STVV-Cercle zaterdag 11 december 18u30 Staaien

Alles over de wedstrijden van STVV
Franz
Berichten: 1764
Lid geworden op: 04 apr 2015, 15:19

STVV-Cercle zaterdag 11 december 18u30 Staaien

Bericht door Franz »

Morgen in de vooravond komt Cercle op bezoek.
Die ploeg hangt voorlaatste maar maakt de laatste weken een goede beurt met 6 op 6 en goed spel.
Net als STVV wringt bij Cercle het schoentje vooraan: ze maakten amper 20 goals (STVV zelfs nog minder met 18) in 17 matchen.
De vereniging hangt af van AS Monaco, dus in de kern een reeks onbekende jonge spelers. Buiten Didillon, Van der Bruggen en Hotic geen enkele 'naam'.
Je moet al echt een kenner zijn om van dit team meer dan 5 spelers te kunnen opsommen... (voor de Eleven-commentator zal dat dus sowieso onhaalbaar zijn...).
Hun trainer Talhammer verving een week geleden de jammerende Yves Vanderhaeghe.
Sowieso een zeer belangrijke match: als we winnen nemen we 8 punten op Cercle!
STVV Sint-Truidense Voetbal Vitrine
enerkey
Berichten: 2080
Lid geworden op: 12 okt 2010, 19:32

Re: STVV-Cercle zaterdag 11 december 18u30 Staaien

Bericht door enerkey »

Ik zal er eens 5 opsommen Somers, Deman, Decostere, Vanhoutte en Sampers. Alle 5 gespeeld op Kortrijk. Maar ik ben dan ook een krak in het onthouden van exotische Monegaskische namen.
Franz
Berichten: 1764
Lid geworden op: 04 apr 2015, 15:19

Re: STVV-Cercle zaterdag 11 december 18u30 Staaien

Bericht door Franz »

enerkey schreef: 10 dec 2021, 11:26 Ik zal er eens 5 opsommen Somers, Deman, Decostere, Vanhoutte en Sampers. Alle 5 gespeeld op Kortrijk. Maar ik ben dan ook een krak in het onthouden van exotische Monegaskische namen.
Ja én gij zijt ne kenner :D !
STVV Sint-Truidense Voetbal Vitrine
wsb 1966
Berichten: 1
Lid geworden op: 24 jan 2019, 09:00

Re: STVV-Cercle zaterdag 11 december 18u30 Staaien

Bericht door wsb 1966 »

enerkey schreef: 10 dec 2021, 11:26 Ik zal er eens 5 opsommen Somers, Deman, Decostere, Vanhoutte en Sampers. Alle 5 gespeeld op Kortrijk. Maar ik ben dan ook een krak in het onthouden van exotische Monegaskische namen.

Toch nader order speelt er voor de moment geen enkele huurspeler van Monaco mee.
De enigste 2 met een verleden bij Monaco zijn Popovic en Utkus, en die zijn definitief overgenomen.
De enigste huurspelers zijn Sousa Braziliaan en Matondo Engelsman, verder zitten er in de kern met Vanhoutte, Somers, Deman en decoster 4 jeugdspelers vast in de kern.
Laatst gewijzigd door wsb 1966 op 10 dec 2021, 12:15, 1 keer totaal gewijzigd.
enerkey
Berichten: 2080
Lid geworden op: 12 okt 2010, 19:32

Re: STVV-Cercle zaterdag 11 december 18u30 Staaien

Bericht door enerkey »

Ja de perceptie zit wat tegen door berichtgevingen van de media. Maar als je permanent met 3 zelf opgeleide jeugdspelers speelt en er nog eens geregeld 2 laat invallen. Daar kunnen wij maar enkel van dromen. Al kostte het hun wel wat punten vrees ik.
Gebruikersavatar
Brusselmans 2.0
Berichten: 1506
Lid geworden op: 26 nov 2021, 10:09
Supporter van: FC Kuttekoven

Re: STVV-Cercle zaterdag 11 december 18u30 Staaien

Bericht door Brusselmans 2.0 »

Het is van MOETEN !
Anders sta je nieuwjaar op een plek waar je niet wil staan !
Voorbarig om dit nu al te zeggen ? Wel, dan zullen we eens zien na de volgende uitmatchen in Anderlecht en Gent.
In januari mag je herbeginnen in ... Brugge !!!!
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6717
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: STVV-Cercle zaterdag 11 december 18u30 Staaien

Bericht door Jacques »

Het is evenzeer van moeten om onze eventuele PO2 ambities gaaf te houden. Dat is het mooie aan de middenmoot. Je kan zowel omhoog als omlaag kijken. :)
Overdrijven is een kunst
STimVV
Berichten: 2700
Lid geworden op: 23 okt 2010, 13:34

Re: STVV-Cercle zaterdag 11 december 18u30 Staaien

Bericht door STimVV »

Gevaarlijkste man bij Cercle is Matondo. Razendsnel. Misschien wel de snelste speler uit onze competitie. Scoorde vorige week ook 2 keer.
Normaal speelt hij op links en komt hij dus tegen Hashioka/Leistner.
Ik zou (niet enkel daarom) zeker en vast Buatu in de ploeg brengen. En centraal kiezen tussen Leistner OF Teixeira. Opnieuw spelen mét Teix én Leistner is vragen om problemen tegen die snelheid. Tegenstanders hebben ondertussen ook gezien waar die zwakke plek ligt.
Gebruikersavatar
vuil rat
Berichten: 362
Lid geworden op: 23 jul 2021, 22:15
Supporter van: stvv

Re: STVV-Cercle zaterdag 11 december 18u30 Staaien

Bericht door vuil rat »

Ik hou niet zo van wedstrijden als morgen tegen Cercle .We hebben geen al te goede reputatie in die matchen als het van moeten is .hoop niet dat het zo een wedstrijd word waar niks lukt en alles tegenzit .Ma alle we gaan positief blijven dikke overwinning morgen :beer:
Gebruikersavatar
Krisaias
Berichten: 1447
Lid geworden op: 06 okt 2010, 21:39

Re: STVV-Cercle zaterdag 11 december 18u30 Staaien

Bericht door Krisaias »

Ga mij morgen naar Staaien moeten slepen, vrees ik (en ik moet maar de straat oversteken). De sfeerloze bedoening tegen Union, het feit dat men geen oplossing heeft om de gewone supporter een drankje te laten consumeren, de laatste twee prestaties, het slechte weer, het feit dat het weer van moeten is, het gebrek aan appeal van de tegenstander, ...

Ik mis geen enkele match maar haal voorlopig enkel mijn motivatie uit het niet moeten luisteren naar de commentaren op Eleven Sports om toch er toch voor te kiezen de match live mee te maken...
"Chairmen come and go, boards come and go, but the fans remain. They are the one true constant. I've just been a custodian of the Club" - Eddie Thompson + , Dundee United
BoemBoem
Berichten: 2934
Lid geworden op: 07 sep 2015, 11:39

Re: STVV-Cercle zaterdag 11 december 18u30 Staaien

Bericht door BoemBoem »

Krisaias schreef: 10 dec 2021, 18:09 Ga mij morgen naar Staaien moeten slepen, vrees ik (en ik moet maar de straat oversteken). De sfeerloze bedoening tegen Union, het feit dat men geen oplossing heeft om de gewone supporter een drankje te laten consumeren, de laatste twee prestaties, het slechte weer, het feit dat het weer van moeten is, het gebrek aan appeal van de tegenstander, ...

Ik mis geen enkele match maar haal voorlopig enkel mijn motivatie uit het niet moeten luisteren naar de commentaren op Eleven Sports om toch er toch voor te kiezen de match live mee te maken...
Ik haal mijn motivatie uit het feit dat ik ook eens mijn gedacht kan zeggen zonder dat ik meteen erna de afwas moet doen. Die moet ik pas na de wedstrijd doen morgen.
STVV : Waar voetbal bijzaak is.
Gebruikersavatar
stvvilvoorde
Berichten: 4139
Lid geworden op: 19 okt 2010, 11:07

Re: STVV-Cercle zaterdag 11 december 18u30 Staaien

Bericht door stvvilvoorde »

BoemBoem schreef: 10 dec 2021, 19:38
Krisaias schreef: 10 dec 2021, 18:09 Ga mij morgen naar Staaien moeten slepen, vrees ik (en ik moet maar de straat oversteken). De sfeerloze bedoening tegen Union, het feit dat men geen oplossing heeft om de gewone supporter een drankje te laten consumeren, de laatste twee prestaties, het slechte weer, het feit dat het weer van moeten is, het gebrek aan appeal van de tegenstander, ...

Ik mis geen enkele match maar haal voorlopig enkel mijn motivatie uit het niet moeten luisteren naar de commentaren op Eleven Sports om toch er toch voor te kiezen de match live mee te maken...
Ik haal mijn motivatie uit het feit dat ik ook eens mijn gedacht kan zeggen zonder dat ik meteen erna de afwas moet doen. Die moet ik pas na de wedstrijd doen morgen.
lol
eerst blabla, dan boemboem
Gebruikersavatar
Tompie
Berichten: 3059
Lid geworden op: 05 okt 2010, 14:40
Supporter van: STVV
Locatie: Sint-Truiden

Re: STVV-Cercle zaterdag 11 december 18u30 Staaien

Bericht door Tompie »

Krisaias schreef: 10 dec 2021, 18:09 Ga mij morgen naar Staaien moeten slepen, vrees ik (en ik moet maar de straat oversteken). De sfeerloze bedoening tegen Union, het feit dat men geen oplossing heeft om de gewone supporter een drankje te laten consumeren, de laatste twee prestaties, het slechte weer, het feit dat het weer van moeten is, het gebrek aan appeal van de tegenstander, ...

Ik mis geen enkele match maar haal voorlopig enkel mijn motivatie uit het niet moeten luisteren naar de commentaren op Eleven Sports om toch er toch voor te kiezen de match live mee te maken...
Ik had hetzelfde gevoel tegen Union. Wat was me dat qua beleving… Koud, niks om u aan op te warmen op of naast het veld, amper volk.

Zoals Mikman hier al herhaaldelijk heeft aangehaald, iets wat zichzelf in de hand werkt. Je hebt meer het gevoel de zonderling te zijn die gek genoeg is om toch nog te gaan dan het gevoel deel uit te maken van een gemeenschap. Laat staan dat je het gevoel hebt iets te missen wanneer je er niet live bij bent. Dat is nu, door omstandigheden uiteraard, nog meer het geval. Het te verwachten gevolg: nog minder volk tegen Cercle morgen.

Over de wedstrijd: zeer belangrijk. Ze hebben me al enkele keren aangenaam verrast (zoals in Mechelen), maar de voorbije weken toch behoorlijk ontgoocheld. Sowieso is dit een behoorlijk middelmatige kern waarbij je je niet kan veroorloven dat teveel spelers tegelijk een dipje hebben.
Football is football and talent is talent. But the mindset of your team makes all the difference.
voetballiefhebber
Berichten: 2681
Lid geworden op: 29 okt 2010, 18:18

Re: STVV-Cercle zaterdag 11 december 18u30 Staaien

Bericht door voetballiefhebber »

Cercle gaat morgen wellicht druk zetten op de STVV-speler in balbezit en ze zullen weer een oplossing moeten vinden hierop. Het wordt zeer moeilijk schat ik, want STVV heeft geen scorende spitsen en als de enige creatieve man aan banden wordt gelegd ... dan wordt het moeilijk. Vandaar mijn pronostiek van 0-2.
STVV1924
Berichten: 857
Lid geworden op: 14 sep 2015, 10:52

Re: STVV-Cercle zaterdag 11 december 18u30 Staaien

Bericht door STVV1924 »

Krisaias schreef: 10 dec 2021, 18:09 Ga mij morgen naar Staaien moeten slepen, vrees ik (en ik moet maar de straat oversteken). De sfeerloze bedoening tegen Union, het feit dat men geen oplossing heeft om de gewone supporter een drankje te laten consumeren, de laatste twee prestaties, het slechte weer, het feit dat het weer van moeten is, het gebrek aan appeal van de tegenstander, ...

Ik mis geen enkele match maar haal voorlopig enkel mijn motivatie uit het niet moeten luisteren naar de commentaren op Eleven Sports om toch er toch voor te kiezen de match live mee te maken...
Extra tafels per 6 arrangeren om drank te schenken voor de wedstrijd, tijdens de rust en na de wedstrijd. Maar inderdaad koud, kil en met een mondvod die nat wordt na een kwartier van je eigen adem. Gezellig is het absoluut niet. Persoonlijk prefereer ik het gebubbeld bewegen zonder mondvod enerzijds en voldoende afstand tussen die bubbels dan veel supportervriendelijker. Misschien een suggestie voor de supportersverenigingen aan het adres van het dagelijks bestuur.
Plaats reactie