STVV-Club Brugge zaterdag 30 oktober 20u45

Alles over de wedstrijden van STVV
Jones
Berichten: 3191
Lid geworden op: 19 dec 2015, 20:32

Re: STVV-Club Brugge zaterdag 30 oktober 20u45

Bericht door Jones »

Hayashi is een werker en dan houdt het op, idem Durkin. Pius staat op flanellen benen en het enige wat ik kan bedenken is zijn gestalte waarom hij werd geselecteerd vandaag.
We hebben 5 spitsen en geen enkele kan scoren of ligt in de lappenmand.
vdl
Berichten: 2364
Lid geworden op: 19 mei 2011, 23:13

Re: STVV-Club Brugge zaterdag 30 oktober 20u45

Bericht door vdl »

Jones schreef: 31 okt 2021, 00:25 Hayashi is een werker en dan houdt het op, idem Durkin. Pius staat op flanellen benen en het enige wat ik kan bedenken is zijn gestalte waarom hij werd geselecteerd vandaag.
We hebben 5 spitsen en geen enkele kan scoren of ligt in de lappenmand.
Shhht, straks zijn we weer te negatief, volgens sommigen hier., want het is weer een topseizoen.
kenniksvanvoetbal
Berichten: 621
Lid geworden op: 21 feb 2016, 13:35

Re: STVV-Club Brugge zaterdag 30 oktober 20u45

Bericht door kenniksvanvoetbal »

Aangezien we een ganse match met 9.5 tegen 11 hebben gespeeld valt het resultaat geweldig mee. Wat doen Durkin en Pius in godsnaam in de ploeg :cry:
Na 30 min kon de match helemaal gespeeld zijn. 0-5!!
Pius moet gratis bij de waspoeder gezeten hebben ....da kan niet anders...dan zet je van armoei nog beter Wolke Jansen ,die verdedigt beter ,en doet voetballend mee.
Enfin .... volgende keer beter zeker :beer:
wij willen doorgaan als ambitieclub,maar zijn een gezelligheidsclub zonder volk. :toppie:
STVVninof
Berichten: 589
Lid geworden op: 18 jan 2011, 10:41

Re: STVV-Club Brugge zaterdag 30 oktober 20u45

Bericht door STVVninof »

kenniksvanvoetbal schreef: 31 okt 2021, 01:15 Aangezien we een ganse match met 9.5 tegen 11 hebben gespeeld valt het resultaat geweldig mee. Wat doen Durkin en Pius in godsnaam in de ploeg :cry:
Na 30 min kon de match helemaal gespeeld zijn. 0-5!!
Pius moet gratis bij de waspoeder gezeten hebben ....da kan niet anders...dan zet je van armoei nog beter Wolke Jansen ,die verdedigt beter ,en doet voetballend mee.
Enfin .... volgende keer beter zeker :beer:
Komaan jongens. Net zoals ik t gevoel had met de neutrale toeschouwers die ik mee had: gestreden met de zaken die we hadden
STVVninof
Berichten: 589
Lid geworden op: 18 jan 2011, 10:41

Re: STVV-Club Brugge zaterdag 30 oktober 20u45

Bericht door STVVninof »

kenniksvanvoetbal schreef: 31 okt 2021, 01:15 Aangezien we een ganse match met 9.5 tegen 11 hebben gespeeld valt het resultaat geweldig mee. Wat doen Durkin en Pius in godsnaam in de ploeg :cry:
Na 30 min kon de match helemaal gespeeld zijn. 0-5!!
Pius moet gratis bij de waspoeder gezeten hebben ....da kan niet anders...dan zet je van armoei nog beter Wolke Jansen ,die verdedigt beter ,en doet voetballend mee.
Enfin .... volgende keer beter zeker :beer:
Komaan jongens. Net zoals ik t gevoel had met de neutrale toeschouwers die ik mee had: gestreden met de middelen die we hadden
STVVninof
Berichten: 589
Lid geworden op: 18 jan 2011, 10:41

Re: STVV-Club Brugge zaterdag 30 oktober 20u45

Bericht door STVVninof »

kenniksvanvoetbal schreef: 31 okt 2021, 01:15 Aangezien we een ganse match met 9.5 tegen 11 hebben gespeeld valt het resultaat geweldig mee. Wat doen Durkin en Pius in godsnaam in de ploeg :cry:
Na 30 min kon de match helemaal gespeeld zijn. 0-5!!
Pius moet gratis bij de waspoeder gezeten hebben ....da kan niet anders...dan zet je van armoei nog beter Wolke Jansen ,die verdedigt beter ,en doet voetballend mee.
Enfin .... volgende keer beter zeker :beer:
Komaan jongens. Net zoals ik t gevoel had met de neutrale toeschouwers die ik mee had: gestreden met de middelen die we hadden
STVV1924
Berichten: 865
Lid geworden op: 14 sep 2015, 10:52

Re: STVV-Club Brugge zaterdag 30 oktober 20u45

Bericht door STVV1924 »

Verliezen tegen Club Brugge is geen schande. Dat zag je aan de druk die de landskampioen wist te zetten in de eerste 20 minuten. Maar verliezen doen we vandaag door 2 doelpunten te incasseren die niet hadden moeten valllen. Texeira trapt de bal onbegrijpelijk buiten, Cacace laat zich ringeloren door Lang, Pius staat te slapen in de dekking op Dost en Schmidt dekt de binnenkant paal volledig verkeerd af. Doelpunt in geschenkverpakking na nog geen minuut voetbal. Dan wordt puntengewin heel erg moeilijk. Bij het 2e doelpunt van Dost had ik Pius meteen gewisseld indien ik Hollerbach was. Voetballer op flanellen benen met de focus van een goudvis...

Scoorden ter loops (ruim) onvoldoende vandaag:
Schmidt, Pius, Cacace, Durkin. En de invalbeurt van Hayashi was om te bleiten.

Tegen Kv Mechelen kunnen we hopelijk aantreden met Steppe, Matsubura, Buatu, Leistner, Konaté, Keita in de basis. En recupereren we Suzuki in de 60e minuut met een winnend doelpunt Achter de Kazerne. Wat ook sowieso vaak een vaststelling is. We hebben een goede organisatie, blok staan maar de aanvallende looplijnen kloppen onvoldoende. Er moet meer pressing voorin zijn.

We lopen ons soms de ziel uit ons lijf met veel te weinig aanvallend rendement. Hara staat op een eiland voorin. Brüls heeft (te) weinig afspeelmogelijkheden omdat Hashioka en Cacace niet hoog genoeg druk mogen/willen/kunnen zetten.

De voorlopige balans na 13 wedstrijden en de vroege uitschakeling in de beker. Met 15 punten uit 13 wedstrijden besef je als coach hopelijk toch dat je zeer dringend uit een ander vaatje moet tappen of dat het anders wel een zeer kleurloos seizoen wordt, zeker omdat je in de beker ook al te vroeg gewipt bent.

Maar goed, voor de eerste prioriteit "behoud" zit je voorlopig nog ok. Maar dan moeten er tegen Kv Mechelen of Antwerp wel punten behaald worden, of anders wordt het bibberen en beven...
nastase
Berichten: 111
Lid geworden op: 10 jan 2021, 13:46
Supporter van: STVV

Re: STVV-Club Brugge zaterdag 30 oktober 20u45

Bericht door nastase »

Geen goeie week = 0 op 6 in de competitie, niet door in de Beker en 9 doelpunten tegen in 3 matchen.
Leistner en Konaté werden gemist vandaag.
Hopelijk kunnen we iets rapen op KVM volgende week.
Gebruikersavatar
KNRI
Berichten: 513
Lid geworden op: 26 aug 2011, 18:48

Re: STVV-Club Brugge zaterdag 30 oktober 20u45

Bericht door KNRI »

Ik lees hier te veel overdreven negatieve reacties. Veel spelers komen ineens te kort voor het niveau e.d.
Vergeet niet dat we speelden tegen het niveau van de landskampioen, en dat we ze het best wel lastig hebben gemaakt.
Brugge is tot de laatste minuut nooit zeker geweest van de 3 punten, want met dit STVV ben je nooit klaar.
Maar Brugge was gewoon beter.

We zijn strijdend ten onder gegaan...Alweer een dikke pluim voor de eindeloze inzet!
pat@
Berichten: 1081
Lid geworden op: 27 okt 2013, 23:05
Supporter van: stvv

Re: STVV-Club Brugge zaterdag 30 oktober 20u45

Bericht door pat@ »

Het is nu de moment om Durkin een tijdje uit de basis te zetten. Die jongen zijn vat is af, net als dat van De Ketelaere.
Ik begin stilletjes te geloven dat Buatu de vrouw van Hollerbach indertijd eens een goei beurtje gegeven heeft met die 24 inch. Buatu zit op de bank en niet in de tribune omdat hij een voetbalbelg is.
Bauer deed het zeer voortreffelijk op het middenveld. Het lijkt wel zijn beste positie te zijn. Dat middenveld met Konaté, Bauer en Bruls wil ik ook wel eens zien.
De wissel van Cacace snapte ik niet, hij speelde helemaal niet slecht. Koita veel goede wil om een soort Dompé te zijn maar hij kan allerminst overtuigen. Hij is wel aan het groeien richting zijn beste weken van bij W-B.
Zou Hara, nog altijd maar 22, te koop zijn in de winter? De twijfels en fronsende wenkbrauwen bij het bekend maken van zijn transfer zijn volledig weg. We gaan nog enkele weken plezier hebben als Suzuki terug fit is.

Wel een kleine pluim voor Hollerbach om Brugge niet in hun vertrouwde spel, de 16 halen langs de buitenkant en dan in de 16 veel beweging en passing, te laten komen. Op dat gebied stond het goed.
Brol
Berichten: 198
Lid geworden op: 18 aug 2019, 19:57

Re: STVV-Club Brugge zaterdag 30 oktober 20u45

Bericht door Brol »

Mensen toch wat een onnozele reacties :vomit: ,wat moet Hollerbach als trainer hier allemaal lezen gewoon schandalig vergeet toch niet dat de man moet roeien met riemen die hij ter beschikking heeft gekregen van uw Japanse baas,voor onze trainer is het zoals de Ronde van Vlaanderen rijden op ne oude vrouwenfiets tussen profploegen met topmateriaal.
voetballiefhebber
Berichten: 2694
Lid geworden op: 29 okt 2010, 18:18

Re: STVV-Club Brugge zaterdag 30 oktober 20u45

Bericht door voetballiefhebber »

Tegen Club Brugge verliezen is uiteraard geen scande en was wellicht ingecalculeerd door heel veel mensen. Ik heb de match niet kunnen zien, maar de tweede helft heb ik wel volledig op de radio kunnen volgen vanuit mijn auto, onderweg naar huis.

Het is niet normaal dat je spitsen na 13 speeldagen of hoe ver weg ook zijn, nog maar 1 keer hebben gescoord. De spitsen van STVV zijn wel werkers, maar zijn totaal geen afwerkers. Suzuki scoorde vorig seizoen erg vlot, maar miste de hele voorbereiding en door transferperikelen ook nog eens een aantal wedstrijden. Ik vrees dat hij die tol heel lang met zich zal meedragen. Daardoor gaan we de echte scherpe Suzuki zeker niet zien voor de winterstop. Ik verwacht daardoor zeker dat hij het seizoen uit zal doen bij STVV en dat zijn marktwaarde gaat dalen.
enrique
Berichten: 2875
Lid geworden op: 13 okt 2010, 19:24

Re: STVV-Club Brugge zaterdag 30 oktober 20u45

Bericht door enrique »

Er wordt tegenwoordig abonimabel verdedigd
Zelfs op internationaal niveau
Maar volgens de TV kwam doelpunt stvv toch uit de lucht vallen
Kijk eens goed hoe die blauw-zwarte mennekes staan als Bauer de bal krijgt
En dan zijn ze verwonderd dat het goal is
Ongelooflijk

Urbanus heeft ooit een nummer geschreven
Z'hebben mijnen hond zijne rug afgezet...
Raad de titel zelf maar
Gebruikersavatar
vuil rat
Berichten: 362
Lid geworden op: 23 jul 2021, 22:15
Supporter van: stvv

Re: STVV-Club Brugge zaterdag 30 oktober 20u45

Bericht door vuil rat »

Brol schreef: 31 okt 2021, 10:02 Mensen toch wat een onnozele reacties :vomit: ,wat moet Hollerbach als trainer hier allemaal lezen gewoon schandalig vergeet toch niet dat de man moet roeien met riemen die hij ter beschikking heeft gekregen van uw Japanse baas,voor onze trainer is het zoals de Ronde van Vlaanderen rijden op ne oude vrouwenfiets tussen profploegen met topmateriaal.
Er zijn veel mensen die schrik hebben dat het terug degradatie voetbal word waaronder ikzelf . Vele reacties zijn gewoon frustratie en teleurstelling .Hollerbach moet roeien met de riemen die hij heeft maar moet soms is durven veranderen .Pius opstellen in plaats van Buatu is gelijk ne vrouwenfiets zonder ketting laten meedoen en voor Durkin moet toch ook een oplossing gezocht worden .Ma soit hopelijk pakken we wa punten tegen kvm en de dikke nekken vant stad moeilijk gaat ook.
Louis XIV
Berichten: 1249
Lid geworden op: 22 feb 2016, 15:02

Re: STVV-Club Brugge zaterdag 30 oktober 20u45

Bericht door Louis XIV »

enrique schreef: 31 okt 2021, 10:26 Er wordt tegenwoordig abonimabel verdedigd
Zelfs op internationaal niveau
Maar volgens de TV kwam doelpunt stvv toch uit de lucht vallen
Kijk eens goed hoe die blauw-zwarte mennekes staan als Bauer de bal krijgt
En dan zijn ze verwonderd dat het goal is
Ongelooflijk

Urbanus heeft ooit een nummer geschreven
Z'hebben mijnen hond zijne rug afgezet...
Raad de titel zelf maar
De wereld is om zeep (er gebeuren rare dingen rondom mij) 😉
Plaats reactie