STVV - Seraing van zaterdag 22 januari 18u30 Staaien

Alles over de wedstrijden van STVV
STVV-fan
Berichten: 5975
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: STVV - Seraing van zaterdag 22 januari 18u30 Staaien

Bericht door STVV-fan »

vdl schreef: 22 jan 2022, 20:28
STVV-fan schreef: 22 jan 2022, 20:24 3-1 gewonnen. Hara en Hayashi gescoord. Maarja, Seraing was waarschijnlijk de slechtste ploeg ooit en wij hebben waarschijnlijk wel ergens chance gehad.... :kots:
Ja want we speelden tegen een sterk Seraing :roll:
Volgende weken zullen we zien hoe goed ze zijn.
Laat me raden: Wij zullen nogeens niet geschikt zijn voor provinciaal voetbal (maar wel klagen als er een "sterkhouder" vertrekt)?

Zit ik in de buurt?
Dreke
Berichten: 3623
Lid geworden op: 10 okt 2010, 20:25

Re: STVV - Seraing van zaterdag 22 januari 18u30 Staaien

Bericht door Dreke »

STVV-fan schreef: 22 jan 2022, 20:24 3-1 gewonnen. Hara en Hayashi gescoord. Maarja, Seraing was waarschijnlijk de slechtste ploeg ooit en wij hebben waarschijnlijk wel ergens chance gehad.... :kots:
Doe toch eens normaal, man. Uw plaat is grijs gedraaid. Net als die van de kant waar je steeds naar verwijst.

Verdiend gewonnen. Alles behalve flitsend. Maar wel de betere ploeg. Hara brengt weinig bij, net als Cacace.
A loyal football fan only supports the shirt...
wiekes
Berichten: 867
Lid geworden op: 15 jul 2017, 11:29

Re: STVV - Seraing van zaterdag 22 januari 18u30 Staaien

Bericht door wiekes »

Even terug komen op de buitenspel van het doelpunt van Seraing inderdaad buitenspel maar er wordt niet gevlagd spel gaat verder bal wordt opzij gespeeld en nogmaals dan is die fase voorbij en kan var niet meer terug komen op buitenspel bron: reglement.
wiekes
Berichten: 867
Lid geworden op: 15 jul 2017, 11:29

Re: STVV - Seraing van zaterdag 22 januari 18u30 Staaien

Bericht door wiekes »

Zijn de punten die tellen als je daar staat, de rest zal misschien wel ooit terugkomen.
Gebruikersavatar
vuil rat
Berichten: 362
Lid geworden op: 23 jul 2021, 22:15
Supporter van: stvv

Re: STVV - Seraing van zaterdag 22 januari 18u30 Staaien

Bericht door vuil rat »

Blij met de overwinning maar hoop dat dit een eenmalige zeer zwakke vertoning was . Vraag mij wel af of ze speelden met schrik om te verliezen of er iets scheelt met de samenhang van de ploeg ze gaven ne ongemotiveerde indruk .En die Pius weer in de plaats van Tex niet te begrijpen .En aub laat er aub nog spelers bijkomen
STVV-fan
Berichten: 5975
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: STVV - Seraing van zaterdag 22 januari 18u30 Staaien

Bericht door STVV-fan »

wiekes schreef: 22 jan 2022, 20:36 Even terug komen op de buitenspel van het doelpunt van Seraing inderdaad buitenspel maar er wordt niet gevlagd spel gaat verder bal wordt opzij gespeeld en nogmaals dan is die fase voorbij en kan var niet meer terug komen op buitenspel bron: reglement.
Dank voor de verduidelijking, want ik herinner me 2 seizoenen terug een fantastisch doelpunt van Bezus op Waasland dat wél werd afgekeurd voor gelijkaardige redenen, maar dan is het reglement ondertussen aangepast.

@Dreke: die frustratie moest uit mij, toch zeker omdat bij zulke opmerkingen, enkel ik een repliek krijg en anderen onze sportieve cel een enkele trip naar de brandende hel mogen verwensen en er niet op worden aangesproken.
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6716
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: STVV - Seraing van zaterdag 22 januari 18u30 Staaien

Bericht door Jacques »

Heb enkel de tweede helft gezien. Verdiende zege, geen flitsend voetbal, maar ook niet zo slecht als sommigen hier doen uitschijnen. Als Seraing ons zoveel meer pijn had kunnen doen, hadden ze dat wel gedaan, zeker met de tussenstand in Wilrijk in gedachten, quod non. Een schot voorlangs van Mikautadze na een folie van Pius en een alles of niets poging op het einde, dat was het dan. Nu, wij hebben daar ook geen resem kansen tegenover gezet. Een typisch duel uit de 2de helft van de rangschikking. Mooi is het allemaal niet, maar dat is dit seizoen helaas niet anders.
Overdrijven is een kunst
vdl
Berichten: 2346
Lid geworden op: 19 mei 2011, 23:13

Re: STVV - Seraing van zaterdag 22 januari 18u30 Staaien

Bericht door vdl »

Dreke schreef: 22 jan 2022, 20:36
STVV-fan schreef: 22 jan 2022, 20:24 3-1 gewonnen. Hara en Hayashi gescoord. Maarja, Seraing was waarschijnlijk de slechtste ploeg ooit en wij hebben waarschijnlijk wel ergens chance gehad.... :kots:
Doe toch eens normaal, man. Uw plaat is grijs gedraaid. Net als die van de kant waar je steeds naar verwijst.

Verdiend gewonnen. Alles behalve flitsend. Maar wel de betere ploeg. Hara brengt weinig bij, net als Cacace.
Inderdaad iemand moet Cacace eens zeggen dat de voorzet voorbij de verdediger moet en niet erop.
Amzu
Berichten: 226
Lid geworden op: 23 jun 2011, 23:36

Re: STVV - Seraing van zaterdag 22 januari 18u30 Staaien

Bericht door Amzu »

Toch ook even vermelden dat de scheids, een jonge waal die pas zijn derde wedstrijd op het hoogste niveau floot het deze match goed gedaan heeft. Als het goed is, mag het ook gezegd worden. :toppie:
voetballiefhebber
Berichten: 2681
Lid geworden op: 29 okt 2010, 18:18

Re: STVV - Seraing van zaterdag 22 januari 18u30 Staaien

Bericht door voetballiefhebber »

Verdiend gewonnen zonder flitsend te spelen. Het zat mee op de cruciale momenten. De penalty werd goed uitgelokt door Brüls. Ik dacht wel dat de VAR hem niet ging terugdraaien, want was geen clear error. Was vederlicht, maar er was contact en dan geef je de scheids de kans om te fluiten. De zwakste man volgens mij, Hara, knikt de 3-1 in de slotseconden binnen.

We mogen nog niet op onze lauweren rusten, maar je hebt toch al een mooie bonus op Seraing en Beerschot. Benieuwd of er nog iemand bij gaat komen de laatste dagen van de transferperiode.
vdl
Berichten: 2346
Lid geworden op: 19 mei 2011, 23:13

Re: STVV - Seraing van zaterdag 22 januari 18u30 Staaien

Bericht door vdl »

Amzu schreef: 22 jan 2022, 21:08 Toch ook even vermelden dat de scheids, een jonge waal die pas zijn derde wedstrijd op het hoogste niveau floot het deze match goed gedaan heeft. Als het goed is, mag het ook gezegd worden. :toppie:
Amai nog niet, lang geleden dat ik me niet heb zitten ergeren aan de scheidsrechter.
Deze kerel voelde de situaties goed aan en floot niet voor elke swalbe of bestrafte die juist.
smol
Berichten: 1382
Lid geworden op: 25 jan 2011, 09:35

Re: STVV - Seraing van zaterdag 22 januari 18u30 Staaien

Bericht door smol »

vdl schreef: 22 jan 2022, 21:35
Amzu schreef: 22 jan 2022, 21:08 Toch ook even vermelden dat de scheids, een jonge waal die pas zijn derde wedstrijd op het hoogste niveau floot het deze match goed gedaan heeft. Als het goed is, mag het ook gezegd worden. :toppie:
Amai nog niet, lang geleden dat ik me niet heb zitten ergeren aan de scheidsrechter.
Deze kerel voelde de situaties goed aan en floot niet voor elke swalbe of bestrafte die juist.
Klopt de scheids was de beste man op t veld. Gewoon doen wat hij moet doen zonder arrogant te zijn zoals zijn meeste collega's wel doen.
Roman
Berichten: 268
Lid geworden op: 17 dec 2019, 12:15
Supporter van: Stvv

Re: STVV - Seraing van zaterdag 22 januari 18u30 Staaien

Bericht door Roman »

In tegenstelling tot vorige optredens vond ik de prestatie van Lavalee als verdedigende middenvelder best wel ok.
Het drietal achteraan kan me minder bekoren maar dat zal niet snel veranderen lijkt me. Leistner o.a. waant zich ook belangrijker dan hij in werkelijkheid is, verdedigend vaak uit positie, opbouwend komen zijn, meestal lange passes, slechts 20 % aan en bij de eerste 3 hoekschoppen moest de bal blijkbaar steevast naar hem aan de eerste paal, zonder enig rendement uiteraard.
Dat de angst om te verliezen overheerste lijkt me normaal in deze situatie, hetgeen goed voetbal moeilijk maakt. Het belangrijkste waren de 3 punten en die zijn er. Hopelijk kunnen we toch nog enkele mooie matchen te zien krijgen.
enrique
Berichten: 2853
Lid geworden op: 13 okt 2010, 19:24

Re: STVV - Seraing van zaterdag 22 januari 18u30 Staaien

Bericht door enrique »

STVV-fan schreef: 22 jan 2022, 20:43
wiekes schreef: 22 jan 2022, 20:36 Even terug komen op de buitenspel van het doelpunt van Seraing inderdaad buitenspel maar er wordt niet gevlagd spel gaat verder bal wordt opzij gespeeld en nogmaals dan is die fase voorbij en kan var niet meer terug komen op buitenspel bron: reglement.
Dank voor de verduidelijking, want ik herinner me 2 seizoenen terug een fantastisch doelpunt van Bezus op Waasland dat wél werd afgekeurd voor gelijkaardige redenen, maar dan is het reglement ondertussen aangepast.

@Dreke: die frustratie moest uit mij, toch zeker omdat bij zulke opmerkingen, enkel ik een repliek krijg en anderen onze sportieve cel een enkele trip naar de brandende hel mogen verwensen en er niet op worden aangesproken.
Dus als ik (en nog vele anderen) zeg dat die sportieve cel er niks van kent en ze een enkele trip naar hun land wens, mag dat niet van u
Dan moet ik daar op aangesproken worden
Vertel mij eens, wat is uw relatie met die mannen?
Krijgt ge uwe % van elke koop of verkooptransactie?
Waarom reageert gij daar altijd op als door een wesp gestoken?

Uw antwoord op Dreke is trouwens niet correct

Ge kunt fanatiek supporter zijn van een ploeg, en die zijn meestal blind, maar als jij geen begrip hebt voor kritiek of er geen kunt verdragen, tja...
Veel plezier dan verder...
Laatst gewijzigd door enrique op 22 jan 2022, 22:47, 2 keer totaal gewijzigd.
STVV1924
Berichten: 857
Lid geworden op: 14 sep 2015, 10:52

Re: STVV - Seraing van zaterdag 22 januari 18u30 Staaien

Bericht door STVV1924 »

Ik hoop dat deze overwinning nu niet betekent dat er geen extra aanvallende versterking meer bijkomt. Ben benieuwd naar ons eind totaal aan punten. Alvast hoop ik dat Seraing nu op zijn doos krijgt tegen Beerschot.
Plaats reactie