Antwerp-STVV – 25/1, 18u45

Alles over de wedstrijden van STVV
enrique
Berichten: 2853
Lid geworden op: 13 okt 2010, 19:24

Re: Antwerp-STVV – 25/1, 18u45

Bericht door enrique »

Wie was die commentator?
Dreke
Berichten: 3625
Lid geworden op: 10 okt 2010, 20:25

Re: Antwerp-STVV – 25/1, 18u45

Bericht door Dreke »

ertee schreef: 25 jan 2022, 20:56 Vier goals op vijf matchen voor Hara, én regelmatig goed als “kapstok”. Af en toe ook nog wat nonchalant. Hebben we de opvolger van Suzuki in eigen rangen?
He? Eerste helft hem niet gezien. Tweede helft iets meer. Het is Hayashi die begint te overtuigen, niet Hara.

De commentaar op ESPN viel goed mee.
A loyal football fan only supports the shirt...
Yellow Feaver
Berichten: 1802
Lid geworden op: 10 okt 2010, 15:46

Re: Antwerp-STVV – 25/1, 18u45

Bericht door Yellow Feaver »

Jacques schreef: 25 jan 2022, 12:59 Bij een topclub als STVV is het altijd van te moeten. :cool: :mrgreen:

Even serieus, ik begrijp uw punt, maar zo kan je ook zeggen dat het thuis tegen Anderlecht en Antwerp niet echt van te moeten was en dat we toen twee van onze betere wedstrijden gespeeld hebben.
Ziet ge het se! Weer nie gewonnen!
Gebruikersavatar
Halenaar
Berichten: 5278
Lid geworden op: 06 okt 2010, 18:22

Re: Antwerp-STVV – 25/1, 18u45

Bericht door Halenaar »

Dikke match van ons STVV, organisatorisch was het eindelijk nog eens goed. Ook nog met het nodige lef voetballen en initiatief nemen, mag zo meer zijn, ook al is het niet perfect.

Reitz was goed vandaag, maar Lavalee en Hayashi waren de uitblinkers voor mij. Jammer dat die laatste zo moeilijk de kalmte kan bewaren voor het doel, was voor de rest wel een constant gesel voor hun defensie. Een van zijn beste matchen tot nu.

En in de rand: dit was de meest zielige commentator dit seizoen, wat was dat zeg. Grappig wel dat de journalist bij Leistner sprak van een knappe match van STVV, onze commentator stond opeens met zijn mond vol tanden :lol:
Smurf
Berichten: 384
Lid geworden op: 30 nov 2012, 13:38
Supporter van: STVV

Re: Antwerp-STVV – 25/1, 18u45

Bericht door Smurf »

Vogel, kat en van die dingen?
lakie
Berichten: 1166
Lid geworden op: 06 nov 2010, 13:37

Re: Antwerp-STVV – 25/1, 18u45

Bericht door lakie »

Dreke schreef: 25 jan 2022, 21:02 Het is Hayashi die begint te overtuigen…
Vind ik ook…
Ik heb nog mijn twijfels, maar ik vind hem wel beter worden…
Pas beoordelen volgend seizoen… jaar aanpassing en volledige voorbereiding en hopelijk degelijke ploeggenoten…
"Play for the name on the front of the shirt and they'll remember the name on the back" (Tony Adams)
Jebus4life
Berichten: 1233
Lid geworden op: 12 dec 2014, 22:20

Re: Antwerp-STVV – 25/1, 18u45

Bericht door Jebus4life »

Idem. Ik vond Hayashi goed binnenkomen zijn eerste match, maar nadien was hij toch vaak véél te slap.

Sinds een paar matchen vind ik hem weer positiever opvallen. Zijn geloop en grinta zijn nu ook wat efficienter aan het worden. Zoekt ook vaak de ruimte achter de defensie nu. Enkel nog wat scherper worden inderdaad...
Amateur
Berichten: 6
Lid geworden op: 03 jan 2022, 20:19
Supporter van: STVV

Re: Antwerp-STVV – 25/1, 18u45

Bericht door Amateur »

Vandaag verdiend punt gehaald.
Organisatie stak goed ineen. Geen kansen weggegeven - efficient afgewekt.
In dat opzicht alles positief.
Voor 2 machten gehuurde keeper echt geen meerwaarde. Niet balvast, beperkt in uitvoetballen, ... niet dat onze eigen jeugd sowieso heel veel beter zou presteren (gaat hier niemand beweren), maar ze kosten wel maar 1/70!!!!! .... en je kan ze ervaring laten opdoen naar de toekomst.

@ Halenaar: geef me effe uw tel/ nr en we kunnen eens ms effe afspreken om over voetbal te babbelen (ben zelf ook van Halle B)
Mij kan je bereiken op 0499/575964
Geel-Blauw
Berichten: 820
Lid geworden op: 03 dec 2014, 23:04

Re: Antwerp-STVV – 25/1, 18u45

Bericht door Geel-Blauw »

Priske: "STVV kroop niet in hun kot"
"Ik heb altijd veel respect voor de tegenstander, maar chapeau wat Sint-Truiden hier vandaag allemaal op de mat legt. Ik kan de manier waarop ze hier komen voetballen zijn enorm appreciëren. Veel van onze tegenstanders kruipen in hun kot, maar zij zijn vanaf minuut één met open vizier ten strijde getrokken. Van onze kant was het een pak minder."
Nie zievere, speile!
Franz
Berichten: 1764
Lid geworden op: 04 apr 2015, 15:19

Re: Antwerp-STVV – 25/1, 18u45

Bericht door Franz »

Dikke match van Lavalée en ook van Hayashi, waren eigenlijk de twee besten op het veld.
Reitz is een speler met veel spelgevoel, maar wel vrij traag en (nog) veel afval in zijn spel. Die komt tekort voor de Bundesliga maar kan bij STVV groeien en jaren in de ploeg meedraaien à la Teppers, zou ik echt proberen kopen. Ook Hara zeer nuttig, ook het aantrekken waard als de prijs redelijk is.
Heel STVV was op niveau, ondanks de onzekere keeper (die er in de loop van de match wel meer doorkwam gelukkig).
Dus absoluut verdiend punt.
STVV Sint-Truidense Voetbal Vitrine
Roman
Berichten: 268
Lid geworden op: 17 dec 2019, 12:15
Supporter van: Stvv

Re: Antwerp-STVV – 25/1, 18u45

Bericht door Roman »

Het kan als toeval afgedaan worden omdat Antwerp niet echt op de afspraak was maar het feit dat er een soliede verdediging stond vandaag is voor mij aan volgende zaken te wijten :
1. de aanwezigheid van Tex ipv brokkenpiloot Pius, vond zelfs dat ervaren rotten als Leistner en Bauer hierdoor ook meer rust uitstraalden
2. de topprestatie van Lavalee die als verdedigende middenvelder een dijk van een match speelde, ook Reitz en Brüls deden hun werk
3. iets minder opvallend maar ook de flanken waren vandaag duidelijk beter

Moet toch binnenkomen als je als commentator alles van stvv gedurende 95 minuten zit af te breken om dan nadien van Priske te moeten horen dat datzelfde stvv voor hem een schitterende prestatie leverde. Conclusies trekken en er onmiddellijk mee stoppen lijkt me aangewezen.
Piana
Berichten: 1014
Lid geworden op: 21 mar 2021, 19:08
Supporter van: STVV

Re: Antwerp-STVV – 25/1, 18u45

Bericht door Piana »

Ik kan de wedstrijden niet meer tellen waarin de tegenstander zogezegd zeer zwak was, of niet in spel kwam of... Zou dat misschien ook gewoon kunnen komen door het goede blok wat wij neerzetten? Het is toch heel toevallig dat het net tegen ons is dat iedereen een offday heeft? :shock:

Want toegegeven dit is verre van een wereldelftal, maar als we zelf geen cadeaus weggeven, win maar tegen dit blok!

Verdiend punt vandaag, vrijdag vol gaan voor de overwinning! Niks te verliezen!
Qui passe dans le Hesbain, est combattu l'endemain!
vdl
Berichten: 2346
Lid geworden op: 19 mei 2011, 23:13

Re: Antwerp-STVV – 25/1, 18u45

Bericht door vdl »

Wat mij opvalt is dat je in de twee matchen tegen Antwerp, we met veel grinta spelen, iets wat ik veel ander matchen mis.
Onze Duitsers hebben hier veel kritiek gekregen, maar de laatste twee wedstrijden staan ze er toch weer, zo een Bauer is misschien niet de mooiste voetballer maar een brok energie en verbetenheid.
Antwerp kon nog sterke wissels inbrengen, wij hadden bijna niks op de bank, dat breekt nog zuur op, zeker als de matchen elkaar zo snel opvolgen.
STVV1924
Berichten: 857
Lid geworden op: 14 sep 2015, 10:52

Re: Antwerp-STVV – 25/1, 18u45

Bericht door STVV1924 »

enrique schreef: 25 jan 2022, 20:57 Wie was die commentator?
Michael Van Vaerenbergh
Freelance Sports commentator
@ElevenSportsBen
@PickxSports
, journalist @sporza & @demorgen
Brol
Berichten: 188
Lid geworden op: 18 aug 2019, 19:57

Re: Antwerp-STVV – 25/1, 18u45

Bericht door Brol »

Die was zeker van Antwerpen ? :rood:
Plaats reactie