Wintertransfers 2021-2022

Alles over (mogelijke) transfers bij STVV

Moderator: stvvilvoorde

Gebruikersavatar
AirMontella
Berichten: 1315
Lid geworden op: 25 jan 2011, 09:36

Re: Wintertransfers 2021-2022

Bericht door AirMontella »

De huidige invulling van de kern begint meer en meer op maat gemaakt te worden van de "Rode Duivels opstelling".

Pius, Lavalee, Teixeira, Buatu, Leistner zijn de opties voor centraal achterin.
Hashioka, Koita, Cacace en Wolke zijn allemaal types om alleen de flank te doen.
Reitz, Konaté, Bauer, Durkin, De Ridder en Van Dessel zijn allemaal spelers die gemaakt zijn voor de posities "Witsel, De Bruyne/Tielemans"

In de 'pocket' achter een diepe spits hebben we dan de keuze uit Bruls, Kagawa, Koita, Steuckers, Delorge, Hayashi kan dit volgens mij ook. (hier mag voor mij nog wat versterking bij).

Als diepe spits zijn er momenteel alleen Hara en Hayashi dus daar moet een stevige spits bijkomen.
Yellow Feaver
Berichten: 1820
Lid geworden op: 10 okt 2010, 15:46

Re: Wintertransfers 2021-2022

Bericht door Yellow Feaver »

Jones schreef: 13 jan 2022, 03:27 Ik las onlangs dat Hollerbach liefst spelers kreeg nu die de Belgische competitie kennen. Dat beperkt uwe zoekcirkel natuurlijk.
Welke bruikbare spits vertrok uit België en zou hier passen ?Uit de huidige 1A zie ik geen opportuniteit die haalbaar is of die men zou laten gaan (concurrent).
Een Mikautadze of Prevljak gaan nooit mogen gaan denk ik in deze fase van de competitie
De Bosniër heeft een marktwaarde van 3,3 miljoen euro. Voor hem zou ik eens diep willen gaan tasten in de geldbuidel nochtans.
Oulare, Ouwusu, Kubo en nog wel twee handen vol als ge mij ne namiddag tijd geeft :)
enerkey
Berichten: 2102
Lid geworden op: 12 okt 2010, 19:32

Re: Wintertransfers 2021-2022

Bericht door enerkey »

Haal er ene uit 1B dan ;) . Lennert Mertens of Souleymanne Anne.
moanverke
Berichten: 315
Lid geworden op: 26 jul 2011, 18:27

Re: Wintertransfers 2021-2022

Bericht door moanverke »

Ik zie er eerlijk gezegd niks meer bijkomen
The rules of soccer are very simple, basically it is this: if it moves, kick it. If it doesn't move, kick it until it does. Phil Woosnam - Welsh soccer player and manager.
STVV-fan
Berichten: 6019
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: Wintertransfers 2021-2022

Bericht door STVV-fan »

moanverke schreef: 13 jan 2022, 15:37 Ik zie er eerlijk gezegd niks meer bijkomen
Andere plaat graag.

Is meermaals aangegeven door zowel Tateishi als de connectie in Japan dat, als Suzuki vertrekt, er iets bijkomt.

Filipov stond ook bij de vertrekkers, maar moest vanwege corona bij ons blijven trainen.
De Japanners gaan u echt niet met 2,5 spits de rest van de competitie laten afwerken
Dreke
Berichten: 3649
Lid geworden op: 10 okt 2010, 20:25

Re: Wintertransfers 2021-2022

Bericht door Dreke »

STVV-fan schreef: 13 jan 2022, 15:48 Is meermaals aangegeven door zowel Tateishi als de connectie in Japan dat, als Suzuki vertrekt, er iets bijkomt.
De vraagt blijft onder deze eigenaars steeds weer niet "of" er iemand bijkomt, maar "wanneer".
A loyal football fan only supports the shirt...
STVV-fan
Berichten: 6019
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: Wintertransfers 2021-2022

Bericht door STVV-fan »

Dreke schreef: 13 jan 2022, 16:01
STVV-fan schreef: 13 jan 2022, 15:48 Is meermaals aangegeven door zowel Tateishi als de connectie in Japan dat, als Suzuki vertrekt, er iets bijkomt.
De vraagt blijft onder deze eigenaars steeds weer niet "of" er iemand bijkomt, maar "wanneer".
Ik kan niet ontkennen dat de timing, of de "snelheid" van bepaalde transfers te wensen overlaat.
moanverke
Berichten: 315
Lid geworden op: 26 jul 2011, 18:27

Re: Wintertransfers 2021-2022

Bericht door moanverke »

STVV-fan schreef: 13 jan 2022, 15:48
moanverke schreef: 13 jan 2022, 15:37 Ik zie er eerlijk gezegd niks meer bijkomen
Andere plaat graag.

Is meermaals aangegeven door zowel Tateishi als de connectie in Japan dat, als Suzuki vertrekt, er iets bijkomt.

Filipov stond ook bij de vertrekkers, maar moest vanwege corona bij ons blijven trainen.
De Japanners gaan u echt niet met 2,5 spits de rest van de competitie laten afwerken
Beste Stvv-fan

Ik wil je graag erop attent maken dat niet iedereen dezelfde mening heeft als jou.
Enige vorm van beleefd antwoorden is blijkbaar toch moeilijk voor jou. Zelfs aan iemand die jou nog nooit met je kl*te omhoog beantwoord heeft, ga je zo tewerk.
Triest… erg triest.
The rules of soccer are very simple, basically it is this: if it moves, kick it. If it doesn't move, kick it until it does. Phil Woosnam - Welsh soccer player and manager.
STVV-fan
Berichten: 6019
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: Wintertransfers 2021-2022

Bericht door STVV-fan »

moanverke schreef: 13 jan 2022, 16:56
STVV-fan schreef: 13 jan 2022, 15:48
moanverke schreef: 13 jan 2022, 15:37 Ik zie er eerlijk gezegd niks meer bijkomen
Andere plaat graag.

Is meermaals aangegeven door zowel Tateishi als de connectie in Japan dat, als Suzuki vertrekt, er iets bijkomt.

Filipov stond ook bij de vertrekkers, maar moest vanwege corona bij ons blijven trainen.
De Japanners gaan u echt niet met 2,5 spits de rest van de competitie laten afwerken
Beste Stvv-fan

Ik wil je graag erop attent maken dat niet iedereen dezelfde mening heeft als jou.
Enige vorm van beleefd antwoorden is blijkbaar toch moeilijk voor jou. Zelfs aan iemand die jou nog nooit met je kl*te omhoog beantwoord heeft, ga je zo tewerk.
Triest… erg triest.
Buiten het cynische 'andere plaat graag', is er letterlijk niets onbeleefds aan mijn post.

Ik heb ondertussen al begrepen dat, wanneer men er een andere mening erop nahoudt, men vrij snel ervan overtuigd is dat de ander onbeleefd is en u met de kloten omhoog antwoordt.

No offence meant in ieder geval
Dikke
Berichten: 147
Lid geworden op: 22 nov 2021, 23:43
Supporter van: Stvv

Re: Wintertransfers 2021-2022

Bericht door Dikke »

Volgens Voetbalbelgië zou er interesse zijn in Ganvoula van VfL Bochum, kan hem me niet voor de geest halen maar zou in het verleden bij Anderlecht en Westerlo gezeten hebben.
Gebruikersavatar
weekenders
Berichten: 1083
Lid geworden op: 29 jan 2012, 11:30
Supporter van: STVV

Re: Wintertransfers 2021-2022

Bericht door weekenders »

STVV schotelde Shinji Kagawa een contract voor. Afwachten of de 32-jarige middenvelder nog dat tikje extra kan brengen. Even daarvoor namen de Kanaries afscheid van Yuma Suzuki. Er was al een probleem in de aanval. Bernd Hollerbach hoopt dat er snel nog een spits bij zal komen. Silvère Ganvoula wordt aan STVV gelinkt.

De 25-jarige centrumspits ligt tot midden 2023 onder contract bij VfL Bochum. Ganvoula had vorig seizoen een beperkt aandeel in de promotie. In 29 duels lukte hij twee doelpunten en drie assists. In de eerste Bundesliga loopt het minder vlot. Hij kwam in negen van de achttien competitiematchen nog niet tot scoren (9% speelminuten).

Ganvoula (1,91 m) belandde in de zomer van 2016, via Raja Casablanca en Elazigspor, bij KVC Westerlo. Zes maanden later gooide RSC Anderlecht 1,2 miljoen euro op tafel. De volgende dag leenden ze Ganvoula terug aan Westerlo uit. Het volgende seizoen dropte Anderlecht bij KV Mechelen, wat niet naar de zin van de aanvaller uit de Republiek Congo was. Halfweg het seizoen 2017/2018 keerde hij dan ook terug naar Anderlecht, om zes maanden later uitgeleend te worden aan VfL Bochum, dat in 2019 een transfersom van 400.000 euro betaalde.

Zijn statistieken:

VfL Bochum 97 matchen, 23 doelpunten, 10 assists
KVC Westerlo 26 matchen, 9 doelpunten, 2 assists
Elazigspor 18 matchen, 5 doelpunten, 1 assist
RSC Anderlecht 16 matchen, 3 doelpunten
KV Mechelen 10 matchen, 1 assist
https://www.voetbalbelgie.be/voetbalnie ... 022/01/13/
STVV-fan
Berichten: 6019
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: Wintertransfers 2021-2022

Bericht door STVV-fan »

Dikke schreef: 13 jan 2022, 21:48 Volgens Voetbalbelgië zou er interesse zijn in Ganvoula van VfL Bochum, kan hem me niet voor de geest halen maar zou in het verleden bij Anderlecht en Westerlo gezeten hebben.
Gerucht van stvv_eng op Instagram.

Was een beest bij Westerlo indertijd, iets minder bij Anderlecht.
Jones
Berichten: 3190
Lid geworden op: 19 dec 2015, 20:32

Re: Wintertransfers 2021-2022

Bericht door Jones »

Laat dat toch daar aub. Als ge niet beter kunt halen dan dat, stop dan maar. Het mag duidelijk niks kosten. Arm schapen. Ik ben na 1 filmpje kijken al gestopt. Veel te statische spits.
Al 2 seizoenen niks gepresteerd en dat moet hier de aanval dragen. Heeft al 2 sezoenen amper gescoord.
Wees eens serieus he
Laatst gewijzigd door Jones op 13 jan 2022, 23:27, 4 keer totaal gewijzigd.
enerkey
Berichten: 2102
Lid geworden op: 12 okt 2010, 19:32

Re: Wintertransfers 2021-2022

Bericht door enerkey »

Ik meen mijn te herinneren dat dat een grote atletische tweevoetige spits was. En ik betwijfel of een bankzittee die regelmatig invalt in de Bunsdesliga een spits is die niks mag kosten. Hara is een spits die niks mocht kosten.
Gebruikersavatar
stvvilvoorde
Berichten: 4184
Lid geworden op: 19 okt 2010, 11:07

Re: Wintertransfers 2021-2022

Bericht door stvvilvoorde »

In Belgie heeft die toch niet echt overtuigd vond ik.
Redelijk eerste seizoen bij Westel, maar snap niet dat Anderlecht die toen kocht. (was dat geen wisselgeld operatie tussen de twee Hermans?)
Seizoen erop bij Mechelen een fiasco.
Dan naar Duitsland (Bochum - 2.Bundesliga) vertrokken en daar in zijn tweede seizoen echt heel sterk met 16 goals en een resem assists.
Stond op de radar van paar grote clubs na dat sterke tweede seizoen in Duitsland, maar geraakte net op het eind van het seizoen geblesseerd.
Dan dus nog een seizoen in de 2.bundesliga, maar 2 goals 3 assists, voornamelijk invaller, maar wel de promotie behaald.
In de 1.Bundesliga komt hij nog amper in het stuk voor.
Laatst gewijzigd door stvvilvoorde op 13 jan 2022, 23:12, 2 keer totaal gewijzigd.
Plaats reactie