STVV - Anderlecht op zondag 17 oktober om 13u30

Alles over de wedstrijden van STVV
wiekes
Berichten: 867
Lid geworden op: 15 jul 2017, 11:29

Re: STVV - Anderlecht op zondag 17 oktober om 13u30

Bericht door wiekes »

Dat zal niet gebeuren er zijn te veel grote ploegen bij betrokken als het maar kleine ploegen waren dan was het een andere zaak en de bond stinkt zelf met de zaak Erwin Lemmens.
Jones
Berichten: 3167
Lid geworden op: 19 dec 2015, 20:32

Re: STVV - Anderlecht op zondag 17 oktober om 13u30

Bericht door Jones »

Feit is dat STVV, de kanaries, veel beter waren dan de kiekefretters. Als we werken aan de efficiëntie, hebben we geen var nodig. Dat is iets om naar uit te kijken. We kunnen van veel ploegen winnen maar dan moet de efficiëntie omhoog. Brüls durft Bocaut te hekelen op TVL. Terecht. De schande voorbij. En dan zijn ze verwonderd dat ze niet internationaal mogen fluiten.
Dan vind ik een extra scheids achter doel nog beter. Ze willen Beneliga. Ze zouden het beter met de var doen. De var in België, een Hollander, in Holland een Belg. Direct gedaan met die zever. Geen partijdigheid mogelijk
Stan
Berichten: 297
Lid geworden op: 27 feb 2016, 23:20

Re: STVV - Anderlecht op zondag 17 oktober om 13u30

Bericht door Stan »

Jones schreef: 17 okt 2021, 20:37 Feit is dat STVV, de kanaries, veel beter waren dan de kiekefretters. Als we werken aan de efficiëntie, hebben we geen var nodig. Dat is iets om naar uit te kijken. We kunnen van veel ploegen winnen maar dan moet de efficiëntie omhoog. Brüls durft Bocaut te hekelen op TVL. Terecht. De schande voorbij. En dan zijn ze verwonderd dat ze niet internationaal mogen fluiten.
Dan vind ik een extra scheids achter doel nog beter. Ze willen Beneliga. Ze zouden het beter met de var doen. De var in België, een Hollander, in Holland een Belg. Direct gedaan met die zever. Geen partijdigheid mogelijk
Dragen die Hollandse scheidsrechters geen rolex? :lol:
Piana
Berichten: 1014
Lid geworden op: 21 mar 2021, 19:08
Supporter van: STVV

Re: STVV - Anderlecht op zondag 17 oktober om 13u30

Bericht door Piana »

De match tegen Genk was goed, maar toen konden we niets pakken, deze was super maar alweer zijn we te weinig beloond.

Wat Hollerbach met deze groep doet, is nog véél beter dan wat Brys en Maes gepresteerd hebben (en dat was ook al goed, dat mag gezegd worden). Sturm und drang gekoppeld aan voetbal, het samenspel voorafgaand aan de kans van Hayashi na 21 min in de eerste helft: wat was dat? :o Jaren geleden dat we zoiets gezien hebben.

Elke, maar dan ook elke, STVV-liefhebber die nu niet tegen Club komt doet deze groep oneer aan. Als we zo voetballen kunnen we tegen iedereen winnen, ALS we ook onszelf eens beginnen te belonen natuurlijk.
Qui passe dans le Hesbain, est combattu l'endemain!
kedkedet
Berichten: 204
Lid geworden op: 16 okt 2010, 21:08

Re: STVV - Anderlecht op zondag 17 oktober om 13u30

Bericht door kedkedet »

Die Duitse inbreng legt STVV duidelijk geen windeieren. Hun mentaliteit sluit aan bij de onze. Storm und drang ! Zo lok je de Truienaar weer naar Stayen. Zegge het voort !
Gebruikersavatar
Tompie
Berichten: 3059
Lid geworden op: 05 okt 2010, 14:40
Supporter van: STVV
Locatie: Sint-Truiden

Re: STVV - Anderlecht op zondag 17 oktober om 13u30

Bericht door Tompie »

Eigenlijk belonen we onszelf al drie thuiswedstrijden op rij te weinig.

Zowel tegen Genk, Oostende als Anderlecht hadden we kunnen winnen. Die laatste twee eigenlijk gewoon moeten winnen. Vandaag speelde je tegen meer dan 11 man.

Aangenaam verrast overigens door het geleverde spel. Ik ben dit seizoen daar al kritisch over geweest, maar zowel tegen Oostende (na de rust) als vandaag was het echt wel genieten. Meer dan gewoon strijd en een goede organisatie, maar ook aanvallend wat laten zien. We creëren veel meer kansen ondertussen.

Tegen Brugge moet Stayen nog eens ouderwets vol lopen. Dat verdient deze ploeg toch wel.
Football is football and talent is talent. But the mindset of your team makes all the difference.
Jones
Berichten: 3167
Lid geworden op: 19 dec 2015, 20:32

Re: STVV - Anderlecht op zondag 17 oktober om 13u30

Bericht door Jones »

Tegen Brugge heb je de arbitrage ook tegen, wedden ?
We kunnen er niet omheen dat onze staf er swung in geslepen heeft, in deze ploeg. Duitse degelijkheid. Met een trefzekere spits naast Suzuki staan we enkele plaatsen hoger. Hayashi en Hara zijn werkers maar het moet verfijnder, slimmer, subtieler. Onze aanvallers scoren te moeilijk
STVV-fan
Berichten: 5975
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: STVV - Anderlecht op zondag 17 oktober om 13u30

Bericht door STVV-fan »

We zijn met 4 kameraden (waaronder 1 Anderlecht supporter, excuses daarvoor, hij heeft zich gedragen) gaan kijken.

De Anderlecht supporter zelf was gedegouteerd over de penaltyfases.

Wij waren stukken beter, simpel.

Echt genoten van de match trouwens.
Mijn kameraden, die eigenlijk niet frequent komen, waren gecharmeerd en wouden nog vaker aanwezig zijn.
toyotacorolla
Berichten: 2021
Lid geworden op: 10 okt 2010, 01:35
Locatie: Limburg

Re: STVV - Anderlecht op zondag 17 oktober om 13u30

Bericht door toyotacorolla »

Wat een match van STVV.
Anderlecht mag met het schaamrood Staaien verlaten, met de hulp van de scheids toch een punt mee.
STVV-fan
Berichten: 5975
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: STVV - Anderlecht op zondag 17 oktober om 13u30

Bericht door STVV-fan »

Ik heb nog geen reacties gezien, buiten TVL ( Shmitt en Brüls zijn nog veel te zacht!)

Maar als Pots zijn muil opentrekt, weet ge dat hij gaat zeveren.
Hayashi wordt gehaakt, niks.
Kouamé gaat letterlijk gewoon liggen, maar krijgt wel de penalty...
toyotacorolla
Berichten: 2021
Lid geworden op: 10 okt 2010, 01:35
Locatie: Limburg

Re: STVV - Anderlecht op zondag 17 oktober om 13u30

Bericht door toyotacorolla »

Inderdaad, Stvv mag zich bestolen voelen/
DJ Amiga
Berichten: 404
Lid geworden op: 22 nov 2010, 12:42

Re: STVV - Anderlecht op zondag 17 oktober om 13u30

Bericht door DJ Amiga »

Na de beslissing van de var om de bal op de stip te leggen, ben ik opgestapt en naar huis gereden. Zoveel corruptie en beïnvloeding heb ik op 35 minuten voetbal nooit gezien.

Bij de eerste fase is het de beslissing van de scheids om die bal op de stip te leggen, of je daar nu akkoord mee bent of niet. Maar het gebrek aan rechtlijnigheid in de beslissingen erna, zorgt ervoor dat de scheids (en de assistentie die hij die match heeft) de match helemaal eenzijdig beslist en beïnvloedt. Dit is gestuurde corruptie, zelden gezien

Ik twijfel om nog ooit naar eerste klasse voetbal te gaan kijken, de belangen die in die competitie spelen, heeft weinig met de sport te maken, maar meer met macht en geld. Mijn kinderen waren vandaag niet mee maar die snapten na het zien van de beelden helemaal niets van de beslissingen.

Geef mij dan maar lager geklasseerd voetbal, waar een var niet tussenkomt en de scheidsrechters mensen zijn die ook fouten maken maar waar er geen druk van bovenuit wordt gevoerd

Ik vond STVV vandaag swingend en echt goed. Jammer dat ze daar door het publiek niet voor beloond worden
Jebus4life
Berichten: 1233
Lid geworden op: 12 dec 2014, 22:20

Re: STVV - Anderlecht op zondag 17 oktober om 13u30

Bericht door Jebus4life »

Amai, wij mogen ferm klagen. Maar die van Eupen, dat was zeker zo erg. De penalty daar was even belachelijk als die hier (als zelfs Vanhaezebrouck de penalty voor zijn eigen ploeg onterecht vond... ). De tweede goal, wordt een fout gefloten tegen Eupen, die van Gent spelen snel verder (en nemen de vrije trap 15 ofzo meter verder dan waar de fout gebeurd). Scheids had in eerste instantie niet eens door dat ze al aan het spelen waren, maar laat het gewoon doorgaan :gek:

Verschil is wel dat Gent zelfs zonder die cadeaus met 5-0 ofzo hadden moeten winnen, maar toch. Denk dat dit qua arbitrage echt veruit de belachelijkste speeldag was die ik ooit heb meegemaakt. 0.0
STVV-fan
Berichten: 5975
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: STVV - Anderlecht op zondag 17 oktober om 13u30

Bericht door STVV-fan »

Jebus4life schreef: 17 okt 2021, 23:53 Amai, wij mogen ferm klagen. Maar die van Eupen, dat was zeker zo erg. De penalty daar was even belachelijk als die hier (als zelfs Vanhaezebrouck de penalty voor zijn eigen ploeg onterecht vond... ). De tweede goal, wordt een fout gefloten tegen Eupen, die van Gent spelen snel verder (en nemen de vrije trap 15 ofzo meter verder dan waar de fout gebeurd). Scheids had in eerste instantie niet eens door dat ze al aan het spelen waren, maar laat het gewoon doorgaan :gek:

Verschil is wel dat Gent zelfs zonder die cadeaus met 5-0 ofzo hadden moeten winnen, maar toch. Denk dat dit qua arbitrage echt veruit de belachelijkste speeldag was die ik ooit heb meegemaakt. 0.0
Gene paniek, tegen Brugge krijgt ge hem 3 keer zo hard in de kakker geduwd met 13 minuten extra tijd om Brugge toch nog proberen de overwinning te schenken.

Als ploeg nu niet afgeven, blijven kritiek geven op de wedstrijdleiding, maakt niet uit dat de referee departement gaat wenen. Tegen Brugge hebt ge het sowieso aan uwe rekker, dus waarom geen druk op die leiding zetten?
voetballiefhebber
Berichten: 2681
Lid geworden op: 29 okt 2010, 18:18

Re: STVV - Anderlecht op zondag 17 oktober om 13u30

Bericht door voetballiefhebber »

Jones schreef: 17 okt 2021, 22:43 Tegen Brugge heb je de arbitrage ook tegen, wedden ?
We kunnen er niet omheen dat onze staf er swung in geslepen heeft, in deze ploeg. Duitse degelijkheid. Met een trefzekere spits naast Suzuki staan we enkele plaatsen hoger. Hayashi en Hara zijn werkers maar het moet verfijnder, slimmer, subtieler. Onze aanvallers scoren te moeilijk
Hayashi en Hara zijn inderdaad harde werkers, maar helaas zijn het geen afwerkers. Suzuki betaalt de tol van het missen van de voorbereiding en de eerste competitiewedstrijden. Had te weinig ritme en ging dan meteen er volledig voor. Nu dus een hele tijd out. Ik vrees dat je voor Nieuwjaar er niet veel meer aan gaat hebben. In het tussenseizoen zal hij weer moeten opbouwen, als er een stage komt.

In deze ploeg kan wel iedereen scoren. Na 11 speeldagen heeft voor het eerst een speler twee keer gescoord. Daarvoor hadden er een stuk of 9 al gescoord.

Zo goed als tegen Anderlecht nu, heb ik STVV al heel lang niet meer zien spelen. Er zat alles in! Niemand viel uit de toon. Supersterke prestatie ook van Cacace, die nochtans ver heeft moeten reizen in de week. Kompany zocht naar excuses en de interlands zaten volgens hem er veel voor tussen dat ze niet goed presteerden. De meeste van Anderlecht moesten toch niet zo ver reizen.

Brüls zei op TVL: "We gaan moeten trainen op afwerken".
Plaats reactie