STVV-Union 3 december om 20u45 op Staaien

Alles over de wedstrijden van STVV
STVVninof
Berichten: 589
Lid geworden op: 18 jan 2011, 10:41

Re: STVV-Union 3 december om 20u45 op Staaien

Bericht door STVVninof »

Jacques schreef: 03 dec 2021, 23:34 Wat een ontgoochelende avond. Geen intensiteit of drive bij ons, een tactiek van den hond z’n…, Union zwaar opgehemeld door de pers, ploeg in vorm, maar eigenlijk een zeer middelmatige ploeg, arbitrage as usual ondermaats en top of the bill gaan ze na het laatste fluitsignaal met een mondmaskerke rondlopen, op een veld, in ‘den trek’, niet in de 90 min ervoor als ze in duel gaan, niet in de kleedkamer nadien, nee, gewoon een toerke voor de show, want ja, dan geeft ge het goede voorbeeld schijnt het. Alsof ze de mensen nog niet genoeg met hun voeten rammelen dezer dagen. Achterlijke foorapen. Een absolute shitshow op alle vlakken.
Op vlak van intensiteit en drive volg ik je. Ze leken er echt weinig zin in te hebben. Tekenend was het rond tikken achteraan in minuut 89
Gebruikersavatar
Brusselmans 2.0
Berichten: 1541
Lid geworden op: 26 nov 2021, 10:09
Supporter van: FC Kuttekoven

Re: STVV-Union 3 december om 20u45 op Staaien

Bericht door Brusselmans 2.0 »

Jones schreef: 04 dec 2021, 00:16
Brusselmans 2.0 schreef: 04 dec 2021, 00:09
Brol schreef: 03 dec 2021, 23:38 Hollerbach,dit is geen team,aan u en het bestuur om van deze bende iets te maken, veel geluk maar ik heb dikke twijfels of dit gaat lukken
Tsja, als ge Buatu al zelf links laat liggen, dan lijkt me die hoop alleszins al niet om op te rekenen !
Klopt wel maar het ligt niet alleen daar aan, wel aan uw transferbeleid in offensief opzicht : het mocht weer niks kosten en Suzuki kan alleen goed koppen om te scoren maar kan geen man op techniek uitschakelen en trappen. Atletisch gezien zijn de vreselijke o-benen wat dat betreft zeker een nadeel
Pfffff, vermoeend als ge het nie wilt zien !
Heeft Suzuki vandaag een assist gekregen zoals Undav ? Nee of nee ?
Ziekenkas ballen van Bruls, die waren er nog, van Durkin en Cacace komt er nooit iets deftigs ! Nooit !
Johan
Berichten: 406
Lid geworden op: 10 jan 2011, 13:54

Re: STVV-Union 3 december om 20u45 op Staaien

Bericht door Johan »

Hoe kan je een match winnen als ge Uw linksbuiten op de linkerback zet. Als ge Leistner kapitein maakt vanaf de eerste match.Als ge Buatu dood negeerd.Als ge denkt met met Uw ganse ploeg voor Uw goal te gaan liggen. Trainer met een goed gedacht van zijn eigen. Kan tactisch niet ingrijpen.
fruitboerke
Berichten: 621
Lid geworden op: 27 dec 2018, 10:53

Re: STVV-Union 3 december om 20u45 op Staaien

Bericht door fruitboerke »

Conclusie van de dag ....Het zal eerder nog bang naar beneden kijken zijn dan hoopvol naar boven dees seizoen.
Ons doel ? top 5 in Belgie ( Yusuke Maranaka , hbvl 26 januari 2019 )
Jebus4life
Berichten: 1273
Lid geworden op: 12 dec 2014, 22:20

Re: STVV-Union 3 december om 20u45 op Staaien

Bericht door Jebus4life »

Echte Truienaars hier. 2 weken geleden een 6 op 6 tegen Mechelen en Antwerp en het ging over de play-offs en de geweldige Hollerbach.

2 matchen en 0/6 later en we mogen content zijn als we erin blijven

:geelblauw:
Gebruikersavatar
Brusselmans 2.0
Berichten: 1541
Lid geworden op: 26 nov 2021, 10:09
Supporter van: FC Kuttekoven

Re: STVV-Union 3 december om 20u45 op Staaien

Bericht door Brusselmans 2.0 »

Jebus4life schreef: 04 dec 2021, 09:05 Echte Truienaars hier. 2 weken geleden een 6 op 6 tegen Mechelen en Antwerp en het ging over de play-offs en de geweldige Hollerbach.

2 matchen en 0/6 later en we mogen content zijn als we erin blijven

:geelblauw:
De dramatische thuisbalans is punt 1.
Vergeet ook niet de je in de terugronde op verplaatsing mag naar Brugge, Anderlecht, Antwerp, Gent, Genk, Union, Zulte, Kortrijk en Oostende ! Das punt 2.
En amper 18 goals halfweg is ook niet om heel gerust te zijn als punt 3.

Als het volgende week misloopt thuis tegen Cercle, dan denk ik inderdaad dat je nog in heel vieze papieren kan en gaat terechtkomen !
En alles wat nu boven u staat, geraak je niet meer voorbij, dus ja !
voetballiefhebber
Berichten: 2692
Lid geworden op: 29 okt 2010, 18:18

Re: STVV-Union 3 december om 20u45 op Staaien

Bericht door voetballiefhebber »

Brusselmans 2.0 schreef: 04 dec 2021, 09:24
Jebus4life schreef: 04 dec 2021, 09:05 Echte Truienaars hier. 2 weken geleden een 6 op 6 tegen Mechelen en Antwerp en het ging over de play-offs en de geweldige Hollerbach.

2 matchen en 0/6 later en we mogen content zijn als we erin blijven

:geelblauw:
De dramatische thuisbalans is punt 1.
Vergeet ook niet de je in de terugronde op verplaatsing mag naar Brugge, Anderlecht, Antwerp, Gent, Genk, Union, Zulte, Kortrijk en Oostende ! Das punt 2.
En amper 18 goals halfweg is ook niet om heel gerust te zijn als punt 3.

Als het volgende week misloopt thuis tegen Cercle, dan denk ik inderdaad dat je nog in heel vieze papieren kan en gaat terechtkomen !
En alles wat nu boven u staat, geraak je niet meer voorbij, dus ja !
Zo is dat. Hayashi zie je een hele match nauwelijks en ook Suzuki raakt sinds zijn terugkeer bijna geen bal meer. Zijn marktwaarde is ondertussen wellicht heel fel gedaald. Suzuki lijkt weer op de speler van voor Maes is gekomen, vooral veel mekkeren en met het hoofd schudden.
Tegenstanders moeten gewoon zorgen dat Brüls niet in de match zit. Dat is de enige nog wat creatieve speler voor STVV, maar ook die is heel wisselvallig.
smol
Berichten: 1389
Lid geworden op: 25 jan 2011, 09:35

Re: STVV-Union 3 december om 20u45 op Staaien

Bericht door smol »

Brusselmans 2.0 schreef: 04 dec 2021, 09:24
Jebus4life schreef: 04 dec 2021, 09:05 Echte Truienaars hier. 2 weken geleden een 6 op 6 tegen Mechelen en Antwerp en het ging over de play-offs en de geweldige Hollerbach.

2 matchen en 0/6 later en we mogen content zijn als we erin blijven

:geelblauw:
De dramatische thuisbalans is punt 1.
Vergeet ook niet de je in de terugronde op verplaatsing mag naar Brugge, Anderlecht, Antwerp, Gent, Genk, Union, Zulte, Kortrijk en Oostende ! Das punt 2.
En amper 18 goals halfweg is ook niet om heel gerust te zijn als punt 3.

Als het volgende week misloopt thuis tegen Cercle, dan denk ik inderdaad dat je nog in heel vieze papieren kan en gaat terechtkomen !
En alles wat nu boven u staat, geraak je niet meer voorbij, dus ja !
Helaas de harde maar correctie versie.
Er zal in de terughoudend thuis moeten gewonnen worden te beginnen met Cercle.
Hopelijk recupereren we De Ridder ipv Durkin. En onze eigen Belgen Balongo en co stellen niks voor maar helaas is dat ook van toepassing op een groot deel van onze buitenlandse kolonie.
STimVV
Berichten: 2704
Lid geworden op: 23 okt 2010, 13:34

Re: STVV-Union 3 december om 20u45 op Staaien

Bericht door STimVV »

Brusselmans 2.0 schreef: 04 dec 2021, 00:42
Heeft Suzuki vandaag een assist gekregen zoals Undav ? Nee of nee ?
Ziekenkas ballen van Bruls, die waren er nog, van Durkin en Cacace komt er nooit iets deftigs ! Nooit !
Undav kreeg die assist(s) van zijn spitsbroeder, Vanzeir.
Vanzeir miste zijn kans op assist(s) van Undav. Die vinden elkaar, hoeveel passen geven Suzuki en Hayashi aan elkaar?
De spitsen mogen zélf ook wel eens iets creëeren he. Suzuki en Hayashi spelen de hele match met een verdediger in hun gat, met de rug naar de goal. Dan sta je "vast". Ze hebben een groot gebrek aan diepgang omdat ze niet snel genoeg zijn, en balvast zijn ze tot nu ook nog niet geweest. Een actie hebben ze dus niet in huis. Dan kan je als spits zelden of nooit eens zélf iets creëeren en ben je volledig afhankelijk van de opkomende mensen. Ze geven de bal aan Bruls en zeggen: "Hier, doe ne keer iets geniaal en creëer een kans." De enige met snelheid is Koita.
Undav en Vanzeir zijn zo gevaarlijk omdat ze snelheid, diepgang en balvastheid combineren.

Hollerbach mag zijn fout nu ook wel eens beginnen inzien en Buatu in de ploeg zetten ipv Leistner. (of Teix)
En Durkin op de 8 is telkens een drama. Die vraagt geen ballen en krijgt ze ook niet omdat iedereen weet dat hij er niks mee kan. Geef dan Reitz zijn kans. Of zet Konaté op de 8 en Durkin (of Bauer) op de 6. Met Durkin op de 8 is het veel te gemakkelijk om Bruls uit de match te houden.
Gebruikersavatar
Krisaias
Berichten: 1464
Lid geworden op: 06 okt 2010, 21:39

Re: STVV-Union 3 december om 20u45 op Staaien

Bericht door Krisaias »

Franz schreef: 03 dec 2021, 10:18 De laatste match tussen Union en STVV in eerste klasse dateert volgens mij van het seizoen 72-73, waarin Union degradeerde en STVV zich nipt redde (vooral dankzij de 16 doelpunten van topscorer Alfred Riedl). Die match ging door op Union in het schitterende Dudenpark en eindigde op 0-0. Het was de allereerste match van STVV die ik in mijn leven zag (er zouden er nog enkele volgen... :D). Bij STVV ondermeer Henderix, Wissmann, Van Houdt, Lievens, Tosini, Celis,... Het seizoen 73-74 erna degradeerde STVV dan toch.
Tweede klasse telt niet mee, Franz ? ;)

Was idd wel de laatste match in eerste klasse vóór gisterenavond...
"Chairmen come and go, boards come and go, but the fans remain. They are the one true constant. I've just been a custodian of the Club" - Eddie Thompson + , Dundee United
enrique
Berichten: 2871
Lid geworden op: 13 okt 2010, 19:24

Re: STVV-Union 3 december om 20u45 op Staaien

Bericht door enrique »

Ge moet individueel de spelers eens vergelijken met de twee laatste topperiodes (zelfde posities)
En op neutrale wijze (zonder supportersbril) maar eens analyseren of het 'eigenlijk' voldoende is wat kwaliteit betreft
Ge zult er wel in blijven, daar gaat het niet over
Af en toe eens ne keer 6/6
Daar moet ge niet aan twijfelen

Was het technisch, taktisch zo goed tegen Antwerp?
Is Union veel beter dan Brugge en Anderlecht?

Allemaal vragen zonder bijbedoelingen
Ik zoek antwoorden op mijn vragen, that's all

Suzuki, het ene jaar 17 goals en het andere niks, what's the reason? Hijzelf wsl
Spitsen moeten een man voorbij kunnen en zichzelf een kans creëren, is dat zo?
Er is ene speler die de spitsen bedient ?
Beetje weinig
Verder, Koita speelt de hele flank van Antwerp op een hoopje en daarna niks meer? Toch niet normaal.
Verder 2 centrale verdedigers die op een heel seizoen gezien hun tijd gehad hebben? Of niet? Wat gaan ze daarmee doen...

Ik stel mij veel vragen, als het mag he...
Gebruikersavatar
Krisaias
Berichten: 1464
Lid geworden op: 06 okt 2010, 21:39

Re: STVV-Union 3 december om 20u45 op Staaien

Bericht door Krisaias »

Jebus4life schreef: 04 dec 2021, 09:05 Echte Truienaars hier. 2 weken geleden een 6 op 6 tegen Mechelen en Antwerp en het ging over de play-offs en de geweldige Hollerbach.

2 matchen en 0/6 later en we mogen content zijn als we erin blijven

:geelblauw:
Ik weet dat het bij onze fans veel zwart wit is en nooit grijs, maar ge moet nu toch ook toegeven dat de ploeg tegen Antwerp vergeleken met de ploeg tegen Seraing en Union wel heel fel Jekyll & Hyde is ...

Ik ben er alleszins niet gerust in. Als Cercle toevallig punten pakt op Kortrijk straks en hier ook nog eens, is de kloof weg ...
"Chairmen come and go, boards come and go, but the fans remain. They are the one true constant. I've just been a custodian of the Club" - Eddie Thompson + , Dundee United
Gebruikersavatar
Brusselmans 2.0
Berichten: 1541
Lid geworden op: 26 nov 2021, 10:09
Supporter van: FC Kuttekoven

Re: STVV-Union 3 december om 20u45 op Staaien

Bericht door Brusselmans 2.0 »

Zet Undav en Vanzeir bij ons gisteren, en ze raken evenmin een bal!
Waarom ? Omdat de trein der traagheid qua opbouw om zenuwachtig van te worden is.
Laat Koita en Suzuki spelen bij Union, en ze scoren, omdat ze daar snel en diep spelen.

Wat kan je als spits nog beginnen als de opbouw zoooooo een gestrik is, die mannen worden netjes opgevangen, alle tijd voor de verdedigers, en van de flanken komt er gewoon niks, nul !

Vergelijk eens met de match tegen Antwerp. Snel spel, eerste goal à la Vanzeir/Undav met De Ridder/Hayashi, tweede goal van Koita in super snelle omschakeling.

Gisteren onbestaande, zelfs in de absolute slotfaze gaan ze nog een pulleke bij breien !
pat@
Berichten: 1078
Lid geworden op: 27 okt 2013, 23:05
Supporter van: stvv

Re: STVV-Union 3 december om 20u45 op Staaien

Bericht door pat@ »

Qua beleving op en rond het veld de triestigste match van het jaar.
Die laatste 20 minuten waren zo zielloos, precies of het was een eindejaarsmatch zonder inzet (de pijpen van Bruls en Koita waren ook uit op dat tijdstip. Zouden ze te zwaar hebben getraind de dinsdag?).
Gaan we ze in de box droppen of toch maar rondspelen? Ga ik als keeper mee bij de laatste corner of toch maar niet?
Zetten we Cacace op rechts of toch maar op links?
De eerste keer dit seizoen dat er geen eenduidige lijn in het spel zat.
Toch moet je dan weer zeggen, als die bal van Hara binnen waait kunnen we de 3 punten opschrijven, hoe dikwijls Schmidt ons ook heeft recht gehouden.
Staaien
Berichten: 27
Lid geworden op: 18 nov 2021, 21:24
Supporter van: STVV

Re: STVV-Union 3 december om 20u45 op Staaien

Bericht door Staaien »

over de hele lijn te plat.
“Als de grootste speler op het veld een kopduel verliest tegen de kleinste man op het veld, klopt er iets niet”, aldus Hollerbach

>> zoiets heb je toch besproken vooraf ??

en dan ook nog
We hebben geprobeerd om hoog te pressen, mijn spelers hebben er ook alles aan gedaan. Maar buiten dat falen bij een standaardsituatie waaruit Undav scoorde, kan ik de jongens weinig verwijten. Ze hebben veel gegeven, karakter getoond, maar het was niet voldoende.”
Misschien moet de coach ook eens in de tribune gaan zitten, want ik heb dat niet gezien ...
Plaats reactie