STVV - Anderlecht op zondag 17 oktober om 13u30

Alles over de wedstrijden van STVV
kenniksvanvoetbal
Berichten: 619
Lid geworden op: 21 feb 2016, 13:35

Re: STVV - Anderlecht op zondag 17 oktober om 13u30

Bericht door kenniksvanvoetbal »

Mobius schreef: 18 okt 2021, 07:54 Pots vindt alle beslissingen van gisteren terecht dus. Wat een klucht:

https://www.hln.be/sport/tim-pots-beoor ... ~ad7d6dcc/
Pots is zelf al levenslangs een klucht geweest :mrgreen:
wij willen doorgaan als ambitieclub,maar zijn een gezelligheidsclub zonder volk. :toppie:
Gebruikersavatar
tesneusdoek
Berichten: 1867
Lid geworden op: 03 aug 2016, 18:20

Re: STVV - Anderlecht op zondag 17 oktober om 13u30

Bericht door tesneusdoek »

tesneusdoek schreef: 18 okt 2021, 14:22
Jacques schreef: 18 okt 2021, 11:06 Ik denk eerlijk gezegd dat Anderlecht met een trainer als Hollerbach verder zou staan. Wij maken week na week progressie, terwijl het bij Anderlecht vaak alles of niets is. Tactisch was Anderlecht gisteren verre van schitterend en van het fameuze proces stond er met Amuzu welgeteld een speler aan de aftrap. Kana en Sardella zijn grotendeels uit beeld, Verschaeren en El-Hadj hebben moeite om zich dit seizoen door te zetten. Van spelers als Van Crombrugge, Hoedt, Refaelov, Raman, Cullen en Olsson mag je meer verwachten dat wat ze gisteren brachten, dat zijn geen jonge gamins meer. Ik heb veel respect voor de speler Kompany en als trainer is het in zijn interviews inderdaad gelukkig geen Clement of Preud'homme, maar ik vrees dat hij ook niet de resultaten van dat duo zal halen.
Past maar op met zo een uitspraken of ge brengt die mensen aan den Avenue Théo Verbeeck numéro 2 te Anderlecht nog op ideeën...! :roll:
Geel-Blauw
Berichten: 820
Lid geworden op: 03 dec 2014, 23:04

Re: STVV - Anderlecht op zondag 17 oktober om 13u30

Bericht door Geel-Blauw »

Ben ik de enige die zich stoort aan het feit dat de spelers met de supporters moeten gaan zingen na een gelijkspel? :oops:
Begrijp me niet verkeerd, applaus na zo'n prestatie is terecht voor zowel spelers als fans. Maar half feestend vieren na een nederlaag tegen Genk en gelijkspel tegen Anderlecht vind ik toch maar vreemd.
Nie zievere, speile!
BoemBoem
Berichten: 2934
Lid geworden op: 07 sep 2015, 11:39

Re: STVV - Anderlecht op zondag 17 oktober om 13u30

Bericht door BoemBoem »

Geel-Blauw schreef: 18 okt 2021, 19:44 Ben ik de enige die zich stoort aan het feit dat de spelers met de supporters moeten gaan zingen na een gelijkspel? :oops:
Begrijp me niet verkeerd, applaus na zo'n prestatie is terecht voor zowel spelers als fans. Maar half feestend vieren na een nederlaag tegen Genk en gelijkspel tegen Anderlecht vind ik toch maar vreemd.
Hatelijk dat de ‘like’ knop weg is.

Gewoon toer doen, groeten en applaus langs 2 kanten en einde. Gisteren kon ik er nog inkomen, tegen Genk was het pijnlijk.
STVV : Waar voetbal bijzaak is.
enerkey
Berichten: 2080
Lid geworden op: 12 okt 2010, 19:32

Re: STVV - Anderlecht op zondag 17 oktober om 13u30

Bericht door enerkey »

Bij een gelijkspel of verlies ben ik 1 second na het fluitsignaal onderweg naar de catacomben. Dan voelen ze zich al niet geroepen om mij te groeten.
Gebruikersavatar
tesneusdoek
Berichten: 1867
Lid geworden op: 03 aug 2016, 18:20

Re: STVV - Anderlecht op zondag 17 oktober om 13u30

Bericht door tesneusdoek »

Geel-Blauw schreef: 18 okt 2021, 19:44 Ben ik de enige die zich stoort aan het feit dat de spelers met de supporters moeten gaan zingen na een gelijkspel? :oops:
Begrijp me niet verkeerd, applaus na zo'n prestatie is terecht voor zowel spelers als fans. Maar half feestend vieren na een nederlaag tegen Genk en gelijkspel tegen Anderlecht vind ik toch maar vreemd.
Ik veronderstel dat dat is om de beleving van het live-gebeuren wat te verbeteren, in navolging van de Premier League, waar elke match de spelers hun supporters gaan begroeten, bedanken,truitjes geven, ...ongeacht het resultaat, Ik stoor me daar persoonlijk niet aan, integendeel. Zeker als er achteraf uit de interviews blijkt dat de groep niet tevreden was en dus zeker niet berust in het resultaat na het gelijkspel. :stvv:
Yellow Feaver
Berichten: 1801
Lid geworden op: 10 okt 2010, 15:46

Re: STVV - Anderlecht op zondag 17 oktober om 13u30

Bericht door Yellow Feaver »

Zowel tegen Genk als tegen Anderlecht stoorde dat vieren me ook wel. Het zal wel met de beste bedoelingen zijn, maar het heeft een beetje een Eurosong-gehalte.

Voor de rest, na zondag nog eens echt fier over hoe het op en naast het veld er aan toe ging. Het was terug Stayen :love:
Gebruikersavatar
Brusselmans
Berichten: 3162
Lid geworden op: 22 okt 2010, 22:19

Re: STVV - Anderlecht op zondag 17 oktober om 13u30

Bericht door Brusselmans »

Na deze wedstrijd is blijkbaar de perceptie van 'dramatische transfers' ook verdwenen!
Franz
Berichten: 1764
Lid geworden op: 04 apr 2015, 15:19

Re: STVV - Anderlecht op zondag 17 oktober om 13u30

Bericht door Franz »

Brusselmans schreef: 19 okt 2021, 11:21 Na deze wedstrijd is blijkbaar de perceptie van 'dramatische transfers' ook verdwenen!
Dat klopt inderdaad!
Het feit dat Suzuki bleef werd onderschat, net als de kwaliteiten van Hayashi en Hara.
Niemand had gerekend op de komst van drie sterke Duitsers.
En dan gingen Konaté, Brüls, Teixeira en ook Cacace nog top presteren ook!
Toch een prestatie van Hollerbach, en van de Japanse connectie.
STVV Sint-Truidense Voetbal Vitrine
Jebus4life
Berichten: 1232
Lid geworden op: 12 dec 2014, 22:20

Re: STVV - Anderlecht op zondag 17 oktober om 13u30

Bericht door Jebus4life »

Brusselmans schreef: 19 okt 2021, 11:21 Na deze wedstrijd is blijkbaar de perceptie van 'dramatische transfers' ook verdwenen!
Tsja, het was vorig seizoen ook niet al te spetterend (Maes slaagde er vooral in een goede organisatie neer te zetten). Dan vertrokken er enkele basisspelers en is er, in eerste instantie, wel héél weinig in de plaats gekomen. Veel van de nieuwe spelers zijn pas erg laat toegekomen.

Diegenen die gekomen zijn (b)lijken (behalve Koita) ook meerwaardes. Het is ook al vaak anders geweest.
Leistner & Bauer denk ik dat iedereen zéér tevreden over was met hun komst. Mannen met dergelijke ervaring tekenen niet snel voor ons.
Idem Hayashi denk ik dat er weinig mensen iets op tegen hadden (behalve dat het een Japanner was, dat zagen sommigen niet zo graag).

Over Koita & Hara waren er een pak meer twijfels... Bij Koita lijkt dat absoluut terecht, Hara heeft me dan weer in zéér positieve zin verbaasd zondag.
Gebruikersavatar
Halenaar
Berichten: 5278
Lid geworden op: 06 okt 2010, 18:22

Re: STVV - Anderlecht op zondag 17 oktober om 13u30

Bericht door Halenaar »

Brusselmans schreef: 19 okt 2021, 11:21 Na deze wedstrijd is blijkbaar de perceptie van 'dramatische transfers' ook verdwenen!
Dit dus.

Als je dan ziet hoe goed onze spitsen het doen, en dan Rezaei ziet gudderen bij OHL...waar er hier een heleboel jaloers op waren :roll:
Dreke
Berichten: 3624
Lid geworden op: 10 okt 2010, 20:25

Re: STVV - Anderlecht op zondag 17 oktober om 13u30

Bericht door Dreke »

Halenaar schreef: 19 okt 2021, 12:08
Als je dan ziet hoe goed onze spitsen het doen, en dan Rezaei ziet gudderen bij OHL...
Jinx! :mad:
A loyal football fan only supports the shirt...
Roman
Berichten: 268
Lid geworden op: 17 dec 2019, 12:15
Supporter van: Stvv

Re: STVV - Anderlecht op zondag 17 oktober om 13u30

Bericht door Roman »

tesneusdoek schreef: 19 okt 2021, 10:25
Geel-Blauw schreef: 18 okt 2021, 19:44 Ben ik de enige die zich stoort aan het feit dat de spelers met de supporters moeten gaan zingen na een gelijkspel? :oops:
Begrijp me niet verkeerd, applaus na zo'n prestatie is terecht voor zowel spelers als fans. Maar half feestend vieren na een nederlaag tegen Genk en gelijkspel tegen Anderlecht vind ik toch maar vreemd.
Ik veronderstel dat dat is om de beleving van het live-gebeuren wat te verbeteren, in navolging van de Premier League, waar elke match de spelers hun supporters gaan begroeten, bedanken,truitjes geven, ...ongeacht het resultaat, Ik stoor me daar persoonlijk niet aan, integendeel. Zeker als er achteraf uit de interviews blijkt dat de groep niet tevreden was en dus zeker niet berust in het resultaat na het gelijkspel. :stvv:
Ik heb daar ook totaal geen probleem mee als ze alles gegeven hebben, zelfs niet al hebben ze dan onverdiend of nipt verloren. Het kan alleen de band met de supporters maar aanhalen en positief zijn naar nieuwe (jonge) supporters. Mijn kleinkinderen waren hiermee alleszins in de wolken en vroegen wanneer ze nog eens mee mochten.
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6717
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: STVV - Anderlecht op zondag 17 oktober om 13u30

Bericht door Jacques »

Groeten kan (moet?) altijd als teken van respect naar de achterban toe. Vieren hangt af van resultaat en context. Tegen Genk moest ik daar niets van weten, te zwaar ontgoocheld, tegen Oostende ook niet echt, vooral gefrustreerd toen, tegen Anderlecht kon het voor mij dan weer wel: de prestatie was goed en de meervoudige kloterij door de ref maakt dat de 2-2 net voor affluiten bijna als een overwinning aanvoelde. Iedere wedstrijd heeft een verhaal en afhankelijk daarvan kan er al meer of minder uitbundig gegroet/gevierd worden.
Overdrijven is een kunst
toyotacorolla
Berichten: 2021
Lid geworden op: 10 okt 2010, 01:35
Locatie: Limburg

Re: STVV - Anderlecht op zondag 17 oktober om 13u30

Bericht door toyotacorolla »

Als de ploeg kan voort borduren op de prestatie van afgelopen wedstrijd, kan het een mooi seizoen worden,
Plaats reactie