Anderlecht-STVV / 14-12 21:00

Alles over de wedstrijden van STVV
Gebruikersavatar
Tompie
Berichten: 3066
Lid geworden op: 05 okt 2010, 14:40
Supporter van: STVV
Locatie: Sint-Truiden

Re: Anderlecht-STVV / 14-12 21:00

Bericht door Tompie »

Pius was toch echt wel dramatisch, vooral voor de rust. Daar hangen benen aan zijn lijf maar enige coördinatie met de hersenen lijkt wel te ontbreken.

Voor de rust was het degelijk. Defensief zelfs goed. Maar als je offensief niet meer kan brengen, is het gewoon wachten op dat fatale doelpunt.

De trainer, ik ben er absoluut geen fan van. Maar op je middenveld mis je toch wat creativiteit. En een deftige spits zou ook helpen. Suzuki was aanvankelijk nog nuttig zonder daarom goed te spelen, maar zijn prestaties worden week na week slechter. En ja, hij heeft niks rond zich. Hara, Hayashi, pfffff.

Wedstrijden winnen met amper creativiteit of aanvallers die naam waardig is moeilijk natuurlijk. Zet er dan een trainer bij die er een zootje van maakt en het is helemaal om zeep.

Maar zoals ik voor de match al postte: ook in de periode dat we wedstrijden wonnen had Hollerbach rare hersenkronkels. Herinner me wedstrijden waarin hij bij een voorsprong er eigenhandig voor zorgde dat we meer onder druk kwamen staan. Maar zolang dat goed afloopt… Dat is nu al even niet meer het geval.
Football is football and talent is talent. But the mindset of your team makes all the difference.
Guggenheimer
Berichten: 538
Lid geworden op: 18 nov 2010, 18:22

Re: Anderlecht-STVV / 14-12 21:00

Bericht door Guggenheimer »

vdl schreef: 14 dec 2021, 23:15 Je kan Hollerbach veel verwijten, maar als je geen aanvallende spelers hebt, of toch geen die voldoen, begin je andere oplossingen te zoeken.
Al begrijpt niemand dat Pius erin staat, Levalee was de laatste weken nu ook al niet sterk bezig.
Ons sportief beleid faalt weer eens, omdat ze weer blind de Aziatische markt opgegaan zijn.
Ieder jaar is hier veel kritiek op elke trainer, het kan niet altijd aan die trainers liggen he, neen weer eens een slecht samengesteld groep.
Iedereen die zijn job zo slecht doet als Pinto, zou op een ander al buiten liggen.
Schiet de kern tekort ? Uiteraard.
Maar heb je deze match verloren door de wissels van Hollerbach ? Ook ja.

Je had de match perfect onder controle.
Tenzij Durkin geblesseerd was, had het absoluut geen zin om Lavalée voor hem in te brengen.
En als Durkin geblesseerd was, dan breng je niet verdediger nummer 6 (!) op het veld. ( Teixeira, Hashioka, Leistner, Pius, Cacace stonden er al op ).

Als Durkin geblesseerd was dan kan je Konaté een rij lager schuiven en Hayashi op zijn plaats als rechter aanvallende mid laten spelen. Zo hou je tenminste de vorm en zet je spelers op posities waar ze dit seizoen al gespeeld hebben. Lavalée heeft voor ons nog nooit op de verdedigende mid gespeeld en ik betwijfel of hij dat in zijn profcarriere meer dan 1x zal gedaan hebben.
STVV1924
Berichten: 865
Lid geworden op: 14 sep 2015, 10:52

Re: Anderlecht-STVV / 14-12 21:00

Bericht door STVV1924 »

Het gaat van week tot week van kwaad naar erger. De trainer is het Noorden kwijt en dit vertaalt zich op 't veld.

De Betonac contacteren om Schmidt een handje te helpen...
Gebruikersavatar
vuil rat
Berichten: 362
Lid geworden op: 23 jul 2021, 22:15
Supporter van: stvv

Re: Anderlecht-STVV / 14-12 21:00

Bericht door vuil rat »

Den trainer den trainer ge hebt niks uwe kern is niks da heeft hem vandaag duidelijk gemaakt in een wedstrijd waar niks te rapen viel ja 0-0 geprobeerd ma mislukt en in de wi.tertranfers komt der just niks bij ge zult wel zien
Gebruikersavatar
Halenaar
Berichten: 5302
Lid geworden op: 06 okt 2010, 18:22

Re: Anderlecht-STVV / 14-12 21:00

Bericht door Halenaar »

Vind het toch wel straf om hier te lezen dat onze kern hopeloos tekort komt en onze trainer moet doen met de middelen die hij heeft.

Ja hallo kroket.

Het is nog eens niet zolang geleden dat we datzelfde RSCA van het kastje naar de muur speelde, dat onze organisatie stond als een huis en we een paar zėėr knappe matchen hebben gespeeld. En dat zelfs zowaar HBVL en Jacky opeens vol lof begonnen te spreken over dit STVV. Alsof deze kern dit had kunnen verwezenlijken zonder enige vorm van kwaliteit bij de spelers :roll:

Deze spelerskern verdient wel wat meer respect dan dat, daarvoor hebben ze dit seizoen al teveel mooie dingen laten zien. Ook al was het de afgelopen matchen zeer slecht.

Nee, het lijkt mij dat de trainer totaal de pedalen kwijt is. Ik zou hem nog wat krediet kunnen geven omwille van zijn 'oude' prestaties, maar wat ik de voorbije weken heb gezien op en naast het veld doet mij geloven dat er een breuk is tussen hem en de spelersgroep. En dat zal na vandaag voor een deel voor de spelersgroep ook definitief zijn, en dan vrees ik dat zijn verhaal toch aan het aflopen is hier.

En wat betreft de middelen die hem zijn gegeven: hij wou absoluut Leistner en Bauer hebben, en hij kreeg ze ook. En dat zijn zeer dure spelers voor ons met het Bundesliga loontje dat die heren gewoon waren, en momenteel zijn ze los gebuisd. En dan speelt die andere Duitser die hij er ook absoluut bij wou nog niet, terwijl dat de beste van de hoop is.
STimVV
Berichten: 2704
Lid geworden op: 23 okt 2010, 13:34

Re: Anderlecht-STVV / 14-12 21:00

Bericht door STimVV »

Het is me nu al voor de 4e match op een rij opgevallen dat onze tegenstander 5 a 6 km méér loopt dan stvv.
Dat is toch een stokpaardje van Hollerbach? Hard trainen, veel lopen, etc.
Dan klopt er al enkele weken iets niet he mannen...
De spelers van Anderlecht liepen vandaag 5 km meer dan die van stvv, das ni normaal als je als stvv-zijnde OP Anderlecht gaat spelen...
Tegen Union waren de 5 spelers die de meeste kilometers aflegden zelfs 5 spelers van Union.

Het lijkt er op dat niet alle spelers nog even hard willen lopen voor Hollerbach. Normaal als je ziet hoeveel hij er kraakt.
Buatu: heeft hij gekraakt, al vanaf de 1e match.
Pius: eigenlijk ook door hem in die 1e match te zetten toen die er niet klaar voor was en na 30 min te wisselen.
Bruls: heeft hij ook al ambras mee gehad en thuis gelaten. Terwijl Bruls zich int begin vh seizoen moest opofferen om op de 6 te spelen. (Terwijl Durkin op 8 a 10)
DeRidder: hij heeft DeRidder zijne kapiteinsband afgepakt en ten onrechte aan ene gegeven die tekort komt maar MOET spelen en kapitein MOET zijn omdat hem dat beloofd werd bij de onderhandelingen.
Teixeira: die zal ook terecht denken dat hij die band dan toch eerder verdiende.
Cacace: zal ook niet meer het gevoel hebben dat de coach 100% in hem gelooft.
En dan vandaag Lavalee ook nog effe kraken en vertrouwen afpakken.

Dat zijn er al veel die iets te klagen hebben en niet heel hoog zullen oplopen met hem...
Geen toeval vrees ik dat je plots zoveel kilometers minder loopt dan uwen tegenstander.
fruitboerke
Berichten: 621
Lid geworden op: 27 dec 2018, 10:53

Re: Anderlecht-STVV / 14-12 21:00

Bericht door fruitboerke »

STimVV schreef: 14 dec 2021, 23:54 Het is me nu al voor de 4e match op een rij opgevallen dat onze tegenstander 5 a 6 km méér loopt dan stvv.
Dat is toch een stokpaardje van Hollerbach? Hard trainen, veel lopen, etc.
Dan klopt er al enkele weken iets niet he mannen...
De spelers van Anderlecht liepen vandaag 5 km meer dan die van stvv, das ni normaal als je als stvv-zijnde OP Anderlecht gaat spelen...
Tegen Union waren de 5 spelers die de meeste kilometers aflegden zelfs 5 spelers van Union.

Het lijkt er op dat niet alle spelers nog even hard willen lopen voor Hollerbach. Normaal als je ziet hoeveel hij er kraakt.
Buatu: heeft hij gekraakt, al vanaf de 1e match.
Pius: eigenlijk ook door hem in die 1e match te zetten toen die er niet klaar voor was en na 30 min te wisselen.
Bruls: heeft hij ook al ambras mee gehad en thuis gelaten. Terwijl Bruls zich int begin vh seizoen moest opofferen om op de 6 te spelen. (Terwijl Durkin op 8 a 10)
DeRidder: hij heeft DeRidder zijne kapiteinsband afgepakt en ten onrechte aan ene gegeven die tekort komt maar MOET spelen en kapitein MOET zijn omdat hem dat beloofd werd bij de onderhandelingen.
Teixeira: die zal ook terecht denken dat hij die band dan toch eerder verdiende.
Cacace: zal ook niet meer het gevoel hebben dat de coach 100% in hem gelooft.
En dan vandaag Lavalee ook nog effe kraken en vertrouwen afpakken.

Dat zijn er al veel die iets te klagen hebben en niet heel hoog zullen oplopen met hem...
Geen toeval vrees ik dat je plots zoveel kilometers minder loopt dan uwen tegenstander.
Hollerbach moet weg , dat in de eerste plaats want die man is respectloos tegenover alles en iedereen en niet in het minst zijn eigen spelers.De spelerskern bestaat inderdaad niet uit wereldvoetballers maar ik ben er van overtuigd als hier een coach komt die iets of wat verstand van voetbal heeft dat deze kern niet in de problemen komt .Deze coach haalt het beetje niveau dat de ploeg had alleen maar meer naar beneden.En volgens mij is een groot deel van de spelerskern er ook klaar mee .Weg voor het te laat is aub !!!
Ons doel ? top 5 in Belgie ( Yusuke Maranaka , hbvl 26 januari 2019 )
smol
Berichten: 1392
Lid geworden op: 25 jan 2011, 09:35

Re: Anderlecht-STVV / 14-12 21:00

Bericht door smol »

Onze trainer had blijkbaar toch niet goed opgelet want volgens hem had enkel Lavalée al geel gekregen toen hij hem terug verving ... niet gezien dan dat Pius ook al geel had gekregen ? Straf !
En dan achteraf verklaren dat ze met opgeheven hoofd Anderlecht verlaten ... amaai zeg. Oké als dit 10 jaar terug was, maar het huidige Anderlecht daar moet je niet meer naar toe met schrik hé.
Gebruikersavatar
Brusselmans 2.0
Berichten: 1566
Lid geworden op: 26 nov 2021, 10:09
Supporter van: FC Kuttekoven

Re: Anderlecht-STVV / 14-12 21:00

Bericht door Brusselmans 2.0 »

Na de match tegen Antwerp was iedereen, ook de media, ook ik, gerustgesteld.
Mooie 21 punten, behoorlijk voetbal, aanleunen bij PO2, zorgeloos seizoen.
Dat zijn feiten.

4 matchen laten mag de alarmbel rinkelen, rood !
Niet te begrijpen.
Al had je maar 3 op 12 gehaald, dan was het nog OK geweest.
Maar als een thuismatch tegen Cercle een onmogelijke opdracht blijkt,
dan vrees ik dat er moet ingegrepen worden.
Uit naar Gent, thuis Eupen, en herbeginnen in Brugge, en ja, dan ,, een 0 op 21 is dichtbij !

Beter nu knopen doorhakken, en idd ... dan kijk ik naar Hollerbach ... Goed begonnen, maar ondertussen het spoor volledig kwijt ...

Deze club is zwaar ziek, zelfs in de donkerste periode, ergens in de kelder van 2de klasse in de jaren 80, kwam er meer volk.
STVV kan geen interesse meer opwekken, onmogelijk om te overleven in deze situatie.
Idem voor Seraing, Cercle, Eupen en co, want op dat niveau zitten we, à la Moeskroen ... En al zeker als het van de andere kant van de wereld moet komen, met telkens een grote vertraging. Niet houdbaar op termijn.
Laatst gewijzigd door Brusselmans 2.0 op 15 dec 2021, 09:43, 2 keer totaal gewijzigd.
voetballiefhebber
Berichten: 2694
Lid geworden op: 29 okt 2010, 18:18

Re: Anderlecht-STVV / 14-12 21:00

Bericht door voetballiefhebber »

smol schreef: 15 dec 2021, 07:47 Onze trainer had blijkbaar toch niet goed opgelet want volgens hem had enkel Lavalée al geel gekregen toen hij hem terug verving ... niet gezien dan dat Pius ook al geel had gekregen ? Straf !
En dan achteraf verklaren dat ze met opgeheven hoofd Anderlecht verlaten ... amaai zeg. Oké als dit 10 jaar terug was, maar het huidige Anderlecht daar moet je niet meer naar toe met schrik hé.
In de eerste helft was het enkel standhouden met een laag blok. Bij de start van de tweede helft ging Anderlecht sneller spelen en was het al moeilijker. Na die goal zorgde STVV 2 minuten voor druk en had de gelijkmaker gekund. Toen ging de trainer het middenveld verzwakken en nam hij een mannetje weg in de verdediging ten voordele van 2 spelers die dan nog eens zwak invielen. Iedere wisselspeler, wie het ook is, valt zwak in. Is toch ook niet normaal.
En dan in de toegevoegde tijd ging Anderlecht nog even bibberen na 3 corners op een rij voor de Kanaries. Als de Brusselaars efficiënter waren geweest in de tweede helft, dan had het nog een blamage kunnen zijn. Serieuze missers waren er nog van o.a. Refaelov, Raman en vooral Verschaeren.

Van mij mag Stijn Vreven ook komen, maar als er iemand Hollerbach vervangt, zal het vooral een nobele onbekende zijn vrees ik of iemand waarin niemand zich kan vinden.
Dreke
Berichten: 3649
Lid geworden op: 10 okt 2010, 20:25

Re: Anderlecht-STVV / 14-12 21:00

Bericht door Dreke »

STimVV schreef: 14 dec 2021, 23:54 Het is me nu al voor de 4e match op een rij opgevallen dat onze tegenstander 5 a 6 km méér loopt dan stvv.
Dat is toch een stokpaardje van Hollerbach? Hard trainen, veel lopen, etc.
Dan klopt er al enkele weken iets niet he mannen...
De spelers van Anderlecht liepen vandaag 5 km meer dan die van stvv, das ni normaal als je als stvv-zijnde OP Anderlecht gaat spelen...
Tegen Union waren de 5 spelers die de meeste kilometers aflegden zelfs 5 spelers van Union.

Het lijkt er op dat niet alle spelers nog even hard willen lopen voor Hollerbach. Normaal als je ziet hoeveel hij er kraakt.
Buatu: heeft hij gekraakt, al vanaf de 1e match.
Pius: eigenlijk ook door hem in die 1e match te zetten toen die er niet klaar voor was en na 30 min te wisselen.
Bruls: heeft hij ook al ambras mee gehad en thuis gelaten. Terwijl Bruls zich int begin vh seizoen moest opofferen om op de 6 te spelen. (Terwijl Durkin op 8 a 10)
DeRidder: hij heeft DeRidder zijne kapiteinsband afgepakt en ten onrechte aan ene gegeven die tekort komt maar MOET spelen en kapitein MOET zijn omdat hem dat beloofd werd bij de onderhandelingen.
Teixeira: die zal ook terecht denken dat hij die band dan toch eerder verdiende.
Cacace: zal ook niet meer het gevoel hebben dat de coach 100% in hem gelooft.
En dan vandaag Lavalee ook nog effe kraken en vertrouwen afpakken.

Dat zijn er al veel die iets te klagen hebben en niet heel hoog zullen oplopen met hem...
Geen toeval vrees ik dat je plots zoveel kilometers minder loopt dan uwen tegenstander.
Laat me duidelijk zijn dat ik akkoord ben met de algemene teneur van je post. Maar toch een paar kanttekeningen:
- Met de instelling van gisteren (de bus parkeren) is het volgens mij niet zo heel verwonderlijk dat we die specifieke match minder kilometers gemaakt hebben. Als je inzakt, zijn de te belopen meters een pak minder.
- Officieel is niet geweten wat de reden was om ambras te hebben met Brüls. Maar laat me stellen dat de wandelgangen daar wel aangeven dat dit volledig terecht was. En nee, ik ga niet posten wat ik opgevangen heb. Ik geef het mee omdat zomaar aangenomen wordt dat de trainer daar in de fout gegaan is terwijl dat niet per sé zo hoeft te zijn.
- Het lijkt me ook wel een belofte geweest te zijn bij het aantrekken van Leistner. Maar De Ridder lijkt mij volwassen genoeg om zich niet van de wijs te laten brengen door die kapiteinsband. Net als Teixeira.
- Ik geloof ook niet meer 100% in Cacace.
- Net als het vetrouwen in Lavalée bij mij al even weg is. Er viel overigens wel degelijk op tactisch vlak iets te zeggen voor die wissel.
A loyal football fan only supports the shirt...
Franz
Berichten: 1772
Lid geworden op: 04 apr 2015, 15:19

Re: Anderlecht-STVV / 14-12 21:00

Bericht door Franz »

Dreke schreef: 15 dec 2021, 09:55
STimVV schreef: 14 dec 2021, 23:54 Het is me nu al voor de 4e match op een rij opgevallen dat onze tegenstander 5 a 6 km méér loopt dan stvv.
Dat is toch een stokpaardje van Hollerbach? Hard trainen, veel lopen, etc.
Dan klopt er al enkele weken iets niet he mannen...
De spelers van Anderlecht liepen vandaag 5 km meer dan die van stvv, das ni normaal als je als stvv-zijnde OP Anderlecht gaat spelen...
Tegen Union waren de 5 spelers die de meeste kilometers aflegden zelfs 5 spelers van Union.

Het lijkt er op dat niet alle spelers nog even hard willen lopen voor Hollerbach. Normaal als je ziet hoeveel hij er kraakt.
Buatu: heeft hij gekraakt, al vanaf de 1e match.
Pius: eigenlijk ook door hem in die 1e match te zetten toen die er niet klaar voor was en na 30 min te wisselen.
Bruls: heeft hij ook al ambras mee gehad en thuis gelaten. Terwijl Bruls zich int begin vh seizoen moest opofferen om op de 6 te spelen. (Terwijl Durkin op 8 a 10)
DeRidder: hij heeft DeRidder zijne kapiteinsband afgepakt en ten onrechte aan ene gegeven die tekort komt maar MOET spelen en kapitein MOET zijn omdat hem dat beloofd werd bij de onderhandelingen.
Teixeira: die zal ook terecht denken dat hij die band dan toch eerder verdiende.
Cacace: zal ook niet meer het gevoel hebben dat de coach 100% in hem gelooft.
En dan vandaag Lavalee ook nog effe kraken en vertrouwen afpakken.

Dat zijn er al veel die iets te klagen hebben en niet heel hoog zullen oplopen met hem...
Geen toeval vrees ik dat je plots zoveel kilometers minder loopt dan uwen tegenstander.
Laat me duidelijk zijn dat ik akkoord ben met de algemene teneur van je post. Maar toch een paar kanttekeningen:
- Met de instelling van gisteren (de bus parkeren) is het volgens mij niet zo heel verwonderlijk dat we die specifieke match minder kilometers gemaakt hebben. Als je inzakt, zijn de te belopen meters een pak minder.
- Officieel is niet geweten wat de reden was om ambras te hebben met Brüls. Maar laat me stellen dat de wandelgangen daar wel aangeven dat dit volledig terecht was. En nee, ik ga niet posten wat ik opgevangen heb. Ik geef het mee omdat zomaar aangenomen wordt dat de trainer daar in de fout gegaan is terwijl dat niet per sé zo hoeft te zijn.
- Het lijkt me ook wel een belofte geweest te zijn bij het aantrekken van Leistner. Maar De Ridder lijkt mij volwassen genoeg om zich niet van de wijs te laten brengen door die kapiteinsband. Net als Teixeira.
- Ik geloof ook niet meer 100% in Cacace.
- Net als het vetrouwen in Lavalée bij mij al even weg is. Er viel overigens wel degelijk op tactisch vlak iets te zeggen voor die wissel.
Je kanttekeningen zijn zeker relevant.
Ik vond de aanpak in de eerste helft gisteren prima, maar dan neemt Hollerbach een reeks beslissingen die slecht uitvallen:
1. Hij begint met Pius: die speelde de eerste helft zeer onzeker en steeds met de lange lel vooruit, toegegeven in de tweede helft ging het beter (toen we achter stonden en het kalf eigenlijk al verdronken was);
2. Leistner kon niet mee: het ging te snel, niet wendbaar genoeg en opbouwend durfde hij niet meegaan: die had aan de rust moeten gewisseld worden (door Lavalée in de defensie bijvoorbeeld of Buatu). Dat daarna dan nog de uitblinker Teixeira gewisseld wordt en niet Leistner...;
3. Dankzij de driehoek Bauer-Durkin-Konaté zat het midden redelijk goed op slot de eerste helft: de wissel van Durkin was onbegrijpelijk (tenzij hij gekwetst was). In de tweede helft toen Bauer erdoor zat en gewisseld werd moest Konaté daardoor lager gaan spelen en was je je beste foerier naar de aanval (Konaté dus) kwijt;
4. Door de inbreng van een vracht aanvallers gaat de hele organisatie op de schop en wordt het kick & rush met veel volk voor de bal (die het duel niet kunnen winnen) en middenveld en verdediging die beginnen te 'zwemmen' door de grote ruimtes: toen hadden we er nog een stuk of drie kunnen binnenkrijgen.
De wissel van Lavalée begrijp ik ook wel (die stond op het punt om rood te krijgen), gisteren was Cacace een van de beteren toch?
STVV Sint-Truidense Voetbal Vitrine
Gebruikersavatar
stvvilvoorde
Berichten: 4187
Lid geworden op: 19 okt 2010, 11:07

Re: Anderlecht-STVV / 14-12 21:00

Bericht door stvvilvoorde »

ik denk dat we het merendeel van onze punten gesprokkeld hebben zoals we gisteren het eerste uur speelden.
Puur op de organisatie in laag blok, een uur lang leek dat de goede oplossing en beet Anderlecht zijn tanden stuk.
In die formatie en die instelling valt Leistner nog mee. Als we hoger moeten spelen (bij achterstand), dan spelen zijn snelheid, voetballend vermogen en wendbaarheid hem echt wel parten.

Dan valt die goal in minuut 60 en moet het systeem omgehaald worden.
Lavalee is de dupe hiervan en wordt quasi onmiddelijk gewisseld (zuur als je nog maar een kwartier erop stond).
Vlak na de openingstreffer, kunnen we wel redelijk druk op Anderlecht ontwikkelen, maar dit stokt dan weer 10 minuten later vanwege de vele wissels en het onevenwicht dat je op die moment in eigen ploeg hebt.

Cacace vond ik 1 van zijn betere matchen van dit seizoen spelen.
Pius eerste helft slecht, tweede helft beter.
Suzuki waardeloos, zeker als je zo ver terugzakt.
Hij heeft niet de snelheid om als enige spits in zo'n systeem te spelen en verder zit die ook wel in een serieuse vormdip (alweer)
enrique
Berichten: 2876
Lid geworden op: 13 okt 2010, 19:24

Re: Anderlecht-STVV / 14-12 21:00

Bericht door enrique »

Brusselmans 2.0 schreef: 15 dec 2021, 09:29 Na de match tegen Antwerp was iedereen, ook de media, ook ik, gerustgesteld.
Mooie 21 punten, behoorlijk voetbal, aanleunen bij PO2, zorgeloos seizoen.
Dat zijn feiten.

4 matchen laten mag de alarmbel rinkelen, rood !
Niet te begrijpen.
Al had je maar 3 op 12 gehaald, dan was het nog OK geweest.
Maar als een thuismatch tegen Cercle een onmogelijke opdracht blijkt,
dan vrees ik dat er moet ingegrepen worden.
Uit naar Gent, thuis Eupen, en herbeginnen in Brugge, en ja, dan ,, een 0 op 21 is dichtbij !

Beter nu knopen doorhakken, en idd ... dan kijk ik naar Hollerbach ... Goed begonnen, maar ondertussen het spoor volledig kwijt ...

Deze club is zwaar ziek, zelfs in de donkerste periode, ergens in de kelder van 2de klasse in de jaren 80, kwam er meer volk.
STVV kan geen interesse meer opwekken, onmogelijk om te overleven in deze situatie.
Idem voor Seraing, Cercle, Eupen en co, want op dat niveau zitten we, à la Moeskroen ... En al zeker als het van de andere kant van de wereld moet komen, met telkens een grote vertraging. Niet houdbaar op termijn.
Lijkt me zeer realistisch
Verliezen tegen de rechtstreekse concurrenten
Straks verlies je nog thuis tegen Beerschot
Wat gaan ze dan uitvinden?
Nog wat Duitse verdedigers die de 100m lopen in 30 seconden
STVV is terminaal
Het Belgische voetbal is dood
Ons land is wel niet het enige slachtoffer van de onkunde van de bestuurders
Een zaak kunnen ze allemaal even goed, eigen zakken vullen
Daar zijn ze niet te stom voor
Het doet gewoon pijn, zo'n club
STimVV
Berichten: 2704
Lid geworden op: 23 okt 2010, 13:34

Re: Anderlecht-STVV / 14-12 21:00

Bericht door STimVV »

Dreke schreef: 15 dec 2021, 09:55 ....

Laat me duidelijk zijn dat ik akkoord ben met de algemene teneur van je post. Maar toch een paar kanttekeningen:
- Met de instelling van gisteren (de bus parkeren) is het volgens mij niet zo heel verwonderlijk dat we die specifieke match minder kilometers gemaakt hebben. Als je inzakt, zijn de te belopen meters een pak minder.
....
Nja, nochtans zeggen ze altijd dat de ploeg zonder bal altijd méér moet lopen dan de ploeg mét bal... de bal het werk laten doen vraagt minder kilometers. Daarom vielen die 5km verschil me gisteren ook zo hard op. Tegen dat vele balbezit moet je extra kilometers plaatsen om resultaat te halen. Maar ook tegen Cercle liepen de onze 5km minder dan hun. Die data moeten toch een belletje doen rinkelen hoop ik. Nu vind ik persoonlijk ook wel dat het aantal gelopen kilometers veel minder belangrijk zijn dan WAT je met de bal doet, en het belangrijkste: de snelheid waarmee je het doet. We hebben een groot gebrek aan snelheid in onze ploeg: zowel achteraan als vooraan. Tegen onder andere Seraing, Union en Cercle verliezen we door een goal die valt dankzij de snelheid van hun individu: Maziz-Mikautadze (Seraing), Vanzeir-Undav (Union), Matondo (Cercle).
Bij ons heeft enkel Koita wat snelheid. Niet toevallig dat hij de goal maakte in onze laatste winstmatch. (ook op snelheid) Maar Koita moet van te ver komen als wingback om dat echt uit te kunnen spelen.

Tuurlijk zijn er altijd kanttekeningen te maken.
Maar veel verschil maken ze in wezen niet, want het feit en de conclusie blijft dan nog steeds dezelfde: er zijn ondertussen té veel spelers die het niet erg zullen vinden dat Hollerbach zou vertrekken. Voor mij is dat nu wel duidelijk.

Ik ga ook nog es tegen de stroom in: ik zie in Pius méér kwaliteiten dan in Leistner. Ze zijn er nog niet, en ze komen er nog niet uit... maar ze kunnen er wel nog uitkomen. Bij Leistner niet meer.
Maar die MOET kapitein zijn: daarmee alleen al zet je als coach je geloofwaardheid tov de rest van je kern mee op het spel.
Waarmee ik niet gezegd heb dat Leistner geen goede matchen zal spelen. Dat zal hij zeker nog doen. Maar anderen zijn gewoon beter.
Plaats reactie