Antwerp-STVV – 25/1, 18u45

Alles over de wedstrijden van STVV
ertee
Berichten: 477
Lid geworden op: 21 aug 2019, 17:41

Re: Antwerp-STVV – 25/1, 18u45

Bericht door ertee »

Ik vraag me af hoe het zit met dat verhaal dat Teixeira niet meer zou mogen spelen wegens automatische contractverlenging.

Als dat echt zo zou zijn, dan had men er dus al rekening mee gehouden dat hij op Antwerp zou moeten aantreden (aangezien Pius contractueel niet mocht meedoen).
Piana
Berichten: 1014
Lid geworden op: 21 mar 2021, 19:08
Supporter van: STVV

Re: Antwerp-STVV – 25/1, 18u45

Bericht door Piana »

ertee schreef: 26 jan 2022, 08:51 Ik vraag me af hoe het zit met dat verhaal dat Teixeira niet meer zou mogen spelen wegens automatische contractverlenging.

Als dat echt zo zou zijn, dan had men er dus al rekening mee gehouden dat hij op Antwerp zou moeten aantreden (aangezien Pius contractueel niet mocht meedoen).
Dat hangt van de limiet af natuurlijk.
Qui passe dans le Hesbain, est combattu l'endemain!
miel
Berichten: 1662
Lid geworden op: 15 feb 2014, 10:34
Supporter van: stvv

Re: Antwerp-STVV – 25/1, 18u45

Bericht door miel »

Dreke schreef: 25 jan 2022, 21:02
ertee schreef: 25 jan 2022, 20:56 Vier goals op vijf matchen voor Hara, én regelmatig goed als “kapstok”. Af en toe ook nog wat nonchalant. Hebben we de opvolger van Suzuki in eigen rangen?
He? Eerste helft hem niet gezien. Tweede helft iets meer. Het is Hayashi die begint te overtuigen, niet Hara.

De commentaar op ESPN viel goed mee.
Nog thans 4 goals in 5 matchen ( zonder strafschop ) in een ploeg die verdedigend een laag blok zet met 8 man , hoe moet je dan als spits nog overtuigender zijn .
Ook Hayasi begint inderdaad zijn draai te vinden .
miel
Berichten: 1662
Lid geworden op: 15 feb 2014, 10:34
Supporter van: stvv

Re: Antwerp-STVV – 25/1, 18u45

Bericht door miel »

Franz schreef: 25 jan 2022, 22:10 Dikke match van Lavalée en ook van Hayashi, waren eigenlijk de twee besten op het veld.
Reitz is een speler met veel spelgevoel, maar wel vrij traag en (nog) veel afval in zijn spel. Die komt tekort voor de Bundesliga maar kan bij STVV groeien en jaren in de ploeg meedraaien à la Teppers, zou ik echt proberen kopen. Ook Hara zeer nuttig, ook het aantrekken waard als de prijs redelijk is.
Heel STVV was op niveau, ondanks de onzekere keeper (die er in de loop van de match wel meer doorkwam gelukkig).
Dus absoluut verdiend punt.
Volledig mee eens
Vooral Hara zou ik proberen aan te trekken , het is een type die goed is in de combinatie
ertee
Berichten: 477
Lid geworden op: 21 aug 2019, 17:41

Re: Antwerp-STVV – 25/1, 18u45

Bericht door ertee »

Piana schreef: 26 jan 2022, 09:28
ertee schreef: 26 jan 2022, 08:51 Ik vraag me af hoe het zit met dat verhaal dat Teixeira niet meer zou mogen spelen wegens automatische contractverlenging.

Als dat echt zo zou zijn, dan had men er dus al rekening mee gehouden dat hij op Antwerp zou moeten aantreden (aangezien Pius contractueel niet mocht meedoen).
Dat hangt van de limiet af natuurlijk.
Zit nu aan 17 wedstrijden. Als we op Football Manager moeten afgaan zou 20 het meest voor de hand liggend zijn :mrgreen:

Ik zou hem een aangepast voorstel doen voor een extra seizoen. Lijkt me iemand om op langere termijn bij de werking van de club te betrekken.
ertee
Berichten: 477
Lid geworden op: 21 aug 2019, 17:41

Re: Antwerp-STVV – 25/1, 18u45

Bericht door ertee »

miel schreef: 26 jan 2022, 09:41
Dreke schreef: 25 jan 2022, 21:02
ertee schreef: 25 jan 2022, 20:56 Vier goals op vijf matchen voor Hara, én regelmatig goed als “kapstok”. Af en toe ook nog wat nonchalant. Hebben we de opvolger van Suzuki in eigen rangen?
He? Eerste helft hem niet gezien. Tweede helft iets meer. Het is Hayashi die begint te overtuigen, niet Hara.

De commentaar op ESPN viel goed mee.
Nog thans 4 goals in 5 matchen ( zonder strafschop ) in een ploeg die verdedigend een laag blok zet met 8 man , hoe moet je dan als spits nog overtuigender zijn .
Ook Hayasi begint inderdaad zijn draai te vinden .
Als hij quasi elke wedstrijd blijft scoren mag hij van mij gerust onzichtbaar zijn.
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6717
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Antwerp-STVV – 25/1, 18u45

Bericht door Jacques »

Ik denk dat niemand hier de ware toedracht kent van die automatische optie in het contract van Teixeira, wat ik wel heb gezien gisteren was zijn reactie bij het doelpunt van Hara (dat hij ook had kunnen scoren). Dat was er een van iemand die met zijn hoofd en hart bij de club zit en er vol voor gaat. Hij blijft op dat vlak een voorbeeld voor velen. :toppie:
Verder positieve punten voor Hayashi, Reitz en Hara die stapjes lijken te zetten in hun ontwikkeling. Lavalée lijkt zich ook meer en meer in zijn sas te voelen als verdedigende mid, benieuwd wat Hollerbach zal doen nu Konaté terug is. Dat Russo wat onzeker oogde, is niet abnormaal: lang niet gespeeld, twee dagen bij de club en dan ineens in doel gedropt worden. Er zijn wel meer 20-jarigen die dan last hebben van zenuwen. Je mag hem dan ook niet enkel op deze match beoordelen. Of je hem dan überhaupt had moeten halen? Dat is voer voor discussie, maar daar kan de speler zelf niet aan doen. Hij is er nu en verdient net als de andere spelers onze steun.
Alles bij elkaar een positieve avond en verdiend punt voor ons. Hopelijk kunnen we die lijn vrijdag doortrekken.
Overdrijven is een kunst
Dreke
Berichten: 3625
Lid geworden op: 10 okt 2010, 20:25

Re: Antwerp-STVV – 25/1, 18u45

Bericht door Dreke »

miel schreef: 26 jan 2022, 09:41 Nog thans 4 goals in 5 matchen ( zonder strafschop ) in een ploeg die verdedigend een laag blok zet met 8 man , hoe moet je dan als spits nog overtuigender zijn .
Ook Hayasi begint inderdaad zijn draai te vinden .
Door verder te kijken dan enkel een statistiek?
A loyal football fan only supports the shirt...
Piana
Berichten: 1014
Lid geworden op: 21 mar 2021, 19:08
Supporter van: STVV

Re: Antwerp-STVV – 25/1, 18u45

Bericht door Piana »

Dreke schreef: 26 jan 2022, 10:32
miel schreef: 26 jan 2022, 09:41 Nog thans 4 goals in 5 matchen ( zonder strafschop ) in een ploeg die verdedigend een laag blok zet met 8 man , hoe moet je dan als spits nog overtuigender zijn .
Ook Hayasi begint inderdaad zijn draai te vinden .
Door verder te kijken dan enkel een statistiek?
Sorry Dreke, maar dat is niet meer van deze tijd.
Qui passe dans le Hesbain, est combattu l'endemain!
enrique
Berichten: 2853
Lid geworden op: 13 okt 2010, 19:24

Re: Antwerp-STVV – 25/1, 18u45

Bericht door enrique »

STVV1924 schreef: 25 jan 2022, 23:36
enrique schreef: 25 jan 2022, 20:57 Wie was die commentator?
Michael Van Vaerenbergh
Freelance Sports commentator
@ElevenSportsBen
@PickxSports
, journalist @sporza & @demorgen
Supportersjournalistekes
Maar dat is de trend blijkbaar
Dikke
Berichten: 142
Lid geworden op: 22 nov 2021, 23:43
Supporter van: Stvv

Re: Antwerp-STVV – 25/1, 18u45

Bericht door Dikke »

Dreke schreef: 26 jan 2022, 10:32
miel schreef: 26 jan 2022, 09:41 Nog thans 4 goals in 5 matchen ( zonder strafschop ) in een ploeg die verdedigend een laag blok zet met 8 man , hoe moet je dan als spits nog overtuigender zijn .
Ook Hayasi begint inderdaad zijn draai te vinden .
Door verder te kijken dan enkel een statistiek?
Op basis van welke objectieve parameters ga je hem dan beoordelen?
Over voorkeur van spelstijl van een speler kan je discussies voeren maar dat hij momenteel het erg goed doet is toch een feit niet?
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6717
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Antwerp-STVV – 25/1, 18u45

Bericht door Jacques »

Ik vind Michael Van Vaerenbergh doorgaans wel redelijk in zijn commentaar. De kasplant die bij thuiswedstrijden vaak de commentaar doet op Eleven, is 100x erger. Maar goed, hij was gisteren inderdaad niet echt positief (en ik heb stukken van de eerste helft geskipped, 's avonds laat pas kunnen kijken). De wedstrijd was ook wel niet het meest aangename kijkstuk, in een leeg stadion bovendien, maar het is ons probleem niet (wel onze schuld :cool:) dat Antwerp niets deftig klaar kreeg.

Hara heeft toch wel bepaalde kwaliteiten in mijn ogen. Het is geen beer, geen turbo, geen doelpuntenmachine, geen dribbelwonder, geen fantastische passer, maar hij heeft een beetje van alles en leest het spel doorgaans beter dan Hayashi. Hij laat dat al langer zien, maar omdat hij nergens echt in excelleert zie je ook de manco's vaak.
Overdrijven is een kunst
Gebruikersavatar
weekenders
Berichten: 1079
Lid geworden op: 29 jan 2012, 11:30
Supporter van: STVV

Re: Antwerp-STVV – 25/1, 18u45

Bericht door weekenders »

Brol schreef: 26 jan 2022, 07:42 Die was zeker van Antwerpen ? :rood:
Komt uit Turnhout, woont idd in Antwerpen
https://www.facebook.com/michael.v.vaerenbergh/about
Gebruikersavatar
stvvilvoorde
Berichten: 4139
Lid geworden op: 19 okt 2010, 11:07

Re: Antwerp-STVV – 25/1, 18u45

Bericht door stvvilvoorde »

Ik vond het veldspel vrij goed gisteren.
Er was voldoende drang naar voren en bij momenten vrij goede en snedige combinaties. Toch een pak positiever voetbal dan in het merendeel van onze vorige uitmatchen.
De keeper vond ik totaal geen vertrouwen uitstralen, zeer matig met de voeten en zeer onorthodox in een aantal andere fases. Elke keer de bal in de richting van onze goal ging, hield ik mijn adem in.
Zie niet echt in waarom die gehaald werd en de doelmannen van de beloften zomaar gepasseerd werden.

Ik ga niet zeggen dat Vanmarsenille of Boets die goal zeker eruit gehaald hadden, maar ben er wel vrij zeker van dat ze zeker niet moeten onderdoen voor Russo en dat we met een keeper van het niveau Schmidt/Steppe, gisteren geen goal geïncasseerd zouden hebben.

Maar in het echte veldspel waren we zo goed als heel de match minstens de evenknie van Antwerp.
Onze verdediging kwam zelden onder druk. Weinig werk voor Tex en Leistner.
Degelijke match van Hashioka en Cacace op de flanken.
Hayashi begint ook duidelijk progressie te maken, maar zat er halverwege tweede helft wel weer door.
Lavalee en Reitz spelen heel puike match.
Hara scoort opnieuw, maar geeft over de hele wedstrijd toch maar middelmatige tot bleke indruk.


Commentator was echt een ramp, zoals zo vaak bij Eleven.
Laatst gewijzigd door stvvilvoorde op 26 jan 2022, 12:46, 1 keer totaal gewijzigd.
Dreke
Berichten: 3625
Lid geworden op: 10 okt 2010, 20:25

Re: Antwerp-STVV – 25/1, 18u45

Bericht door Dreke »

Piana schreef: 26 jan 2022, 10:45
Dreke schreef: 26 jan 2022, 10:32
Door verder te kijken dan enkel een statistiek?
Sorry Dreke, maar dat is niet meer van deze tijd.
Enkel naar statistiek kijken is nooit van een tijd geweest. Zelfs de mensen die in het voetbal intensief bezig zijn met data geven aan dat het een doorgedreven hulpmiddel is, maar geen beslissingstool.
A loyal football fan only supports the shirt...
Plaats reactie