Bericht door Piana »

Dat er in het begin van de crisis belachelijke regeltjes werden afgekondigd, dat kon je nog begrijpen, het was nieuw voor iedereen. Maar ondertussen...
Qui passe dans le Hesbain, est combattu l'endemain!
wiekes
Berichten: 867
Lid geworden op: 15 jul 2017, 11:29

Re: Peter Maes naar Beerschot

Bericht door wiekes »

Op een ander is het niet altijd beter, nu nog c4 en het is in orde geldwolf en liefs in het zwart.
Jebus4life
Berichten: 1233
Lid geworden op: 12 dec 2014, 22:20

Re: Peter Maes naar Beerschot

Bericht door Jebus4life »

Geen 4 maand heeft hij het uitgehouden!

Er zijn genoeg trainers geweest waar je je vragen kan stellen over de manier waarop ze vertrokken. Maar meestal kon ik het (ondanks de soms pijnlijke manier) altijd nog wel ergens begrijpen en was ik zelden of nooit rancuneus. Maes daarintegen heeft het volledig op zichzelf afgeroepen. Ik ben werkelijk content dat hij het deksel serieus op de neus gekregen heeft.
Jacobus
Berichten: 116
Lid geworden op: 20 aug 2019, 18:03

Re: Peter Maes naar Beerschot

Bericht door Jacobus »

Vraag is of Peter Maes zich veel van zijn ontslag zal aantrekken.
Bij Beerschot had hij een contract getekend van 3 jaar. Gaat een mooie ontslagpremie krijgen en kan
nu van de herfstzon genieten en straks op zijn gemakske Brugge-PSG bekijken i.p.v. die stresserende trainersjob bij de Ratten.
Binnen afzienbare tijd nog eens trainer van Lommel en dan met pensioen. Kunt ge het nog beter hebben?
truieneer
Berichten: 106
Lid geworden op: 08 jul 2013, 14:37
Supporter van: STVV

Re: Peter Maes naar Beerschot

Bericht door truieneer »

:grappig: :party:
BoemBoem
Berichten: 2934
Lid geworden op: 07 sep 2015, 11:39

Re: Peter Maes naar Beerschot

Bericht door BoemBoem »

Jacobus schreef: 15 sep 2021, 13:33 Vraag is of Peter Maes zich veel van zijn ontslag zal aantrekken.
Bij Beerschot had hij een contract getekend van 3 jaar. Gaat een mooie ontslagpremie krijgen en kan
nu van de herfstzon genieten en straks op zijn gemakske Brugge-PSG bekijken i.p.v. die stresserende trainersjob bij de Ratten.
Binnen afzienbare tijd nog eens trainer van Lommel en dan met pensioen. Kunt ge het nog beter hebben?
Dacht net hetzelfde.
De kans dat hij nog hoger had kunnen trainen was nihil.

Nog een keertje kunnen cashen. Niet meer, niet minder.
STVV : Waar voetbal bijzaak is.
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6717
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Peter Maes naar Beerschot

Bericht door Jacques »

Wie weet laat Wilrijk hem wel gewoon zijnen opzeg doen, daar zijn ze toch zo sterk in. :mrgreen:
Overdrijven is een kunst
Gebruikersavatar
Halenaar
Berichten: 5278
Lid geworden op: 06 okt 2010, 18:22

Re: Peter Maes naar Beerschot

Bericht door Halenaar »

Ale, waar zijn de mannen hier die er zo zeker van waren dat het bij Beerschot het er een stuk beter aan toe ging?

Dikke karma voor het heimelijke gedoe van Beerschot en geldwolf Maes, exact de start die ze verdiend hebben. Nu nog een degradatie voor 'het betere sportieve traject' en mijn seizoen is al half geslaagd :lol:

Als kers op de taart misschien Maes binnen een paar weken nog eens uitnodigen voor TVL sportcafé. Kan hij daar weer eens met de tranen in zijn ogen gaan zitten omdat hij geen nieuwe kans krijgt op het hoogste niveau :geelblauw:
Piana
Berichten: 1014
Lid geworden op: 21 mar 2021, 19:08
Supporter van: STVV

Re: Peter Maes naar Beerschot

Bericht door Piana »

Net zoals we onze wraak gehad hebben op Ferrera met de 7-0 tegen Mechelen, hebben we onze wraak nu gehad op Maes. Beide hebben een bescheiden aandeel gehad in de mooie geschiedenis die STVV heeft, een voetnoot, maar ook niet meer dan dat.

Ik zou er toch nog geld voor geven mochten we nu eind oktober ook Brys iets dergelijks kunnen lappen. Alleen spijtig dat de interlandbreak net een weekje te laat valt. Maar pas op: in hun volgende 6 matchen mogen die bij Club, Standard en Anderlecht op bezoek. Als ze hun thuismatchen tegen Mechelen en Beerschot niet benutten... :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:
Qui passe dans le Hesbain, est combattu l'endemain!
Gebruikersavatar
stvvilvoorde
Berichten: 4139
Lid geworden op: 19 okt 2010, 11:07

Re: Peter Maes naar Beerschot

Bericht door stvvilvoorde »

Wat heeft Brys dan verkeerd gedaan?
Piana
Berichten: 1014
Lid geworden op: 21 mar 2021, 19:08
Supporter van: STVV

Re: Peter Maes naar Beerschot

Bericht door Piana »

stvvilvoorde schreef: 15 sep 2021, 16:45 Wat heeft Brys dan verkeerd gedaan?
Serieus?
Qui passe dans le Hesbain, est combattu l'endemain!
Plaats reactie