STVV-Union 3 december om 20u45 op Staaien

Alles over de wedstrijden van STVV
Brol
Berichten: 195
Lid geworden op: 18 aug 2019, 19:57

Re: STVV-Union 3 december om 20u45 op Staaien

Bericht door Brol »

Dit w as echt een zwakke wedstrijd ,ook Union niet geweldig,is toch een stapje minder dan Brugge en Genk
Gebruikersavatar
Brusselmans 2.0
Berichten: 1548
Lid geworden op: 26 nov 2021, 10:09
Supporter van: FC Kuttekoven

Re: STVV-Union 3 december om 20u45 op Staaien

Bericht door Brusselmans 2.0 »

De winterpulls zijn gestrikt, af te halen aan de Tiense, ruime voorraad ter beschikking !
Zo kom je nooit aan een uitgespeelde kans als iedereen eens minstens 5 keer opt gemakske aan de bal moet geweest zijn vooraleer ze de de middellijn oversteken met dan telkens een verloren bal in de voet van de tegenstander !
Daar sta je dan als spits, heel mooi omringd en volledig kansloos !

Dramatische cijfers in eigen huis, dat kan nog weleens verkeerd uitdraaien als daar geen kentering in komt !

Cacace en Durkin ... manman toch pffffff !!!!

Topprestatie van Schmidt, waawh, anders lagen er 5 in het mandje !
voetballiefhebber
Berichten: 2693
Lid geworden op: 29 okt 2010, 18:18

Re: STVV-Union 3 december om 20u45 op Staaien

Bericht door voetballiefhebber »

Schmidt, Koita en Konaté vond ik toch de beteren. De rest was gebuisd of krijgt van mij een nipte voldoende.
Gebruikersavatar
vuil rat
Berichten: 362
Lid geworden op: 23 jul 2021, 22:15
Supporter van: stvv

Re: STVV-Union 3 december om 20u45 op Staaien

Bericht door vuil rat »

Pffff aanvallend zijt ge 1ste klasse onwaardig 1 echte kans in heel de match . We gaan rap terug onderaan staan als ge volgende week niet wint .Ge hebt zeker ne goeie speler of 4 nodig volgende transfer periode maar ge zult er geene 1ne krijgen in januari.hadde beter 1-5 verloren
toyotacorolla
Berichten: 2021
Lid geworden op: 10 okt 2010, 01:35
Locatie: Limburg

Re: STVV-Union 3 december om 20u45 op Staaien

Bericht door toyotacorolla »

Lange ballen die niet aankomen.
Geen druk op tegenstander in balbezit.


“Hoe wij daar verdedigden dat kan niet”, stelde Christian Brüls bij de rust tegenover Eleven Sports. “Drie baltoetsen en de bal was binnen. Ik snap dat niet. We speelden niet goed in de eerste helft. Wat er moet veranderen? Alles. We doen zomaar wat.”
FANFOREVER
Berichten: 582
Lid geworden op: 18 okt 2010, 08:22

Re: STVV-Union 3 december om 20u45 op Staaien

Bericht door FANFOREVER »

Ik heb 6 minuten gekeken en moest ervan kotsen
:stvv:
Gebruikersavatar
Brusselmans 2.0
Berichten: 1548
Lid geworden op: 26 nov 2021, 10:09
Supporter van: FC Kuttekoven

Re: STVV-Union 3 december om 20u45 op Staaien

Bericht door Brusselmans 2.0 »

vuil rat schreef: 03 dec 2021, 22:59 Pffff aanvallend zijt ge 1ste klasse onwaardig 1 echte kans in heel de match . We gaan rap terug onderaan staan als ge volgende week niet wint .Ge hebt zeker ne goeie speler of 4 nodig volgende transfer periode maar ge zult er geene 1ne krijgen in januari.hadde beter 1-5 verloren
Als de jongens vooraan geen deftige bal krijgen begin dan maar hè !!!
Makkelijk schieten op de spitsen, als ze vanachter een hele match zitten te tammelen !!!!
ertee
Berichten: 480
Lid geworden op: 21 aug 2019, 17:41

Re: STVV-Union 3 december om 20u45 op Staaien

Bericht door ertee »

Onvoldoende: Leistner, Teixeira, Durkin, Hayashi, Suzuki, Hashioka
Nipt voldoende: Lavallée
Degelijk: Koita, Konaté, Brüls
Goed: Schmidt

Geen beoordeling: Ito (al zie ik er nog altijd niks in), Cacace, Hara
Gebruikersavatar
vuil rat
Berichten: 362
Lid geworden op: 23 jul 2021, 22:15
Supporter van: stvv

Re: STVV-Union 3 december om 20u45 op Staaien

Bericht door vuil rat »

Brusselmans 2.0 schreef: 03 dec 2021, 23:18
vuil rat schreef: 03 dec 2021, 22:59 Pffff aanvallend zijt ge 1ste klasse onwaardig 1 echte kans in heel de match . We gaan rap terug onderaan staan als ge volgende week niet wint .Ge hebt zeker ne goeie speler of 4 nodig volgende transfer periode maar ge zult er geene 1ne krijgen in januari.hadde beter 1-5 verloren
Als de jongens vooraan geen deftige bal krijgen begin dan maar hè !!!
Makkelijk schieten op de spitsen, als ze vanachter een hele match zitten te tammelen !!!!
Als ze den bal krijgen doen ze der ook ni veel mee maar ik bedoel aanvallend in zen geheel ni alleen de spitsen .
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6730
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: STVV-Union 3 december om 20u45 op Staaien

Bericht door Jacques »

Wat een ontgoochelende avond. Geen intensiteit of drive bij ons, een tactiek van den hond z’n…, Union zwaar opgehemeld door de pers, ploeg in vorm, maar eigenlijk een zeer middelmatige ploeg, arbitrage as usual ondermaats en top of the bill gaan ze na het laatste fluitsignaal met een mondmaskerke rondlopen, op een veld, in ‘den trek’, niet in de 90 min ervoor als ze in duel gaan, niet in de kleedkamer nadien, nee, gewoon een toerke voor de show, want ja, dan geeft ge het goede voorbeeld schijnt het. Alsof ze de mensen nog niet genoeg met hun voeten rammelen dezer dagen. Achterlijke foorapen. Een absolute shitshow op alle vlakken.
Laatst gewijzigd door Jacques op 03 dec 2021, 23:39, 1 keer totaal gewijzigd.
Overdrijven is een kunst
Brol
Berichten: 195
Lid geworden op: 18 aug 2019, 19:57

Re: STVV-Union 3 december om 20u45 op Staaien

Bericht door Brol »

Hollerbach,dit is geen team,aan u en het bestuur om van deze bende iets te maken, veel geluk maar ik heb dikke twijfels of dit gaat lukken
Gebruikersavatar
Brusselmans 2.0
Berichten: 1548
Lid geworden op: 26 nov 2021, 10:09
Supporter van: FC Kuttekoven

Re: STVV-Union 3 december om 20u45 op Staaien

Bericht door Brusselmans 2.0 »

Brol schreef: 03 dec 2021, 23:38 Hollerbach,dit is geen team,aan u en het bestuur om van deze bende iets te maken, veel geluk maar ik heb dikke twijfels of dit gaat lukken
Tsja, als ge Buatu al zelf links laat liggen, dan lijkt me die hoop alleszins al niet om op te rekenen !
Jones
Berichten: 3186
Lid geworden op: 19 dec 2015, 20:32

Re: STVV-Union 3 december om 20u45 op Staaien

Bericht door Jones »

Ik heb mijn gedacht eens gezegd tegen de voorzitter daarstraks na de match. Hij kon niet begrijpen dat we tegen Antwerp wel goed waren en nu weer slecht, zo benoemde hij het. Hij zag in cercle de cruciale match.
Wie niet scoort, kan niet winnen dat vind ik
Zeer koude wind ook op Stayen. Tijd voor een nieuwe wind in de spits. We investeerden veel te laat en te weinig in een deftige voorlijn.
Deze voorlijn is 1A onwaardig. Geen kat kan scoren
Jones
Berichten: 3186
Lid geworden op: 19 dec 2015, 20:32

Re: STVV-Union 3 december om 20u45 op Staaien

Bericht door Jones »

Brusselmans 2.0 schreef: 04 dec 2021, 00:09
Brol schreef: 03 dec 2021, 23:38 Hollerbach,dit is geen team,aan u en het bestuur om van deze bende iets te maken, veel geluk maar ik heb dikke twijfels of dit gaat lukken
Tsja, als ge Buatu al zelf links laat liggen, dan lijkt me die hoop alleszins al niet om op te rekenen !
Klopt wel maar het ligt niet alleen daar aan, wel aan uw transferbeleid in offensief opzicht : het mocht weer niks kosten en Suzuki kan alleen goed koppen om te scoren maar kan geen man op techniek uitschakelen en trappen. Atletisch gezien zijn de vreselijke o-benen wat dat betreft zeker een nadeel
STVVninof
Berichten: 589
Lid geworden op: 18 jan 2011, 10:41

Re: STVV-Union 3 december om 20u45 op Staaien

Bericht door STVVninof »

ertee schreef: 03 dec 2021, 23:25 Onvoldoende: Leistner, Teixeira, Durkin, Hayashi, Suzuki, Hashioka
Nipt voldoende: Lavallée
Degelijk: Koita, Konaté, Brüls
Goed: Schmidt

Geen beoordeling: Ito (al zie ik er nog altijd niks in), Cacace, Hara
Waarom tex onvoldoende?
Plaats reactie