STVV - Anderlecht op zondag 17 oktober om 13u30

Alles over de wedstrijden van STVV
Gebruikersavatar
Sacruzsa
Berichten: 637
Lid geworden op: 13 nov 2010, 22:14
Locatie: Bevingen

Re: STVV - Anderlecht op zondag 17 oktober om 13u30

Bericht door Sacruzsa »

Ik kan niet wachten op de uitleg van de bond op de alweer voortreffelijke wedstrijd van hun refs , bij de eerste fase zal het wel iets gaan worden van 'de doelman had de intentie om de bal te pakken maar deed dat niet , hierdoor moest de Anderlecht spits een schwalbe maken en dus een terechte penalty' of zoiets in die aard :toppie:
Waar :stvv: verschijnt alle ambitie verdwijnt :end:
enrique
Berichten: 2870
Lid geworden op: 13 okt 2010, 19:24

Re: STVV - Anderlecht op zondag 17 oktober om 13u30

Bericht door enrique »

https://api.sporza.be/nl/2021/10/17/bek ... 452130927/

Al goed dat we zo gene keeper hebben...
wiekes
Berichten: 875
Lid geworden op: 15 jul 2017, 11:29

Re: STVV - Anderlecht op zondag 17 oktober om 13u30

Bericht door wiekes »

De uitspraken van Bruls en de T2 waren de nagel op de kop wachten hoe ze op de bond gaan reageren gelijk krijg je toch niet ofwel kan je het gaan uitleggen bij de bond over die uitspraken want die waren niet mals maar juist.
Jones
Berichten: 3177
Lid geworden op: 19 dec 2015, 20:32

Re: STVV - Anderlecht op zondag 17 oktober om 13u30

Bericht door Jones »

Jacques schreef: 15 okt 2021, 13:11
Piana schreef: 15 okt 2021, 11:22 Het probleem van opvolging is trouwens iets wat in de sterren geschreven stond. De Hel stond vroeger vol met jeugd, in de Kanarie was ik al 10 jaar de jeugd...
Een terechte en pijnlijke vaststelling die kadert in een breder demografisch probleem. Bijna alle indicatoren in St-Truiden en (Zuid-)Limburg staan op negatief. Er is minder schoolgaande jeugd dan in onze tijd, we vergrijzen sneller dan het Vlaams gemiddelde en er is (in tegenstelling tot alle andere provincies) een daling van het aantal twintigers. De stad/regio leidt onder een combinatie van steeds meer hoogopgeleide jeugd die in eigen stad geen job vindt en ook nog eens geconfronteerd wordt met een erbarmelijke ontsluiting naar die steden/regio's waar de hoogopgeleide jobs wel te vinden zijn. Het gevolg is dat een deel van de pool waaruit de club kan rekruteren na de studies gewoon niet meer terugkeert naar de regio en daardoor ook voor het voetbal grotendeels verloren is. De zorgstad waar men in St-Truiden graag mee uitpakt is eigenlijk gewoon een groot rusthuis in wording, dat is de harde realiteit. Het (enige) voordeel is dat ik me nog relatief jong voel als ik over straat wandel. Weliswaar niet omdat ik zo jong ben, maar omdat de rest nog ouder is... :?
In die context moet je als club dubbel zo hard je best doen, als je de tribunes wil verjongen en op dat vlak bougeert er amper iets. Als je de harten en hoofden van de mensen (van jong tot oud) wil veroveren, moet je beginnen met al aanwezig te zijn in de media, in het straatbeeld, in de scholen, in de lokale (sport)verenigingen, overal waar je doelpubliek kan zitten. Wij zijn nergens zichtbaar. Uit het oog en dus uit het hart. Facebook en instagram, fijn, maar dat alleen is niet voldoende. Dat vb. van Wellen is pijnlijk op dat vlak, als je dan ook nog eens ziet dat Genk daar een evenement organiseert voor de jeugdspelers. Ze plukken de jonge spelers en supporters (incl. de jonge ouders) gewoon weg van onder onze neus en wij staan erbij en kijken ernaar. :end:
Zeer juist. Identiek mijn gedacht
Jones
Berichten: 3177
Lid geworden op: 19 dec 2015, 20:32

Re: STVV - Anderlecht op zondag 17 oktober om 13u30

Bericht door Jones »

Piana schreef: 15 okt 2021, 11:22
sintruin 373 schreef: 14 okt 2021, 10:47 die combiregeling dat bestaat al jaren tegen anderlecht,brugge,standard ,antwerp en de smurfen ,maar als je dan ziet dat dat er bvb een combiregeling is tegen charleroi of ohl dat is toch te belachelijk voor woorden zowel voor de stvv supporters als voor de bezoekers .en inderdaad er zijn veel mensen die de dag zelf beslissen om eens naar de match te gaan kijken bv tegen oostende maar wedstrijden tegen anderlecht of brugge en genk dat weet je meestal toch al op voorhand als je wil gaan kijken of niet en dan zorg je wel dat je een kaart heb .wat het aanvangsuur betreft daar kan stvv niets aan doen dat zijn de tv zenders die dat bepalen .maar inderdaad er zou wat meer actie moeten ondernomen worden van stvv uit om terug de mensen naar stayen te krijgen
Het excuus van de combi is ook heel makkelijk he. Het is ook niet of dat een nieuw gegeven is. Het uur... ja... Half 2 is vervelend op een zondag, maar is het verschil met 3 uur, zoals het jaar en dag geweest is, dan zo groot? Toegegeven, in de jaren 2000 kwam er ook steeds minder volk op zondagmiddag, maar als er een topclub kwam zat de boel vol.

Ik kreeg gister reclame op fb voor de match van Wellen, gratis inkom voor jeugdspelers en ouders + een gratis hamburger. Ik ken mensen die gaan, die vinden het daar altijd gezellig en die gaan 2 weken erna terug. Die mensen komen zondag trouwens ook naar Stayen, dan vinden ze het koud, kil en afstandelijk en als het niet tegen een topclub is komen ze over 2 weken niet terug....
Komt dat door die gratis hamburger? Natuurlijk niet, maar het is een gevoel en dat draai je niet om door niets te doen. Ik dacht trouwens dat er communicatie - en reclamebureaus genoeg zijn in onze streken om eens te raadplegen, maar dat wordt ook niet gedaan blijkbaar.

Een match tegen Club en Anderlecht is ook niets speciaals meer. Als je wil zie je die 3 keer per week spelen. Dat is het grote verschil met 30 jaar geleden. Als de jeugd moet kiezen tussen Man City - Chelsea op TV of STVV - Oostende in weer en wind, dan kiezen ze voor het eerste. Dat scherm is voor hun de normaalste zaak ter wereld geworden. Het probleem van opvolging is trouwens iets wat in de sterren geschreven stond. De Hel stond vroeger vol met jeugd, in de Kanarie was ik al 10 jaar de jeugd...
Klopt. Mijn zoon is speler in de jeugd van Wellen en Wellen heeft een samenwerkingsakkoord met GENK.Alleen komt er niks jeugd over van Genk, wel in de omgekeerde richting misschien. Tot over een paar jaar werkte Wellen samen met STVV.
Laatst gewijzigd door Jones op 17 okt 2021, 20:05, 1 keer totaal gewijzigd.
Piana
Berichten: 1030
Lid geworden op: 21 mar 2021, 19:08
Supporter van: STVV

Re: STVV - Anderlecht op zondag 17 oktober om 13u30

Bericht door Piana »

Jones schreef: 17 okt 2021, 19:58
Jacques schreef: 15 okt 2021, 13:11
Piana schreef: 15 okt 2021, 11:22 Het probleem van opvolging is trouwens iets wat in de sterren geschreven stond. De Hel stond vroeger vol met jeugd, in de Kanarie was ik al 10 jaar de jeugd...
Een terechte en pijnlijke vaststelling die kadert in een breder demografisch probleem. Bijna alle indicatoren in St-Truiden en (Zuid-)Limburg staan op negatief. Er is minder schoolgaande jeugd dan in onze tijd, we vergrijzen sneller dan het Vlaams gemiddelde en er is (in tegenstelling tot alle andere provincies) een daling van het aantal twintigers. De stad/regio leidt onder een combinatie van steeds meer hoogopgeleide jeugd die in eigen stad geen job vindt en ook nog eens geconfronteerd wordt met een erbarmelijke ontsluiting naar die steden/regio's waar de hoogopgeleide jobs wel te vinden zijn. Het gevolg is dat een deel van de pool waaruit de club kan rekruteren na de studies gewoon niet meer terugkeert naar de regio en daardoor ook voor het voetbal grotendeels verloren is. De zorgstad waar men in St-Truiden graag mee uitpakt is eigenlijk gewoon een groot rusthuis in wording, dat is de harde realiteit. Het (enige) voordeel is dat ik me nog relatief jong voel als ik over straat wandel. Weliswaar niet omdat ik zo jong ben, maar omdat de rest nog ouder is... :?
In die context moet je als club dubbel zo hard je best doen, als je de tribunes wil verjongen en op dat vlak bougeert er amper iets. Als je de harten en hoofden van de mensen (van jong tot oud) wil veroveren, moet je beginnen met al aanwezig te zijn in de media, in het straatbeeld, in de scholen, in de lokale (sport)verenigingen, overal waar je doelpubliek kan zitten. Wij zijn nergens zichtbaar. Uit het oog en dus uit het hart. Facebook en instagram, fijn, maar dat alleen is niet voldoende. Dat vb. van Wellen is pijnlijk op dat vlak, als je dan ook nog eens ziet dat Genk daar een evenement organiseert voor de jeugdspelers. Ze plukken de jonge spelers en supporters (incl. de jonge ouders) gewoon weg van onder onze neus en wij staan erbij en kijken ernaar. :end:
Zeer juist. Identiek mijn gedacht
Als het juist is wat ze mij vertelt hebben, en hun kinderen sjotten in de jeugd van Wellen dus er zal wel iets van aan zijn, staan de jeugdtrainers van Wellen op de "payroll" van Genk. Dat is niet de enige club waar dat zo bij is... Wat wij niet doen, doet Genk gewoon héél goed.
Qui passe dans le Hesbain, est combattu l'endemain!
wiekes
Berichten: 875
Lid geworden op: 15 jul 2017, 11:29

Re: STVV - Anderlecht op zondag 17 oktober om 13u30

Bericht door wiekes »

Het gaat hier over de wedstrijd van vandaag niet over Genk of Wellen dat interesseert mij geen kl-ten.
Jones
Berichten: 3177
Lid geworden op: 19 dec 2015, 20:32

Re: STVV - Anderlecht op zondag 17 oktober om 13u30

Bericht door Jones »

wiekes schreef: 17 okt 2021, 17:48 Kunnen ze die Franck Raes hier niet weigeren wat die van tijd uitkraamt niet te doen ,goed dat Sonck hem af en toe op zijn plaats zet blijkbaar is onze keeper een Duitse Japanner, zou beter in zijne zetel blijven zitten.
Misschien naar Stayen komen, dan hoort ge hem niet en kunt ge nog een pint drinken met vrienden.
wiekes
Berichten: 875
Lid geworden op: 15 jul 2017, 11:29

Re: STVV - Anderlecht op zondag 17 oktober om 13u30

Bericht door wiekes »

Mag geen pint drinken
Jones
Berichten: 3177
Lid geworden op: 19 dec 2015, 20:32

Re: STVV - Anderlecht op zondag 17 oktober om 13u30

Bericht door Jones »

wiekes schreef: 17 okt 2021, 20:18 Mag geen pint drinken
Ne cola dan :drunk:
wiekes
Berichten: 875
Lid geworden op: 15 jul 2017, 11:29

Re: STVV - Anderlecht op zondag 17 oktober om 13u30

Bericht door wiekes »

Mijnheer Pots heeft de betwiste fases al beoordeeld en vond dat scheidsrechter en var correct gehandeld hebben remember in het verleden Anderlecht-Stvv wie was daar scheidsrechter Pots dat die maar zwijgt over correct zijn, op een kanon steken en weg ermee.
Iceman147
Berichten: 77
Lid geworden op: 23 aug 2011, 14:37

Re: STVV - Anderlecht op zondag 17 oktober om 13u30

Bericht door Iceman147 »

Heel hard genoten van dit STVV. Hopelijk meer van dat :love:

Hara een aanwinst voor de ploeg, wint veel duels en kan best goed voetballen voor zijn lengte. Bruls weer de draaischijf, net zoals op Standard. Binnen twee weken Brugge voor de bijl!
wiekes
Berichten: 875
Lid geworden op: 15 jul 2017, 11:29

Re: STVV - Anderlecht op zondag 17 oktober om 13u30

Bericht door wiekes »

Daar heb ik 42 jaar gewerkt daar zit ik vol van .
Gebruikersavatar
KNRI
Berichten: 510
Lid geworden op: 26 aug 2011, 18:48

Re: STVV - Anderlecht op zondag 17 oktober om 13u30

Bericht door KNRI »

Hadden we vandaag verloren, en het scheelde niet veel, dan kon je toch niet anders dan concluderen dat de arbitrage serieus stonk. Twee tegendoelpunten in cadeauverpakking...opnieuw tegen Anderlecht...
Kom seg :roll:

En dan durft Kompany nog te weren dat zij benadeeld werden. :gek:
Ik hoop dat ze volgend jaar een paar divisies lager moeten aantreden!
Jones
Berichten: 3177
Lid geworden op: 19 dec 2015, 20:32

Re: STVV - Anderlecht op zondag 17 oktober om 13u30

Bericht door Jones »

Feit is dat STVV, de kanaries, veel beter waren dan de kiekefretters. Als we werken aan de efficiëntie, hebben we geen var nodig. Dat is iets om naar uit te kijken. We kunnen van veel ploegen winnen maar dan moet de efficiëntie omhoog. Brüls durft Bocaut te hekelen op TVL. Terecht. De schande voorbij. En dan zijn ze verwonderd dat ze niet internationaal mogen fluiten.
Dan vind ik een extra scheids achter doel nog beter. Ze willen Beneliga. Ze zouden het beter met de var doen. De var in België, een Hollander, in Holland een Belg. Direct gedaan met die zever. Geen partijdigheid mogelijk
Plaats reactie