kado bij abonnement 2021-2022

Alle info over abonnementen en tickets (thuis - en uitwedstrijden) vind je hier.
Plaats reactie
Staaien
Berichten: 27
Lid geworden op: 18 nov 2021, 21:24
Supporter van: STVV

kado bij abonnement 2021-2022

Bericht door Staaien »

als ge uw abo tijdig hebt gekocht zou ge een "verjaardagspakket" krijgen
Wanneer je jouw abonnement voor 15/06/2021 koopt, krijgt je als abonnee een extra verjaardagspakket met een minimum waarde van minstens €75 cadeau.
al iemand iets gekregen ?
Gebruikersavatar
Tompie
Berichten: 3059
Lid geworden op: 05 okt 2010, 14:40
Supporter van: STVV
Locatie: Sint-Truiden

Re: kado bij abonnement 2021-2022

Bericht door Tompie »

Staaien schreef: 18 nov 2021, 21:32 als ge uw abo tijdig hebt gekocht zou ge een "verjaardagspakket" krijgen
Wanneer je jouw abonnement voor 15/06/2021 koopt, krijgt je als abonnee een extra verjaardagspakket met een minimum waarde van minstens €75 cadeau.
al iemand iets gekregen ?
Heb de vraag eens aan STVV gesteld. Niet toevallig omdat mijn verjaardag bij STVV-Union is (enfin, de dag erna ;)).
Zal je op de hoogte houden van het antwoord.
Football is football and talent is talent. But the mindset of your team makes all the difference.
Gebruikersavatar
Halenaar
Berichten: 5278
Lid geworden op: 06 okt 2010, 18:22

Re: kado bij abonnement 2021-2022

Bericht door Halenaar »

Op de eerste speeldag zeiden ze tegen mij dat je uw cadeau kreeg op de maand van uw verjaardag.
Gebruikersavatar
Krisaias
Berichten: 1447
Lid geworden op: 06 okt 2010, 21:39

Re: kado bij abonnement 2021-2022

Bericht door Krisaias »

Hetgeen ik vernomen heb, is dat ze aan het herzien zijn wat ze normaal hadden geschonken (omwille van de huidige situatie) en wat ze de jarige abonnees best kunnen aanbieden als alternatief, maar communicatie vanuit de club hierover zou toch wel wenselijk zijn ...
"Chairmen come and go, boards come and go, but the fans remain. They are the one true constant. I've just been a custodian of the Club" - Eddie Thompson + , Dundee United
Staaien
Berichten: 27
Lid geworden op: 18 nov 2021, 21:24
Supporter van: STVV

Re: kado bij abonnement 2021-2022

Bericht door Staaien »

Blijkbaar willen ze wat gratis tickets geven ... ik vraag me af wat je daar als abonnee mee kan doen... Ze hadden in afwachting van een beter idee al wat krediet op onze kaartjes kunnen zetten om een pintje te drinken.
Gebruikersavatar
Tompie
Berichten: 3059
Lid geworden op: 05 okt 2010, 14:40
Supporter van: STVV
Locatie: Sint-Truiden

Re: kado bij abonnement 2021-2022

Bericht door Tompie »

Antwoord dat ik via email kreeg:

Omwille van tal van Covid-19 beperkingen,… gaan we als club de verjaardag acties toepassen op al onze thuiswedstrijden dit voorjaar.
Je zal nog communicatie van ons ontvangen hierover.

We hopen dat we volgend seizoen eindelijk een normaal seizoen gaan kunnen doorlopen waarin alles kan/mag.
Een email krijgen op jouw verjaardag met ineens alles er op en er aan.
Football is football and talent is talent. But the mindset of your team makes all the difference.
kenniksvanvoetbal
Berichten: 619
Lid geworden op: 21 feb 2016, 13:35

Re: kado bij abonnement 2021-2022

Bericht door kenniksvanvoetbal »

Tompie schreef: 23 nov 2021, 09:16
Staaien schreef: 18 nov 2021, 21:32 als ge uw abo tijdig hebt gekocht zou ge een "verjaardagspakket" krijgen
Wanneer je jouw abonnement voor 15/06/2021 koopt, krijgt je als abonnee een extra verjaardagspakket met een minimum waarde van minstens €75 cadeau.
al iemand iets gekregen ?
Heb de vraag eens aan STVV gesteld. Niet toevallig omdat mijn verjaardag bij STVV-Union is (enfin, de dag erna ;)).
Zal je op de hoogte houden van het antwoord.

De buurtbewoners kregen in ieder geval voor de wedstrijd van vrijdag terug twee kaarten in de bus .(voor de overlast,1xper seizoen).
wij willen doorgaan als ambitieclub,maar zijn een gezelligheidsclub zonder volk. :toppie:
Jan Bulder
Berichten: 1648
Lid geworden op: 17 okt 2010, 14:35

Re: kado bij abonnement 2021-2022

Bericht door Jan Bulder »

Staaien schreef: 29 nov 2021, 20:15 Blijkbaar willen ze wat gratis tickets geven ... ik vraag me af wat je daar als abonnee mee kan doen... Ze hadden in afwachting van een beter idee al wat krediet op onze kaartjes kunnen zetten om een pintje te drinken.
Ge kunt die tickets geven aan kameraden, en die kunnen u dan op Staaien een paar pinten trakteren. Meer volk in het stadion, en meer omzet voor de club.

Ik hoef geen geld van de club. Dat ze dat maar steken in deftige spelers.
stvv'er
Berichten: 2431
Lid geworden op: 16 okt 2010, 21:00

Re: kado bij abonnement 2021-2022

Bericht door stvv'er »

kenniksvanvoetbal schreef: 01 dec 2021, 10:16
Tompie schreef: 23 nov 2021, 09:16
Staaien schreef: 18 nov 2021, 21:32 als ge uw abo tijdig hebt gekocht zou ge een "verjaardagspakket" krijgen
Wanneer je jouw abonnement voor 15/06/2021 koopt, krijgt je als abonnee een extra verjaardagspakket met een minimum waarde van minstens €75 cadeau.
al iemand iets gekregen ?
Heb de vraag eens aan STVV gesteld. Niet toevallig omdat mijn verjaardag bij STVV-Union is (enfin, de dag erna ;)).
Zal je op de hoogte houden van het antwoord.

De buurtbewoners kregen in ieder geval voor de wedstrijd van vrijdag terug twee kaarten in de bus .(voor de overlast,1xper seizoen).
Daarom dat vak K al volledig uitverkocht is :D
Yellow Feaver
Berichten: 1801
Lid geworden op: 10 okt 2010, 15:46

Re: kado bij abonnement 2021-2022

Bericht door Yellow Feaver »

Jan Bulder schreef: 01 dec 2021, 10:23
Staaien schreef: 29 nov 2021, 20:15 Blijkbaar willen ze wat gratis tickets geven ... ik vraag me af wat je daar als abonnee mee kan doen... Ze hadden in afwachting van een beter idee al wat krediet op onze kaartjes kunnen zetten om een pintje te drinken.
Ge kunt die tickets geven aan kameraden, en die kunnen u dan op Staaien een paar pinten trakteren. Meer volk in het stadion, en meer omzet voor de club.

Ik hoef geen geld van de club. Dat ze dat maar steken in deftige spelers.
De bedoeling is dat ge 3 of 4 mensen mee kunt nemen naar Stayen en een pintje trakteren. Mooie geste, commercieel niet slecht gezien.
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6717
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: kado bij abonnement 2021-2022

Bericht door Jacques »

Vandaag bericht gekregen van STVV i.v.m. het verjaardagsgeschenk voor abonnees:
HERE IT IS!
In het begin van het seizoen communiceerde we dat elke abonnee in de maand van zijn/haar verjaardag digitaal een verjaardagspakket zou ontvangen. Via deze mail ontvang jij 4 vouchercodes voor tickets en een vouchercode ter waarde van €10,00 voor een cashless top up én €5,00 korting in onze Fanshop bij een minimum aankoop van €25,00.

Wegens de wisselende covid maatregelen waaraan we ons afgelopen seizoen moesten houden, was het praktisch niet mogelijk om deze eerder te versturen. Ondertussen gaan de coronacijfers terug de goede kant uit en is er terug publiek toegelaten op Stayen. Ondanks de vertraging, willen we je als trouwe supporter toch nog even bedanken voor het begrip en het geduld. Uitstel is geen afstel!
Beetje vertraging, maar een mooie geste :toppie:
Overdrijven is een kunst
Brozieteam
Berichten: 273
Lid geworden op: 02 jul 2016, 19:52

Re: kado bij abonnement 2021-2022

Bericht door Brozieteam »

Idd, een mooie geste !
Je kan wel je 10 € enkel opladen via mijn.stvv.com, via de app werkt het niet.
Maar zoals eerdere gezegd, een mooie geste !
kenniksvanvoetbal
Berichten: 619
Lid geworden op: 21 feb 2016, 13:35

Re: kado bij abonnement 2021-2022

Bericht door kenniksvanvoetbal »

De bedoeling is dat ge 3 of 4 mensen mee kunt nemen naar Stayen en een pintje trakteren. Mooie geste, commercieel niet slecht gezien.

Volgens de stvv site nochtans sprake van geen drank of eten ,en mondmaskerplicht!!!! op uitzondering voor de heren in tribune West :kots:
wij willen doorgaan als ambitieclub,maar zijn een gezelligheidsclub zonder volk. :toppie:
stvv'er
Berichten: 2431
Lid geworden op: 16 okt 2010, 21:00

Re: kado bij abonnement 2021-2022

Bericht door stvv'er »

kenniksvanvoetbal schreef: 15 feb 2022, 14:33 De bedoeling is dat ge 3 of 4 mensen mee kunt nemen naar Stayen en een pintje trakteren. Mooie geste, commercieel niet slecht gezien.

Volgens de stvv site nochtans sprake van geen drank of eten ,en mondmaskerplicht!!!! op uitzondering voor de heren in tribune West :kots:
Als ik me niet vergis mag eten en drinken vanaf komende speeldag wel terug, daar we dan in code oranje zitten ...
Plaats reactie