STVV-Club Brugge zaterdag 30 oktober 20u45

Alles over de wedstrijden van STVV
Gebruikersavatar
Halenaar
Berichten: 5300
Lid geworden op: 06 okt 2010, 18:22

Re: STVV-Club Brugge zaterdag 30 oktober 20u45

Bericht door Halenaar »

Tompie schreef: 30 okt 2021, 23:34 Had die Pius ook meegedaan met het happy hour voor de wedstrijd?
Wat was me dat zeg? Dat hij voor geen poot kan voetballen had ik al vorig seizoen in de mot, maar als hij zo staat te verdedigen gelijk een miet heb je er helemaal niks meer aan. Dat je niet elk duel van Dost gaat winnen snap ik, dat zijn er niet veel gegeven in deze competitie, maar die heeft toch letterlijk geen enkel duel gewonnen gisteren? En dat met zo'n beresterk lijf. Ronduit bizar. Zoals ik al zei in het transfertopic hebben we dringend nood aan een goede verdediger, of Buatu zou opeens terug op het toneel moeten verschijnen.

Voor de rest geen verwijt aan het team en Hollerbach, gestreden met de middelen die we hebben. Met Konate, Suzuki en in mindere mate Leistner was het misschien een ander verhaal geweest. Moet overigens ook gezegd worden: puike invalbeurt van Koita, kwam zeer gretig ingevallen.

Blijf het wel jammer vinden dat we afgelopen woensdag op halve kracht hebben gespeeld. Tis voor niks geweest :|
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6729
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: STVV-Club Brugge zaterdag 30 oktober 20u45

Bericht door Jacques »

We laten het de laatste weken vooral zelf hangen. Brugge is op papier een klasse of twee sterker. Een aanvalslinie Lang-Dost-de Ketelaere met daarchter nog Vanaken en Vormer, is het beste dat in onze competitie rondloopt, alleen de Onuachu van vorig seizoen zou daar een plaats tussen hebben. Maar... dat wil niet zeggen dat je hen als spelers en trainer een handje moet helpen.
Over de keuze Buatu/Pius is alles al gezegd, blunder van Hollerbach zonder meer, zeg dan gewoon vlakaf "ik moet u niet". Tegen Gent had hij nog het verstand om Pius na 30' uit zijn lijden te verlossen, nu heeft hij een uur mogen klungelen. Foute keuze bij de aftrap en veel te lang laten staan... Teixeira maakte ook geen solide indruk, zeker niet in het openingskwartier, Schmidt staat te slapen bij het eerste doelpunt, Hashioka zijn hele wedstrijd was (zeker voor zijn kwaliteiten) pover, Durkin was aan het lopen/zwemmen. We offeren een spits op om meer grip op het middenveld te krijgen, maar dat lukte amper. Als Hara voorin de bal kreeg, hield hij die nog wel goed bij, maar zat hij vaak zonder afspeelpunt omdat er niemand langs hem stond en Cacace en Hashioka van veel te diep moesten komen.
Met meer geluk dan kunde staat het bij de rust 1-1, maar nadien gaan we weer in de fout. Na een uur mag Buatu eindelijk opdraven, maar Pius mag blijven staan en slechte inspeelpasses blijven geven (ovrigens ook niet de specialiteit van Teixeira), tja,... Desalniettemin de start van een betere periode voor ons door de tactische verschuivingen... die Hollerbach dan weer zelf teniet doet door niet voor de eerste keer De Ridder te vroeg naar de kant te halen. Misschien dat zijn fysieke parameters na een dik uur achteruit gaan, maar voetbal is meer dan lopen en De Ridder is het hart en het verstand op het middenveld. Op het moment van de wissel zat hij, net als de ploeg, nog goed in de wedstrijd. Net als tegen OHL maakten we na zijn wissel offensief nog amper wat klaar. Reitz weer onzichtbaar, Hayashi weer als een kip zonder kop aan het lopen.
Nee, ik was gisteren echt niet onder de indruk van Hollerbach, hij had ook boter op zijn hoofd. We missen op dit moment kwaliteit door blessures en schorsing, kwaliteit die Brugge sowieso meer heeft, maar als de trainer ook nog eens van die toren begint uit te halen, gaat het zeker niet lukken.
We hebben kwaliteit voor een rustig seizoen (zonder meer) en waren t.e.m. de wedstrijd tegen Anderlecht groeiende, maar deze week hebben we een aantal tikken (en domme doelpunten) geïncasseerd. We moeten dringend punten sprokkelen, want anders dreigt het terug naar af te worden.
Overdrijven is een kunst
Brol
Berichten: 193
Lid geworden op: 18 aug 2019, 19:57

Re: STVV-Club Brugge zaterdag 30 oktober 20u45

Bericht door Brol »

X aantal weken geleden was voor velen hier op het forum Hollerbach een geweldige trainer nu is er blijkbaar niets goed meer aan die man.
Ik vraag mij echt af welke trainer er voor de supporters van stvv ne goeie is ,halen Brijs, Maes , Brepoels dan echt dikwijls de internationale pers.
Ik heb wapenembargo koersen nog nooit weten gewonnen worden met pony's.
Brol
Berichten: 193
Lid geworden op: 18 aug 2019, 19:57

Re: STVV-Club Brugge zaterdag 30 oktober 20u45

Bericht door Brol »

Wapenembargo moet waregemkoerse :grappig:
Jebus4life
Berichten: 1271
Lid geworden op: 12 dec 2014, 22:20

Re: STVV-Club Brugge zaterdag 30 oktober 20u45

Bericht door Jebus4life »

En ook niet direct de makkelijkste kalender meer de rest van het jaar trouwens...

Mechelen
Antwerp
Seraing
Union
Cercle
Anderlecht
Gent

We hebben dringend wat punten nodig om wat ademruimte te kopen richting plek 17. 0/6 tegen Mechelen en Antwerp en de wedstrijden tegen Seraing/Cercle gaan plots onder een pak druk staan...

Nuja, wie weet stokt de motor van Mechelen volgende week en pakken we daar onverwachts 3 punten en ziet de wereld er direct weer wat mooier uit...
Gebruikersavatar
Brusselmans
Berichten: 3162
Lid geworden op: 22 okt 2010, 22:19

Re: STVV-Club Brugge zaterdag 30 oktober 20u45

Bericht door Brusselmans »

Ik ben vanaf nu geen usual suspect meer !!!
Ik heb mij bekeerd tot de rozegeur wokes !

Dus de afgelopen week :
4 x gescoord in 3 matchen, elke match was het prijs !
En de 0 gehouden (qua resultaat)
Content da ik ben, het leven zet er plots helemaal anders uit !
En de toekomst oogt helemaal te gek : op Mechelen en thuis Antwerp moeten we de punten niet halen !
Ik ga zwemmmmmmmeeeeuuuuh ....

:blauw: :onfire: :geel:
vdl
Berichten: 2364
Lid geworden op: 19 mei 2011, 23:13

Re: STVV-Club Brugge zaterdag 30 oktober 20u45

Bericht door vdl »

Brol schreef: 31 okt 2021, 10:02 Mensen toch wat een onnozele reacties :vomit: ,wat moet Hollerbach als trainer hier allemaal lezen gewoon schandalig vergeet toch niet dat de man moet roeien met riemen die hij ter beschikking heeft gekregen van uw Japanse baas,voor onze trainer is het zoals de Ronde van Vlaanderen rijden op ne oude vrouwenfiets tussen profploegen met topmateriaal.
Allez wij hadden toch de crème de là crème van het japanse voetbal in de aanval lopen, hoe kan het dan in godsnaam mis gaan.
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6729
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: STVV-Club Brugge zaterdag 30 oktober 20u45

Bericht door Jacques »

Brol schreef: 31 okt 2021, 14:28 X aantal weken geleden was voor velen hier op het forum Hollerbach een geweldige trainer nu is er blijkbaar niets goed meer aan die man.
Ook een goede coach kan wel eens minder geslaagde keuzes maken. Het een sluit het ander niet uit.
Overdrijven is een kunst
Gebruikersavatar
tesneusdoek
Berichten: 1867
Lid geworden op: 03 aug 2016, 18:20

Re: STVV-Club Brugge zaterdag 30 oktober 20u45

Bericht door tesneusdoek »

Jacques schreef: 01 nov 2021, 12:56
Brol schreef: 31 okt 2021, 14:28 X aantal weken geleden was voor velen hier op het forum Hollerbach een geweldige trainer nu is er blijkbaar niets goed meer aan die man.
Ook een goede coach kan wel eens minder geslaagde keuzes maken. Het een sluit het ander niet uit.
Zijn rotatieplannen kwamen voor STVV niet echt goed uit...want twee maal puntenverlies. Maar, als je er even bij stil staat wat een (relatief) jonge, ambitieuze trainer het meest interesseert qua naambekendheid en wat DMM het meest interesseert naar de sponsors en supporters uit hun thuisbasis toe, namelijk: eventueel (punten-)verlies tegen een (in het buitenland zeker) nobele onbekende als OHL of een stunt tegen succesvol Champions League deelnemer Club Brugge, dan kom je misschien dichtbij de drijfredenen voor de selectiekeuzes. :|

Er werd waarschijnlijk gehoopt dat er in Leuven minstens een puntje werd geoogst, maar de hoofdprijs voor een ambitieuze trainer en buitenlandse eigenaar is de scalp van Club Brugge. Dat "verkoopt" op je Curriculum, naar eventuele sponsors toe... Ik blijf het voor ons een goede trainer vinden en soms moet je gewoon keuzes maken en gokken. Er werd (volgens mij tenminste) gegokt om zo goed mogelijk voor de dag te komen tegen Club Brugge. Soms loopt dat goed af, soms niet. Niet meer of niet minder. :toppie:
Piana
Berichten: 1030
Lid geworden op: 21 mar 2021, 19:08
Supporter van: STVV

Re: STVV-Club Brugge zaterdag 30 oktober 20u45

Bericht door Piana »

tesneusdoek schreef: 02 nov 2021, 11:52
Jacques schreef: 01 nov 2021, 12:56
Brol schreef: 31 okt 2021, 14:28 X aantal weken geleden was voor velen hier op het forum Hollerbach een geweldige trainer nu is er blijkbaar niets goed meer aan die man.
Ook een goede coach kan wel eens minder geslaagde keuzes maken. Het een sluit het ander niet uit.
Zijn rotatieplannen kwamen voor STVV niet echt goed uit...want twee maal puntenverlies. Maar, als je er even bij stil staat wat een (relatief) jonge, ambitieuze trainer het meest interesseert qua naambekendheid en wat DMM het meest interesseert naar de sponsors en supporters uit hun thuisbasis toe, namelijk: eventueel (punten-)verlies tegen een (in het buitenland zeker) nobele onbekende als OHL of een stunt tegen succesvol Champions League deelnemer Club Brugge, dan kom je misschien dichtbij de drijfredenen voor de selectiekeuzes. :|

Er werd waarschijnlijk gehoopt dat er in Leuven minstens een puntje werd geoogst, maar de hoofdprijs voor een ambitieuze trainer en buitenlandse eigenaar is de scalp van Club Brugge. Dat "verkoopt" op je Curriculum, naar eventuele sponsors toe... Ik blijf het voor ons een goede trainer vinden en soms moet je gewoon keuzes maken en gokken. Er werd (volgens mij tenminste) gegokt om zo goed mogelijk voor de dag te komen tegen Club Brugge. Soms loopt dat goed af, soms niet. Niet meer of niet minder. :toppie:
Een stunt tegen een topclub is natuurlijk mooi. Maar als je gaat voor stunts tegen topclubs (en je daarmee moet uitpakken) is dat meestal om je eindklassering te verdoezelen. De status van Giantkiller is mooi voor een clubje dat pas uit 2e komt, met een bouwvallig stadion en weinig geld. Dan heb ik het over vb. STVV van 1994-1999 en het Westerlo van rond de eeuwwisseling. Heel charmant, maar op een moment begint het wat zielig te worden als je enkel daarop moet teren.

Hét mooiste om mee uit te pakken voor een club als de onze, is een mooi bekerparcours. Speel de finale en je haalt als DMM-zijnde makkelijk de gazetten in Japan. Hier wordt daar veel te meewarig over gedaan, dat terwijl dat véél makkelijker is dan PO II of laat staan PO I te halen. 5 matchen pieken en je hebt alle goede publiciteit die je maar wil.
Qui passe dans le Hesbain, est combattu l'endemain!
enerkey
Berichten: 2094
Lid geworden op: 12 okt 2010, 19:32

Re: STVV-Club Brugge zaterdag 30 oktober 20u45

Bericht door enerkey »

Ja kijk ik geloof dat Seraing Anderlecht thuis geloot heeft. Als je die eruit kon knikkeren, 5x meer reclame dan winnen tegen Brugge in de competitie.
STVV1924
Berichten: 861
Lid geworden op: 14 sep 2015, 10:52

Re: STVV-Club Brugge zaterdag 30 oktober 20u45

Bericht door STVV1924 »

Als, als, als mijn tante kl*t*n had,...
We moeten niet achterom kijken maar vooruit. Niet stilstaan, niet mijmeren. Gewoon elke wedstrijd aangaan als of het een bekerfinale is. Focus 100 minuten lang. Van 5 minuten voor de wedstrijden tot 5 minuten na de wedstrijd. Enkel zo kunnen we boven onszelf uitstijgen. Bovendien denk ik dat het goed is dat er geroteerd wordt op basis van data en statistieken. Maar we zullen wel een weg moeten vinden om een groter aanvallend rendement te behalen. Afwisselend Hashioka en Cacace die hoger druk zetten is een begin. Matsubura heb je nog achter de hand. Bauer ipv Durkin kan een tweede tactische wissel zijn in dat opzicht.
Plaats reactie