STVV-Club Brugge zaterdag 30 oktober 20u45

Alles over de wedstrijden van STVV
Franz
Berichten: 1764
Lid geworden op: 04 apr 2015, 15:19

STVV-Club Brugge zaterdag 30 oktober 20u45

Bericht door Franz »

Morgen al opnieuw match, je vraagt je af of profs zo'n ritme van 3 matchen op 7 dagen wel aankunnen... :mrgreen:
Al of niet verder roteren, we zullen zien wat Hollerbach doet.
Wie van de 'invallers' op Seraing kon de coach overtuigen: Hashioka, Matsubara ???
Steppe deed het prima blijkbaar, maar Schmidt is toch onze certitude in doel.
Leistner is geschorst: dus Pius of Buatu in de ploeg behoort tot de mogelijkheden: de eerste lijkt totaal uit vorm, de tweede kan op weinig appreciatie van Hollerbach rekenen... Dus waarschijnlijk Bauer in de defensie en Hashioka als wingback rechts.
Brüls of De Ridder op de 10? Ik opteer voor Brüls.
Het zal wel nog te vroeg zijn om Suzuki te brengen, dus Hara en Hayashi voor de goals.
Als naast Schmidt ook Teixeira, Konaté, Durkin en Cacace gewoon terug meedoen, staan met Lavalée en Brüls/De Ridder en Hashioka/Buatu/Pius slechts drie spelers van de startploeg van Seraing in het team tegen Club.
Thuis tegen Club hebben we al veel overwinningen gehaald, morgen opnieuw in de Hel van Stayen?
Laatst gewijzigd door Franz op 29 okt 2021, 11:55, 1 keer totaal gewijzigd.
STVV Sint-Truidense Voetbal Vitrine
voetballiefhebber
Berichten: 2681
Lid geworden op: 29 okt 2010, 18:18

Re: STVV-Club Brugge zaterdag 30 oktober 20u45

Bericht door voetballiefhebber »

Franz schreef: 29 okt 2021, 11:30 Morgen al opnieuw match, je vraagt je af of profs zo'n ritme van 3 matchen op 7 dagen wel aankunnen... :mrgreen:
Al of niet verder roteren, we zullen zien wat Hollerbach doet.
Wie van de 'invallers' op Seraing kon de coach overtuigen: Hashioka, Matsubara ???
Steppe deed het prima blijkbaar, maar Schmidt is toch onze certitude in doel.
Leistner is geschorst: dus Pius of Buatu in de ploeg behoort tot de mogelijkheden: de eerste lijkt totaal uit vorm, de tweede kan op weinig appreciatie van Hollerbach rekenen... Dus waarschijnlijk Bauer in de defensie en Hashioka als wingback rechts.
Het zal wel nog te vroeg zijn om Suzuki te brengen, dus Hara en Hayashi voor de goals.
Thuis tegen Club hebben we al veel overwinningen gehaald, morgen opnieuw in de Hel van Stayen?
De keeper van Bilzen stond om 5u al achter de vuilkar op de dag van de match. Die van ons klagen dat ze woensdagavond speelden en dan zaterdag alweer voetballen.
lakie
Berichten: 1166
Lid geworden op: 06 nov 2010, 13:37

Re: STVV-Club Brugge zaterdag 30 oktober 20u45

Bericht door lakie »

Ik ben benieuwd... Geen Leistner, geen Konaté, geen Suzuki.

--------------------------------------------------------------------- Schmidt ---------------------------------------------------------------------

------------------------------- Buatu ------------------------------ Texeira ------------------------------ Lavalee ----------------------------

------ Hashioka --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Cacace ----

-------------------------------------------------- Durkin ------------------------------- De Ridder ----------------------------------------------

------------------------------------------------------------------------ Bruls -----------------------------------------------------------------------

----------------------------------------------------- Hara ----------------------------------- Hayashi --------------------------------------------

Bank: Steppe, Matsubara, Bauer, Reitz, Ito, Keita, Balongo

Ik zou het zo proberen.....
"Play for the name on the front of the shirt and they'll remember the name on the back" (Tony Adams)
STVVninof
Berichten: 579
Lid geworden op: 18 jan 2011, 10:41

Re: STVV-Club Brugge zaterdag 30 oktober 20u45

Bericht door STVVninof »

Geen Konaté ?
lakie
Berichten: 1166
Lid geworden op: 06 nov 2010, 13:37

Re: STVV-Club Brugge zaterdag 30 oktober 20u45

Bericht door lakie »

STVVninof schreef: 29 okt 2021, 12:21 Geen Konaté ?
Geblesseerd...
"Play for the name on the front of the shirt and they'll remember the name on the back" (Tony Adams)
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6717
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: STVV-Club Brugge zaterdag 30 oktober 20u45

Bericht door Jacques »

lakie schreef: 29 okt 2021, 12:20 Ik ben benieuwd... Geen Leistner, geen Konaté, geen Suzuki.

--------------------------------------------------------------------- Schmidt ---------------------------------------------------------------------

------------------------------- Buatu ------------------------------ Texeira ------------------------------ Lavalee ----------------------------

------ Hashioka --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Cacace ----

-------------------------------------------------- Durkin ------------------------------- De Ridder ----------------------------------------------

------------------------------------------------------------------------ Bruls -----------------------------------------------------------------------

----------------------------------------------------- Hara ----------------------------------- Hayashi --------------------------------------------

Bank: Steppe, Matsubara, Bauer, Reitz, Ito, Keita, Balongo

Ik zou het zo proberen.....
Dit is de meest voor de hand liggende opstelling, zeker als je uitgaat van eigen kracht. De flexibiliteit van Bauer op de bank kan hierbij ook een troef zijn. Afhankelijk van de wedstrijdomstandigheden kan je hem in de verdediging, op de flank of als verdedigende mid inbrengen. Ondanks drie belangrijke afwezigen is deze ploeg zeker niet bij voorbaat kansloos.
Overdrijven is een kunst
enerkey
Berichten: 2080
Lid geworden op: 12 okt 2010, 19:32

Re: STVV-Club Brugge zaterdag 30 oktober 20u45

Bericht door enerkey »

Er werd veel schande vertelt over Kompany. Maar vergelijk dat nu eens met Clement tot en met na de wedstrijd.
Hier is alvast het eerste artikel: https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20211029_95123671
Jean-Paul
Berichten: 890
Lid geworden op: 06 aug 2019, 18:38

Re: STVV-Club Brugge zaterdag 30 oktober 20u45

Bericht door Jean-Paul »

lakie schreef: 29 okt 2021, 12:37
STVVninof schreef: 29 okt 2021, 12:21 Geen Konaté ?
Geblesseerd...
Info?
Timme
Berichten: 217
Lid geworden op: 24 jan 2012, 12:57

Re: STVV-Club Brugge zaterdag 30 oktober 20u45

Bericht door Timme »

Jean-Paul schreef: 29 okt 2021, 21:33
lakie schreef: 29 okt 2021, 12:37
STVVninof schreef: 29 okt 2021, 12:21 Geen Konaté ?
Geblesseerd...
Info?
Hbvl

Achter de naam van Konaté staat nog een vraagteken, de Guineeër kampt met een voetblessure. “Ik moet nog met Mory spreken. Na de training op zaterdag zal ik de knoop doorhakken”, aldus Hollerbach, die ook dan pas zijn selectie bekendmaakt.
STimVV
Berichten: 2700
Lid geworden op: 23 okt 2010, 13:34

Re: STVV-Club Brugge zaterdag 30 oktober 20u45

Bericht door STimVV »

Konaté heeft een blessure aan zijn middenvoetsbeentje. Normaal gezien niet fit dus. Maar Hollerbach wou nog eens met hem spreken. Lijkt me toch eerder om niet in zn kaarten te laten kijken.
Lijkt me een kans voor Durkin om te tonen dat de 6 zijn beste positie is.

Suzuki trainde wél mee en is weer fit om minstens op de bank te zitten.
Jones
Berichten: 3167
Lid geworden op: 19 dec 2015, 20:32

Re: STVV-Club Brugge zaterdag 30 oktober 20u45

Bericht door Jones »

Mijn prono : 1-3
Pjeirefretter77
Berichten: 157
Lid geworden op: 28 jul 2021, 22:59
Supporter van: Juventus :)

Re: STVV-Club Brugge zaterdag 30 oktober 20u45

Bericht door Pjeirefretter77 »

Tegen de 'grote 5' deed STVV het niet slecht,winst bij Standard en thuis tegen Gent,nipt verloren van Genk en de betere van Anderlecht.Hopen dat brugge met zijn kop bij City zit.Dus een rammeling zie ik niet gebeuren strak.
Gebruikersavatar
vuil rat
Berichten: 362
Lid geworden op: 23 jul 2021, 22:15
Supporter van: stvv

Re: STVV-Club Brugge zaterdag 30 oktober 20u45

Bericht door vuil rat »

Wie is den arbiter straks eigenlijk
Gebruikersavatar
vuil rat
Berichten: 362
Lid geworden op: 23 jul 2021, 22:15
Supporter van: stvv

Re: STVV-Club Brugge zaterdag 30 oktober 20u45

Bericht door vuil rat »

Wie is den arbiter straks eigenlijk
Plaats reactie