Club Brugge zat. 15/01

Alles over de wedstrijden van STVV
Gebruikersavatar
Halenaar
Berichten: 5278
Lid geworden op: 06 okt 2010, 18:22

Re: Club Brugge zat. 15/01

Bericht door Halenaar »

vuil rat schreef: 17 jan 2022, 00:24
Halenaar schreef: 17 jan 2022, 00:18
vuil rat schreef: 17 jan 2022, 00:10
Halenaar schreef: 16 jan 2022, 23:53
vuil rat schreef: 16 jan 2022, 23:49

Wie wild er bij ons blijven die mens ergert zich maateloos aan alles wa hier gebeurt en spelers die niet komen
Ja, met Leistner, Rocco en Bauer heeft die mens zijn spelers niet gekregen :roll:
Twas da of niks die moet geen spelers kiezen moet u bestuur doen .Kunt da vergelijken da gij tegen uwe baas zegt krijg alt werk nimeer gedaan er moet iemand bijkomen en die zegt ja ge hebt gelijk kende gij iemand .En zijt blij dat die er zijn wie had er anders gestaan want overschot genoeg e

Wat een vergelijking :lol:

Precies alsof Bauer en Leistner koopjes waren bij de Aldi. Dat waren bijzonder dure vogels die meneer er absoluut bij wou, en ze zijn allebei gefaald. Met beiden hun Bundesliga loontje en tekengeld kon je al wat kopen.

En je mag gerust eens kijken in de zomer mercato topic hoeveel mensen er voorstander van waren om het volledig sportieve naar de trainer door te schuiven. Je ziet wat ervan komt. Maar dan mag ook meteen het "de trainer krijgt nooit zijn spelers" excuus van tafel.
Daar zit ik niet tussen maar hoe ga iemand nu weten da da dure vogels zijn hoe kunde da weten kent gij al de spelers hun loon
Maar ale man, wees eens serieus. Met die hun CV gaan die hier niet voor 5 Frank komen spelen, die hadden de ploegen voor het uitkiezen. Het was niet voor niks dat iedereen hier en in de media het straffe transfers vonden voor STVV, zelfs het immer negatieve HBVL was er positief verbaasd over.

Met die hun Bundesliga ervaring en prijskaartje moesten ze sterkhouders zijn geweest voor ons. Terwijl ze nu behoren tot de zwakste schakels van het team.
Johan
Berichten: 405
Lid geworden op: 10 jan 2011, 13:54

Re: Club Brugge zat. 15/01

Bericht door Johan »

Dit STVV is een regelrechte puinhoop .Hollerbach ,arrogante Duitser die er niks van terecht brengt en zijn gebuisde Duitse vriendjes kost wat kost in de ploeg wil, aangevuld met een resem minderwaardige Jappanners, geleid door een wereldvreemde Tateishi. We zijn het lot aan het tarten.
Ik vrees dat ons stvv definitief de nek is omgewrongen. Deze match was een nieuw dieptepunt.
Jean-Paul
Berichten: 890
Lid geworden op: 06 aug 2019, 18:38

Re: Club Brugge zat. 15/01

Bericht door Jean-Paul »

wiekes schreef: 16 jan 2022, 13:19 Ten eerste Droopy ik heb niet gezegd dat Bruls een Messi is maar kan wel meer dan de andere 10 samen, neen gisteren was hij ook niet goed maar hoe zou je zelf zijn als ge moet spelen met andere kiekens.
Inderdaad geen Messi, maar wel de beste speler die Stvv momenteel bezit, bovendien kan hij als enige een wedstrijd bepalen. Hoe kon hij goed spelen zaterdag? 5 man op één lijn en Lavalée en Durkin de twee zwakste spelers in steun. Van de laatste zes transfers die de trainers Maes en Hollerbach hebben ingehaald is Bruls de enige die zowel zijn stempel heeft kunnen drukken en die kwaliteit heeft kunnen brengen. Mboyo is weg en de andere vier zijn gewoonweg gebuisd.
Positivo
Berichten: 1854
Lid geworden op: 12 jul 2017, 17:57

Re: Club Brugge zat. 15/01

Bericht door Positivo »

De verklaring waarom de “Piussen” van deze wereld spelen kon je vanmorgen in Hbvl lezen.
Buatu werd getransfereerd naar Turkije (beter dan Seraing) en als Teixeira aan een aantal gespeelde wedstrijden komt, wordt zijn contract automatisch verlengd.

Dus misschien iets minder op Hollerbach schieten ……
En dit is duidelijk niet de eerste keer dat Tateishi een dikke vinger in de pap heeft van wie opgesteld wordt. Herinner je Muscat en Mmaee….
Gebruikersavatar
vuil rat
Berichten: 362
Lid geworden op: 23 jul 2021, 22:15
Supporter van: stvv

Re: Club Brugge zat. 15/01

Bericht door vuil rat »

Halenaar schreef: 17 jan 2022, 00:32
vuil rat schreef: 17 jan 2022, 00:24
Halenaar schreef: 17 jan 2022, 00:18
vuil rat schreef: 17 jan 2022, 00:10
Halenaar schreef: 16 jan 2022, 23:53
Ja, met Leistner, Rocco en Bauer heeft die mens zijn spelers niet gekregen :roll:
Maar ale man, wees eens serieus. Met die hun CV gaan die hier niet voor 5 Frank komen spelen, die hadden de ploegen voor het uitkiezen. Het was niet voor niks dat iedereen hier en in de media het straffe transfers vonden voor STVV, zelfs het immer negatieve HBVL was er positief verbaasd over.

Met die hun Bundesliga ervaring en prijskaartje moesten ze sterkhouders zijn geweest voor ons. Terwijl ze nu behoren tot de zwakste schakels van het team.
Als die de ploegen voor het kiezen hadden wa doen die dan hier . Stvv is de dag van vandaag even aantrekkelijk als een kale rat me schurft me een kankergezwel even groot als ne voetbal waar ze vorig jaar al palleatieve zorg voor hebbe opgestart . Die zijn hier omda ze anders geen ploeg hadde op de laatste moment gekozen . De petter zei in zijn afscheids intervieuw da ze hem 4kant uitlachte toen hij voor ons tekende . En ze hebbe gefaald heel de ploeg faalt buiten Bruls en Smith . En wie geloofd die media toch die schrijven ma wa zie nu Kagawa toptransfer ma hij is wel versleten en speelt ni meer tis teen of tander e
Gebruikersavatar
Halenaar
Berichten: 5278
Lid geworden op: 06 okt 2010, 18:22

Re: Club Brugge zat. 15/01

Bericht door Halenaar »

Ja tis goed jong, amai :lol:
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6717
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Club Brugge zat. 15/01

Bericht door Jacques »

Overdrijven is een kunst. Ik ga me beperken tot het onderschrijven van de analyse van Gunther Schoofs die op genuanceerde wijze de vinger op meerdere wondes legt: het falende beleid en de bemoeienis van Tateishi met de verdediging die ons punten kost (treffende analogie met Mmaee overigens) en de offensieve onmondigheid door een gebrek aan kwaliteit gecombineerd met een systeem dat vooral neerkomt op 'met de billen toe spelen' en hopen dat ze achteraan geen doelpunt in cadeauverpakking weggeven. Met de borst vooruit spelen, hebben we dit seizoen nog amper of niet gedaan. Het is te vaak zich vooraf indekken en vanuit een egelstelling voetballen. Ik begrijp dat dit tegen Brugge misschien wel gerechtvaardigd is, maar het is niet door Brugge dat we zo spelen, we spelen haast altijd met die ingesteldheid. Komt een deftige ploeg op voorsprong, is het boeken toe. Het hoogst haalbare op deze manier is 'erin blijven, al dan niet met de hakken over de sloot'. Warm krijg ik het hier niet van.
Overdrijven is een kunst
Gebruikersavatar
Halenaar
Berichten: 5278
Lid geworden op: 06 okt 2010, 18:22

Re: Club Brugge zat. 15/01

Bericht door Halenaar »

Jacques schreef: 17 jan 2022, 10:19 Overdrijven is een kunst. Ik ga me beperken tot het onderschrijven van de analyse van Gunther Schoofs die op genuanceerde wijze de vinger op meerdere wondes legt: het falende beleid en de bemoeienis van Tateishi met de verdediging die ons punten kost (treffende analogie met Mmaee overigens) en de offensieve onmondigheid door een gebrek aan kwaliteit gecombineerd met een systeem dat vooral neerkomt op 'met de billen toe spelen' en hopen dat ze achteraan geen doelpunt in cadeauverpakking weggeven. Met de borst vooruit spelen, hebben we dit seizoen nog amper of niet gedaan. Het is te vaak zich vooraf indekken en vanuit een egelstelling voetballen. Ik begrijp dat dit tegen Brugge misschien wel gerechtvaardigd is, maar het is niet door Brugge dat we zo spelen, we spelen haast altijd met die ingesteldheid. Komt een deftige ploeg op voorsprong, is het boeken toe. Het hoogst haalbare op deze manier is 'erin blijven, al dan niet met de hakken over de sloot'. Warm krijg ik het hier niet van.
En het straffe is: als Hollerbach zijn team dan eens wil laten voetballen, meestal bij een achterstand dan al, zie je eigenlijk dat dit wel nog best goed gaat. Dat er dreiging kan gecreëerd worden, en er toch wel leuk voetbal kan gebracht worden. Maar dat zien we alleen maar bij een achterstand, en zelfs dan nog eens niet altijd :roll:

En waarom niet in godsnaam spelen met een 442 of 433, dat was ook Hollerbach zijn wens toch in het begin van het seizoen, maar dat was ook al gelogen. Daar heeft deze kern meer de kwaliteiten voor dan met de huidige opstelling.
Gebruikersavatar
stvvilvoorde
Berichten: 4139
Lid geworden op: 19 okt 2010, 11:07

Re: Club Brugge zat. 15/01

Bericht door stvvilvoorde »

Je mist snelheid in het defensieve compartiment om echt open en vrij te voetballen.
In thuismatchen is dit al meer dan eens geprobeerd en zo goed als elke keer krijg je het deksel op de neus.
Tuurlijk Leistner is niet van de rapsten, Tex ook niet, maar die zal niet meer spelen en Buatu ben je nu ook weer kwijt.
Gebruikersavatar
Tompie
Berichten: 3059
Lid geworden op: 05 okt 2010, 14:40
Supporter van: STVV
Locatie: Sint-Truiden

Re: Club Brugge zat. 15/01

Bericht door Tompie »

stvvilvoorde schreef: 17 jan 2022, 11:17 Je mist snelheid in het defensieve compartiment om echt open en vrij te voetballen.
In thuismatchen is dit al meer dan eens geprobeerd en zo goed als elke keer krijg je het deksel op de neus.
Tuurlijk Leistner is niet van de rapsten, Tex ook niet, maar die zal niet meer spelen en Buatu ben je nu ook weer kwijt.
Zag je tegen Brugge ook meteen. We proberen dan na de rust even wat offensiever te spelen en bij de eerste lange bal waren we er meteen aan voor de moeite. Bas Dost is nu toch ook niet meteen een snelheidsraket ...

Maar je hebt zelf natuurlijk ook geen enkele aanvaller die naam waardig. Je kan nooit eens even onder de druk uit komen, de bal voorin bijhouden is een onmogelijke opdracht voor Hara en Hayashi. Dat zijn geen spelers voor 1A. Zet er een hele goede langs en ze kunnen hun gebreken nog wat verdoezelen, maar samen vallen ze volledig door de mand. Ook opvallend hoe Hara bij de 'speech' in de cirkel voor de match gewoon wat staat rond te staren, verstaat er waarschijnlijk toch niks van.
Football is football and talent is talent. But the mindset of your team makes all the difference.
Jan Bulder
Berichten: 1648
Lid geworden op: 17 okt 2010, 14:35

Re: Club Brugge zat. 15/01

Bericht door Jan Bulder »

Tompie schreef: 17 jan 2022, 11:55
stvvilvoorde schreef: 17 jan 2022, 11:17 Je mist snelheid in het defensieve compartiment om echt open en vrij te voetballen.
In thuismatchen is dit al meer dan eens geprobeerd en zo goed als elke keer krijg je het deksel op de neus.
Tuurlijk Leistner is niet van de rapsten, Tex ook niet, maar die zal niet meer spelen en Buatu ben je nu ook weer kwijt.
Zag je tegen Brugge ook meteen. We proberen dan na de rust even wat offensiever te spelen en bij de eerste lange bal waren we er meteen aan voor de moeite. Bas Dost is nu toch ook niet meteen een snelheidsraket ...

Maar je hebt zelf natuurlijk ook geen enkele aanvaller die naam waardig. Je kan nooit eens even onder de druk uit komen, de bal voorin bijhouden is een onmogelijke opdracht voor Hara en Hayashi. Dat zijn geen spelers voor 1A. Zet er een hele goede langs en ze kunnen hun gebreken nog wat verdoezelen, maar samen vallen ze volledig door de mand. Ook opvallend hoe Hara bij de 'speech' in de cirkel voor de match gewoon wat staat rond te staren, verstaat er waarschijnlijk toch niks van.
Daarom dat het, zeker in de huidige omstandigheden, niet te begrijpen is dat je Suzuki laat gaan zonder dat je een meteen inzetbaar balvast alternatief haalt.
Franz
Berichten: 1764
Lid geworden op: 04 apr 2015, 15:19

Re: Club Brugge zat. 15/01

Bericht door Franz »

Jan Bulder schreef: 17 jan 2022, 12:01 Daarom dat het, zeker in de huidige omstandigheden, niet te begrijpen is dat je Suzuki laat gaan zonder dat je een meteen inzetbaar balvast alternatief haalt.
Het was toch overduidelijk dat Suzuki 'niet meer te houden' was: mentaal zag die het niet meer zitten bij STVV. En dat weerspiegelde zich ook op het veld...
STVV Sint-Truidense Voetbal Vitrine
enrique
Berichten: 2853
Lid geworden op: 13 okt 2010, 19:24

Re: Club Brugge zat. 15/01

Bericht door enrique »

Franz schreef: 17 jan 2022, 13:35
Jan Bulder schreef: 17 jan 2022, 12:01 Daarom dat het, zeker in de huidige omstandigheden, niet te begrijpen is dat je Suzuki laat gaan zonder dat je een meteen inzetbaar balvast alternatief haalt.
Het was toch overduidelijk dat Suzuki 'niet meer te houden' was: mentaal zag die het niet meer zitten bij STVV. En dat weerspiegelde zich ook op het veld...
Dus volgens u was dit niet te voorspellen wat er met hem ging gebeuren?
Proactief, bestaat dat woord in Japan?
Franz
Berichten: 1764
Lid geworden op: 04 apr 2015, 15:19

Re: Club Brugge zat. 15/01

Bericht door Franz »

enrique schreef: 17 jan 2022, 13:54
Franz schreef: 17 jan 2022, 13:35
Jan Bulder schreef: 17 jan 2022, 12:01 Daarom dat het, zeker in de huidige omstandigheden, niet te begrijpen is dat je Suzuki laat gaan zonder dat je een meteen inzetbaar balvast alternatief haalt.
Het was toch overduidelijk dat Suzuki 'niet meer te houden' was: mentaal zag die het niet meer zitten bij STVV. En dat weerspiegelde zich ook op het veld...
Dus volgens u was dit niet te voorspellen wat er met hem ging gebeuren?
Proactief, bestaat dat woord in Japan?
Dat DMM pro-actief had moeten anticiperen, daar ben ik het mee eens.
Hun eerste poging Hayashi voldeed immers duidelijk niet.
Maar ik vind niet dat we Suzuki nog langer hadden moeten vasthouden, dat had volgens mij geen zin.
STVV Sint-Truidense Voetbal Vitrine
Dirk
Berichten: 46
Lid geworden op: 23 apr 2015, 11:43

Re: Club Brugge zat. 15/01

Bericht door Dirk »

Franz schreef: 17 jan 2022, 18:06
enrique schreef: 17 jan 2022, 13:54
Franz schreef: 17 jan 2022, 13:35
Jan Bulder schreef: 17 jan 2022, 12:01 Daarom dat het, zeker in de huidige omstandigheden, niet te begrijpen is dat je Suzuki laat gaan zonder dat je een meteen inzetbaar balvast alternatief haalt.
Het was toch overduidelijk dat Suzuki 'niet meer te houden' was: mentaal zag die het niet meer zitten bij STVV. En dat weerspiegelde zich ook op het veld...
Dus volgens u was dit niet te voorspellen wat er met hem ging gebeuren?
Proactief, bestaat dat woord in Japan?
Dat DMM pro-actief had moeten anticiperen, daar ben ik het mee eens.
Hun eerste poging Hayashi voldeed immers duidelijk niet.
Maar ik vind niet dat we Suzuki nog langer hadden moeten vasthouden, dat had volgens mij geen zin.
Hij was nochtans nog altijd één van onze topschutters
:grappig:
Plaats reactie