STVV- K.A.S Eupen Maandag 27/12 21.00

Alles over de wedstrijden van STVV
Gebruikersavatar
Brusselmans 2.0
Berichten: 1506
Lid geworden op: 26 nov 2021, 10:09
Supporter van: FC Kuttekoven

Re: STVV- K.A.S Eupen Maandag 27/12 21.00

Bericht door Brusselmans 2.0 »

Yellow Feaver schreef: 28 dec 2021, 08:46 Naar het schijnt maakt perfectie weinig sympathiek.
Sen dikke jan mijn kloewte da dzjee zeit!!!
voetballiefhebber
Berichten: 2681
Lid geworden op: 29 okt 2010, 18:18

Re: STVV- K.A.S Eupen Maandag 27/12 21.00

Bericht door voetballiefhebber »

Eerste helft was STVV heel sterk, tweede helft veel te veel weggezakt en geen niveau meer. In de eerste helft veel kansen gemist door vooral Hara. In de tweede helft was STVV dan weer erg efficiënt.

Suzuki speelde in de eerste helft als herboren, maar in de tweede helft zakte hij mee weg met de ploeg. Toch maakte hij toen een knap doelpunt.
Die 5 punten bonus op Seraing is geen overbodige luxe.
Gebruikersavatar
stvvilvoorde
Berichten: 4139
Lid geworden op: 19 okt 2010, 11:07

Re: STVV- K.A.S Eupen Maandag 27/12 21.00

Bericht door stvvilvoorde »

Bruls, Suzuki en Konate waren de beste op het plein.
Beetje bezinning en iets andere positie doen Suzuki duidelijk deugd. Oogde ook veel scherper tov al zijn andere matchen van dit seizoen.
Bruls is op dit moment onvervangbaar. Als daar iets mee gebeurt, zitten we in de shit.
Konate is ook stilaan incontournable en mss toch al een mogelijke vervanger aantrekken ifv de africa cup (Marreh huren bij gent).
Bauer en Lavalee ook vrij secuur en weinig op aan te merken.
Cacace wordt toch ook wel beter, sinds wat bezinning op de bank.
Hashioka daarentegen is echt wel een zwakke plek aan het worden, ook hier is versterking aangewezen.
Pius begint er toch ook weer door te komen.

Hara scoort de goal wel, maar verknoeit toch ook een open kans of 3.
Heb mijn twijfels of dat DE spits gaat worden. Wisselt enkele geniale ingevingen met heel loempe af.
Zou voor deze positie sowieso de markt optrekken deze mercato. Niks wat we in huis hebben voldoet momenteel daar.
vdl
Berichten: 2346
Lid geworden op: 19 mei 2011, 23:13

Re: STVV- K.A.S Eupen Maandag 27/12 21.00

Bericht door vdl »

toyotacorolla schreef: 27 dec 2021, 23:39 Je mag het noemen zoals je wil. Elke ploeg heeft een kern van 18 spelers. Je gaat er toch vanuit dat die 1A waardig zijn, ik spreek dus niet van een veredeld elftal. Stvv + 3 punten.
Ja wat ga je zeggen als bij ons Suzuki, Konaté en Bruls uitvallen.
Gebruikersavatar
vuil rat
Berichten: 362
Lid geworden op: 23 jul 2021, 22:15
Supporter van: stvv

Re: STVV- K.A.S Eupen Maandag 27/12 21.00

Bericht door vuil rat »

Blij met de winst van gisteren goeie wedstrijd weinig redenen om negatief over te zijn .Maar toch baard het me zorgen dat de Japanners nu denken me deze kern zijn we zeker dat het goed komt en dat ze zelf nog een paar basis pionnen verkopen zoals vorige jaren. O een seizoentje voetbal zonder zorgen en frustraties zou toch zalig zijn alvast mijn wens voor het nieuwe jaar .
metser
Berichten: 355
Lid geworden op: 26 sep 2016, 17:21

Re: STVV- K.A.S Eupen Maandag 27/12 21.00

Bericht door metser »

Tevreden met de 3 punten…. Minder met de wijze waarop. Je zal serieus wat opslag moeten geven aan Bruls. Begrijp echt niet dat die niet aan de top speelt in belgenland. Roken , jawel, maar desondanks een geweldige fysiek, veel grinta, en vooral ook veel voetbalkwaliteiten. Hopelijk blijft hij want is wel wat een hopper.
Gebruikersavatar
Halenaar
Berichten: 5278
Lid geworden op: 06 okt 2010, 18:22

Re: STVV- K.A.S Eupen Maandag 27/12 21.00

Bericht door Halenaar »

metser schreef: 28 dec 2021, 12:54 Tevreden met de 3 punten…. Minder met de wijze waarop. Je zal serieus wat opslag moeten geven aan Bruls. Begrijp echt niet dat die niet aan de top speelt in belgenland. Roken , jawel, maar desondanks een geweldige fysiek, veel grinta, en vooral ook veel voetbalkwaliteiten. Hopelijk blijft hij want is wel wat een hopper.
Eerste keer in zijn carrière dat hij ook fysiek in orde staat lijkt mij. Ook niet meer zo extreem wisselvallig als vroeger in zijn carrière het geval was.

Is momenteel van onschatbare waarde van ons. Ik zie hem wel niet snel vertrekken, is ondertussen ook al 33 en is al bij diverse topclubs geflopt in zijn carrière. Alleen Gent zie ik als een bedreiging, die staan er om bekend om elke speler te kopen die er een beetje bovenuit steekt bij een middenmotor.
Piana
Berichten: 1014
Lid geworden op: 21 mar 2021, 19:08
Supporter van: STVV

Re: STVV- K.A.S Eupen Maandag 27/12 21.00

Bericht door Piana »

Nog 10 punten en we zijn gered. Nog 18 en we doen tot op t laatst mee voor play-off 2.

Tegen wie die gepakt worden maakt niets uit. Die 10 zullen wel lukken, die 18 is andere koek.

Mijn stelling is trouwens nog eens bevestigd:
laat ons op voorsprong komen en de tegenstander heeft een groot probleem. Laat ons op achterstand komen en de tegenstander heeft gewonnen spel.

Een Luiks duel voor de degradatie, ik zie het wel zitten. Volgend jaar misschien wel een derby in 1B (Club Luik staat immers 1ste in 1e Amateur). Voor mij mag het de grote derby worden, al scheelt ons dat wel minstens 4 punten :gek: .
Qui passe dans le Hesbain, est combattu l'endemain!
Piana
Berichten: 1014
Lid geworden op: 21 mar 2021, 19:08
Supporter van: STVV

Re: STVV- K.A.S Eupen Maandag 27/12 21.00

Bericht door Piana »

vdl schreef: 28 dec 2021, 12:00
toyotacorolla schreef: 27 dec 2021, 23:39 Je mag het noemen zoals je wil. Elke ploeg heeft een kern van 18 spelers. Je gaat er toch vanuit dat die 1A waardig zijn, ik spreek dus niet van een veredeld elftal. Stvv + 3 punten.
Ja wat ga je zeggen als bij ons Suzuki, Konaté en Bruls uitvallen.
Kan half januari zomaar eens gebeuren: Konaté richting Afrika Cup, de andere 2 verkocht...
Qui passe dans le Hesbain, est combattu l'endemain!
voetballiefhebber
Berichten: 2681
Lid geworden op: 29 okt 2010, 18:18

Re: STVV- K.A.S Eupen Maandag 27/12 21.00

Bericht door voetballiefhebber »

Halenaar schreef: 28 dec 2021, 13:25 Alleen Gent zie ik als een bedreiging, die staan er om bekend om elke speler te kopen die er een beetje bovenuit steekt bij een middenmotor.
AA Gent haalde Mboyo nog wel bij ons weg en die is nog iets ouder en speelt nog wat hoger op het veld.
Gebruikersavatar
Halenaar
Berichten: 5278
Lid geworden op: 06 okt 2010, 18:22

Re: STVV- K.A.S Eupen Maandag 27/12 21.00

Bericht door Halenaar »

voetballiefhebber schreef: 28 dec 2021, 14:34
Halenaar schreef: 28 dec 2021, 13:25 Alleen Gent zie ik als een bedreiging, die staan er om bekend om elke speler te kopen die er een beetje bovenuit steekt bij een middenmotor.
AA Gent haalde Mboyo nog wel bij ons weg en die is nog iets ouder en speelt nog wat hoger op het veld.
Maar Mboyo was bij ons alles behalve een grote meerwaarde imo, het was meer dan terecht dat het bestuur hem liet gaan op die leeftijd en met een mooie winst.

Is ook helemaal geflopt daar, samen met Botaka en De Bruyn.

Ik zie het bij Bruls zo snel niet lopen, hij is samen met Konate de beste speler van het seizoen tot nu toe, en onmisbaar. Je kan als bestuur het dan niet maken om hem te verkopen met een kleine/ middelmatige meerwaarde (zoals Mboyo), op dit moment is hij van onschatbare waarde voor ons. Dan moet Gent al serieus met de miljoenen gaan gooien, en dat zie ik niet gebeuren.
metser
Berichten: 355
Lid geworden op: 26 sep 2016, 17:21

Re: STVV- K.A.S Eupen Maandag 27/12 21.00

Bericht door metser »

Morgen staat in het belang te lezen dat Suzuki en ito afscheid hebben genomen van de medespelers . Naar het schijnt veel belangstelling uit Italië en eigen land. We zullen zien ?
Piana
Berichten: 1014
Lid geworden op: 21 mar 2021, 19:08
Supporter van: STVV

Re: STVV- K.A.S Eupen Maandag 27/12 21.00

Bericht door Piana »

Halenaar schreef: 28 dec 2021, 14:42
voetballiefhebber schreef: 28 dec 2021, 14:34
Halenaar schreef: 28 dec 2021, 13:25 Alleen Gent zie ik als een bedreiging, die staan er om bekend om elke speler te kopen die er een beetje bovenuit steekt bij een middenmotor.
AA Gent haalde Mboyo nog wel bij ons weg en die is nog iets ouder en speelt nog wat hoger op het veld.
Maar Mboyo was bij ons alles behalve een grote meerwaarde imo, het was meer dan terecht dat het bestuur hem liet gaan op die leeftijd en met een mooie winst.

Is ook helemaal geflopt daar, samen met Botaka en De Bruyn.

Ik zie het bij Bruls zo snel niet lopen, hij is samen met Konate de beste speler van het seizoen tot nu toe, en onmisbaar. Je kan als bestuur het dan niet maken om hem te verkopen met een kleine/ middelmatige meerwaarde (zoals Mboyo), op dit moment is hij van onschatbare waarde voor ons. Dan moet Gent al serieus met de miljoenen gaan gooien, en dat zie ik niet gebeuren.
Ik weet wel dat de context heel anders is, zo heeft Bruls een heel andere band met deze club vb.. Maar insé heeft Bruls alles om de nieuwe Boffin te worden. Maar dan moet je er wel een nieuwe Désiré, Pereira, Wouter Vrancken, Peter Delorge,... langs zetten. Dat moeten geen grootverdieners of peperdure spelers zijn, dat bewijst Union wekelijks. Maar het moet wel goed gescout worden. Al dan niet via data.

Ik lees, ik weet niet of dat klopt, dat Union namelijk veel met data doet. Waarom kunnen wij dat niet? Japan is toch een krak als het gaat over technologie? Op dat vlak zou je de kloof op de Belgische/Europese markt, die voor hun moeilijker toegankelijk is zijn ze al enkele jaren aan het bewijzen, kunnen dichten. De Japanse markt kennen ze goed genoeg.

Zo is Hara goed gescout, wint veel kopduels, scoort 2 keer in de laatste 2 wedstrijden (toegegeven, er had er nog ééntje extra in gemogen tegen Eupen, maar kom) én liep maandag het meeste kilometers van alle Truienaren! Als diepe spits!
Maar dan moet je ook spelers hebben die de jongen kunnen doén renderen. Met andere woorden, ballen van op de flank moet die gast hebben. Maar als ze niet komen, kan hij ze moeilijk binnen koppen.
Qui passe dans le Hesbain, est combattu l'endemain!
Plaats reactie