Germinal Beerschot Wilrijk - STVV

Alles over de wedstrijden van STVV
Positivo
Berichten: 1854
Lid geworden op: 12 jul 2017, 17:57

Re: Germinal Beerschot Wilrijk - STVV

Bericht door Positivo »

Karma is een bitch,

En dat gekdt OOK voor Walter Damen , Peter Maes en bij uitbreiding de hele Beerschot aanhang.
Een erg zoete overwinning voor de hele Stvv familie.
Gebruikersavatar
tesneusdoek
Berichten: 1867
Lid geworden op: 03 aug 2016, 18:20

Re: Germinal Beerschot Wilrijk - STVV

Bericht door tesneusdoek »

YES :onfire: :stvv:
Dikke match van Hayashi! :toppie: :toppie: :toppie:
smol
Berichten: 1382
Lid geworden op: 25 jan 2011, 09:35

Re: Germinal Beerschot Wilrijk - STVV

Bericht door smol »

Goede wedstrijd van Texeira die terug naar zijn beste niveau terug groeit.
STVVninof
Berichten: 579
Lid geworden op: 18 jan 2011, 10:41

Re: Germinal Beerschot Wilrijk - STVV

Bericht door STVVninof »

Heel sterke match van Konaté!
Jones
Berichten: 3167
Lid geworden op: 19 dec 2015, 20:32

Re: Germinal Beerschot Wilrijk - STVV

Bericht door Jones »

enrique schreef: 13 sep 2021, 21:48
Jones schreef: 13 sep 2021, 21:42 Zwak middenveld alweer. Waarom spelen wij met 2 zessen ? Angsthazenvoetbal...
De druk neemt toe en je kan weer maar 1 keer scoren...
Als ik 34 matchen win met 1-0 ben ik toch kampioen?, ;)
Klopt maar offensief voetbal is dit toch niet, wat Hollerbach predikt. Ons middenveld stelt offensief zeer weinig voor. En enkel Bauer gaat dat niet veranderen. Enfin ik ben natuurlijk blij met de zege en we schuiven op. Is goed voor operatie redding maar ik verwacht meer doelpogingen.
Als we 1-0 voorkomen worden we steevast naar achter geduwd.
Feit is wel dat we vroeger zo een wedstrijden verloren.
voetballiefhebber
Berichten: 2681
Lid geworden op: 29 okt 2010, 18:18

Re: Germinal Beerschot Wilrijk - STVV

Bericht door voetballiefhebber »

Superblij met deze zege. Belangrijke punten tegen rechtstreekse concurrenten. Blij dat het tegen arrogante Maes is en de oneerlijke clubleiders van Beerschot. Karma is a bitch. Trainer weghalen kost geld.

Verstuurd vanaf mijn POT-LX1A met Tapatalk

Gebruikersavatar
Brusselmans
Berichten: 3162
Lid geworden op: 22 okt 2010, 22:19

Re: Germinal Beerschot Wilrijk - STVV

Bericht door Brusselmans »

Triestige figuren hier op 't forum !
Nooit content !!!!
enrique
Berichten: 2853
Lid geworden op: 13 okt 2010, 19:24

Re: Germinal Beerschot Wilrijk - STVV

Bericht door enrique »

Als ge nu nog sterlke 8 en 10 gaat kopen, gaat ge Duchatelet wel een doos pralines moeten kopen he
T'is een van de twee
Gebruikersavatar
vuil rat
Berichten: 362
Lid geworden op: 23 jul 2021, 22:15
Supporter van: stvv

Re: Germinal Beerschot Wilrijk - STVV

Bericht door vuil rat »

6 op 6 tegen 2 concurrenten en buitenshuis de manier waarop daar ga ik niet over wakker liggen ben blij met de punten die we andere jaren lieten liggen . We spelen zowa gelijk Griekenland op het ek in 2004 . En nu die vuil smurfen pakken zondag :geelblauw:
Yellow Feaver
Berichten: 1802
Lid geworden op: 10 okt 2010, 15:46

Re: Germinal Beerschot Wilrijk - STVV

Bericht door Yellow Feaver »

Als ge met 3 centrale verdedigers speelt moet uwe driehoek int middenveld defensief zich veel minder zorgen maken. Uw twee zessen kunnen veel hoger spelen als ze elkaar goed verstaan.

Enfin zo heb ik mijn match @ interim dit weekend gewonnen :mrgreen:

Ge kunt echt niet met de punt naar achter spelen als ge met twee centrale aanvallers speelt, of uw middenveld zal heel platgedrukt worden.
Stan
Berichten: 297
Lid geworden op: 27 feb 2016, 23:20

Re: Germinal Beerschot Wilrijk - STVV

Bericht door Stan »

Schmidt en hoge ballen. Is toch een plezier om naar te kijken.
Dreke
Berichten: 3625
Lid geworden op: 10 okt 2010, 20:25

Re: Germinal Beerschot Wilrijk - STVV

Bericht door Dreke »

Stan schreef: 13 sep 2021, 22:13 Schmidt en hoge ballen. Is toch een plezier om naar te kijken.
Klopt. Maar hij moet dat irritant tijd rekken van in de eerste helft bij 0-0 al gewoon laten. Heel irritant en brengt niks op.
A loyal football fan only supports the shirt...
smol
Berichten: 1382
Lid geworden op: 25 jan 2011, 09:35

Re: Germinal Beerschot Wilrijk - STVV

Bericht door smol »

Dreke schreef: 13 sep 2021, 22:15
Stan schreef: 13 sep 2021, 22:13 Schmidt en hoge ballen. Is toch een plezier om naar te kijken.
Klopt. Maar hij moet dat irritant tijd rekken van in de eerste helft bij 0-0 al gewoon laten. Heel irritant en brengt niks op.
Volledig mee akkoord. Ik erger me hier ook aan. Zowel bij eigen team als bij tegenstander.
STVV-fan
Berichten: 5975
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: Germinal Beerschot Wilrijk - STVV

Bericht door STVV-fan »

Stan schreef: 13 sep 2021, 22:13 Schmidt en hoge ballen. Is toch een plezier om naar te kijken.
Dat zou nog maar erg zijn voor een keeper van 2 meter...

Laat the Beast maar los, eens zien wat die centrale verdediging van G*nk daar tegen kan.

Als ik de lijn van de match tegen Union (die ik volledig gezien heb, schandalige penalty en rode kaart trouwens) doortrek zal Hayashi die nog veel pijn gaan doen.

Op verplaatsing heb ik 0,0 moeite om zo te spelen ALS je wint.

Je wint, ergo geen probleem.

Schmidt, we zijn niet de Eupens en Moeskroens van deze wereld, cut the crap. Laatste 3 minuten extra time? Misschien ok, maar de rest? Not done
Gebruikersavatar
Tompie
Berichten: 3059
Lid geworden op: 05 okt 2010, 14:40
Supporter van: STVV
Locatie: Sint-Truiden

Re: Germinal Beerschot Wilrijk - STVV

Bericht door Tompie »

Het blijft zonde dat deze kern echt niet zoveel meer nodig heeft om een leuk seizoen te beleven. Vooral creativiteit ontbreekt natuurlijk …

Nu krijg je weinig goed voetbal te zien. Ze spelen naar hun mogelijkheden en we mogen blij zijn met de resultaten die we daarmee boeken. Maar attractief voetbal hoort daar jammer genoeg niet bij.

Ik denk dat Hollerbach dat op zich wel wil, maar enige realiteitszin is uiteraard op zijn plaats.

Toch verdienen heel wat spelers vanavond wel een pluim voor hun prestatie! Ik denk o.a aan Schmidt, Teixeira en Konaté. Maar ook Suzuki was meteen een meerwaarde (zonder dat het daarom al de beste Suzuki was, ver van).

Bij Hayashi ben ik toch iets minder geneigd om hem al meteen tot “The Beast” te dopen. Maar goed, dat is een persoonlijke mening en als je de winning goal maakt bij het debuut en aan de basis ligt van de winning goal bij je tweede optreden, is dat sowieso fantastisch. Laat die jongen maar naar zijn beste niveau groeien.
Football is football and talent is talent. But the mindset of your team makes all the difference.
Plaats reactie