STVV - Anderlecht op zondag 17 oktober om 13u30

Alles over de wedstrijden van STVV
Jebus4life
Berichten: 1233
Lid geworden op: 12 dec 2014, 22:20

STVV - Anderlecht op zondag 17 oktober om 13u30

Bericht door Jebus4life »

Net na de interlandbreak komt Kompany met zijn troepen naar Stayen.
Kunnen we na de openingsspeeldag eindelijk nog eens 3 punten thuishouden?

Bij puntengewin springen we over de mauven naar een play-off plek. Bovendien breiden we dan onze voorsprong op de onderste regionen uit het klassement wat uit. Want hoewel Beerschot al op 12 punten staat, blijft de marge richting ploegen als Cercle, OHL en Zulte maar een punt of 5-6.

Ik zal er alvast bijzijn! :geelblauw:
Jacobus
Berichten: 116
Lid geworden op: 20 aug 2019, 18:03

Re: STVV - Anderlecht op zondag 17 oktober om 13u30

Bericht door Jacobus »

Ter voorbereiding met 1-4 gewonnen in Duisburg.
1-1: Koita
1-2: Hayashi
1-3: Ito
1-4: Suzuki

Begin jaren '70 ging STVV daar al eens shoppen (speelden toen soms in de Bundesliga): o.a. Wissmann en Retkowski.
enerkey
Berichten: 2080
Lid geworden op: 12 okt 2010, 19:32

Re: STVV - Anderlecht op zondag 17 oktober om 13u30

Bericht door enerkey »

Jacobus schreef: 07 okt 2021, 19:02 Ter voorbereiding met 1-4 gewonnen in Duisburg.
1-1: Koita
1-2: Hayashi
1-3: Ito
1-4: Suzuki

Begin jaren '70 ging STVV daar al eens shoppen (speelden toen soms in de Bundesliga): o.a. Wissmann en Retkowski.
Quizvraag. Wie was de laatste speler die overkwam van Duisburg? Om dan zijn laatste goal in 1ste te scoren tegen Anderlecht
Gebruikersavatar
Krisaias
Berichten: 1447
Lid geworden op: 06 okt 2010, 21:39

Re: STVV - Anderlecht op zondag 17 oktober om 13u30

Bericht door Krisaias »

enerkey schreef: 07 okt 2021, 21:47
Jacobus schreef: 07 okt 2021, 19:02 Ter voorbereiding met 1-4 gewonnen in Duisburg.
1-1: Koita
1-2: Hayashi
1-3: Ito
1-4: Suzuki

Begin jaren '70 ging STVV daar al eens shoppen (speelden toen soms in de Bundesliga): o.a. Wissmann en Retkowski.
Quizvraag. Wie was de laatste speler die overkwam van Duisburg? Om dan zijn laatste goal in 1ste te scoren tegen Anderlecht
Makkie: Peter Van Houdt
"Chairmen come and go, boards come and go, but the fans remain. They are the one true constant. I've just been a custodian of the Club" - Eddie Thompson + , Dundee United
Gebruikersavatar
Krisaias
Berichten: 1447
Lid geworden op: 06 okt 2010, 21:39

Re: STVV - Anderlecht op zondag 17 oktober om 13u30

Bericht door Krisaias »

enerkey schreef: 07 okt 2021, 21:47
Jacobus schreef: 07 okt 2021, 19:02 Ter voorbereiding met 1-4 gewonnen in Duisburg.
1-1: Koita
1-2: Hayashi
1-3: Ito
1-4: Suzuki

Begin jaren '70 ging STVV daar al eens shoppen (speelden toen soms in de Bundesliga): o.a. Wissmann en Retkowski.
Quizvraag. Wie was de laatste speler die overkwam van Duisburg? Om dan zijn laatste goal in 1ste te scoren tegen Anderlecht
Makkie: Peter Van Houdt
"Chairmen come and go, boards come and go, but the fans remain. They are the one true constant. I've just been a custodian of the Club" - Eddie Thompson + , Dundee United
Brol
Berichten: 188
Lid geworden op: 18 aug 2019, 19:57

Re: STVV - Anderlecht op zondag 17 oktober om 13u30

Bericht door Brol »

Op zondag 17-10 speelt STVV tegen Anderlecht en na 4 jaar geen wedstrijden meer op Stayen te hebben bijgewoond wou ik overwegen om nog eens te gaan kijken tegen Anderlecht .
Maar nu kreeg ik een mailtje van STVV dat er voor deze wedstrijd enkel tickets kunnen worden aangekocht tot en met 16-10.
Waarom kunnen er geen kaarten meer worden aangekocht op dag van wedstrijd zelf ?
Ik denk dat er meerdere mensen ook hierdoor afhaken ,vroeger kon je tot enkele uren voor de wedstrijd beslissen om te komen kijken ,nu verlangt men dat er een week voor de wedstrijd al kaarten moeten worden gekocht om dan de dag van de wedstrijd toch om weet ik welke reden niet te kunnen gaan kijken maar ondertussen zit men wel met betaalde kaarten en heb ik niet de goesting om te gaan leuren met die tickets.
Dus hierover zou ik willen zeggen zorg terug voor open loketten bij thuiswedstrijden, ook die horen bij het voetbal.
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6717
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: STVV - Anderlecht op zondag 17 oktober om 13u30

Bericht door Jacques »

De reden moet niet ver gezocht worden: een zoveelste nutteloze, overbodige combi. Als er nog maar 3 man komt kijken, gaan ze dat nog doen, want de ordediensten zijn gewoon liever lui dan moe, zeker in St-Truiden/Stayen
Overdrijven is een kunst
save-stvv
Berichten: 392
Lid geworden op: 21 mei 2013, 10:59
Supporter van: stvv

Re: STVV - Anderlecht op zondag 17 oktober om 13u30

Bericht door save-stvv »

Zelf ken ik meer dan 5 mensen die graag wel eens gaan maar liefst wachten tot dag zelf (weer, niet in de mogelijkheid online aan te kopen plus te ver van stadion wonen)
Ze jagen de mensen zelf weg, waarom zou je geen kaarten kunnen verkopen de dag zelf nog?
Er wordt ook geen enkele actie ondernomen buiten beetje Social media om het stadion vol te krijgen, actie zoals Beerschot 1 plus 1 gratis etc… heel Belgie wist dat die op een maandagavond dubbel zo veel volk gingen hebben als normaal…
Of laat de mensen tenminste bellen om hun kaartje klaar te zetten, naam en geboortedatum zeggen
Hoe moeilijk kan het zijn allemaal…
Van onze groep van 12 man 4,5 jaar geleden gaan er nog 4…
Mede dankzij deze nutteloze regelingen en te weinig warm maken… met Social media bereik je een grote groep niet, nl 65 plussers etc
Yellow Feaver
Berichten: 1802
Lid geworden op: 10 okt 2010, 15:46

Re: STVV - Anderlecht op zondag 17 oktober om 13u30

Bericht door Yellow Feaver »

Is onze commissaris weer gaan kijken in Bordeaux en Marseille hoe hij het moet aanpakken bij voetbalwedstrijd. Manmanman, dit begrijpt toch gene mens dat die loketten niet open zijn. Scheelt u meer dan 1000 man!
Gebruikersavatar
Brusselmans
Berichten: 3162
Lid geworden op: 22 okt 2010, 22:19

Re: STVV - Anderlecht op zondag 17 oktober om 13u30

Bericht door Brusselmans »

Yellow Feaver schreef: 08 okt 2021, 11:48 Manmanman, dit begrijpt toch gene mens dat die loketten niet open zijn. Scheelt u meer dan 1000 man!
OK !
Niet dan, het wordt zetelen !
:onfire:
Anneke
Berichten: 112
Lid geworden op: 10 aug 2011, 13:27

Re: STVV - Anderlecht op zondag 17 oktober om 13u30

Bericht door Anneke »

Is zo iets niet te bespreken met alle partijen?
STVV, lokale besturen (burgemeester en politie), supportersverenigingen...

Er kan toch gebrainstormd worden over leuke acties, het openen van de loketten e.d
want ben er inderdaad ook wel van overtuigd dat je op deze manier veel supporters mist.
Mikman
Berichten: 3664
Lid geworden op: 12 okt 2010, 11:51

Re: STVV - Anderlecht op zondag 17 oktober om 13u30

Bericht door Mikman »

Tja, die commissaris voelt dat niet in zijn portefeuille he, dat is het probleem. Die incasseert maandelijks zijn riante staatswedde, ongeacht of er nu 1000 of 10.000 man in het stadion zit.

De club ondergaat dit veel te passief. Het is toch onnozel dat je op zondagmorgen 17 oktober kan beslissen om 's avonds naar Barça-Valencia of Everton-West Ham te gaan kijken, maar niet naar een match die op 10 kilometer van je deur wordt gespeeld in een stadion dat niet eens halfvol zal zitten? Waarom nog camera's in het stadion hangen als ze toch niet helpen om relschoppers te identificeren?

Enige actie om extra supporters te lokken hoeven we ook al niet te verwachten. Het zal weer leeg zijn, heel leeg.
Piana
Berichten: 1014
Lid geworden op: 21 mar 2021, 19:08
Supporter van: STVV

Re: STVV - Anderlecht op zondag 17 oktober om 13u30

Bericht door Piana »

Ik snap die Japanners toch niet. Vorige week kondigde Ivo de aanwezigheid aan van het management van één of ander groot? Japans bedrijf, ik neem aan dat dat is om ze te overhalen om te investeren, wat moeten die denken als ze daar zitten in een zee van lege stoeltjes? :?

Het lijkt mij toch ook makkelijker om een speler te overtuigen om bij ons te komen spelen met de tribunes van 2015-2016, dan met die van 2021-2022, niet? Ook schelen volle tribunes een aantal punten per jaar en dus marktwaarde voor spelers.

Een leeg zitje kost trouwens geld, een zitje waar iemand opzit met een gratis of goedkoper ticket brengt sowieso op.

Wordt de situatie (en ev. oplossingen) trouwens aangekaart door het Supportersverbond of de supporters die geregeld samenzitten met de directie?
Qui passe dans le Hesbain, est combattu l'endemain!
STVV1924
Berichten: 857
Lid geworden op: 14 sep 2015, 10:52

Re: STVV - Anderlecht op zondag 17 oktober om 13u30

Bericht door STVV1924 »

:stvv: Aanwezig ondanks de combiregeling.

Ik pak een beredeneerd en ingecalculeerd risico van 89€ tegen Anderlecht zelfs met een Covid Safe certificaat.

Als ik deze week op 't werk via een hoog risico contact een besmetting oploop dan moet een negatieve snel of
pcr test uitwijzen of ik mag gaan of niet. Dit heeft natuurlijk in combinatie met al dan niet ticketverkoop op de speeldag zelf een dubbele impact op het toeschouwersaantal.

Maar ik zelf ben als 6 jarige gestart als kleine ukkepuk met zelfgebreid mutske van de bomma op Staaien. Ik kwam met mijn ogen net boven de betonplaten van de Nopri uit maar genoot wel van onze Maître Jacques zijn sierlijke voetbalkwaliteiten. Dus die nostalgie deel ik nu graag met mijne zoon en zijn meter al dan niet met ingecalculeerd risico. :geelblauw:
enerkey
Berichten: 2080
Lid geworden op: 12 okt 2010, 19:32

Re: STVV - Anderlecht op zondag 17 oktober om 13u30

Bericht door enerkey »

Binnen 3 jaar 100 jaar STVV met evenveel betalende toeschouwers als die eerste match tegen Cercle Tongeren :)
Plaats reactie