Seraing - STVV Zaterdag 27/11 16.15 uur

Alles over de wedstrijden van STVV
Jones
Berichten: 3167
Lid geworden op: 19 dec 2015, 20:32

Re: Seraing - STVV Zaterdag 27/11 16.15 uur

Bericht door Jones »

Een match die me 60 euro kost in totaal met mijn zoon (inkom, bus, drank) en niks gezien. Niks. Bij 2 goals knullig verdedigen en op snelheid in de rug gepakt en weer niet kunnen scoren. Onze spitsen zijn onmondig ! Een middenveld hadden we vandaag niet.
Na 5 minuten match kon je al zien dat het niks werd
BoemBoem
Berichten: 2934
Lid geworden op: 07 sep 2015, 11:39

Re: Seraing - STVV Zaterdag 27/11 16.15 uur

Bericht door BoemBoem »

Jones schreef: 27 nov 2021, 18:15 Een match die me 60 euro kost in totaal met mijn zoon (inkom, bus, drank) en niks gezien. Niks. Bij 2 goals knullig verdedigen en op snelheid in de rug gepakt en weer niet kunnen scoren. Onze spitsen zijn onmondig ! Een middenveld hadden we vandaag niet.
Na 5 minuten match kon je al zien dat het niks werd
Ik herinner mij nog alle matchen dat mijn vader mij meenam naar het voetbal. Van de bus tot de hamburger tot het naar huis rijden kan ik nog heel veel details geven. Over de uitslag van die wedstrijden heb ik nu geen enkel idee meer.
Uw zoon zal zich ongetwijfeld geamuseerd hebben en dan is de uitslag enkel maar een statistiek.

Over de match,
Match in slow motion. Geen andere uitleg.
Zoals hierboven staat, na 5’ wisten we al dat het ‘njet’ ging zijn vandaag. Spijtig.
STVV : Waar voetbal bijzaak is.
Gebruikersavatar
vuil rat
Berichten: 362
Lid geworden op: 23 jul 2021, 22:15
Supporter van: stvv

Re: Seraing - STVV Zaterdag 27/11 16.15 uur

Bericht door vuil rat »

Ook effe mijn frustratie spuwen se .Heel zwak heel de ploeg zwak beste speler Buatu probeerde toch iets .slechtste de rest van de ploeg .Vind ni da ge andere redenen moet gaan zoeken over het veld of de wissels gewoon rot slechte match van men ploegske .Spijtig kans op mooie sprong int klassement weer is gemist .Toch traditie om tegen zo een ploegen slecht te spelen en te verliezen zoals Beveren Moeskroen Lokeren enz . Top 8 is me de kwaliteit van deze ploeg niet haalbaar volgens mij :(
Jones
Berichten: 3167
Lid geworden op: 19 dec 2015, 20:32

Re: Seraing - STVV Zaterdag 27/11 16.15 uur

Bericht door Jones »

BoemBoem schreef: 27 nov 2021, 18:28
Jones schreef: 27 nov 2021, 18:15 Een match die me 60 euro kost in totaal met mijn zoon (inkom, bus, drank) en niks gezien. Niks. Bij 2 goals knullig verdedigen en op snelheid in de rug gepakt en weer niet kunnen scoren. Onze spitsen zijn onmondig ! Een middenveld hadden we vandaag niet.
Na 5 minuten match kon je al zien dat het niks werd
Ik herinner mij nog alle matchen dat mijn vader mij meenam naar het voetbal.
Uw zoon zal zich ongetwijfeld geamuseerd hebben en dan is de uitslag enkel maar een statistiek.

Over de match,
Match in slow motion. Geen andere uitleg.
Zoals hierboven staat, na 5’ wisten we al dat het ‘njet’ ging zijn vandaag. Spijtig.
Klopt behalve dat mijn zoon zich amuseerde. Hij speelt zelf voetbal op niveau en ergerde zich mateloos. Met zo een mentaliteit een match beginnen, hopeloos
Brol
Berichten: 188
Lid geworden op: 18 aug 2019, 19:57

Re: Seraing - STVV Zaterdag 27/11 16.15 uur

Bericht door Brol »

Wij misten vandaag echt wel enkele spelers van FC De Kampioenen om ons niveau een beetje omhoog te krikken :mad:
Roman
Berichten: 268
Lid geworden op: 17 dec 2019, 12:15
Supporter van: Stvv

Re: Seraing - STVV Zaterdag 27/11 16.15 uur

Bericht door Roman »

Hier valt te lezen dat het grotendeels aan het veld lag en we er thuis vlot van zullen winnen : wait and see.
Tevens dat we deze match vlot moesten winnen, ik zou niet weten waarom ?
- de spelers van Seraing zijn technisch stuk voor stuk evengoed zo niet beter dan die van ons
- daarbij gingen ze vol voor elk duel dat ze ook vrijwel steeds wonnen en onze spelers moesten constant onder druk voetballen
- hoe vlot slaagden zij erin om rustig uit te voetballen, wij daarentegen nooit
- ze zijn bijzonder efficiënt en hadden niet veel kansen nodig om 2 x te scoren, wat heeft Schmidt daarbuiten moeten pakken ?
- dodelijk op de tegenaanval, krijgen na 5 min een cadeau van Leitner, scoren via een afgeweken bal en kunnen van dan af hun geliefkoosd spelletje spelen met de 0-2 tot gevolg
Hoe slecht we vandaag ook waren en even efficiënt zouden afgewerkt hebben als Seraing staat het 1-1, valt de 0-2 allicht niet en kunnen we zelfs de 3 punten pakken, helaas.
Dat Brüls vervangen werd lijkt me logisch, als alle ballen vanuit de verdediging naar de spitsen getrapt worden loopt hij er toch voor spek en bonen bij.
Inderdaad een kopie van wat we destijds jaarlijks in Moeskroen meemaakten, helaas, helaas.
wiekes
Berichten: 867
Lid geworden op: 15 jul 2017, 11:29

Re: Seraing - STVV Zaterdag 27/11 16.15 uur

Bericht door wiekes »

Als ze verliezen is het altijd iets is het niet het veld is het de scheidsrechter , enzovoort 2 doelpunt Leistner 1meter voorsprong en komt dan 3 meter te kort 1 doelpunt gewoon weggetikt door kleine maar wendbare spelers, op naar volgende week tegen ook kleine en wendbare spelers Undav Vanzeir.
vdl
Berichten: 2346
Lid geworden op: 19 mei 2011, 23:13

Re: Seraing - STVV Zaterdag 27/11 16.15 uur

Bericht door vdl »

Na twee hard bevochten overwinning kwam een verdiende nederlaag.
Zo sterk als we vorige week uit de startblokken schoten, zo slap was het vandaag, in één van de triestigste stadions waar ik al geweest ben.
Het kleine veld was ook niet in ons voordeel vandaag, dus op naar volgende week, met hopelijk wat meer motivatie tegen de nr1.
pat@
Berichten: 1065
Lid geworden op: 27 okt 2013, 23:05
Supporter van: stvv

Re: Seraing - STVV Zaterdag 27/11 16.15 uur

Bericht door pat@ »

Het start met het vele uitglijden gevolgd door het missen van quasi iedere tweede bal. Op de koop toe start je met een 1-0 achterstand. Dan wordt het bijzonder moeilijk om dat nog allemaal om te draaien. De tweede helft was beter qua intensiteit en de mogelijkheid op de 1-1 was er wel degelijk, uit één van die fases volgt dan de 2-0 en is het over en sluiten ook al was de aansluitingstreffer nadien , uit de kluts, tot twee maal toe bijna een feit.
Desalniettemin een verdiende nederlaag. Buatu zorgde toch voor een lichtpuntje. Hij bewijst telkens het ongelijk van Hollerbach.
Jones
Berichten: 3167
Lid geworden op: 19 dec 2015, 20:32

Re: Seraing - STVV Zaterdag 27/11 16.15 uur

Bericht door Jones »

Ik ga het nog eens schrijven : koop u een scorende spits, een offensieve middenvelder (geef daar maar wat geld aan) en zet Buatu eerder op als je een verdediger ziet die niet in de match zit. Leistner ook durven vervangen bv.
Nu ga ik heel cru zijn : Toni staat een kilo of 5 à 10 te dik. Dat werkt negatief op zijn snelheid en wendbaarheid.
Als ge Ito niet gebruikt kan je hem beter wegdoen.
moemeke
Berichten: 120
Lid geworden op: 28 jan 2011, 15:01

Re: Seraing - STVV Zaterdag 27/11 16.15 uur

Bericht door moemeke »

Als ge snelle spitsen tegen hebt hebt ge een probleem. De balans in u verdediging is gewoon niet goed. Ge hebt geen enkele snelle verdediger op staan. En buatu was vorig jaar u beste verdediger dat moet 1 van de eerste op u blad zijn. Wat die jongen hollerbach ooit misdaan heeft vraag ik mij toch af.
enrique
Berichten: 2853
Lid geworden op: 13 okt 2010, 19:24

Re: Seraing - STVV Zaterdag 27/11 16.15 uur

Bericht door enrique »

Nr 15, 9 en 44 waren nergens
Nr 14 wordt niet aangespeeld
Nr 37 is een drama achteraan
Als je zo speelt, krijg je zelfs tegen Westerlo een pak slaag
Meer hoeft er niet gezegd te worden
Turn the page
JJR
Berichten: 53
Lid geworden op: 22 aug 2019, 11:09

Re: Seraing - STVV Zaterdag 27/11 16.15 uur

Bericht door JJR »

Zoals we van ons STVV gewoon zijn. Als er een goede zaak gedaan kan worden, geven we niet thuis…

Even niet over onze wedstrijd:

De kleinere ploegen zoals STVV worden vaak benadeeld tegen de grotere ploegen. Charleroi reken ik niet bij die kleinere ploegen, maar als iemand daarnet de penaltyfase gezien heeft in het voordeel van van anderlecht op charleroi. Dan worden ook zij serieus ne kloot afgetrokken. Zelfs na het bekijken van de beelden ziet ref lambrechts hier een penalty in?? Begrijpe wie kan.
Jones
Berichten: 3167
Lid geworden op: 19 dec 2015, 20:32

Re: Seraing - STVV Zaterdag 27/11 16.15 uur

Bericht door Jones »

Waarom komt onze coach nooit voor een interview op sports late night ? Ik zou zijn mening ook eens graag horen ipv enkel diegenen in de kleedkamer. Vroeger kreeg je al eens de persconferentie te zien online na de match. Nu ook nog 0,0
STimVV
Berichten: 2699
Lid geworden op: 23 okt 2010, 13:34

Re: Seraing - STVV Zaterdag 27/11 16.15 uur

Bericht door STimVV »

Niemand was goed vandaag, maar met wat Leistner en Hashioka vandaag presteerden verdienen ze volgende week een plek op de bank.
De 1e goal is op Leistner zn kap door een pré-assist te geven ipv terug te spelen op de keeper.
Bij de 2e goal lopen ze hem er simpel vanaf.
2 goals op Leistner z'n kap.
En niet de 1e keer dat hij zwak is. Ik heb Buatu nooit zo zwak weten spelen. Leistner heeft al echt goede matchen gespeeld, maar Buatu is gewoon beter dan hem.
Uwe beste verdediger ga je in de winterstop kwijt zijn omdat Hollerbach aan Leistner beloofde dat hij basisspeler + kapitein zou zijn wanneer hij voor stvv zou tekenen.
Plaats reactie