STVV-Antwerp zondag 21/11 16u Staaien

Alles over de wedstrijden van STVV
STimVV
Berichten: 2699
Lid geworden op: 23 okt 2010, 13:34

Re: STVV-Antwerp zondag 21/11 16u Staaien

Bericht door STimVV »

STimVV schreef: 22 nov 2021, 20:33
miel schreef: 22 nov 2021, 11:06 ...
Bauwer zijn schorsing is terecht , als er overal de zelfde strafmaat wordt gehanteerd voor zulke fouten , niet dus , bijgevolg zijn die 4 speeldagen schorsing en 1 voorwaardelijk buiten proportie .
Dat Stvv weer als voorbeeld moet dienen mag niet geaccepteerd worden.
...
Raman kreeg vandaag voor zijn (halve) kopstoot identiek hetzelfde schorsingsvoorstel als Bauer aanvankelijk kreeg. Namelijk 3 speeldagen + 1 voorwaardelijk + dezelfde boete. (€3500)
Vind ik toch ook overdreven....
Ben benieuwd of Anderlecht in beroep zal gaan en/of er een speeldag vanaf zal gaan, of integendeel bijkomen zoals bij Bauer.

Duidelijk signaal voor Benito Raman: 'Anderlecht niet in beroep tegen schorsing'
Het bondsparket deed een schorsingvoorstel van vier weken, waarvan één week voorwaardelijk. Volgens Het Nieuwsblad gaat Anderlecht niet in beroep tegen die schorsing. Het stuurt zo een duidelijk signaal naar Benito Raman, en tevens naar de rest van de spelersgroep, dat zulk gedrag op het veld niet geaccepteerd wordt.
Raman kreeg rood voor een kopstoot aan het adres van Kortrijk-speler Faïz Selemani. Bij de straf voor Raman hoort ook een boete van 3500 euro die Anderlecht moet betalen. Die boete neemt de huidige nummer zes uit de rangschikking er dus maar bij.

https://www.voetbalkrant.com/nieuws/202 ... -schorsing
Oscar
Berichten: 172
Lid geworden op: 10 sep 2015, 19:34

Re: STVV-Antwerp zondag 21/11 16u Staaien

Bericht door Oscar »

Vinnie schreef: 23 nov 2021, 15:56
pat@ schreef: 22 nov 2021, 09:51 Het was gisteren intens genieten. Wel veel supporters van Antwerp in de tribunes. De jeugd van Herentals met pa en ma (3 bussen) zijn jaarlijks aanwezig tijdens deze partij. Zou de gemeenschappelijke link 'Heylen vastgoed' zijn?

Het is eigenlijk ongelooflijk dat wij Leistner in het team hebben en eigenlijk ook weer niet. Die man is zo traag maar zo goed in het verdedigen en positioneren. Met snelheid speelt hij gewoon zijn hele leven in de Bundesliga. Wat een geluk dat hij snelheid mist ;)
Gisteren ook weer een paar fases bij de 2de bal na het duel, hij anticipeert en controleert de bal niet of geeft een wilde trap maar een rake kopbal die een meter of tien verder bij één van ons terecht komt. Bij zo een acties waar je de vaart in het spel houdt zie je dat hij een topper is.
De solo-acties van Koita gaan in de loop van tijd inderdaad een probleem vormen. Het zal nog een week of 4, maximum 5 goed lopen tot als de hoogvorm door is. Dan zit je met een probleem.
Hollerbach zal er wel tijdig iets van zeggen.

Dan is het nu tijd om Seraing over de knie te leggen om daarna DE laatste thuismatch van het seizoen te spelen.

Als dit allemaal nog door zal gaan met publiek.
De stewards stonden gisteren onder hoogspanning (zo zwaar gebriefd?), dat het niet meer aangenaam was. Zowel buiten bij het fouilleren als in het stadion en de kantine. Stewards moeten hun werk doen maar zo blaffen op de mensen, dat kan en mag de bedoeling niet zijn.
Het is voor de mentale gezondheid van alle mensen misschien beter om het een paar speeldagen zonder publiek te doen. Ook al weet iedereen dat de kans buiten op besmetting nihil is, zeker in een stadion van 14000 plaatsen dat maar voor één derde gevuld is.
Voor de volledigheid:
Wij proberen met SKS Herentals jaarlijks een fijne clubuitstap te doen naar een wedstrijd in eerste klasse.
Is nu al 2x STVV-Antwerp geweest door de link met kledingsponsor Olympic. Zij verzorgen zowel onze kledij, als die van de jeugdploegen van STVV.
We waren met 7 bussen aanwezig; Zelf ben ik aangesloten bij SKS, maar ik heb ook een abo op Noord. Voor mij dus altijd een hele moeilijke match, aangezien zowat de helft dan voor Antwerp is en de andere helft (die voor Brugge of Anderlecht is ofzo..) zijn dan vollenbak mee voor STVV.
In elk geval heel goed geamuseerd (gezien de uitslag)!
Al werd het even spannend toen ze onze bussen bij aankomst richting een veel te smalle parking stuurde etc.
Wij waarschuwden al, dat met zoveel naar STVV afzakken, voor organisatorische moeilijkheden kan zorgen... :lol:
Dank U voor de toelichting, ik was verwonderd dat er zoveel jassen van vastgoed Heylen in één keer tussen STVV supporters rondliepen bij het
naar huis gaan. Het waren geen Aaantwaaaarpeneren dat hoorde ik wel aan jullie dialect maar toen jullie de bus opstapte op de parking van de vroegere Flam wist ik het helemaal niet meer. Bij deze alles duidelijk nu.
Plaats reactie