Antwerp-STVV – 25/1, 18u45

Alles over de wedstrijden van STVV
Henri is de man
Berichten: 1093
Lid geworden op: 11 dec 2010, 12:43

Re: Antwerp-STVV – 25/1, 18u45

Bericht door Henri is de man »

Reitz moet transferprioriteit nummer 1 zijn deze zomer vind ik. Ontwikkelt zich goed en probeert te versnellen. Dat mislukt vaak maar hij ziet het wel.
De jongen is nog altijd maar 19 - dat lijkt mij absoluut de investering waard - de vervanger van De Ridder zit al in de kern volgens mij
"En nogmaals, ze moeten zich bewijzen op het veld, en als ge goed zijt komen ze u halen ! Dan komen ze u halen ! Maar ge moet eerst presteren tussen die lijnen en dan zullen we wel zien" -GB
Jebus4life
Berichten: 1232
Lid geworden op: 12 dec 2014, 22:20

Re: Antwerp-STVV – 25/1, 18u45

Bericht door Jebus4life »

Henri is de man schreef: 26 jan 2022, 12:45 Reitz moet transferprioriteit nummer 1 zijn deze zomer vind ik. Ontwikkelt zich goed en probeert te versnellen. Dat mislukt vaak maar hij ziet het wel.
De jongen is nog altijd maar 19 - dat lijkt mij absoluut de investering waard - de vervanger van De Ridder zit al in de kern volgens mij
Permanent zal wel moeilijk worden, tenzij Mönchengladbach er echt niks meer in ziet. Maar hij is nog erg jong en zo zwaar zal zo'n contract niet doorwegen voor die Duitsers. Ik vermoed dat hij nog een jaartje naar hier zal komen als huurling.

Hij maakt minuten, je ziet dat die jongen progressie maakt en voor hemzelf. Bovendien zal het voor hem ook aangenaam zijn dat hij bij de grote jongens speelt nu + uiteindelijk zit hij maar dik een uur van zijn familie.
Piana
Berichten: 1014
Lid geworden op: 21 mar 2021, 19:08
Supporter van: STVV

Re: Antwerp-STVV – 25/1, 18u45

Bericht door Piana »

Jebus4life schreef: 26 jan 2022, 15:46
Henri is de man schreef: 26 jan 2022, 12:45 Reitz moet transferprioriteit nummer 1 zijn deze zomer vind ik. Ontwikkelt zich goed en probeert te versnellen. Dat mislukt vaak maar hij ziet het wel.
De jongen is nog altijd maar 19 - dat lijkt mij absoluut de investering waard - de vervanger van De Ridder zit al in de kern volgens mij
Permanent zal wel moeilijk worden, tenzij Mönchengladbach er echt niks meer in ziet. Maar hij is nog erg jong en zo zwaar zal zo'n contract niet doorwegen voor die Duitsers. Ik vermoed dat hij nog een jaartje naar hier zal komen als huurling.

Hij maakt minuten, je ziet dat die jongen progressie maakt en voor hemzelf. Bovendien zal het voor hem ook aangenaam zijn dat hij bij de grote jongens speelt nu + uiteindelijk zit hij maar dik een uur van zijn familie.
Huren zal misschien lukken, op kopen moet je niet hopen.
Qui passe dans le Hesbain, est combattu l'endemain!
Jan Bulder
Berichten: 1648
Lid geworden op: 17 okt 2010, 14:35

Re: Antwerp-STVV – 25/1, 18u45

Bericht door Jan Bulder »

Henri is de man schreef: 26 jan 2022, 12:45 Reitz moet transferprioriteit nummer 1 zijn deze zomer vind ik. Ontwikkelt zich goed en probeert te versnellen. Dat mislukt vaak maar hij ziet het wel.
De jongen is nog altijd maar 19 - dat lijkt mij absoluut de investering waard - de vervanger van De Ridder zit al in de kern volgens mij
Ik begrijp wel wat je wil zeggen. Maar transferprioriteit nr 1, aub zeg. Ik denk wel dat er in deze basisploeg een pak hiaten zitten waar ge toch iets anders zult moeten halen dan een talentvolle jongere met amper minuten op het hoogste niveau.

Reitz zie ik wel doorgroeien naar een eerste backup voor de posities op het centrale middenveld. Maar we hebben daar naast Konate en Bruls toch nog minstens 1 man met wedstrijden op de teller nodig.

Reitz kan De Ridder op korte termijn nooit vervangen. Daar is hij nog te wisselvallig voor.
Piana
Berichten: 1014
Lid geworden op: 21 mar 2021, 19:08
Supporter van: STVV

Re: Antwerp-STVV – 25/1, 18u45

Bericht door Piana »

Ondertussen zou de trainerswissel in Oostende hen wel een zeer duur kunnen komen staan. Zulte mag het ook terug wat serieuzer opnemen.

Wij zouden ook best eens winnen tegen Charleroi en/of Kortrijk. Als Seraing wint tegen Eupen dit weekend, kruipt alles weer kortbij mekaar onderaan.
Qui passe dans le Hesbain, est combattu l'endemain!
lakie
Berichten: 1166
Lid geworden op: 06 nov 2010, 13:37

Re: Antwerp-STVV – 25/1, 18u45

Bericht door lakie »

Dreke schreef: 26 jan 2022, 10:32
miel schreef: 26 jan 2022, 09:41 Nog thans 4 goals in 5 matchen ( zonder strafschop ) in een ploeg die verdedigend een laag blok zet met 8 man , hoe moet je dan als spits nog overtuigender zijn .
Ook Hayasi begint inderdaad zijn draai te vinden .
Door verder te kijken dan enkel een statistiek?
Inderdaad...
Boli bv. scoorde ook niet altijd vlot of veel en kreeg vaak kritiek van de supporters.
Maar dit was toch nog een ander kaliber... Als hij niet speelde was het verschil toch duidelijk...
Dus op basis van de statistieken kon je zeggen dat Boli niet goed genoeg was, maar uiteindelijk was hij van goudwaarde...
"Play for the name on the front of the shirt and they'll remember the name on the back" (Tony Adams)
Yellow Feaver
Berichten: 1801
Lid geworden op: 10 okt 2010, 15:46

Re: Antwerp-STVV – 25/1, 18u45

Bericht door Yellow Feaver »

lakie schreef: 27 jan 2022, 10:16
Dreke schreef: 26 jan 2022, 10:32
miel schreef: 26 jan 2022, 09:41 Nog thans 4 goals in 5 matchen ( zonder strafschop ) in een ploeg die verdedigend een laag blok zet met 8 man , hoe moet je dan als spits nog overtuigender zijn .
Ook Hayasi begint inderdaad zijn draai te vinden .
Door verder te kijken dan enkel een statistiek?
Inderdaad...
Boli bv. scoorde ook niet altijd vlot of veel en kreeg vaak kritiek van de supporters.
Maar dit was toch nog een ander kaliber... Als hij niet speelde was het verschil toch duidelijk...
Dus op basis van de statistieken kon je zeggen dat Boli niet goed genoeg was, maar uiteindelijk was hij van goudwaarde...
Bwah 1 goal per 3 matchen. Daar kunt ge bij thuiskomen :).
Dreke
Berichten: 3623
Lid geworden op: 10 okt 2010, 20:25

Re: Antwerp-STVV – 25/1, 18u45

Bericht door Dreke »

Piana schreef: 26 jan 2022, 23:37 Ondertussen zou de trainerswissel in Oostende hen wel een zeer duur kunnen komen staan.
Ik vraag mij echt wel af waarom Blessin zo hoog gewaardeerd wordt. Hij komt uit de Leipzig school en liet Oostende tegenpressing spelen en kreeg daar dan alle lof voor. Precies of iedereen die daarmee in verband gebracht kan worden een heilige is. Maar dan ook wel in die mate dat men blind bleef voor alles wat volgde. Herinner u de match thuis tegen Oostende. Ik vond ons daarin zeer degelijk spelen en we verdienden zelfs te winnen. Maar omdat Blessin na de match komt verkondigen dat hij medelijden had met de supporters omdat ze zo een slechte match gezien hadden, werd dat door de media zomaar overgenomen. Men had toen net moeten doorduwen en hem erop wijzen dat zijn ploeg eigenlijk een zwakke match speelde en hij als trainer geen oplossingen vond.

Voor hetzelfde geld is hij een goede trainer en boekt hij successen in Genua. Weet ik veel. Maar ik heb het wel wat gehad met de blinde adoratie die sommigen te beurt valt (niet gericht naar Piana, voor alle duidelijkheid).
A loyal football fan only supports the shirt...
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6716
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Antwerp-STVV – 25/1, 18u45

Bericht door Jacques »

Ach, RedBull-voetbal is de hype van het moment en dan gaat iedereen daar klakkeloos in mee. Blessin was een van de eersten in België die duidelijk die stempel droeg, verraste met KVO et voila, de nieuwe chouchou van de media is geboren.
Eerlijk gezegd vind ik dat Redbull-voetbal vaak niet om aan te zien. Als het niet goed wordt uitgevoerd, verschrompelt het snel tot gelijk zotten lopen en druk zetten, waardoor creativiteit en finesse verloren gaat. De schoonheid van het spel lijdt eronder. Blessin gaat langs de lijn dan ook nog eens vaak te keer als een razende zot, vorig seizoen duidelijk te horen in een leeg stadion. Hopelijk komt er snel een nieuwe trend in de plaats. Dan pas zal blijken wat Blessin en andere RedBull-trainers echt waard zijn: kunnen ze hun eigen stijl ontwikkelen in een veranderende omgeving of is het gewoon eenheidsworst die van de band rolt?
Overdrijven is een kunst
nastase
Berichten: 111
Lid geworden op: 10 jan 2021, 13:46
Supporter van: STVV

Re: Antwerp-STVV – 25/1, 18u45

Bericht door nastase »

Mooi punt deze week

Met 28 punten staan we maar 6 punten voor op Seraing (plaats 17)
Het is moeizaam allemaal maar momenteel staan er wel 7 ploegen achter ons.
Plaats reactie