Wintertransfers 2021-2022

Alles over (mogelijke) transfers bij STVV

Moderator: stvvilvoorde

Geel-Blauw
Berichten: 820
Lid geworden op: 03 dec 2014, 23:04

Re: Wintertransfers 2021-2022

Bericht door Geel-Blauw »

En ondertussen vertrekt Buati naar Turkije :headbang:
Nie zievere, speile!
Stvv_eng
Berichten: 1168
Lid geworden op: 20 aug 2019, 23:14

Re: Wintertransfers 2021-2022

Bericht door Stvv_eng »

Geel-Blauw schreef: 17 jan 2022, 06:02 En ondertussen vertrekt Buati naar Turkije :headbang:
Ik als speler zou ook vertrekken als de supporters en analisten mijn naam na zoveel jaar nog steeds fout spellen/zeggen...
Maar goed, als em zou vertrekken gun ik hem dat van harte. Beste verdediger in de ploeg en deze man moet plaats ruimen voor een 40 jarige duitser en een flaterende Pius
Brol
Berichten: 193
Lid geworden op: 18 aug 2019, 19:57

Re: Wintertransfers 2021-2022

Bericht door Brol »

En Kagawa komt die naar STVV? Ik begin meer en meer te twijfelen aan dit verhaal .
Jacobus
Berichten: 119
Lid geworden op: 20 aug 2019, 18:03

Re: Wintertransfers 2021-2022

Bericht door Jacobus »

Uit HBVL vandaag: waarom Teixeira waarschijnlijk niet veel meer gaat spelen!


Het blok van coach Bernd Hollerbach stond er gedurende het grootste deel van de partij wel weer, maar defensieve blunders hielpen de landskampioen aan een eenvoudige overwinning. Junior Pius leverde wel erg knullig in voor de rust, ook de 2-0 van Bas Dost werd op een presenteerblaadje aangeboden. Bij die verdedigende fouten stelt elke STVV-volger zich vragen, want Jorge Teixeira en Jonathan Buatu, twee pionnen die hun defensieve stabiliteit al getoond hebben in het verleden, stonden opnieuw niet in de basis. Coach Hollerbach wees naar de nul die gehouden werd in de thuiswedstrijd tegen Eupen, zijn goed recht. Toch hebben Junior Pius en Toni Leistner al vaker steken laten vallen, maar zij hebben duidelijk een streepje voor. Het is Hollerbach natuurlijk die zijn pionnen tijdens een trainingsweek dagelijks aan de slag ziet. De foutjes op wedstrijddagen spreken echter voor zich. Dat Buatu en Hollerbach geen goed huwelijk vormen, is al lang duidelijk. De verdediger nam na Brugge zowaar afscheid van zijn ploegmakkers, hij trekt naar Turkije voor een nieuw avontuur. Teixeira draagt dan weer een optie in zijn contract mee, als hij aan zijn aantal gespeelde wedstrijden komt, wordt zijn overeenkomst automatisch verlengd. Iets dat de clubleiding niet ziet zitten. Hollerbach laat niet uitschijnen dat dit een kwestie is die meespeelt in zijn keuzes. Sta ons toe daaraan te twijfelen.

Aanval blijft echter de beste verdediging. Als Brüls kompanen krijgt in de voorlinie, kan de druk op de STVV-defensie automatisch wat afnemen. Kagawa komt. Wat hij nog in zijn mars heeft zal moeten blijken. Verder dringt de komst van een ervaren spits op. Het zijn de ploegen die een killer in de rangen hebben, die onderaan gespaard blijven van degradatiemiserie. Hayashi en Hara lopen de ziel wel uit hun lijf, zelf acties forceren blijft weliswaar moeilijk. Een gegeven dat wel nodig is met de formatie waarmee STVV voetbalt. Vanaf de flanken gaat het gevaar niet komen, ook daar zijn de mogelijkheden toch beperkt. We reiken zo een reeks minpunten aan. Hiaten die richting volgend seizoen moeten opgelost worden. Tot dan moet STVV best zo snel mogelijk de klus richting behoud klaren. Op dat vlak staat volgende week een belangrijke afspraak op de agenda. Seraing vloerde Sint-Truiden dit seizoen al twee keer, op Stayen moeten de Kanaries de punten thuis kunnen houden tegen een rechtstreekse concurrent. Het resultaat van die wedstrijd kan en zal bepalend worden voor het verdere verloop van de terugronde. Winst zal rust brengen. Mits verlies kan het nog een werk van lange adem worden in 2022.[/
Gebruikersavatar
droopy
Berichten: 287
Lid geworden op: 17 jul 2011, 19:35

Re: Wintertransfers 2021-2022

Bericht door droopy »

Geel-Blauw schreef: 17 jan 2022, 06:02 En ondertussen vertrekt Buati naar Turkije :headbang:
Heeft hij al ooit 2 jaar bij de dezelfde club gespeeld?
De waarheid zal wel in het midden liggen
enrique
Berichten: 2871
Lid geworden op: 13 okt 2010, 19:24

Re: Wintertransfers 2021-2022

Bericht door enrique »

De winkel is leeg
Zet Bruls en de keeper nu nog in de vitrine
Dan kan je een bordje op de deur hangen, te koop
vdl
Berichten: 2364
Lid geworden op: 19 mei 2011, 23:13

Re: Wintertransfers 2021-2022

Bericht door vdl »

enrique schreef: 17 jan 2022, 09:02 De winkel is leeg
Zet Bruls en de keeper nu nog in de vitrine
Dan kan je een bordje op de deur hangen, te koop
Ja maar die Japanners hebben goei intenties hoor :grappig:
Lukske de Lange
Berichten: 1254
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:08

Re: Wintertransfers 2021-2022

Bericht door Lukske de Lange »

enrique schreef: 17 jan 2022, 09:02 De winkel is leeg
Zet Bruls en de keeper nu nog in de vitrine
Dan kan je een bordje op de deur hangen, te koop
En toch, ondanks discussie over hun kwaliteiten.
Kan je op basis van statistieken Cacace en Durkin nog verkopen voor gezamenlijk 4-5 miljoen volgens mij.

Ook Mory zou je met meerwaarde moeten kunnen verkopen volgend seizoen 😉

Er is dus nog kwaliteit, maar in sommige linies (vanvoor) onvoldoende.
Gezien de historie van Buatu en Teix ben ik benieuwd of we Mindombe of Diriken op de bank gaan zien verschijnen binnenkort.
BoemBoem
Berichten: 2955
Lid geworden op: 07 sep 2015, 11:39

Re: Wintertransfers 2021-2022

Bericht door BoemBoem »

vdl schreef: 16 jan 2022, 22:07
BoemBoem schreef: 16 jan 2022, 21:05
voetballiefhebber schreef: 16 jan 2022, 20:01
enrique schreef: 16 jan 2022, 10:51 Deze week zei iemand tegen mij : solden is verkopen wat er al jaren staat en da ge niet verkocht krijgt
Wel, er is toch een koper, STVV...
Of DMM, we spreken beter over DMM
STVV bestaat niet meer
Evert Winkelmans (KV Mechelen-supporter) zei enkele weken geleden ook in zijn podcast MIDMID dat STVV dood is en eigenlijk niet meer bestaat.
Hij is dan ook de enige reden dat ik niet meer naar die Mechelen podcast luister.

Hij zou beter wat naar zijn club kijken dan zich uit te spreken over zaken waar hij niks van weet.
Heel België ziet de teloorgang van stvv, op een paar enkelingen na, ge kunt naïef zijn, maar dit is toch te belachelijk.
Kerel,
Zaag eens niet. In tegenstelling tot wat gij denkt ben ik niet naïef. Ik zie heel goed hoe het hier gaat.
Iemand van Mechelen hoeft voor mij niet te verkondigen dat STVV dood is. Ik denk dat die wel genoeg stof hebben om over te praten.
Over meer dan dat gaat het niet.

En aub, reageer niet meer op mijn posts.
STVV : Waar voetbal bijzaak is.
voetballiefhebber
Berichten: 2692
Lid geworden op: 29 okt 2010, 18:18

Re: Wintertransfers 2021-2022

Bericht door voetballiefhebber »

Die Japanse ratten zijn goed bezig. Ze hebben nog niet genoeg verkloot. Is Buatu ook geen voetbalbelg? Weer een Belg die ze gaan moeten vervangen op het wedstrijdblad dan.

En aankopen? Niks, nada, noppes. Ja, een Kagawa die er nog lang niet is én zeker nog niet wedstrijdfit is.
enrique
Berichten: 2871
Lid geworden op: 13 okt 2010, 19:24

Re: Wintertransfers 2021-2022

Bericht door enrique »

voetballiefhebber schreef: 17 jan 2022, 09:53 Die Japanse ratten zijn goed bezig. Ze hebben nog niet genoeg verkloot. Is Buatu ook geen voetbalbelg? Weer een Belg die ze gaan moeten vervangen op het wedstrijdblad dan.

En aankopen? Niks, nada, noppes. Ja, een Kagawa die er nog lang niet is én zeker nog niet wedstrijdfit is.
Kagawa?
Ne foto met een truitje is alles wat we gezien hebben
Er stond niemand bij
Niet van de club, alleen hij
En was hij het? Vind hem op een paar jaar nogal fel verouderd...
Zeer ongewoon
Ik geloof er niks van
Waar zitten Statler en Waldorf eigenlijk?
Ergens ter wereld...
vdl
Berichten: 2364
Lid geworden op: 19 mei 2011, 23:13

Re: Wintertransfers 2021-2022

Bericht door vdl »

BoemBoem schreef: 17 jan 2022, 09:28
vdl schreef: 16 jan 2022, 22:07
BoemBoem schreef: 16 jan 2022, 21:05
voetballiefhebber schreef: 16 jan 2022, 20:01
enrique schreef: 16 jan 2022, 10:51 Deze week zei iemand tegen mij : solden is verkopen wat er al jaren staat en da ge niet verkocht krijgt
Wel, er is toch een koper, STVV...
Of DMM, we spreken beter over DMM
STVV bestaat niet meer
Evert Winkelmans (KV Mechelen-supporter) zei enkele weken geleden ook in zijn podcast MIDMID dat STVV dood is en eigenlijk niet meer bestaat.
Hij is dan ook de enige reden dat ik niet meer naar die Mechelen podcast luister.

Hij zou beter wat naar zijn club kijken dan zich uit te spreken over zaken waar hij niks van weet.
Heel België ziet de teloorgang van stvv, op een paar enkelingen na, ge kunt naïef zijn, maar dit is toch te belachelijk.
Kerel,
Zaag eens niet. In tegenstelling tot wat gij denkt ben ik niet naïef. Ik zie heel goed hoe het hier gaat.
Iemand van Mechelen hoeft voor mij niet te verkondigen dat STVV dood is. Ik denk dat die wel genoeg stof hebben om over te praten.
Over meer dan dat gaat het niet.

En aub, reageer niet meer op mijn posts.
Ik wist niet dat jij de exclusiviteit had om te reageren om reageren op iemand anders zijn posts.
Gebruikersavatar
Halenaar
Berichten: 5300
Lid geworden op: 06 okt 2010, 18:22

Re: Wintertransfers 2021-2022

Bericht door Halenaar »

enrique schreef: 17 jan 2022, 09:59
voetballiefhebber schreef: 17 jan 2022, 09:53 Die Japanse ratten zijn goed bezig. Ze hebben nog niet genoeg verkloot. Is Buatu ook geen voetbalbelg? Weer een Belg die ze gaan moeten vervangen op het wedstrijdblad dan.

En aankopen? Niks, nada, noppes. Ja, een Kagawa die er nog lang niet is én zeker nog niet wedstrijdfit is.
Kagawa?
Ne foto met een truitje is alles wat we gezien hebben
Er stond niemand bij
Niet van de club, alleen hij
En was hij het? Vind hem op een paar jaar nogal fel verouderd...
Zeer ongewoon
Ik geloof er niks van
Waar zitten Statler en Waldorf eigenlijk?
Ergens ter wereld...
Nu beginnen jullie zelfs al met een complottheorie af te komen voor een transfer :grappig: man man :yes:
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Brol
Berichten: 193
Lid geworden op: 18 aug 2019, 19:57

Re: Wintertransfers 2021-2022

Bericht door Brol »

Photoshop?
Gebruikersavatar
Halenaar
Berichten: 5300
Lid geworden op: 06 okt 2010, 18:22

Re: Wintertransfers 2021-2022

Bericht door Halenaar »

Stvv_eng schreef: 17 jan 2022, 07:47
Geel-Blauw schreef: 17 jan 2022, 06:02 En ondertussen vertrekt Buati naar Turkije :headbang:
Ik als speler zou ook vertrekken als de supporters en analisten mijn naam na zoveel jaar nog steeds fout spellen/zeggen...
Maar goed, als em zou vertrekken gun ik hem dat van harte. Beste verdediger in de ploeg en deze man moet plaats ruimen voor een 40 jarige duitser en een flaterende Pius
Achteraf gezien is Buatu een heel goede transfer geweest voor ons. Kwam hier gratis aan, wat volgens het vaste kenners clubje hier al reden genoeg was om hem als onvoldoende te bestempelen, maar werd dan toch snel een sterkhouder en uw beste verdediger. Ik zal niet snel vergeten hoe hij vorig seizoen bij sommige matchen heel de defensie droeg en elk duel won.

Jammer dat het nu moet stoppen, met dank aan onze Duits. Merci voor alles Buatu!
Plaats reactie