KV Mechelen-STVV zaterdag 6/11 om 18u30

Alles over de wedstrijden van STVV
Gebruikersavatar
stvvilvoorde
Berichten: 4184
Lid geworden op: 19 okt 2010, 11:07

Re: KV Mechelen-STVV zaterdag 6/11 om 18u30

Bericht door stvvilvoorde »

Anti-voetbal van STVV, mechelen kreeg niet wat het verdiende....

Ik vraag me af of de gazetten wel dezelfde match hebben gezien?
Tuurlijk kreeg KV wat het verdiende? Als je niet meer kan brengen dan wat steriele druk en makkelijk weg te koppen voorzetjes in de 16 te droppen, dan verdien je hoogstens een punt.
In goede organisatie met een laag blok staat ook niet automatisch gelijk aan betonvoetbal.
Tuurlijk hebben dat soort ploegen liever dat we open in het mes lopen en er minstens 4 in het mandje krijgen.
Een echt goede ploeg ontwricht ook een goed georganiseerde mindere ploeg, de mindere goden blijven dan op gelijkspel of zelfs verlies steken...

De kansen van STVV waren bijna allemaal gevaarlijker dan die van KV, ondanks het balbezit dat hen royaal werd geschonken.
Die fout van Bauer lijkt me wel rood. Hoge intensiteit, raakt de speler ook vol op de voet...
Ik ga hem alleszins niet missen de komende weken, vind hem veruit de zwakste van onze Duitsers.
Maar dan dat gejank dat KV ook gestraft werd, tja niemand verplicht u om al 5! wissels voor de 80ste minuut te doen.
Had ne wissel overgehouden en ge had dit probleem niet.
Grote kans dat KV dan in die laatste 10 minuten wel langszij had kunnen komen.
Dat mag Vrancken (die ik voor het overige wel een heel goede trainer vind) toch op zijn konto schrijven.
Gebruikersavatar
Brusselmans
Berichten: 3162
Lid geworden op: 22 okt 2010, 22:19

Re: KV Mechelen-STVV zaterdag 6/11 om 18u30

Bericht door Brusselmans »

Als ex usual suspect moet ik ook iets schrijven, maar heb de match niet kunnen zien !
Dus zeg me maar wa ge graag wilt lezen !
Jean-Paul
Berichten: 890
Lid geworden op: 06 aug 2019, 18:38

Re: KV Mechelen-STVV zaterdag 6/11 om 18u30

Bericht door Jean-Paul »

Schmidt stond pal.
Leistner, Lavalee en Texeira hebben het moeilijk met een Mechelen dat met Storm, Cuypers en in mindere mate Mrabti telkens in de rug van hun verdedigers duiken. Eerste helft was dat duidelijk, tweede helft werd dat simpel opgelost maar ging men ook automatisch meer achteraan spelen. Het word in mijn ogen wel tijd dat Lavalee die zijn zwakke prestaties blijft aaneenrijgen zijn plaats moet afstaan aan Buatu.
Koita, Bauer speelden verdienstelijk net als Bruls en De Ridder. Dat was niet simpel tegen een fysiek sterk middenveld van Mechelen.
Hashioka speelde zijn wedstrijd niet meer niet minder.
Vooraan won Hara praktisch al zijn duels maar had niet veel steun van Suzuki die zijn niveau nog steeds niet haalt maar dat is ook niet verwonderlijk na zijn blessure en een gebrek aan intensieve voorbereiding.
Prima en verdiende overwinning maar een onnodige weliswaar verdiende rode kaart voor Bauer en dat word weer sleutelen in de volgende wedstrijd.
Jean-Paul
Berichten: 890
Lid geworden op: 06 aug 2019, 18:38

Re: KV Mechelen-STVV zaterdag 6/11 om 18u30

Bericht door Jean-Paul »

Brusselmans schreef: 07 nov 2021, 10:58 Als ex usual suspect moet ik ook iets schrijven, maar heb de match niet kunnen zien !
Dus zeg me maar wa ge graag wilt lezen !
Dat we een stevige wedstrijd gespeeld hebben maar vooral dat we gewonnen hebben en dat ik er blij mee ben. Op naar de volgende match.
Jones
Berichten: 3187
Lid geworden op: 19 dec 2015, 20:32

Re: KV Mechelen-STVV zaterdag 6/11 om 18u30

Bericht door Jones »

Het feit dat we zo moeilijk scoren blijft me zorgen baren. De organisatie staat er en ik vind Bauer wel een aanwinst in tegenstelling tot sommige anderen. Hoe dikwijls scoren we maar 1 keer of helemaal niet. Zo is het iedere match pompen of verzuipen. Hou je dat een heel seizoen vol ? Dat is slopend en zo gaat de kaartenlast stevig omhoog. Matchen winnen met een goal of 3 verschil heeft STVV bijna nooit gekunnen. Hara werkt hard en wint veel duels maar moet daar tonnen energie insteken. Is niet de verfijnste voetballer maar wel nuttig. Ik zou Nill de pauw in de winter halen bij Antwerp. Krijgt geen kans, Belg en ervaren krijger op de rechterflank
STimVV
Berichten: 2704
Lid geworden op: 23 okt 2010, 13:34

Re: KV Mechelen-STVV zaterdag 6/11 om 18u30

Bericht door STimVV »

Wakker geworden met ne kater en 3 punten op zak.
Voor den 1e keer ever met de fiets naar een match van STVV geweest. :lol:
STVV1924
Berichten: 865
Lid geworden op: 14 sep 2015, 10:52

Re: KV Mechelen-STVV zaterdag 6/11 om 18u30

Bericht door STVV1924 »

Een verdiende overwinning. Het aanvallend rendement kan en mag nog hoger. Dit blijft een werkpunt. Met de efficiëntie en intensiteit was er weinig mis deze keer. 0-1 was terrecht. Kv Mechelen heeft zichzelf in de voet geschoten, hun organisatie van achteruit voetballende werd door het blok van de Kanaries naadloos gecounterd.
Positivo
Berichten: 1937
Lid geworden op: 12 jul 2017, 17:57

Re: KV Mechelen-STVV zaterdag 6/11 om 18u30

Bericht door Positivo »

toyotacorolla schreef: 06 nov 2021, 22:52 Al onze matchen buitenhuis spelen, geeft punten winst.

Knap deze overwinning, door inzet en overgave.
Laatste 5 UITwedstrijden, hebben we er 4! gewonnen ! Niemand doet beter.
Als we thuis punten pakken zoals uit, hebben we 26 punten….. en daarmee zouden we een serieuze PO 1 kandidaat zijn !
Gebruikersavatar
Brusselmans
Berichten: 3162
Lid geworden op: 22 okt 2010, 22:19

Re: KV Mechelen-STVV zaterdag 6/11 om 18u30

Bericht door Brusselmans »

Positivo schreef: 07 nov 2021, 16:49
toyotacorolla schreef: 06 nov 2021, 22:52 Al onze matchen buitenhuis spelen, geeft punten winst.

Knap deze overwinning, door inzet en overgave.
Laatste 5 UITwedstrijden, hebben we er 4! gewonnen ! Niemand doet beter.
Als we thuis punten pakken zoals uit, hebben we 26 punten….. en daarmee zouden we een serieuze PO 1 kandidaat zijn !
De laatste 5 THUISwedstrijden doet niemand slechter !
Als dat uit ook zo was, stonden we achter Beerschot !
Gebruikersavatar
Krisaias
Berichten: 1466
Lid geworden op: 06 okt 2010, 21:39

Re: KV Mechelen-STVV zaterdag 6/11 om 18u30

Bericht door Krisaias »

STVV1924 schreef: 07 nov 2021, 12:18 Een verdiende overwinning. Het aanvallend rendement kan en mag nog hoger. Dit blijft een werkpunt. Met de efficiëntie en intensiteit was er weinig mis deze keer. 0-1 was terrecht. Kv Mechelen heeft zichzelf in de voet geschoten, hun organisatie van achteruit voetballende werd door het blok van de Kanaries naadloos gecounterd.
Inderdaad, ondertussen heeft de tegenstander evenveel voor ons gescoord (2x) als onze voorlopige topschutter Konaté. Doelpunten en rendement blijven dus een werkpunt, maar de organisatie staat er. Uiteindelijk heeft Schmidt niet eens zoveel werk op te knappen gekregen in de tweede helft.
"Chairmen come and go, boards come and go, but the fans remain. They are the one true constant. I've just been a custodian of the Club" - Eddie Thompson + , Dundee United
enerkey
Berichten: 2102
Lid geworden op: 12 okt 2010, 19:32

Re: KV Mechelen-STVV zaterdag 6/11 om 18u30

Bericht door enerkey »

Brusselmans schreef: 07 nov 2021, 17:37
Positivo schreef: 07 nov 2021, 16:49
toyotacorolla schreef: 06 nov 2021, 22:52 Al onze matchen buitenhuis spelen, geeft punten winst.

Knap deze overwinning, door inzet en overgave.
Laatste 5 UITwedstrijden, hebben we er 4! gewonnen ! Niemand doet beter.
Als we thuis punten pakken zoals uit, hebben we 26 punten….. en daarmee zouden we een serieuze PO 1 kandidaat zijn !
De laatste 5 THUISwedstrijden doet niemand slechter !
Als dat uit ook zo was, stonden we achter Beerschot !
Per toeval staan we ook hierdoor in de middenmoot. :cool:
enerkey
Berichten: 2102
Lid geworden op: 12 okt 2010, 19:32

Re: KV Mechelen-STVV zaterdag 6/11 om 18u30

Bericht door enerkey »

Stan schreef: 07 nov 2021, 10:25
enerkey schreef: 07 nov 2021, 09:31
STVV-fan schreef: 06 nov 2021, 19:24
enerkey schreef: 06 nov 2021, 19:10
STVV-fan schreef: 06 nov 2021, 19:02 Die Geerts kruipt precies ook zo diep mogelijk in de kont van de KV.
Had ik al verwacht.. Gewoon Franstalig commentaar opzetten.
Is dat mogelijk op Telenet? Zit bij kameraden en het stoort ons allemaal.
Hopelijk amuseert fruitboerke zich met deze commentaar.
Ik zit bij Eleven zelf. Vroeger bij Proximus vind je ook het Franstalig commentaar. Dat is dan gewoon op een ander kanaal. Ik veronderstel bij Telenet hetzelfde?
Bij Eleven heb je 2 kanalen (Nederlands en Frans). Telenet neemt over van Eleven, maar biedt alleen het Nederlandstalige kanaal aan.
Wat een eikels. Dan waren STVV fan en zijn vrienden idd gedoemd om het commentaar uit het diepst van het KVM hol(compleet tegen de prostaat) te volgen.
Gebruikersavatar
Jack
Beheerder
Berichten: 3468
Lid geworden op: 28 sep 2010, 11:11
Supporter van: STVV

Re: KV Mechelen-STVV zaterdag 6/11 om 18u30

Bericht door Jack »

vuil rat schreef: 06 nov 2021, 21:44
Jack schreef: 06 nov 2021, 20:36 Zeer belangrijke zege.
KVM had soms het betere spel, maar de meeste en beste kansen waren voor ons. Ook goed blijven knokken richting het einde toe.

De rode kaart...4 of 5 weken aub. Schandalige tackle.
Zoiets gebeurd nu eenmaal int voetbal terecht rood zeker wel ma 4 a 5 weken is overdreven als ge morgen naar provinciale ga kijken of speelt gebeurd da 7 keer per match .De Duitsers gaan eenmaal harder door
Dus omdat 't in provinciale gebeurt is het oké?
Ik ben het niet eens. Ik vond het onnodig zware tackle met gevaar voor de enkel van de tegenstander.
4 weken.
Piana
Berichten: 1030
Lid geworden op: 21 mar 2021, 19:08
Supporter van: STVV

Re: KV Mechelen-STVV zaterdag 6/11 om 18u30

Bericht door Piana »

Jack schreef: 07 nov 2021, 18:21
vuil rat schreef: 06 nov 2021, 21:44
Jack schreef: 06 nov 2021, 20:36 Zeer belangrijke zege.
KVM had soms het betere spel, maar de meeste en beste kansen waren voor ons. Ook goed blijven knokken richting het einde toe.

De rode kaart...4 of 5 weken aub. Schandalige tackle.
Zoiets gebeurd nu eenmaal int voetbal terecht rood zeker wel ma 4 a 5 weken is overdreven als ge morgen naar provinciale ga kijken of speelt gebeurd da 7 keer per match .De Duitsers gaan eenmaal harder door
Dus omdat 't in provinciale gebeurt is het oké?
Ik ben het niet eens. Ik vond het onnodig zware tackle met gevaar voor de enkel van de tegenstander.
4 weken.
Dat is inderdaad zo.
Qui passe dans le Hesbain, est combattu l'endemain!
Piana
Berichten: 1030
Lid geworden op: 21 mar 2021, 19:08
Supporter van: STVV

Re: KV Mechelen-STVV zaterdag 6/11 om 18u30

Bericht door Piana »

Brusselmans schreef: 07 nov 2021, 17:37
Positivo schreef: 07 nov 2021, 16:49
toyotacorolla schreef: 06 nov 2021, 22:52 Al onze matchen buitenhuis spelen, geeft punten winst.

Knap deze overwinning, door inzet en overgave.
Laatste 5 UITwedstrijden, hebben we er 4! gewonnen ! Niemand doet beter.
Als we thuis punten pakken zoals uit, hebben we 26 punten….. en daarmee zouden we een serieuze PO 1 kandidaat zijn !
De laatste 5 THUISwedstrijden doet niemand slechter !
Als dat uit ook zo was, stonden we achter Beerschot !
Klopt niet, zelfs als we uit maar evenveel punten gepakt hadden als thuis stonden nog voor Cercle (als ze vandaag verliezen aan de mijn).
Qui passe dans le Hesbain, est combattu l'endemain!
Plaats reactie