Wintertransfers 2021-2022

Alles over (mogelijke) transfers bij STVV

Moderator: stvvilvoorde

Gebruikersavatar
Brusselmans
Berichten: 3162
Lid geworden op: 22 okt 2010, 22:19

Wintertransfers 2021-2022

Bericht door Brusselmans »

Arrei, ne nieve toppic ...
Ich wil ewa lache ...
Wee kum en wee gie ?
4 mon lank, op noo de 200 bloar, dreiduzzend reakses en 250.000 kirre bezien!
Franz
Berichten: 1764
Lid geworden op: 04 apr 2015, 15:19

Re: Wintertransfers 2021-2022

Bericht door Franz »

Das nog niet open zeker die wintertransfers?
Maar goed initiatief van Herman: nog 199,5 pagina’s te gaan!
STVV Sint-Truidense Voetbal Vitrine
enerkey
Berichten: 2080
Lid geworden op: 12 okt 2010, 19:32

Re: Wintertransfers 2021-2022

Bericht door enerkey »

Benieuwd wie allemaal verpatst gaat worden. :) Nee laat die wintertransfers nog maar effe voor wat het is :lol:
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6717
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Wintertransfers 2021-2022

Bericht door Jacques »

Franz schreef: 05 okt 2021, 21:26 Das nog niet open zeker die wintertransfers?
Maar goed initiatief van Herman: nog 199,5 pagina’s te gaan!
Maakt niet uit, wij doen tegenwoordig meer transfers na/buiten de transferperiode dan tijdens. :mrgreen:
Overdrijven is een kunst
Jebus4life
Berichten: 1232
Lid geworden op: 12 dec 2014, 22:20

Re: Wintertransfers 2021-2022

Bericht door Jebus4life »

Eigenlijk is de hoeveelheid "overbodige" spelers behoorlijk klein

- Steppe
=> Eigenlijk geen overbodige speler: maar ik denk dat Kenny op zijn 33 misschien toch nog hoopt te spelen, vraag is of Vanmarsinelle klaar is om te spelen indien Schmidt uitvalt.

- Wolke
=> Ik denk dat er weinig forumgangers nog geloven in een doorbraak van Wolke. Ik denk dat hij beter een stapje terugzet naar 1B (waar hij hopelijk wel aan spelen toekomt) om dan, hopelijk voor hem, net zoals Iebe daarna een stap voorwaarts te zetten.

- Filippov
=> Inmiddels de derde trainer die hem totaal niet gebruikt? Wat de reden ook is, denk dat het voor beide partijen beter is om uit elkaar te gaan.

- Balongo
=> Ik zie het niet, is nog altijd vrij jong dus ook hier kan 1B soelaas brengen?

Zeker Kenny & Filippov zullen wel een aardige cent verdienen. Dus dat zullen wel de 2 zijn waarmee je wat ruimte kan scheppen in de begroting.
Verder zie ik maar 2 zaken waar je nu aan moet denken:

Tex is 35, De Ridder wordt 35, Bruls is er net 33.
=> Alle drie natuurlijk wel zeer waardevol, maar wel posities waar je rekening mee moet houden voor vernieuwing. Tex doet het schitterend maar ik hoorde dat die naar Portugal terug wou? De Ridder en Bruls hebben moeite om 90 minuten vol te maken.

De defensie volgend jaar zou wel eens een groot probleem kunnen worden:
=> Lavalee en Junior zijn geleend. Tex heeft nog een optie voor 1 jaar. Gaan Cacace en Hashioka blijven? Dat is zowat de ganse defensie...
ertee
Berichten: 477
Lid geworden op: 21 aug 2019, 17:41

Re: Wintertransfers 2021-2022

Bericht door ertee »

+ Lee :toppie:
bert1924
Berichten: 839
Lid geworden op: 11 okt 2010, 14:48

Re: Wintertransfers 2021-2022

Bericht door bert1924 »

juist Mitoma zien spelen bij Union: Wat een speler ,wat een snelheid !!!
Waarom ontdekken onze japanse artiesten zoiets niet.?
Mitoma,Vanzeir en Undav : wat een voorlijn !!!
Gebruikersavatar
Halenaar
Berichten: 5278
Lid geworden op: 06 okt 2010, 18:22

Re: Wintertransfers 2021-2022

Bericht door Halenaar »

bert1924 schreef: 16 okt 2021, 23:36 juist Mitoma zien spelen bij Union: Wat een speler ,wat een snelheid !!!
Waarom ontdekken onze japanse artiesten zoiets niet.?
Mitoma,Vanzeir en Undav : wat een voorlijn !!!
Ja, de mannen van DMM zullen echt niet geweten hebben dat Mitoma de beste speler was van de J-League :lol:

Was totaal onhaalbaar voor ons, Union heeft die ook alleen maar kunnen huren omdat ze de zusterclub zijn van Brighton.
Elgromi
Berichten: 419
Lid geworden op: 19 dec 2018, 17:20

Re: Wintertransfers 2021-2022

Bericht door Elgromi »

bert1924 schreef: 16 okt 2021, 23:36 juist Mitoma zien spelen bij Union: Wat een speler ,wat een snelheid !!!
Waarom ontdekken onze japanse artiesten zoiets niet.?
Mitoma,Vanzeir en Undav : wat een voorlijn !!!
Union is een zuster club van brighton als ik me niet vergis. waar deze van gehuurd is.
Als je kijkt bij top 5 duurste japanners voor de moment. 3 ervan hebben op stvv gespeeld.
Gebruikersavatar
stvvilvoorde
Berichten: 4139
Lid geworden op: 19 okt 2010, 11:07

Re: Wintertransfers 2021-2022

Bericht door stvvilvoorde »

Als ik gisteren Koita zag invallen.
Er wordt hier veel kritiek gegeven op Balongo, maar wat dan met Koita?
Heeft een miljoen gekost en volgens mij nog geen goede minuut in stvv loondienst gespeeld.
Mag voor mijn part uitgeleend worden tijdens de winterstop, hopelijk ziet Beveren nog wat in hem.
Henri is de man
Berichten: 1093
Lid geworden op: 11 dec 2010, 12:43

Re: Wintertransfers 2021-2022

Bericht door Henri is de man »

stvvilvoorde schreef: 18 okt 2021, 11:02 Als ik gisteren Koita zag invallen.
Er wordt hier veel kritiek gegeven op Balongo, maar wat dan met Koita?
Heeft een miljoen gekost en volgens mij nog geen goede minuut in stvv loondienst gespeeld.
Mag voor mijn part uitgeleend worden tijdens de winterstop, hopelijk ziet Beveren nog wat in hem.
Absoluut. Momenteel een totale miskoop. Met Suzuki erbij denk ik dat we gisteren 3 punten pakken, ongeacht de fratsen van de heren in het oranje
"En nogmaals, ze moeten zich bewijzen op het veld, en als ge goed zijt komen ze u halen ! Dan komen ze u halen ! Maar ge moet eerst presteren tussen die lijnen en dan zullen we wel zien" -GB
Louis XIV
Berichten: 1238
Lid geworden op: 22 feb 2016, 15:02

Re: Wintertransfers 2021-2022

Bericht door Louis XIV »

Mitoma Union St Gilles , Japanners onder elkaar
Moest je die kunnen halen en dat op kunstgras , dan speel je los in top 5…wat ne voetballer
Dreke
Berichten: 3624
Lid geworden op: 10 okt 2010, 20:25

Re: Wintertransfers 2021-2022

Bericht door Dreke »

Louis XIV schreef: 18 okt 2021, 20:15 Mitoma Union St Gilles , Japanners onder elkaar
Moest je die kunnen halen en dat op kunstgras , dan speel je los in top 5…wat ne voetballer
Eigendom van Brighton & Hove Albion van dezelfde eigenaar. Onhaalbaar dus.
A loyal football fan only supports the shirt...
Louis XIV
Berichten: 1238
Lid geworden op: 22 feb 2016, 15:02

Re: Wintertransfers 2021-2022

Bericht door Louis XIV »

Dreke schreef: 18 okt 2021, 21:45
Louis XIV schreef: 18 okt 2021, 20:15 Mitoma Union St Gilles , Japanners onder elkaar
Moest je die kunnen halen en dat op kunstgras , dan speel je los in top 5…wat ne voetballer
Eigendom van Brighton & Hove Albion van dezelfde eigenaar. Onhaalbaar dus.
Das ne jammere, ….wat kan die jongen voetballen seg, dat wordt ondanks zijn klein gestalte nog ne grote 😉
Jebus4life
Berichten: 1232
Lid geworden op: 12 dec 2014, 22:20

Re: Wintertransfers 2021-2022

Bericht door Jebus4life »

Zoals ik afgelopen zomer al schreef, we riskeren echt een groot probleem te hebben aankomende zomer. Veel spelers die einde contract (of einde uitleenbeurt) zijn, waar echt op ingespeeld moet worden...

In doel zitten we in principe goed
Blijven in principe/Hopelijk
Schmidt: Heeft zijn contract verlengd afgelopen zomer (geen idee tot wanneer).
Vanmarsinelle: Doorschuiven naar tweede keeper (ik hoor overal dat hij best een talent is, hij wordt volgend jaar 20 dus wat mij betreft schuif je hem door).

Vraagtekens
Steppe: Voor de duidelijkheid, ik heb absoluut niks tegen Kenny. Maar ik vermoed dat hijzelf ook opnieuw wilt spelen.

(Vermoedelijk) Weg
/

Nodig
Weinig/niets

Defensief zitten we echt met problemen
Blijven in principe/Hopelijk
Leistner: Geen idee hoelang zijn contract loopt, ik vermoed meer dan 1 jaar. Ik zou denken dat die nog wel even blijft
Bauer: Volgens Transfermarkt een contract tot 2023. Lijkt me dat die zal blijven.
Texeira: Einde contract: Gaf een jaar geleden aan er nog een paar jaar aan te willen breien bij STVV. Gezien de speelminuten die hij maakt verwacht ik een verlenging voor 1 seizoen indien hijzelf nog verder wilt gaan. Kan natuurlijk dat hij toch terug naar Portugal wilt (daar was een tijdje geleden sprake van)
Mindombe: Jeugd
Van Helden: Jeugd
Diriken: Jeugd

Vraagtekens
Janssens: Einde contract: Ik zie het niet in Wolke. Gezien het aantal (vermoedelijke) vertrekkers zou het me niet verbazen mochten ze hem toch nog een contract geven...
Hashioka: Met die bizarre huurconstructie heb ik geen idee welke plannen ze met Hashioka hebben. Hopelijk loopt hij hier nog een jaartje rond, maar zou me ook niet verbazen dat ze die ten gelde willen maken.

(Vermoedelijk) Weg
Cacace: Kans lijkt me zéér groot dat die komende zomer ten gelde gemaakt zal worden
Matsubara: Aflopend contract in de zomer, denk ook dat hij tekort komt om titularis te worden (ik heb er geen probleem mee om hem nog 1 of 2 seizoenen te houden als back-up, maar dat zal hij zelf niet willen).
Lavalee: Eind huurcontract: Ik zou wel kijken of hij haalbaar is voor een transfer?
Junior Pius: Einde huurcontract
Buatu: Aflopend contract, tenzij die gevoelig meer speelminuten gaat maken zal dat een aflopend verhaal zijn lijkt me...

Nodig
We zouden vooral in de breedte inboeten (3 van de 5 die tegen Anderlecht op het veld stonden zouden (kunnen) blijven. Maar qua linkspoten hebben we wel echt 2 of 3 spelers nodig. Lavalee proberen losweken bij Mainz zou ik wel een erg goede move vinden.

Op het middenveld riskeren we ook wel wat
Blijven in principe/Hopelijk
De Ridder: Contract tot 2023 zeker? Lijkt me dat Steve nog zal blijven?
Van Dessel: Stan zien we pas terug na nieuwjaar, lijkt me niet dat hij zal vertrekken in de komende winter/zomer
Steuckers: Is die gekwetst? Ik hoor daar zo weinig van sinds de coronauitbraak die er geweest is? Ik zag er wel wat in.
Delorge: Jeugd

Vraagtekens
Bruls: Aflopend contract. Blijft hopelijk, maar gezien zijn prestaties zal er wel interesse zijn. Wie weet wil die terug naar de bron om zijn carriere af te sluiten...
Durkin: Aflopend contract in 2023. Dus dat is verkopen of verlengen. Ik vind niet dat hij ons niveau ongroeidis, maar zal misschien andere lucht willen opsnuiven...
Konaté: Ik zie dat Konaté vaak vermeld wordt in de social media comments van andere teams (bv na Anderlecht dweepten ze vooral met hem). Daar zou wel eens (een pak) interesse voor kunnen zijn

(Vermoedelijk) Weg
Reitz: Als Hollerbach hier nog rondloopt blijft die misschien nog een jaartje. Maar kans lijkt me best groot dat die hier niet meer rondloopt volgens seizoen

Nodig
Bruls zijn contract openbreken tot de zomer van 2024 lijkt me echt aangewezen. Ook Konaté langer aan ons binden zou top zijn. Maar daar verwacht ik wel veel interesse voor. Verder verwacht ik dat ze misschien Bauer willen doorschuiven naar het middenveld.

Aanvallend is er weer een pak werk
Blijven in principe/Hopelijk
Hayashi: Nog maar net hier, tenzij die hele rare dingen gaat doen de rest van dit seizoen zal dat de vervanger van Suzuki worden
Koita: Pas gearriveerd
Vanwesemael: Jeugd

Vraagtekens
Hara: Einde uitleenbeurt. Alaves lijkt me wel het zwakke broertje van de Primera Division momenteel dus daar kan vanalles?
Ito: Einde contract. Hollerbach lijkt het er wel in te zien. Dus misschien dat die nog blijft indien hij zich kan doorzetten
Balongo: Einde contract. Gezien het een jeugdspeler is (en niet al te veel zal kosten) krijgt hij misschien nog een contract. Maar komt ogenschijnlijk echt wel te kort voor 1A

(Vermoedelijk) Weg
Suzuki: Spreekt voor zich
Filippov: Ook onder Hollerbach volledig uit beeld verdwenen. Heeft wel nog een contract voor een jaar dus wie weet doet hij dat uit.

Nodig
Ik betwijfel echt of Hayashi trefzeker genoeg is als vervanger voor Suzuki. Ook Hara (mochten we die nog kunnen houden) lijkt dat niet te zijn. Dus een spits die 15 potten maakt zou wel welkom zijn. Helaas zoekt elk team er wel zo eentje...
Plaats reactie