STVV - Seraing van zaterdag 22 januari 18u30 Staaien

Alles over de wedstrijden van STVV
Franz
Berichten: 1764
Lid geworden op: 04 apr 2015, 15:19

STVV - Seraing van zaterdag 22 januari 18u30 Staaien

Bericht door Franz »

Morgen zaterdag de sleutelmatch thuis tegen Seraing.
Geen excuses voor een degelijke match met goed resultaat: voor zover bekend geen COVID-gevallen bij STVV, op de kwakke grasmat van Pairay kunnen we het ook niet steken, Kagawa zal waarschijnlijk al in de tribune zitten.
De laatste weken dunde de beschikbare kern voor deze match uit: Steppe en De Ridder langdurig gekwetst, Ito en Suzuki en Buatu vertrokken, Teixeira 'on the beach', Konaté gaat met Guinée de Africa Cup winnen,... we houden nog net 18 man over.
Dat wordt dus meer dan waarschijnlijk: Schmidt - Leistner, Lavalée, Pius - Cacace, Hashioka - Durkin, Bauer, Brüls - Hara, Koita.
Op de bank Reitz, Matsubara, Hayashi en 3 Belgen (Vanmarsenille, Balongo, Janssens). 18de man is Filippov.
Het bewegingsvoetbal van Seraing valt te vrezen: STVV mag de kleine wendbare aanvallende spelers niet aan de bal laten, zeker Maziz niet. Ook de pure snelheid van spits Mikautadze zou wel eens opnieuw pijn kunnen gaan doen...
Wordt deze match gewonnen dan staat STVV er goed voor om zich te redden (en komen er mogelijk nog weinig inkomende transfers...), in het andere geval nadert Seraing... (en krijgen we Ganvoula en Ueda misschien sneller dan gedacht op Staaien...)
STVV Sint-Truidense Voetbal Vitrine
Dreke
Berichten: 3624
Lid geworden op: 10 okt 2010, 20:25

Re: STVV - Seraing van zaterdag 22 januari 18u30 Staaien

Bericht door Dreke »

Seraing mist ook twee spelers door de Afrika Cup. Ablie Jallow scoorde voor Gambia telkens de enige goal van de match tegen Maurtanië en Tunesië. Ibrahima Cissé (Guinée) startte in de eerste match nog op de bank, maar daarna twee matchen in de basis. Bij dat Guinée moet Konaté het voorlopig stellen met een invalbeurt van een kwartier.
A loyal football fan only supports the shirt...
STVV1924
Berichten: 857
Lid geworden op: 14 sep 2015, 10:52

Re: STVV - Seraing van zaterdag 22 januari 18u30 Staaien

Bericht door STVV1924 »

Benieuwd of er iemand van de beloftenselectie op het wedstrijdsblad staat.
De vermoedelijke elf...
Schmidt
Leistner - Lavalée - Pius
Cacace - Hashioka - Durkin - Bauer - Brüls
Hayashi - Koita
Lukske de Lange
Berichten: 1236
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:08

Re: STVV - Seraing van zaterdag 22 januari 18u30 Staaien

Bericht door Lukske de Lange »

STVV1924 schreef: 22 jan 2022, 10:24 Benieuwd of er iemand van de beloftenselectie op het wedstrijdsblad staat.
De vermoedelijke elf...
Schmidt
Leistner - Lavalée - Pius
Cacace - Hashioka - Durkin - Bauer - Brüls
Hayashi - Koita
Ik heb de indruk dat beloftespelers dit seizoen, bij meerdere clubs die uitkomen in de hoogste reserve reeks, 'gespaard' worden van wedstrijdselecties in 1A.

Maar dat is mijn indruk, zeker geen vaststaand feit dat ik onderzocht heb.
STEL dat dit wél een feitelijkheid blijkt te zijn, dan ZOU je kunnen verwachten dat tenminste bij ons volgend seizoen, een paar van de huidige beloften deel gaan uitmaken van onze A-kern. Anderen zullen uitgeleend worden naar lagere/andere reeksen en sommigen zullen ze laten gaan denk ik.

Persoonlijk zie ik graag dit seizoen reeds jeugdspelers die aan minuten komen in de A-ploeg.
Maar vermoedelijk zullen we daarvoor eerst 'veilig' moeten staan of zoals mogelijk vandaag...in nood...
Gebruikersavatar
Sacruzsa
Berichten: 635
Lid geworden op: 13 nov 2010, 22:14
Locatie: Bevingen

Re: STVV - Seraing van zaterdag 22 januari 18u30 Staaien

Bericht door Sacruzsa »

STVV kende , aangezien het van moeten is , zullen ze naar alle waarschijnlijkheid weer verliezen . Feit is dat het mij eigenlijk niks meer interesseert :vomit:
Waar :stvv: verschijnt alle ambitie verdwijnt :end:
Dreke
Berichten: 3624
Lid geworden op: 10 okt 2010, 20:25

Re: STVV - Seraing van zaterdag 22 januari 18u30 Staaien

Bericht door Dreke »

Sacruzsa schreef: 22 jan 2022, 12:19 STVV kende , aangezien het van moeten is , zullen ze naar alle waarschijnlijkheid weer verliezen . Feit is dat het mij eigenlijk niks meer interesseert :vomit:
Ja ja. Dat riedeltje kennen we. Tegen Germinal was het van moeten. Tegen Eupen was het van moeten.
A loyal football fan only supports the shirt...
STVV-fan
Berichten: 5975
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: STVV - Seraing van zaterdag 22 januari 18u30 Staaien

Bericht door STVV-fan »

Sacruzsa schreef: 22 jan 2022, 12:19 STVV kende , aangezien het van moeten is , zullen ze naar alle waarschijnlijkheid weer verliezen . Feit is dat het mij eigenlijk niks meer interesseert :vomit:
Uw slag kennende, zal een overwinning van STVV enkel liggen aan de zwakte van de tegenstander en verlies liggen aan de kwaliteit van de groep, die van uw slag gemakkelijk kan degraderen naar provinciale.
Feit is dat ik er kotsmisselijk van word :ill: :vomit:
Gebruikersavatar
Antismurf
Berichten: 253
Lid geworden op: 22 jun 2017, 11:08

Re: STVV - Seraing van zaterdag 22 januari 18u30 Staaien

Bericht door Antismurf »

Daar is Pius weer :yes:
Yellow Feaver
Berichten: 1801
Lid geworden op: 10 okt 2010, 15:46

Re: STVV - Seraing van zaterdag 22 januari 18u30 Staaien

Bericht door Yellow Feaver »

Dat we met onze beschikbare verdedigers moeten opletten voor de beweeglijkheid van Mikhautadze wisten wel al.

Bij deze opstelling ben ik benieuwd hoe we het gaan invullen hoe we gaan voorkomen dat ons middenveld gaat overspoeld worden.
toyotacorolla
Berichten: 2021
Lid geworden op: 10 okt 2010, 01:35
Locatie: Limburg

Re: STVV - Seraing van zaterdag 22 januari 18u30 Staaien

Bericht door toyotacorolla »

Eerste 20 minuten niks klaar
Positivo
Berichten: 1854
Lid geworden op: 12 jul 2017, 17:57

Re: STVV - Seraing van zaterdag 22 januari 18u30 Staaien

Bericht door Positivo »

Ge vraagt u niet af : wie gaat er hier scoren …MAAR
Wie gaat er hier een kans creëren….
Jones
Berichten: 3167
Lid geworden op: 19 dec 2015, 20:32

Re: STVV - Seraing van zaterdag 22 januari 18u30 Staaien

Bericht door Jones »

Positivo schreef: 22 jan 2022, 19:01 Ge vraagt u niet af : wie gaat er hier scoren …MAAR
Wie gaat er hier een kans creëren….
Ons spitsenduo is verre van complementair, ge ziet die nooit eens praten tegen elkaar, laat staan zich eens druk maken tegen elkaar. Laurel en Hardy op.een voetbalveld. Jaag dat toch weg. Filippov krijgt zelfs nog geen plaatsje meer op de bank. Niks creativiteit. Spelen om geen goal te krijgen. Reitz, staat die wel op het veld ?
Laatst gewijzigd door Jones op 22 jan 2022, 19:07, 1 keer totaal gewijzigd.
wiekes
Berichten: 867
Lid geworden op: 15 jul 2017, 11:29

Re: STVV - Seraing van zaterdag 22 januari 18u30 Staaien

Bericht door wiekes »

Dat moet je vragen aan stvv-fan die weet dat wie gaat kansen creëren en gaat afwerken!!!!!
STVV-fan
Berichten: 5975
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: STVV - Seraing van zaterdag 22 januari 18u30 Staaien

Bericht door STVV-fan »

wiekes schreef: 22 jan 2022, 19:07 Dat moet je vragen aan stvv-fan die weet dat wie gaat kansen creëren en gaat afwerken!!!!!
Hayashi is afwerker van dienst blijkbaar.

Met 1 leesteken snap ik uw statement ook wel hoor. :zot: :end:
enrique
Berichten: 2853
Lid geworden op: 13 okt 2010, 19:24

Re: STVV - Seraing van zaterdag 22 januari 18u30 Staaien

Bericht door enrique »

Voila, 1 kans 1 goal
Zo moet dat
Plaats reactie