STVV-Charleroi vanavond 28/1 om 20u45 op Staaien

Alles over de wedstrijden van STVV
Gebruikersavatar
stvv_373
Berichten: 135
Lid geworden op: 16 apr 2011, 17:28
Supporter van: STVV
Locatie: Tienen

Re: STVV-Charleroi vanavond 28/1 om 20u45 op Staaien

Bericht door stvv_373 »

enrique schreef: 29 jan 2022, 20:08
Louis XIV schreef: 29 jan 2022, 19:48
Yellow Feaver schreef: 29 jan 2022, 19:26 Als supporters u op de korrel nemen omdat uw prestaties zwaar ondermaats zijn, gaat ge braafjes en liefst beschaamd binnen.

ALls je dan nog wil reageren komt ge nog steeds niet zo hevig gesticuleren en spuwen. Dat is het laagste.

Wat T2 deed is wereldvreemd belachelijk.

Ik begrijp dat supporters niet tevreden zijn met een inhoudelijk zwak statement vol spellingsfouten waarin de CEO zegt dat de betrokkenen zich excuseren.

Excuseren doe je oprecht en uit eigen persoon.
Dus als in het goed begrijp moeten die mannen in eigen persoon zich verontschuldigen tav supporters en dan is weer alles koek en ei? Als ge moet beginnen smeken dan zullen die verontschuldigingen wel heel oprecht zijn…
Kan er me iemand uitleggen wat onze ‘harde’ kern nu eigenlijk verlangt want dit opklopt gezever kan ik niet meer volgen…
Ach, het probleem is vele malen groter
Ik persoonlijk moet zijn excuses niet hebben
Terug naar de Bosuil ermee
Wat gisteren gebeurd is, is enkel een trigger van iets anders
Tenminste dat hoop ik
Voor wie denkt dat het ongenoegen en de reacties enkel uit de Noord komen, vergeet het...
Niet op ingaan man haha. De helft wie hier op dat forum zit komt zijne zetel niet meer uit en weet niet van waar het allemaal komt. Iedereen is het kotsmoe bij dit STVV en de rest die het hier nog wil goedpraten ook want ze zijn toch voor een reden allemaal in hunne zetel blijven zitten i.p.v. naar Stayen te komen.

Dat supporters nu de hand in eigen boezem moeten steken, vind ik nog het beste van heel deze situatie. Ik denk niet dat de supporters met fuck you vingers en spugen zijn afgekomen. Wie vind dat het statement van de club voldoende is? Die kan ik jammer genoeg niet volgen.

Ik ben ook nog ene van de vorige eeuw dan. De tijd dat ik als 12 jarige manneke Boffin, Mbonabucya, Delorge, Pereira, Kalisa, Vrancken, ... zag spelen. Konden die tijden morgen maar terugkomen. Waar stayen: staaien was. De naam giant killers, we waren fier op onze kanaries.Elke topploeg kwam met een ei in hun broek naar ons. Het ontstaan van sector L en bij elke goal de stroboscoop dat zot ging..... Daarvoor kwam een mens naar de voetbal. Nu moet je braaf op je stoeltje zitten en de miserie maar aanzien. Supporters mogen ook hun mening niet meer uiten. Laat alles gewoon rustig uitdoven, doet de laatste aub de lichten uit. ;)
Stef Wijnants: "STVV is piepedood, het Japanse orkest laat het schip zinken" 31/01/2022
Lukske de Lange
Berichten: 1236
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:08

Re: STVV-Charleroi vanavond 28/1 om 20u45 op Staaien

Bericht door Lukske de Lange »

Het is positief te noemen dat er nog best veel mensen zijn die om STVV geven, ongeacht wie er aan het bewind staat.

Dat de meningen over dat laatste verdeeld zijn lijkt me duidelijk.

Ik vraag me wel oprecht af wat er allemaal nodig gaat zijn om de mensen te overtuigen van de goede bedoelingen van een eigenaar (wie dan ook).

Kan iemand die visie even concreter schetsen, zodat ik een duidelijker beeld kan krijgen vanuit jullie referentiekader? 🙂

Meer bepaald hoe zien jullie voor vandaag en naar de toekomst toe een ideaal STVV, een club waar je je mee vereenzelvigen kan? Oprechte vraag 🙂
Gebruikersavatar
lindoke
Berichten: 4113
Lid geworden op: 09 okt 2010, 21:45
Supporter van: STVV

Re: STVV-Charleroi vanavond 28/1 om 20u45 op Staaien

Bericht door lindoke »

Ik had me voorgenomen hier niet meer te reageren op het forum naar aanleiding van te gortige repliek van enkele personen hier op het forum. Maar dit moet me toch van het hart.

Deze morgen op TVL toevallig nog eens het doelpunt gezien dat we slikken tegen Charleroi. Wat onze doelman daar doet is toch niet te vatten. Hij staat daar echt in niemandsland. Ofwel gaat hij er 100% voor en gaat hij het luchtduel aan ofwel blijft hij op zijn lijn staan. Maar waar hij stond speel je op dat moment gewoon zonder doelman. De positie die hij daar inneemt is echt een beginnersfout. Dat is een fout die je bij de jeugd ziet of soms ergens in provinciale. Dat hij het luchtduel aangaat en er dan naast zit waardoor we die goal zouden krijgen kan ik nog ergens begrijpen. Maar dit.....

Ik had vorige week (en ik denk de meesten hier) na de eerste helft tegen Antwerp al goed door dat die jongen bijlange niet de kwaliteiten heeft om op dit niveau te spelen. Wat mij nog meer boos maakt is nogmaals het bewijs dat wij geen (deftige) scouting hebben. Anders haal je zo iemand nooit binnen. En al zeker niet als zo iemand je eigen jeugd barreert.
Professionaliteit: het deskundig, op een kwalitatief goede manier uitoefenen van een beroep door de beroepskracht.
Lukske de Lange
Berichten: 1236
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:08

Re: STVV-Charleroi vanavond 28/1 om 20u45 op Staaien

Bericht door Lukske de Lange »

Ik ben absoluut voorstander om de kaart van onze eigen jeugd te trekken in deze!

Het was onoordeelkundig uitkomen, maar als Leistner die bal niet beroert is dat toch ongeveer de positie waar je moet staan als 3 aanvallers achter de verdediging opduiken of zie ik dat mis?

Leek mij bovendien dat deze jongen steeds meer progressie maakt. Eerst kon hij nog geen bal klemmen, uittrappen en korte passen twijfelachtig.

In deze match was hij zelfs 1 op 1 echt goed naar mijn inziens. Uittrappen best goed en passen eveneens deftig.

Toegegeven het is (nog) geen Schmidt. Maar beweren dat dit een vliegenvanger is is ook best overdreven.

Nogmaals ik had ook liever Boets tussen de lijnen gezien, maar zo verkeerd deed deze 20 jarige jongen het nu overall ook weer niet.

Scouting is ook potentieel zien dat nu nog niet zichtbaar is.
Bijvoorbeeld: Iedereen kan zien dat Brüls kan voetballen. Maar niet iedereen kon het potentieel van een Konaté of Hayashi bijvoorbeeld inzien.
Jean-Paul
Berichten: 890
Lid geworden op: 06 aug 2019, 18:38

Re: STVV-Charleroi vanavond 28/1 om 20u45 op Staaien

Bericht door Jean-Paul »

Ik vond het lovenswaardig dat Tateishi de jeugd na de verwaarlozing van RD opnieuw op de rails gezet heeft! Maar dat men voor twee wedstrijden een doelman uit Italië gaat halen op huurbasis dat kan ik echt niet snappen! Geef onze jongeren een kans, op die manier kweek je ten aanzien van de jeugd vertrouwen in een toekomst op Stayen! Een jeugdspeler opstellen zl altijd wel wat risico inhouden maar dat doe je nu toch ook met Russo! Wat betreft Konate was ik van in het begin overtuigd van zijn kwaliteiten maar dat was ik tov Hyashi al veel minder! Ik moet toegeven dat die jongen zich de laatste wedstrijden uitdrukkelijker op het voorplan speelt! Laat ons echter hopen dat Kagawa een meevaller word en met Bruls voor meer creativiteit kan zorgen!
enrique
Berichten: 2853
Lid geworden op: 13 okt 2010, 19:24

Re: STVV-Charleroi vanavond 28/1 om 20u45 op Staaien

Bericht door enrique »

Het antwoord heeft hier al gestaan
Heeft niks te maken met scouting of wat dan ook
Zijn Italiaanse vriendjes een plezier doen, of een of andere makelaar
Maar dat mag ik misschien niet zeggen
Dus, waar komt het dan op neer
enerkey
Berichten: 2080
Lid geworden op: 12 okt 2010, 19:32

Re: STVV-Charleroi vanavond 28/1 om 20u45 op Staaien

Bericht door enerkey »

Konaté heb ik nog in Aachen zien spelen met Dortmund II. Stak er echt wel met kop en schouders bovenuit hoor. Zo moeilijk was het nu ook niet om hem op te merken leek me. Hayashi was de Japanse spits op de spelen. Dus daar zeggen dat hij potentiële had was een open deur intrappen. Maar heeft toch een aanpassingsperiode nodig gehad. Misschien dat hij volgend seizoen meer kan brengen.
miel
Berichten: 1662
Lid geworden op: 15 feb 2014, 10:34
Supporter van: stvv

Re: STVV-Charleroi vanavond 28/1 om 20u45 op Staaien

Bericht door miel »

Yellow Feaver schreef: 29 jan 2022, 19:26 Als supporters u op de korrel nemen omdat uw prestaties zwaar ondermaats zijn, gaat ge braafjes en liefst beschaamd binnen.

ALls je dan nog wil reageren komt ge nog steeds niet zo hevig gesticuleren en spuwen. Dat is het laagste.

Wat T2 deed is wereldvreemd belachelijk.

Ik begrijp dat supporters niet tevreden zijn met een inhoudelijk zwak statement vol spellingsfouten waarin de CEO zegt dat de betrokkenen zich excuseren.

Excuseren doe je oprecht en uit eigen persoon.
Laat dat nu net het probleem zijn , als ge echt niet beseft dat dit heel wat meer was dan iemand op de korrel nemen omwille van zijn ondermaatse prestaties .
Dit was echt het laagste van het laagste , iemand bewust persoonlijk kleineren en vernederen in groep
Waar blijft het inhoudelijk zwak statement , dat mag ook met spellingsfouten waarin de betrokken supporters zich excuseren ????????
de CEO heeft het alvast gedaan in naam van betrokkenen .
Dat er een onderliggend probleem is , wil ik niet ontkennen , maar wie zich daarop beroept om deze situatie proberen goed te praten is al even laag
Dan zijn er nog die het ontslag eisen , van mensen die reageren op deze wansmakelijke vertoning en nog eisen willen stellen ook :gek:
Ik was als supporter , die toch al heel wat Stvv watertjes door gezwommen heeft , diep beschaamd
Nooit , maar dan ook nooit heb ik het meegemaakt dat op zulke manier een eigen speler werd vernederd :bweik: :bweik: :bweik: :bweik: :bweik: :bweik: :bweik:
enrique
Berichten: 2853
Lid geworden op: 13 okt 2010, 19:24

Re: STVV-Charleroi vanavond 28/1 om 20u45 op Staaien

Bericht door enrique »

Miel, ik denk da gij ne brave man zijt
Maar er is een verschil dat gij nie kunt of wilt maken
Hij is aangevallen als voetballer, niet als persoon
Kan ook moeilijk, want wij kennen hem niet
En hij maakt zelf dat verschil blijkbaar ook niet
Hij komt gewoon tekort
En dus moet hij uit de ploeg en ja, als je zo reageert, buiten
Als gij aan de band staat van een assemblage, en ze moeten voortdurend de band stil leggen, omdat ge niet kunt volgen, wat denkt ge in godsnaam dat er met u gaat gebeuren?
Als ik mijn projecten in productie steek en er werkt niets, hoeveel keer denkt ge dat ik mij dat ga permitteren?
Met mijn klikken en klakken op straat
Pius is gewoon niet goed genoeg
Dus wil ik hem niet in de ploeg
En het is waar, de trainer stelt hem op
Dus, het is zijn fout, dat is waar
Een coach moet zijn spelers beschermen en de beste opstellen
Dus moet hij ook buiten
Wat jij wil is, jaar in jaar uit, met alles tevreden zijn
Maar zo werkt het niet
Dat Pius zo eens iets op Atletico Madrid gaat doen, of ergens in Italië, benieuwd wat hij daar gaat voor hebben
Dan kan hij onderduiken

Dus, niet te veel klagen aub
STVV is terminaal, en kom niet af dat het onze fout is
Want dat is dikke, dikke zever
wiekes
Berichten: 867
Lid geworden op: 15 jul 2017, 11:29

Re: STVV-Charleroi vanavond 28/1 om 20u45 op Staaien

Bericht door wiekes »

Zolang er geen racistische taal is gebruikt moet men daar als speler zich kunnen bovenstellen ,Holshauzer is gisteren ook uitgefloten bij wissel geen reactie gezien.
STVV1924
Berichten: 857
Lid geworden op: 14 sep 2015, 10:52

Re: STVV-Charleroi vanavond 28/1 om 20u45 op Staaien

Bericht door STVV1924 »

In minuut 26 kunnen we ons respect betuigen aan Jorgé, in minuut 40 kunnen we ons ongenoegen uit naar het onbeschoft gedrag van Junior.
Laatst gewijzigd door STVV1924 op 30 jan 2022, 11:15, 1 keer totaal gewijzigd.
Lukske de Lange
Berichten: 1236
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:08

Re: STVV-Charleroi vanavond 28/1 om 20u45 op Staaien

Bericht door Lukske de Lange »

Kortom bijna elke mislukking is ofwel slechte scouting, geen scouting en elk ietwat succes is...dat kon je zelf ook al gezien hebben?

Kan me voorstellen dat een Lee er ook bovenuit kon steken op jonge leeftijd. Niet gescout waarschijnlijk.

Wat verwachten jullie dan eigenlijk van scouting?
Want scouten doen ze zeker en vast, ook bij de jeugdwerking.

Niet elke transfer is een succes en niet iedere positief gescoute speler komt naar je ploeg. Dat is zo overal.

Heb het nog gezegd, de marge tussen succes en onsuccesvol moet wel zo klein mogelijk gehouden worden. Maar gezien een structureel tekort van 3 miljoen jaarlijks. Maken ze daar naar mijn gevoel toch ook best vooruitgang op.

Van o.a. Lucas, Lee en Phong, Kinoshita. Naar o.a. cauffriez, koita, Hayashi, Hara, Kagawa, Russo.

De marge lijkt mij te verkleinen in positief opzicht of zien jullie dat zo niet?
STVV1924
Berichten: 857
Lid geworden op: 14 sep 2015, 10:52

Re: STVV-Charleroi vanavond 28/1 om 20u45 op Staaien

Bericht door STVV1924 »

Lukske de Lange schreef: 30 jan 2022, 11:15 Kortom bijna elke mislukking is ofwel slechte scouting, geen scouting en elk ietwat succes is...dat kon je zelf ook al gezien hebben?

Kan me voorstellen dat een Lee er ook bovenuit kon steken op jonge leeftijd. Niet gescout waarschijnlijk.

Wat verwachten jullie dan eigenlijk van scouting?
Want scouten doen ze zeker en vast, ook bij de jeugdwerking.

Niet elke transfer is een succes en niet iedere positief gescoute speler komt naar je ploeg. Dat is zo overal.

Heb het nog gezegd, de marge tussen succes en onsuccesvol moet wel zo klein mogelijk gehouden worden. Maar gezien een structureel tekort van 3 miljoen jaarlijks. Maken ze daar naar mijn gevoel toch ook best vooruitgang op.

Van o.a. Lucas, Lee en Phong, Kinoshita. Naar o.a. cauffriez, koita, Hayashi, Hara, Kagawa, Russo.

De marge lijkt mij te verkleinen in positief opzicht of zien jullie dat zo niet?
Nagel op de kop, aanwerven op huurbasis van een half jaar met bijkomende aankoopoptie zoals ze dat met Hashioka gedaan hebben lijkt mij in deze een eerste stap in de goede richting. Maar dan moet je ook durven inzien dat niet elke transfer en elk seizoen even succesvol is. Ik acht daarom de wintertransferperiode daarom nog belangrijker dan de zomermercato voor een club als STVV en hierin schieten ze in het seizoen 21/22 tot nu toe schromelijk te kort. Enkel uitgaande transfer en de aanwinst van Kagawa waarvan de sportieve meerwaarde nog moet blijken. Waar blijven de beloofde verdediger en aanvaller?
Gebruikersavatar
vuil rat
Berichten: 362
Lid geworden op: 23 jul 2021, 22:15
Supporter van: stvv

Re: STVV-Charleroi vanavond 28/1 om 20u45 op Staaien

Bericht door vuil rat »

lindoke schreef: 30 jan 2022, 07:52 Ik had me voorgenomen hier niet meer te reageren op het forum naar aanleiding van te gortige repliek van enkele personen hier op het forum. Maar dit moet me toch van het hart.

Deze morgen op TVL toevallig nog eens het doelpunt gezien dat we slikken tegen Charleroi. Wat onze doelman daar doet is toch niet te vatten. Hij staat daar echt in niemandsland. Ofwel gaat hij er 100% voor en gaat hij het luchtduel aan ofwel blijft hij op zijn lijn staan. Maar waar hij stond speel je op dat moment gewoon zonder doelman. De positie die hij daar inneemt is echt een beginnersfout. Dat is een fout die je bij de jeugd ziet of soms ergens in provinciale. Dat hij het luchtduel aangaat en er dan naast zit waardoor we die goal zouden krijgen kan ik nog ergens begrijpen. Maar dit.....

Ik had vorige week (en ik denk de meesten hier) na de eerste helft tegen Antwerp al goed door dat die jongen bijlange niet de kwaliteiten heeft om op dit niveau te spelen. Wat mij nog meer boos maakt is nogmaals het bewijs dat wij geen (deftige) scouting hebben. Anders haal je zo iemand nooit binnen. En al zeker niet als zo iemand je eigen jeugd barreert.
Kan u hier allen maar gelijk in geven .Der gaan er hier mis reageren dat Leistner van die bal had moeten blijven ma hier had die keeper me 2 vuisten vooruit boven die chaleroi speler moeten vliegen .En blijf gewoon reageren en u mening geven laat u niet weg jagen heb gisteren hetzelfde geschreven maar ge moet u niet gewonnen geven als ze bijten bijt gewoon terug der zijn der hier die beter in de politiek gaan janken bij de blauw of de rooi die doen da ook alles verdraaien om een gelijk te zoeken die ze zelf ni vinden
pat@
Berichten: 1066
Lid geworden op: 27 okt 2013, 23:05
Supporter van: stvv

Re: STVV-Charleroi vanavond 28/1 om 20u45 op Staaien

Bericht door pat@ »

STVV1924 schreef: 30 jan 2022, 11:13 In minuut 26 kunnen we ons respect betuigen aan Jorgé, in minuut 40 kunnen we ons ongenoegen uit naar het onbeschoft gedrag van Junior.
Wij als supporters zorgen één maal voor een vol stadion.
Aangezien er geen bezoekers zijn openen we, met medeweten vd medewerkers die een hart hebben voor STVV, de jonagoldtribune. Die is toegankelijk met een kaart voor de Noord.
Die tribune en de Oost uitverkopen (als het dan al mag). Dan maak je het statement richting DMM dat de supporters de club zijn. Tijdens de wedstrijd kan je dan bovenstaande dingen uitvoeren.
Dit alles is wat simplistisch voorgesteld, maar er moet iets gebeuren.
Plaats reactie