AA Gent-STVV 18 /12 20u45

Alles over de wedstrijden van STVV
toyotacorolla
Berichten: 2021
Lid geworden op: 10 okt 2010, 01:35
Locatie: Limburg

Re: AA Gent-STVV 18 /12 20u45

Bericht door toyotacorolla »

Ik heb dit seizoen weinig hoop op een verlengd verblijf in 1A, ondanks enkele mooie overwinningen.
Als je gaat aankopen deze winter zoals het al enkele seizoenen verloopt gaat dit niet goed komen.
Elk jaar opnieuw, eens loopt het verkeerd af.
Gebruikersavatar
zipke373
Berichten: 1429
Lid geworden op: 29 sep 2010, 06:52
Supporter van: K.STVV

Re: AA Gent-STVV 18 /12 20u45

Bericht door zipke373 »

toyotacorolla schreef: 21 dec 2021, 13:49 Ik heb dit seizoen weinig hoop op een verlengd verblijf in 1A, ondanks enkele mooie overwinningen.
Als je gaat aankopen deze winter zoals het al enkele seizoenen verloopt gaat dit niet goed komen.
Elk jaar opnieuw, eens loopt het verkeerd af.
Wel, ik ben daar ook voor aan het vrezen... en wat gaat DMM dan doen? Admit defeat and cut the losses?
Lukske de Lange
Berichten: 1254
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:08

Re: AA Gent-STVV 18 /12 20u45

Bericht door Lukske de Lange »

toyotacorolla schreef: 21 dec 2021, 13:49 Ik heb dit seizoen weinig hoop op een verlengd verblijf in 1A, ondanks enkele mooie overwinningen.
Als je gaat aankopen deze winter zoals het al enkele seizoenen verloopt gaat dit niet goed komen.
Elk jaar opnieuw, eens loopt het verkeerd af.
De afgelopen seizoenen hebben ze in de winter nog deftig aangekocht thans, naar mijn mening.

Vorige met Brüls, Mboyo en Lavalée. Daarvoor Bushiri en Turay die terugkwam. En daarvoor Vloet en Diallo o.a.
Er zit als het ware een stijgende lijn in hun prestaties, als je het zo wil bekijken 😉
Gebruikersavatar
tesneusdoek
Berichten: 1867
Lid geworden op: 03 aug 2016, 18:20

Re: AA Gent-STVV 18 /12 20u45

Bericht door tesneusdoek »

Lukske de Lange schreef: 21 dec 2021, 16:59
toyotacorolla schreef: 21 dec 2021, 13:49 Ik heb dit seizoen weinig hoop op een verlengd verblijf in 1A, ondanks enkele mooie overwinningen.
Als je gaat aankopen deze winter zoals het al enkele seizoenen verloopt gaat dit niet goed komen.
Elk jaar opnieuw, eens loopt het verkeerd af.
De afgelopen seizoenen hebben ze in de winter nog deftig aangekocht thans, naar mijn mening.

Vorige met Brüls, Mboyo en Lavalée. Daarvoor Bushiri en Turay die terugkwam. En daarvoor Vloet en Diallo o.a.
Er zit als het ware een stijgende lijn in hun prestaties, als je het zo wil bekijken 😉
Brüls, Mboyo en Lavalée waren wel volledig op PM zijn rekening te schrijven (misschien zelfs voor een gedeelte letterlijk als er nog meer onthullingen van Dejan Veljkovic komen :grappig: ).

Effe de flauwe zever achterwege laten... Op wiens aanraden gaan er tijdens de winterstop de juiste profielen aangetrokken worden? Zouden de heren Pinto en Tateish dat aan coach Hollerbach toevertrouwen? Wil onze coach alleen maar Duitse "Sturm und Drang Spielers" (zoals Jacky Matthijsen insinueert) of gaan we toch voor wat creativiteit op het middenveld en vooraan? Vele onzekerheden dus waar ik weinig of geen zicht op heb. Iemand anders wel? :toppie:
Gebruikersavatar
Halenaar
Berichten: 5300
Lid geworden op: 06 okt 2010, 18:22

Re: AA Gent-STVV 18 /12 20u45

Bericht door Halenaar »

Als ik Meekers zo hoor in de media zullen ze helemaal geen rekening moeten houden met Hollerbach als hij verliest tegen Eupen :mrgreen:
Plaats reactie