STVV - Seraing van zaterdag 22 januari 18u30 Staaien

Alles over de wedstrijden van STVV
Gebruikersavatar
vuil rat
Berichten: 362
Lid geworden op: 23 jul 2021, 22:15
Supporter van: stvv

Re: STVV - Seraing van zaterdag 22 januari 18u30 Staaien

Bericht door vuil rat »

Piana schreef: 23 jan 2022, 12:28
vuil rat schreef: 23 jan 2022, 12:22 Ik heb zo een voorgevoel dat het gisteren Texeira zijn afscheids invalbeurt was .Maar een vermoeden e maar daar leek het toch op
Tja, intrinsiek is Tex onze beste verdediger. Eigenlijk niet logisch dat die man hier zo lang gespeeld heeft, die kon op een hoger niveau ook mee. Maar bij iedere contractverlening houdt toch iedereen zijn hart vast of hij het fysiek nog aankan op kunstgras. Ik kan dus wel aannemen dat ze een vervanger zoeken.

Hij zal dus wel naar Seraing gaan, zou ook een ideale transfer zijn voor alle partijen. Ongevaarlijk voor ons dankzij de overwinning, zij hebben er een grote aanwinst mee en hij kan kort bij huis nog rustig 2-3 jaar spelen op natuurgras (zeker bij degradatie).

Het vertrek van Buatu vind ik eigenlijk veel erger.
Ik begrijp beide partijen ze moest Tex van ploeg veranderen daar heb ik geen probleem mee .Hoop alleen da ze dan nu echt ne vervanger hebben voor Tex en Buatu en hoop van harte dat dat niet Pius word
BoemBoem
Berichten: 2955
Lid geworden op: 07 sep 2015, 11:39

Re: STVV - Seraing van zaterdag 22 januari 18u30 Staaien

Bericht door BoemBoem »

vuil rat schreef: 23 jan 2022, 12:22 Ik heb zo een voorgevoel dat het gisteren Texeira zijn afscheids invalbeurt was .Maar een vermoeden e maar daar leek het toch op
Afscheids invalbeurt in de laatste wedstrijd dat er geen publiek aanwezig is?
Aanvaller afhalen voor een verdediger 5min voor tijd bij een 2-1 voorsprong?

In geen enkel van deze stellingen ga ik ervan uit dat dit ook maar in de verste verte op een afscheid leek.
Gewoon een logische wissel op dat ogenblik van de wedstrijd. Altijd die complottheorieën…
STVV : Waar voetbal bijzaak is.
Franz
Berichten: 1772
Lid geworden op: 04 apr 2015, 15:19

Re: STVV - Seraing van zaterdag 22 januari 18u30 Staaien

Bericht door Franz »

Uiteraard was er de spanning, maar voor de rest vond ik het een slaapverwekkende match gisteren.
STVV deed wat moest: meteen de bal opeisen en de wedstrijd domineren, zo kwam Seraing niet in hun spel.
Het zag er bijna heel de match gewoon naar uit dat STVV ging winnen, enkel na de snelle 1-1 een beetje hoop voor Seraing.
Mikautadze en Maziz kwamen maar enkele keren in het stuk voor, die werden proper opgevangen.
Seraing is een ploeg zonder vertrouwen met een 0 op 21 als ik me niet vergis, ze zullen de (voor)laatste plaats niet ontlopen.
Zo is STVV 90% zeker gered.
Nu afwachten wat de rest van het seizoen nog brengt: werft DMM nog enkele versterkingen aan met het oog op volgend seizoen (spits, snelle centrale verdediger) of houden ze het geld in hun portefeuille? Stromen er jongeren door/in? Vertrekken ook Filippov en/of Matsubara nog? Wanneer debuteert Kagawa (ooit)?
STVV Sint-Truidense Voetbal Vitrine
Gebruikersavatar
vuil rat
Berichten: 362
Lid geworden op: 23 jul 2021, 22:15
Supporter van: stvv

Re: STVV - Seraing van zaterdag 22 januari 18u30 Staaien

Bericht door vuil rat »

BoemBoem schreef: 23 jan 2022, 12:39
vuil rat schreef: 23 jan 2022, 12:22 Ik heb zo een voorgevoel dat het gisteren Texeira zijn afscheids invalbeurt was .Maar een vermoeden e maar daar leek het toch op
Afscheids invalbeurt in de laatste wedstrijd dat er geen publiek aanwezig is?
Aanvaller afhalen voor een verdediger 5min voor tijd bij een 2-1 voorsprong?

In geen enkel van deze stellingen ga ik ervan uit dat dit ook maar in de verste verte op een afscheid leek.
Gewoon een logische wissel op dat ogenblik van de wedstrijd. Altijd die complottheorieën…
Maar een vermoede e gene theorie En zou in ieder geval voor Tex beter zijn moest er nu nog een nieuwe ploeg vinden dan transfervrij te zijn opt einde vant seizoen
voetballiefhebber
Berichten: 2692
Lid geworden op: 29 okt 2010, 18:18

Re: STVV - Seraing van zaterdag 22 januari 18u30 Staaien

Bericht door voetballiefhebber »

Dreke schreef: 23 jan 2022, 11:56
Sacruzsa schreef: 22 jan 2022, 12:19 STVV kende , aangezien het van moeten is , zullen ze naar alle waarschijnlijkheid weer verliezen . Feit is dat het mij eigenlijk niks meer interesseert :vomit:
De kansberekening zat u duidelijk tegen gisteren.
Dit seizoen is dit duidelijk gekeerd. De wedstrijden die best gewonnen werden, werden ook gewonnen. Cercle Brugge, Beerschot, Eupen en Seraing waren zo'n wedstrijden. Winnen tegen deze tegenstanders is eigenlijk van veel meer waarde dan winnen tegen een topclub. Wedstrijden tegen rechtstreekse tegenstanders winnen of verliezen is een verschil van 6 punten. Je zet Seraing nu op 8 punten, als STVV was verloren stonden ze plots op 2 punten.
voetballiefhebber
Berichten: 2692
Lid geworden op: 29 okt 2010, 18:18

Re: STVV - Seraing van zaterdag 22 januari 18u30 Staaien

Bericht door voetballiefhebber »

Piana schreef: 23 jan 2022, 12:24 Hoe zeer ik het beleid van de club ook anders zou doen: meer ambitie, meer Belgen (al blijft dat relatief), meer connectie met de supporters,...

Je kan niet anders dan toegeven dat ze ook dit jaar weer makkelijk in 1e blijven. Voor het 4e seizoen op rij (jawel zelfs vorig jaar, ook al zijn ze toen tijdelijk van hun plan moeten afstappen).

Zijn er veel STVV-besturen geweest in de bijna 100 jaar dit zoiets kunnen stellen? Alleen Massa heeft dat gekund.
Klopt! Als je de spelerskern bekijkt en je bekijkt de punten, dan moet je durven zeggen dat er echt wel veel is uitgehaald.
We hebben de laatste jaren ook goede trainers gehad met Brys, Maes en Hollerbach o.a. Ondanks alles doet Hollerbach het ook goed. In een bepaalde periode werd er zéér defensief gevoetbald. Er werden toen weinig doelpunten geslikt door als blok te verdedigen. Zo herinner ik me nog de zege bij KV Mechelen.
BoemBoem
Berichten: 2955
Lid geworden op: 07 sep 2015, 11:39

Re: STVV - Seraing van zaterdag 22 januari 18u30 Staaien

Bericht door BoemBoem »

vuil rat schreef: 23 jan 2022, 13:04
BoemBoem schreef: 23 jan 2022, 12:39
vuil rat schreef: 23 jan 2022, 12:22 Ik heb zo een voorgevoel dat het gisteren Texeira zijn afscheids invalbeurt was .Maar een vermoeden e maar daar leek het toch op
Afscheids invalbeurt in de laatste wedstrijd dat er geen publiek aanwezig is?
Aanvaller afhalen voor een verdediger 5min voor tijd bij een 2-1 voorsprong?

In geen enkel van deze stellingen ga ik ervan uit dat dit ook maar in de verste verte op een afscheid leek.
Gewoon een logische wissel op dat ogenblik van de wedstrijd. Altijd die complottheorieën…
Maar een vermoede e gene theorie En zou in ieder geval voor Tex beter zijn moest er nu nog een nieuwe ploeg vinden dan transfervrij te zijn opt einde vant seizoen
Het beste zou zijn om hem gewoon te gebruiken en op het eind van het seizoen wel zien wat nog mogelijk is.
Miljoenen gaan ze er niet meer aan verdienen en beter loopt hier niet rond momenteel.
STVV : Waar voetbal bijzaak is.
Gebruikersavatar
Krisaias
Berichten: 1465
Lid geworden op: 06 okt 2010, 21:39

Re: STVV - Seraing van zaterdag 22 januari 18u30 Staaien

Bericht door Krisaias »

vdl schreef: 23 jan 2022, 12:12
Krisaias schreef: 23 jan 2022, 10:23
Branson schreef: 22 jan 2022, 23:10 Leistner had wel de meeste juiste passen (60 ongeveer)in deze match,
Bauer was de derde in de match (40 ongeveer),
Niet moeilijk als ge 90% van de tijd achteraan de bal lateraal naar elkaar speelt :roll: ... maar ne pas vooruit die aankomt, ho maar ...
Dan hebt ge toch niet goed opgelet heeft veel crossballen gegeven op Hachioka, die allemaal aan kwamen.
Hij heeft een deel mindere wedstrijden gehad maar als het goed is mag het gezegd worden, ook Bauer was gisteren goed, die gebruikte zijn snelheid goed,de tegenstand was nu wel niet zo schitterend.
81 passes in het totaal, 18 lange passes waarvan 9 accuraat. https://www.whoscored.com/Matches/15470 ... FC-Seraing

I rest my case.
"Chairmen come and go, boards come and go, but the fans remain. They are the one true constant. I've just been a custodian of the Club" - Eddie Thompson + , Dundee United
Lukske de Lange
Berichten: 1254
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:08

Re: STVV - Seraing van zaterdag 22 januari 18u30 Staaien

Bericht door Lukske de Lange »

Krisaias schreef: 23 jan 2022, 13:50
vdl schreef: 23 jan 2022, 12:12
Krisaias schreef: 23 jan 2022, 10:23
Branson schreef: 22 jan 2022, 23:10 Leistner had wel de meeste juiste passen (60 ongeveer)in deze match,
Bauer was de derde in de match (40 ongeveer),
Niet moeilijk als ge 90% van de tijd achteraan de bal lateraal naar elkaar speelt :roll: ... maar ne pas vooruit die aankomt, ho maar ...
Dan hebt ge toch niet goed opgelet heeft veel crossballen gegeven op Hachioka, die allemaal aan kwamen.
Hij heeft een deel mindere wedstrijden gehad maar als het goed is mag het gezegd worden, ook Bauer was gisteren goed, die gebruikte zijn snelheid goed,de tegenstand was nu wel niet zo schitterend.
81 passes in het totaal, 18 lange passes waarvan 9 accuraat. https://www.whoscored.com/Matches/15470 ... FC-Seraing

I rest my case.
Zeker accurate statistieken, als je kijkt naar de ballen die hij centraal over de verdediging probeert te leggen.

Echter als je kijkt naar onze wedstrijd op Le Pairay, daar haalde Teixeira bijvoorbeeld vergelijkbare statistieken 19 lange ballen, 8 accuraat, zelfde soort cijfers tegen Antwerp.

Een deel heeft ook met de kwaliteit vooraan te maken is mijn punt. Maar echt slecht waren zijn overall passen heus niet in deze wedstrijd, in tegendeel.

Ps: bij sterke punten van Toni vermeldt Whoscored zelfs zijn passing als zijnde sterk in het algemeen 😉
Gebruikersavatar
Krisaias
Berichten: 1465
Lid geworden op: 06 okt 2010, 21:39

Re: STVV - Seraing van zaterdag 22 januari 18u30 Staaien

Bericht door Krisaias »

Lukske de Lange schreef: 23 jan 2022, 14:46
Krisaias schreef: 23 jan 2022, 13:50
vdl schreef: 23 jan 2022, 12:12
Krisaias schreef: 23 jan 2022, 10:23
Branson schreef: 22 jan 2022, 23:10 Leistner had wel de meeste juiste passen (60 ongeveer)in deze match,
Bauer was de derde in de match (40 ongeveer),
Niet moeilijk als ge 90% van de tijd achteraan de bal lateraal naar elkaar speelt :roll: ... maar ne pas vooruit die aankomt, ho maar ...
Dan hebt ge toch niet goed opgelet heeft veel crossballen gegeven op Hachioka, die allemaal aan kwamen.
Hij heeft een deel mindere wedstrijden gehad maar als het goed is mag het gezegd worden, ook Bauer was gisteren goed, die gebruikte zijn snelheid goed,de tegenstand was nu wel niet zo schitterend.
81 passes in het totaal, 18 lange passes waarvan 9 accuraat. https://www.whoscored.com/Matches/15470 ... FC-Seraing

I rest my case.
Zeker accurate statistieken, als je kijkt naar de ballen die hij centraal over de verdediging probeert te leggen.

Echter als je kijkt naar onze wedstrijd op Le Pairay, daar haalde Teixeira bijvoorbeeld vergelijkbare statistieken 19 lange ballen, 8 accuraat, zelfde soort cijfers tegen Antwerp.

Een deel heeft ook met de kwaliteit vooraan te maken is mijn punt. Maar echt slecht waren zijn overall passen heus niet in deze wedstrijd, in tegendeel.

Ps: bij sterke punten van Toni vermeldt Whoscored zelfs zijn passing als zijnde sterk in het algemeen 😉
Gelukkig meten ze zijn startsnelheid niet ;)
"Chairmen come and go, boards come and go, but the fans remain. They are the one true constant. I've just been a custodian of the Club" - Eddie Thompson + , Dundee United
Brol
Berichten: 193
Lid geworden op: 18 aug 2019, 19:57

Re: STVV - Seraing van zaterdag 22 januari 18u30 Staaien

Bericht door Brol »

Accurate statistieken voor Leistner,!het spelen van die lange ballen is zowat het eenvoudigste wat er vanuit zij positie kan gebeuren , het zou voor de ploeg veel beter zijn dat hij eens een keer uitvoetbalt en niet altijd het middenveld overslaat zodat uw 2 spitsen eens deftig worden aangespeeld ipv van nu achter ongrijpbare ballen te moeten lopen.
Brol
Berichten: 193
Lid geworden op: 18 aug 2019, 19:57

Re: STVV - Seraing van zaterdag 22 januari 18u30 Staaien

Bericht door Brol »

Accurate statistieken voor Leistner,!het spelen van die lange ballen is zowat het eenvoudigste wat er vanuit zij positie kan gebeuren , het zou voor de ploeg veel beter zijn dat hij eens een keer uitvoetbalt en niet altijd het middenveld overslaat zodat uw 2 spitsen eens deftig worden aangespeeld ipv van nu achter ongrijpbare ballen te moeten lopen.
Henri is de man
Berichten: 1093
Lid geworden op: 11 dec 2010, 12:43

Re: STVV - Seraing van zaterdag 22 januari 18u30 Staaien

Bericht door Henri is de man »

Ik vond Lavalee gisteren bijzonder sterk.
Wat betreft de lange ballen vanuit de defensie : hoe dacht ge anders Hayashi aan te spelen ? Via combinatievoetbal ga je niet ver geraken...
"En nogmaals, ze moeten zich bewijzen op het veld, en als ge goed zijt komen ze u halen ! Dan komen ze u halen ! Maar ge moet eerst presteren tussen die lijnen en dan zullen we wel zien" -GB
Piana
Berichten: 1030
Lid geworden op: 21 mar 2021, 19:08
Supporter van: STVV

Re: STVV - Seraing van zaterdag 22 januari 18u30 Staaien

Bericht door Piana »

BoemBoem schreef: 23 jan 2022, 13:26
vuil rat schreef: 23 jan 2022, 13:04
BoemBoem schreef: 23 jan 2022, 12:39
vuil rat schreef: 23 jan 2022, 12:22 Ik heb zo een voorgevoel dat het gisteren Texeira zijn afscheids invalbeurt was .Maar een vermoeden e maar daar leek het toch op
Afscheids invalbeurt in de laatste wedstrijd dat er geen publiek aanwezig is?
Aanvaller afhalen voor een verdediger 5min voor tijd bij een 2-1 voorsprong?

In geen enkel van deze stellingen ga ik ervan uit dat dit ook maar in de verste verte op een afscheid leek.
Gewoon een logische wissel op dat ogenblik van de wedstrijd. Altijd die complottheorieën…
Maar een vermoede e gene theorie En zou in ieder geval voor Tex beter zijn moest er nu nog een nieuwe ploeg vinden dan transfervrij te zijn opt einde vant seizoen
Het beste zou zijn om hem gewoon te gebruiken en op het eind van het seizoen wel zien wat nog mogelijk is.
Miljoenen gaan ze er niet meer aan verdienen en beter loopt hier niet rond momenteel.
Probleem is dus dat hij aan de limiet zit qua wedstrijden (stond dat niet in HBvL?). Dus nog x-wedstrijden en hij krijgt een automatische contractverlenging. Misschien dat ze hem wel een nieuw contract willen geven, maar aan andere voorwaarden, kan natuurlijk ook.
Qui passe dans le Hesbain, est combattu l'endemain!
Piana
Berichten: 1030
Lid geworden op: 21 mar 2021, 19:08
Supporter van: STVV

Re: STVV - Seraing van zaterdag 22 januari 18u30 Staaien

Bericht door Piana »

BoemBoem schreef: 23 jan 2022, 13:26
vuil rat schreef: 23 jan 2022, 13:04
BoemBoem schreef: 23 jan 2022, 12:39
vuil rat schreef: 23 jan 2022, 12:22 Ik heb zo een voorgevoel dat het gisteren Texeira zijn afscheids invalbeurt was .Maar een vermoeden e maar daar leek het toch op
Afscheids invalbeurt in de laatste wedstrijd dat er geen publiek aanwezig is?
Aanvaller afhalen voor een verdediger 5min voor tijd bij een 2-1 voorsprong?

In geen enkel van deze stellingen ga ik ervan uit dat dit ook maar in de verste verte op een afscheid leek.
Gewoon een logische wissel op dat ogenblik van de wedstrijd. Altijd die complottheorieën…
Maar een vermoede e gene theorie En zou in ieder geval voor Tex beter zijn moest er nu nog een nieuwe ploeg vinden dan transfervrij te zijn opt einde vant seizoen
Het beste zou zijn om hem gewoon te gebruiken en op het eind van het seizoen wel zien wat nog mogelijk is.
Miljoenen gaan ze er niet meer aan verdienen en beter loopt hier niet rond momenteel.
Probleem is dus dat hij aan de limiet zit qua wedstrijden (stond dat niet in HBvL?). Dus nog x-wedstrijden en hij krijgt een automatische contractverlenging. Misschien dat ze hem wel een nieuw contract willen geven, maar aan andere voorwaarden, kan natuurlijk ook.
Qui passe dans le Hesbain, est combattu l'endemain!
Plaats reactie