Club Brugge zat. 15/01

Alles over de wedstrijden van STVV
STVV1924
Berichten: 857
Lid geworden op: 14 sep 2015, 10:52

Club Brugge zat. 15/01

Bericht door STVV1924 »

Let's play ball... Een aanvraag tot uitstel dient 72u voor de wedstrijd. Het kader met voorwaarden daarvoor is geschept. Gezien het nieuwsbericht wbt de training en de recuperatie van een groot aantal spelers lijkt mij de de wedstrijd niet in het gedrang te komen. Spelen voor het hoogst mogelijke met name 1 punt en dat effectief behalen lijkt mij een droomscenario als we de week nadien de drie punten kunnen thuishouden tegen Seraing.
Franz
Berichten: 1764
Lid geworden op: 04 apr 2015, 15:19

Re: Club Brugge zat. 15/01

Bericht door Franz »

Ik hoop eigenlijk dat er bij Club 6 coronagevallen opduiken op woensdag of donderdag, liefst Vanaken + Mignolet + Mata + Dost + Lang + De Ketelaere.
Dat wordt dan lachen: die match zal dan wel uitgesteld worden!
Het Belgische voetbal... wat een ramp. :lollig:
STVV Sint-Truidense Voetbal Vitrine
voetballiefhebber
Berichten: 2681
Lid geworden op: 29 okt 2010, 18:18

Re: Club Brugge zat. 15/01

Bericht door voetballiefhebber »

Franz schreef: 11 jan 2022, 17:03 Ik hoop eigenlijk dat er bij Club 6 coronagevallen opduiken op woensdag of donderdag, liefst Vanaken + Mignolet + Mata + Dost + Lang + De Ketelaere.
Dat wordt dan lachen: die match zal dan wel uitgesteld worden!
Het Belgische voetbal... wat een ramp. :lollig:
Lang is toch geschorst tegen STVV na zijn 2de gele kaart die hij kreeg in de laatste match van 2021.

Ik zou de match tegen Club Brugge opnemen als voorbereidingsmatch voor Seraing. In Brugge ben je al zowat altijd kansloos geweest en dat is dit jaar zeker het geval. Er zijn geen versterkingen en met Konaté en Suzuki zijn er nog 2 belangrijke spelers niet bij waarvan de laatste is verkocht.
Jean-Paul
Berichten: 890
Lid geworden op: 06 aug 2019, 18:38

Re: Club Brugge zat. 15/01

Bericht door Jean-Paul »

Club Brugge, de ambetantste club met het onsportiefste publiek van België. Scheidsrechters voelen zich er goed thuis, als het mis gaat fluiten ze een klein kwartier bij ( Eupen ) en bij wat viriel weerwerk zullen de gele en rode kaarten niet uitblijven. Het is moeilijk of bijna onmogelijk om in het gebreyde stadion punten mee te nemen. Je bent bijna verplicht om die mannen vrij spel te geven of je speelt tegen Seraing met een halve ploeg. Zo simpel is het .
Roman
Berichten: 268
Lid geworden op: 17 dec 2019, 12:15
Supporter van: Stvv

Re: Club Brugge zat. 15/01

Bericht door Roman »

Het is inderdaad te hopen dat de meest irritante clubs met de meest irritante leiders (Brugge uiteraard eenzaam op kop) getroffen worden door een corona-golf maar net niet genoeg om uitstel te vragen, eens zien hoe ze dan gaan zingen ?
Ze hebben dat weer slim gespeeld door de kleine ploegen te verplichten op dinsdag- of woensdagnamiddag te spelen, uiteraard zijn er dan enkele die hun kar draaien en haalden ze hun slag thuis.
Pro-League is zo wat het meest corrupte verhaal dat kan uitgedacht worden.
Piana
Berichten: 1014
Lid geworden op: 21 mar 2021, 19:08
Supporter van: STVV

Re: Club Brugge zat. 15/01

Bericht door Piana »

Alles wat je meebrengt vanop Club (en eigenlijk ook vanop Cercle, historisch bekeken) is extra. Maar het kan, de winterstop kan nog wat in de benen zitten, er is geen publiek, koud,... Als het dan niet direct lukt, kan er frustratie in het spel sluipen bij de grotere club.

Enfin, aangezien Suzuki er niet meer bij is en Kagawa nog niet hier is, komen we voorlopig verzwakt uit de winterstop. Er gaan er dus "een paar" een serieuze superdag moeten hebben om op Jan Breydel iets te gaan halen.
Qui passe dans le Hesbain, est combattu l'endemain!
STVV1924
Berichten: 857
Lid geworden op: 14 sep 2015, 10:52

Re: Club Brugge zat. 15/01

Bericht door STVV1924 »

In de kant lijn... EXTERNE zoektocht naar meerwaarde oppurtineiten?

Komt er nog een spits en een verdediger/middenvelder bij? Zijn dat (voetbal)belgen of Oceanische, Aziatische spelers?

Interne keuken
Zijn Texeira en Deridder terug inzetbaar?
Hebben Steuckers en Van Dessel de trainingen hervat?
Suzuki zijn we definitief kwijt, wie vult het gat? Krijgt Filipov een nieuwe kans of schuift Keita naar het centrum van de aanval, in steun van Hara of wordt het daar toch Hayashi met wie Hara tot nu toe te weinig complementariteit toonde...
Wie vervangt Konaté op het middenveld tijdens zijn interlandverplichting(en)?


Hoe kijkt Hollerbach naar deze wedstrijd? Opstelling, spelsysteem, ritme... Bij een snelle voorsprong, doorduwen... Of dubbele verdedigingsgordel in de hoop met puntje thuis te komen?

Indien we snel achterkomen, alle wissels benutten en spelers als Buatu, Ito, Janssens, Balongo, Filipov speelminuten gunnen?

Hier... alvast vele vragen!
Ben benieuwd naar de strategie van de technische staf richting de 6 punten wedstrijd tegen Seraing de week nadien.
Gebruikersavatar
zipke373
Berichten: 1417
Lid geworden op: 29 sep 2010, 06:52
Supporter van: K.STVV

Re: Club Brugge zat. 15/01

Bericht door zipke373 »

STVV1924 schreef: 12 jan 2022, 10:38
Suzuki zijn we definitief kwijt, wie vult het gat? Krijgt Filipov een nieuwe kans of schuift Keita naar het centrum van de aanval, in steun van Hara of wordt het daar toch Hayashi met wie Hara tot nu toe te weinig complementariteit toonde...
Keita? Ik wou het! Spijtig genoeg moeten wij het met Koita doen... :mrgreen:
enrique
Berichten: 2853
Lid geworden op: 13 okt 2010, 19:24

Re: Club Brugge zat. 15/01

Bericht door enrique »

Wordt iedereen op zijn kwaliteiten uitgespeeld ? Ik dacht dat Koita een linksbuiten is, maar ik kan mij vergissen
Voor de rest alles op Seraing
Club heeft 0 % belang
Alleen gele en rode kaarten riskeren
Pjeirefretter77
Berichten: 157
Lid geworden op: 28 jul 2021, 22:59
Supporter van: Juventus :)

Re: Club Brugge zat. 15/01

Bericht door Pjeirefretter77 »

Ik vrees een zwaar pak rammel op Brugge,5 of meer goals tegen en zie Seraing zeker stunten tegen Union.Al hoop ik dat ik verkeerd ben en Union en STVV winnen uiteraard. :P
voetballiefhebber
Berichten: 2681
Lid geworden op: 29 okt 2010, 18:18

Re: Club Brugge zat. 15/01

Bericht door voetballiefhebber »

Pjeirefretter77 schreef: 12 jan 2022, 17:31 Ik vrees een zwaar pak rammel op Brugge,5 of meer goals tegen en zie Seraing zeker stunten tegen Union.Al hoop ik dat ik verkeerd ben en Union en STVV winnen uiteraard. :P
Die kans is ook groot en zeker nu er een nieuwe trainer is. Brugge gaat veel meer met het mes tussen de tanden spelen. En op Seraing spelen is ook niet zo aangenaam, dus waarom zouden ze Union niet kunnen verrassen.
Lukske de Lange
Berichten: 1236
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:08

Re: Club Brugge zat. 15/01

Bericht door Lukske de Lange »

zipke373 schreef: 12 jan 2022, 10:56
STVV1924 schreef: 12 jan 2022, 10:38
Suzuki zijn we definitief kwijt, wie vult het gat? Krijgt Filipov een nieuwe kans of schuift Keita naar het centrum van de aanval, in steun van Hara of wordt het daar toch Hayashi met wie Hara tot nu toe te weinig complementariteit toonde...
Keita? Ik wou het! Spijtig genoeg moeten wij het met Koita doen... :mrgreen:
We hebben een Malick Keita bij de beloften zitten 😁
Staaien
Berichten: 27
Lid geworden op: 18 nov 2021, 21:24
Supporter van: STVV

Re: Club Brugge zat. 15/01

Bericht door Staaien »

enrique schreef: 12 jan 2022, 12:44 Wordt iedereen op zijn kwaliteiten uitgespeeld ? Ik dacht dat Koita een linksbuiten is, maar ik kan mij vergissen
Voor de rest alles op Seraing
Club heeft 0 % belang
Alleen gele en rode kaarten riskeren

Hoe concreet is de transfer van Buatu naar Seraing ? anders zou dat nog wel is een moeilijke match kunnen worden...
STVV-fan
Berichten: 5975
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: Club Brugge zat. 15/01

Bericht door STVV-fan »

Staaien schreef: 12 jan 2022, 21:27
enrique schreef: 12 jan 2022, 12:44 Wordt iedereen op zijn kwaliteiten uitgespeeld ? Ik dacht dat Koita een linksbuiten is, maar ik kan mij vergissen
Voor de rest alles op Seraing
Club heeft 0 % belang
Alleen gele en rode kaarten riskeren

Hoe concreet is de transfer van Buatu naar Seraing ? anders zou dat nog wel is een moeilijke match kunnen worden...
Niet.

Hebben Daniel Opare aangetrokken en trekken eerstdaags nog een centrale verdediger aan
STimVV
Berichten: 2700
Lid geworden op: 23 okt 2010, 13:34

Re: Club Brugge zat. 15/01

Bericht door STimVV »

STVV-fan schreef: 12 jan 2022, 21:48
Staaien schreef: 12 jan 2022, 21:27
Hoe concreet is de transfer van Buatu naar Seraing ? anders zou dat nog wel is een moeilijke match kunnen worden...
Niet.

Hebben Daniel Opare aangetrokken en trekken eerstdaags nog een centrale verdediger aan
Seraing heeft inderdaad officieel gemaakt dat het Wagué (centrale verdediger) en Daniel Opare (rechtsback) hebben vastgelegd.
In de zomer toonden ze al interesse in Teixeira en deze winter in Buatu. Als ze willen mogen ze Wolke en Balongo nog wel komen oppikken.
Over Seraing gesproken: ik vond die echt sterk spelen op Mechelen... daar zijn we nog niet klaar mee. Thuis er tegen winnen is een must.
Plaats reactie