STVV - Seraing van zaterdag 22 januari 18u30 Staaien

Alles over de wedstrijden van STVV
pat@
Berichten: 1078
Lid geworden op: 27 okt 2013, 23:05
Supporter van: stvv

Re: STVV - Seraing van zaterdag 22 januari 18u30 Staaien

Bericht door pat@ »

De belangrijke 3 punten over de streep getrokken met een serieus ei in de broek.
Knappe assist van Durkin :mrgreen:
Pius met zijn wekelijkse voetballende flaters, maar dan puur verdedigend wel een goede partij.
Reitz met een prima assist. In zulke wedstrijden zie je wel dat hij het absolute topniveau van pakweg zijn moederclub nooit zal halen.
Hashioka plots met een run zoals hij vorig seizoen meermaals toonde, hopelijk heeft hij terug wat vertrouwen getankt.
Deze week 3/6 pakken en het ei mag stilaan verpletterd worden.
Branson
Berichten: 33
Lid geworden op: 25 mei 2013, 22:29
Supporter van: STVV

Re: STVV - Seraing van zaterdag 22 januari 18u30 Staaien

Bericht door Branson »

Leistner had wel de meeste juiste passen (60 ongeveer)in deze match,
Bauer was de derde in de match (40 ongeveer),
Niet dat ik ze top top vind, maar een Hara wou ik al een hele tijd van de plein halen, en wie maakt de goal …..
lakie
Berichten: 1166
Lid geworden op: 06 nov 2010, 13:37

Re: STVV - Seraing van zaterdag 22 januari 18u30 Staaien

Bericht door lakie »

Branson schreef: 22 jan 2022, 23:10 Leistner had wel de meeste juiste passen (60 ongeveer)in deze match,
Bauer was de derde in de match (40 ongeveer),
Niet dat ik ze top top vind
Hangt er vanaf waar en hoe ge die passen geeft he…
Als ge achteraan gwn ballekes breed speelt ist ni moeilijk…
"Play for the name on the front of the shirt and they'll remember the name on the back" (Tony Adams)
Jones
Berichten: 3177
Lid geworden op: 19 dec 2015, 20:32

Re: STVV - Seraing van zaterdag 22 januari 18u30 Staaien

Bericht door Jones »

Op het begin krijg je een verdiende penalty na een slag in het gezicht van Hayashi niet. Dat was zelfs rood waard. Dan maakt diezelfde kerel nog de 1-1. En dan krijgen we wel een lichte strafschop.
Ik mis een goede 8, 2 flankmiddenvelders met een actie en een goede voorzet en een scorende spits en een snelle centrale verdediger.
Die 8 kan Kagawa worden. De rest wacht ik al enkele seizoenen op.
De matchwinst van vandaag is broodnodig maar nietszeggend. Waar Seraing in hun thuismatch onze centrale verdedigers telkens met de lange bal in de rug pakte, speelden ze dit vandaag te weinig uit. Ik zie Seraing degraderen en Beerschot barrages spelen tegen de buren uit Beveren
voetballiefhebber
Berichten: 2692
Lid geworden op: 29 okt 2010, 18:18

Re: STVV - Seraing van zaterdag 22 januari 18u30 Staaien

Bericht door voetballiefhebber »

Ik weet niet wat ik van Koita bijvoorbeeld moet denken. Die is zeer wisselvallig. In weinige matchen zie ik hem flitsen en de laatste matchen dat hij mag invallen is hij vrijwel onzichtbaar.
Gebruikersavatar
Krisaias
Berichten: 1464
Lid geworden op: 06 okt 2010, 21:39

Re: STVV - Seraing van zaterdag 22 januari 18u30 Staaien

Bericht door Krisaias »

Branson schreef: 22 jan 2022, 23:10 Leistner had wel de meeste juiste passen (60 ongeveer)in deze match,
Bauer was de derde in de match (40 ongeveer),
Niet moeilijk als ge 90% van de tijd achteraan de bal lateraal naar elkaar speelt :roll: ... maar ne pas vooruit die aankomt, ho maar ...
"Chairmen come and go, boards come and go, but the fans remain. They are the one true constant. I've just been a custodian of the Club" - Eddie Thompson + , Dundee United
Jean-Paul
Berichten: 890
Lid geworden op: 06 aug 2019, 18:38

Re: STVV - Seraing van zaterdag 22 januari 18u30 Staaien

Bericht door Jean-Paul »

voetballiefhebber schreef: 23 jan 2022, 02:09 Ik weet niet wat ik van Koita bijvoorbeeld moet denken. Die is zeer wisselvallig. In weinige matchen zie ik hem flitsen en de laatste matchen dat hij mag invallen is hij vrijwel onzichtbaar.
Terechte opmerking maar hij mag niet afgerekend worden op een positie die niet de zijne is. Waarom Koita steeds Cacace zijn positie moet overnemen is mij niet duidelijk. Maar je kan ook stellen dat Koita in de beginperiode na weliswaar een tijd van blessureleed ook niet rendabel was. Hopelijk kan hij zijn talent dat bij momenten zichtbaar is meer glans geven in een aanvallende rol vanuit het middenveld maar denk niet dat Hollerbach zijn tactiek gaat veranderen om hem te plezieren.
Lukske de Lange
Berichten: 1254
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:08

Re: STVV - Seraing van zaterdag 22 januari 18u30 Staaien

Bericht door Lukske de Lange »

Krisaias schreef: 23 jan 2022, 10:23
Branson schreef: 22 jan 2022, 23:10 Leistner had wel de meeste juiste passen (60 ongeveer)in deze match,
Bauer was de derde in de match (40 ongeveer),
Niet moeilijk als ge 90% van de tijd achteraan de bal lateraal naar elkaar speelt :roll: ... maar ne pas vooruit die aankomt, ho maar ...
Leistner is hier niet populair, dat is duidelijk.
Maar dat hij de enige in de kern is die Teix opvolgen kan/moet eveneens.

Misschien als hij een hele voorbereiding meemaken kan en de verdediging beter gebalanceerd wordt naar volgend seizoen toe...dat hij echt zo slecht niet blijkt te zijn als sommigen ervan willen maken 🙂

Na edit: hij is geen Teixeira in his prime, maar ook weer geen Hayen 😉
Dreke
Berichten: 3642
Lid geworden op: 10 okt 2010, 20:25

Re: STVV - Seraing van zaterdag 22 januari 18u30 Staaien

Bericht door Dreke »

Sacruzsa schreef: 22 jan 2022, 12:19 STVV kende , aangezien het van moeten is , zullen ze naar alle waarschijnlijkheid weer verliezen . Feit is dat het mij eigenlijk niks meer interesseert :vomit:
De kansberekening zat u duidelijk tegen gisteren.
A loyal football fan only supports the shirt...
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6729
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: STVV - Seraing van zaterdag 22 januari 18u30 Staaien

Bericht door Jacques »

Dat Leistner en in mindere mate Pius en Bauer de plek innemen van Buatu en Teixeira, spelers die zich vorig jaar (en nog verder terug bij Jorge) bewezen hebben en door de supporters erg gewaardeerd worden, speelt in hun nadeel, ook omdat het vertrouwen in Hollerbach, Tateishi en Pinto niet groot is. Alles en iedereen die gehaald wordt, wordt aanvankelijk scheef bekeken en begint niet vanaf 0 maar vanaf -10.
Overdrijven is een kunst
vdl
Berichten: 2364
Lid geworden op: 19 mei 2011, 23:13

Re: STVV - Seraing van zaterdag 22 januari 18u30 Staaien

Bericht door vdl »

Krisaias schreef: 23 jan 2022, 10:23
Branson schreef: 22 jan 2022, 23:10 Leistner had wel de meeste juiste passen (60 ongeveer)in deze match,
Bauer was de derde in de match (40 ongeveer),
Niet moeilijk als ge 90% van de tijd achteraan de bal lateraal naar elkaar speelt :roll: ... maar ne pas vooruit die aankomt, ho maar ...
Dan hebt ge toch niet goed opgelet heeft veel crossballen gegeven op Hachioka, die allemaal aan kwamen.
Hij heeft een deel mindere wedstrijden gehad maar als het goed is mag het gezegd worden, ook Bauer was gisteren goed, die gebruikte zijn snelheid goed,de tegenstand was nu wel niet zo schitterend.
Gebruikersavatar
Halenaar
Berichten: 5300
Lid geworden op: 06 okt 2010, 18:22

Re: STVV - Seraing van zaterdag 22 januari 18u30 Staaien

Bericht door Halenaar »

Wat Pius trouwens gisteren weer deed daar in de 2de helft....was weer een serieuze blunder die deze keer niet werd afgestraft, maar die zijn licht moet toch altijd minstens een keer uitgaan per match :roll: .

En heel misschien zijn we hier te streng voor Leistner, maar het mag ook wel gezegd worden dat die man een serieuze teleurstelling is. Heeft in zijn carrière toch een stuk meer bewezen dan pakweg Texeira, maar komt nog niet aan de tippen van prime Texeira bij ons. Ze zijn nochtans allebei op exact dezelfde leeftijd begonnen bij ons.
Gebruikersavatar
vuil rat
Berichten: 362
Lid geworden op: 23 jul 2021, 22:15
Supporter van: stvv

Re: STVV - Seraing van zaterdag 22 januari 18u30 Staaien

Bericht door vuil rat »

Ik heb zo een voorgevoel dat het gisteren Texeira zijn afscheids invalbeurt was .Maar een vermoeden e maar daar leek het toch op
Piana
Berichten: 1030
Lid geworden op: 21 mar 2021, 19:08
Supporter van: STVV

Re: STVV - Seraing van zaterdag 22 januari 18u30 Staaien

Bericht door Piana »

Hoe zeer ik het beleid van de club ook anders zou doen: meer ambitie, meer Belgen (al blijft dat relatief), meer connectie met de supporters,...

Je kan niet anders dan toegeven dat ze ook dit jaar weer makkelijk in 1e blijven. Voor het 4e seizoen op rij (jawel zelfs vorig jaar, ook al zijn ze toen tijdelijk van hun plan moeten afstappen).

Zijn er veel STVV-besturen geweest in de bijna 100 jaar dit zoiets kunnen stellen? Alleen Massa heeft dat gekund.
Qui passe dans le Hesbain, est combattu l'endemain!
Piana
Berichten: 1030
Lid geworden op: 21 mar 2021, 19:08
Supporter van: STVV

Re: STVV - Seraing van zaterdag 22 januari 18u30 Staaien

Bericht door Piana »

vuil rat schreef: 23 jan 2022, 12:22 Ik heb zo een voorgevoel dat het gisteren Texeira zijn afscheids invalbeurt was .Maar een vermoeden e maar daar leek het toch op
Tja, intrinsiek is Tex onze beste verdediger. Eigenlijk niet logisch dat die man hier zo lang gespeeld heeft, die kon op een hoger niveau ook mee. Maar bij iedere contractverlening houdt toch iedereen zijn hart vast of hij het fysiek nog aankan op kunstgras. Ik kan dus wel aannemen dat ze een vervanger zoeken.

Hij zal dus wel naar Seraing gaan, zou ook een ideale transfer zijn voor alle partijen. Ongevaarlijk voor ons dankzij de overwinning, zij hebben er een grote aanwinst mee en hij kan kort bij huis nog rustig 2-3 jaar spelen op natuurgras (zeker bij degradatie).

Het vertrek van Buatu vind ik eigenlijk veel erger.
Qui passe dans le Hesbain, est combattu l'endemain!
Plaats reactie