Anderlecht-STVV / 14-12 21:00

Alles over de wedstrijden van STVV
toyotacorolla
Berichten: 2021
Lid geworden op: 10 okt 2010, 01:35
Locatie: Limburg

Re: Anderlecht-STVV / 14-12 21:00

Bericht door toyotacorolla »

Waarom niet met Hara starten als je lange ballen naar voor pompt.
Suzuki, Cacace, Durkin hopeloos
Geel-Blauw
Berichten: 820
Lid geworden op: 03 dec 2014, 23:04

Re: Anderlecht-STVV / 14-12 21:00

Bericht door Geel-Blauw »

Waarom gaat Schmidt ook niet mee bij de corners op het einde? Of hebben ze schrik dat de degradatie misschien door doelpuntensaldo bepaald zal worden :mrgreen:
Nie zievere, speile!
Gebruikersavatar
Halenaar
Berichten: 5300
Lid geworden op: 06 okt 2010, 18:22

Re: Anderlecht-STVV / 14-12 21:00

Bericht door Halenaar »

Yellow Feaver schreef: 14 dec 2021, 21:50 Plannetje klopt. Anderlecht creëert niks. Benieuwd hoe Anderlecht zich gaat aanpassen en of wij het gaat kunnen opvangen.

Konate begint mij aan Viera te laten denken. :cool:

Toch maar Pius vervangen...
Jep, klopte helemaal. Het was weer het oude STVV: een ijzersterke organisatie, duels winnen en duidelijke richtlijnen.

Tot dat onze trainer in de 2de helft weer een goddelijke ingeving kreeg met zijn achterlijke wissels, en we weer het gesukkel van de voorbije speeldagen zagen.

Totaal de weg kwijt onze trainer, en na vandaag zal hij sowieso een groot deel van de spelersgroep kwijt zijn.
Guggenheimer
Berichten: 528
Lid geworden op: 18 nov 2010, 18:22

Re: Anderlecht-STVV / 14-12 21:00

Bericht door Guggenheimer »

fruitboerke schreef: 14 dec 2021, 22:56
Guggenheimer schreef: 14 dec 2021, 22:54 Hopen dat we de winterstop halen met een punt of 3 voor op de degradatieplaatsen en dan maar hopen dat er nog wat geld is om te investeren.
In een nieuwe trainer toch in de eerste plaats dan .
Ik ben ook geen fan van zijn wissels maar toch liever in de eerste plaats in wat creativiteit op het middenveld want de rest van de ploeg is best oké.
Zonder wat creativiteit zal een nieuwe trainer er niet veel beter mee kunnen.
Gebruikersavatar
Halenaar
Berichten: 5300
Lid geworden op: 06 okt 2010, 18:22

Re: Anderlecht-STVV / 14-12 21:00

Bericht door Halenaar »

lakie schreef: 14 dec 2021, 22:35 Leistner… wa een ramp…
Pius… wa een ramp…

Buatu opzetten? Nee hoor….
Tex vervangen? Ja hoor…

Wie snapt dees nog??
Dit ruikt toch echt naar vriendjespolitiek??

En dien andere Duits is al even erg…
Bauer… niks voetballend vermogen…
Dan klagen er veel over Durkin (terecht), maar deze is toch even zwak…
En daarom mag je ook nooit een trainer veel macht geven in uw transferpolitiek!

Nooit begrepen waarom sommigen hier carte blanche zouden geven aan een trainer, je ziet nu het perfecte voorbeeld wat daarvan komt.

En wat nog het meest triestige is: zijn beste Duitser zit dan ook nog eens op de bank of op de tribune :mad:
Guggenheimer
Berichten: 528
Lid geworden op: 18 nov 2010, 18:22

Re: Anderlecht-STVV / 14-12 21:00

Bericht door Guggenheimer »

toyotacorolla schreef: 14 dec 2021, 22:57 Waarom niet met Hara starten als je lange ballen naar voor pompt.
Suzuki, Cacace, Durkin hopeloos
Met Suzuki heb ik vooral compassie. Iedere keer dat hij aan de bal kwam, stond er 3 man rond hem zonder een speler van STVV in de buurt.

Cacace speelde een degelijke match. Dan vond ik Hashioka stukken minder.

Durkin wordt weer hopeloos genoemd maar nadat hij er af gehaald wordt, krijgt Anderlecht plots wel ruimte en vrijheid voor onze verdediging omdat de gaten niet meer worden dichtgelopen.
Gebruikersavatar
Halenaar
Berichten: 5300
Lid geworden op: 06 okt 2010, 18:22

Re: Anderlecht-STVV / 14-12 21:00

Bericht door Halenaar »

Guggenheimer schreef: 14 dec 2021, 23:02
toyotacorolla schreef: 14 dec 2021, 22:57 Waarom niet met Hara starten als je lange ballen naar voor pompt.
Suzuki, Cacace, Durkin hopeloos
Met Suzuki heb ik vooral compassie. Iedere keer dat hij aan de bal kwam, stond er 3 man rond hem zonder een speler van STVV in de buurt.

Cacace speelde een degelijke match. Dan vond ik Hashioka stukken minder.

Durkin wordt weer hopeloos genoemd maar nadat hij er af gehaald wordt, krijgt Anderlecht plots wel ruimte en vrijheid voor onze verdediging omdat de gaten niet meer worden dichtgelopen.
Snap ook niet goed die commentaar op Durkin, die was echt wel ok in de eerste helft. Won zijn duels, liep enorm veel gaten dicht, stond zeer goed en verzette berg werk. Met hem ervan af te halen viel ons middenveld in duigen.

En Suzuki, het is een ondankbare taak voor hem, maar dat deed hij vorig seizoen ook. En toen won hij wel een massa duels en kon hij een bal bijhouden. Vandaag was hij rampzalig.
Franz
Berichten: 1772
Lid geworden op: 04 apr 2015, 15:19

Re: Anderlecht-STVV / 14-12 21:00

Bericht door Franz »

Halenaar schreef: 14 dec 2021, 22:57
Yellow Feaver schreef: 14 dec 2021, 21:50 Plannetje klopt. Anderlecht creëert niks. Benieuwd hoe Anderlecht zich gaat aanpassen en of wij het gaat kunnen opvangen.

Konate begint mij aan Viera te laten denken. :cool:

Toch maar Pius vervangen...
Jep, klopte helemaal. Het was weer het oude STVV: een ijzersterke organisatie, duels winnen en duidelijke richtlijnen.

Tot dat onze trainer in de 2de helft weer een goddelijke ingeving kreeg met zijn achterlijke wissels, en we weer het gesukkel van de voorbije speeldagen zagen.

Totaal de weg kwijt onze trainer, en na vandaag zal hij sowieso een groot deel van de spelersgroep kwijt zijn.
Klopt: in de eerste helft stond de organisatie er, met een sterk middenveld en Teix stoer achteraan.
Hollerbach doet dan allerlei rare wissels maar de duidelijk twee zwakste spelers Leistner en Pius blijven staan.
En dan trekt hij op het einde een blik aanvallers open, de lijn in het spel was dan helemaal weg.
Een aanpak van in provinciale!
STVV Sint-Truidense Voetbal Vitrine
voetballiefhebber
Berichten: 2692
Lid geworden op: 29 okt 2010, 18:18

Re: Anderlecht-STVV / 14-12 21:00

Bericht door voetballiefhebber »

Heb ik een andere match gezien? Ik vond Pius, samen met Teixeira de beste verdediger vandaag. Leistner weer regelmatig afgelopen. Op het einde met Raman ook Teix er eens afgelopen.

Creativiteit en voor doel is dit STVV echt een ramp. Gelukkig was er deze keer heel veel inzet, want anders werd het een catastrofe met een monsterscore tot gevolg. De invallers gaven zoals gewoonlijk niet thuis. Je hebt dus totaal niemand om in te brengen, die het verschil kan maken.
Koita op rechts inbrengen was nu ook niet echt geslaagd. De Japanners worden steeds dramatischer. Hashioka ... Hara, Hayashi en dan is er nog Suzuki. Ik denk dat ze Suzuki toch verkocht hebben en zijn broer in de plaats hebben gekregen.
Gebruikersavatar
vuil rat
Berichten: 362
Lid geworden op: 23 jul 2021, 22:15
Supporter van: stvv

Re: Anderlecht-STVV / 14-12 21:00

Bericht door vuil rat »

Alle der gaan er weer over Hollerbach beginnen janken en te zagen ge hebt ni beter hij heeft der alles op gesmeten ge ziet toch wa ge ziet .Pius Lavalee gewoon terug naar hun ploeg sturen en die Hara ook zet ge geen kloten mee zie Lavavee bij die 1ste goal just ne kamerplant .Suzuki iets nuttig gedaan ni veel verkassen hebt ge niks meer aan aan die blijtsmoel. Balongo te plat geen 1ste klasse materiaal Hashioka al weken een ramp Hayashi geen bal geraakt Durkin ga ik ni over beginnen .Ja gevochten voor wa ge waard zijt en dit zijt ge waard ni meer en ni minder Konate goei wedstrijd Bauer draagt meer bij dan sommige denken is onopvallend ma doet toch iet of wa redelijk werk coacht goed en Tex die krijgt da allemaal ni meer belopen ma was ook goed .Ma zet hier eender welke trainer uwe kern is geen 1ste klasse materiaal :end:
vdl
Berichten: 2364
Lid geworden op: 19 mei 2011, 23:13

Re: Anderlecht-STVV / 14-12 21:00

Bericht door vdl »

Je kan Hollerbach veel verwijten, maar als je geen aanvallende spelers hebt, of toch geen die voldoen, begin je andere oplossingen te zoeken.
Al begrijpt niemand dat Pius erin staat, Levalee was de laatste weken nu ook al niet sterk bezig.
Ons sportief beleid faalt weer eens, omdat ze weer blind de Aziatische markt opgegaan zijn.
Ieder jaar is hier veel kritiek op elke trainer, het kan niet altijd aan die trainers liggen he, neen weer eens een slecht samengesteld groep.
Iedereen die zijn job zo slecht doet als Pinto, zou op een ander al buiten liggen.
nastase
Berichten: 111
Lid geworden op: 10 jan 2021, 13:46
Supporter van: STVV

Re: Anderlecht-STVV / 14-12 21:00

Bericht door nastase »

Hmm ... intussen 0 op 12.
Feit.
En nu naar AA Gent.
Guggenheimer
Berichten: 528
Lid geworden op: 18 nov 2010, 18:22

Re: Anderlecht-STVV / 14-12 21:00

Bericht door Guggenheimer »

voetballiefhebber schreef: 14 dec 2021, 23:09 Heb ik een andere match gezien? Ik vond Pius, samen met Teixeira de beste verdediger vandaag. Leistner weer regelmatig afgelopen. Op het einde met Raman ook Teix er eens afgelopen.

Creativiteit en voor doel is dit STVV echt een ramp. Gelukkig was er deze keer heel veel inzet, want anders werd het een catastrofe met een monsterscore tot gevolg. De invallers gaven zoals gewoonlijk niet thuis. Je hebt dus totaal niemand om in te brengen, die het verschil kan maken.
Koita op rechts inbrengen was nu ook niet echt geslaagd. De Japanners worden steeds dramatischer. Hashioka ... Hara, Hayashi en dan is er nog Suzuki. Ik denk dat ze Suzuki toch verkocht hebben en zijn broer in de plaats hebben gekregen.
Het probleem met Pius is niet het man op man verdedigen. Dat kan hij wel. Maar niet slechter of beter dan Lavalée of Buatu.

Het inspelen, de looplijnen en vooral het gebrek aan inzet zijn wat mij aan Pius stoort.
Ik weet dat dit voor een stuk te maken heeft met hoe hij oogt. Hij lijkt met een soort nonchalance te spelen alsof hij weet dat hij na het seizoen terug gaat naar Antwerp en voor de rest zien we dan wel weer. Is hij daarom nonchalant ? Misschien niet. Misschien is dat gewoon hoe hij oogt. Maar dat kan je je voor mij enkel permitteren als je er met kop en schouders bovenuit steekt. En dat is zeker niet het geval.
Staaien
Berichten: 27
Lid geworden op: 18 nov 2021, 21:24
Supporter van: STVV

Re: Anderlecht-STVV / 14-12 21:00

Bericht door Staaien »

0 op 12 , nu naar Gent

Hoeveel keer hebben we 3 passen kunnen geven ?

Maes terug vragen in de winter ?
Gebruikersavatar
Brusselmans 2.0
Berichten: 1541
Lid geworden op: 26 nov 2021, 10:09
Supporter van: FC Kuttekoven

Re: Anderlecht-STVV / 14-12 21:00

Bericht door Brusselmans 2.0 »

0/12 en het eind is nog niet in zicht !
Ben het hier al enkele weken aan het neerpennen dat je in de thuismatchen punten moet pakken !
Elke week een plaatsje naar beneden, het is een langzame dood.
Dit weekend naar Gent !
Olééé !
Plaats reactie