STVV-Charleroi vanavond 28/1 om 20u45 op Staaien

Alles over de wedstrijden van STVV
STVV1924
Berichten: 857
Lid geworden op: 14 sep 2015, 10:52

Re: STVV-Charleroi vanavond 28/1 om 20u45 op Staaien

Bericht door STVV1924 »

Franz schreef: 29 jan 2022, 09:53
Stan schreef: 29 jan 2022, 08:12
Franz schreef: 28 jan 2022, 22:45 Match met veel vechtvoetbal en weinig kwaliteit.
De bal valt één keer 'goed' voor Charleroi bij hun goal (daar was toch ook een portie chance mee gemoeid, moet je eerlijk in zijn) en verder steeds 'niet goed' voor beide teams: wij en zij raken een keer of 4 het doelhout, passes voor doel komen er net niet door, enzomeer.
Uiteindelijk was Charleroi net iets beter voetballend, maar een gelijkspel zou niet gestolen geweest zijn.
Wel raar dat hij Brüls er af haalt, terwijl die er net meer en meer doorkwam.
Net iets beter voetballend? Kayembe heeft op zijn eentje meer acties gedaan dan gans STVV samen.
Kayembe was dan ook de beste man op het veld, een eenzaam lichtpunt in een grauwe match.
Ik herinner me de match twee jaar geleden op Charleroi, daar was hij ook outstanding.
Tof om het hier nog eens over voetbal te hebben in deze topic ;)
Spelers met de kwaliteit van Kayembe, Morioka en Knezevic missen wij op Stayen.
Gebruikersavatar
vuil rat
Berichten: 362
Lid geworden op: 23 jul 2021, 22:15
Supporter van: stvv

Re: STVV-Charleroi vanavond 28/1 om 20u45 op Staaien

Bericht door vuil rat »

stvv_373 schreef: 30 jan 2022, 01:47
enrique schreef: 29 jan 2022, 20:08
Louis XIV schreef: 29 jan 2022, 19:48
Yellow Feaver schreef: 29 jan 2022, 19:26 Als supporters u op de korrel nemen omdat uw prestaties zwaar ondermaats zijn, gaat ge braafjes en liefst beschaamd binnen.

ALls je dan nog wil reageren komt ge nog steeds niet zo hevig gesticuleren en spuwen. Dat is het laagste.

Wat T2 deed is wereldvreemd belachelijk.

Ik begrijp dat supporters niet tevreden zijn met een inhoudelijk zwak statement vol spellingsfouten waarin de CEO zegt dat de betrokkenen zich excuseren.

Excuseren doe je oprecht en uit eigen persoon.
Dus als in het goed begrijp moeten die mannen in eigen persoon zich verontschuldigen tav supporters en dan is weer alles koek en ei? Als ge moet beginnen smeken dan zullen die verontschuldigingen wel heel oprecht zijn…
Kan er me iemand uitleggen wat onze ‘harde’ kern nu eigenlijk verlangt want dit opklopt gezever kan ik niet meer volgen…
Ach, het probleem is vele malen groter
Ik persoonlijk moet zijn excuses niet hebben
Terug naar de Bosuil ermee
Wat gisteren gebeurd is, is enkel een trigger van iets anders
Tenminste dat hoop ik
Voor wie denkt dat het ongenoegen en de reacties enkel uit de Noord komen, vergeet het...
Niet op ingaan man haha. De helft wie hier op dat forum zit komt zijne zetel niet meer uit en weet niet van waar het allemaal komt. Iedereen is het kotsmoe bij dit STVV en de rest die het hier nog wil goedpraten ook want ze zijn toch voor een reden allemaal in hunne zetel blijven zitten i.p.v. naar Stayen te komen.

Dat supporters nu de hand in eigen boezem moeten steken, vind ik nog het beste van heel deze situatie. Ik denk niet dat de supporters met fuck you vingers en spugen zijn afgekomen. Wie vind dat het statement van de club voldoende is? Die kan ik jammer genoeg niet volgen.

Ik ben ook nog ene van de vorige eeuw dan. De tijd dat ik als 12 jarige manneke Boffin, Mbonabucya, Delorge, Pereira, Kalisa, Vrancken, ... zag spelen. Konden die tijden morgen maar terugkomen. Waar stayen: staaien was. De naam giant killers, we waren fier op onze kanaries.Elke topploeg kwam met een ei in hun broek naar ons. Het ontstaan van sector L en bij elke goal de stroboscoop dat zot ging..... Daarvoor kwam een mens naar de voetbal. Nu moet je braaf op je stoeltje zitten en de miserie maar aanzien. Supporters mogen ook hun mening niet meer uiten. Laat alles gewoon rustig uitdoven, doet de laatste aub de lichten uit. ;)
Ik kan u hier helemaal in volgen .100% gelijk
miel
Berichten: 1662
Lid geworden op: 15 feb 2014, 10:34
Supporter van: stvv

Re: STVV-Charleroi vanavond 28/1 om 20u45 op Staaien

Bericht door miel »

enrique schreef: 30 jan 2022, 10:47 Miel, ik denk da gij ne brave man zijt
Maar er is een verschil dat gij nie kunt of wilt maken
Hij is aangevallen als voetballer, niet als persoon
Kan ook moeilijk, want wij kennen hem niet
En hij maakt zelf dat verschil blijkbaar ook niet
Hij komt gewoon tekort
En dus moet hij uit de ploeg en ja, als je zo reageert, buiten
Als gij aan de band staat van een assemblage, en ze moeten voortdurend de band stil leggen, omdat ge niet kunt volgen, wat denkt ge in godsnaam dat er met u gaat gebeuren?
Als ik mijn projecten in productie steek en er werkt niets, hoeveel keer denkt ge dat ik mij dat ga permitteren?
Met mijn klikken en klakken op straat
Pius is gewoon niet goed genoeg
Dus wil ik hem niet in de ploeg
En het is waar, de trainer stelt hem op
Dus, het is zijn fout, dat is waar
Een coach moet zijn spelers beschermen en de beste opstellen
Dus moet hij ook buiten
Wat jij wil is, jaar in jaar uit, met alles tevreden zijn
Maar zo werkt het niet
Dat Pius zo eens iets op Atletico Madrid gaat doen, of ergens in Italië, benieuwd wat hij daar gaat voor hebben
Dan kan hij onderduiken

Dus, niet te veel klagen aub
STVV is terminaal, en kom niet af dat het onze fout is
Want dat is dikke, dikke zever
OHHHH hij is aangevallen als voetballer , wie is de volgende ???
Nog eens voor mij is het ook onbegrijpelijk dat Pius de voorkeur krijgt , maar dat doet in deze niets ter zake , deze wanvertoning rechtvaardigt niets
Als ze voor mij de band moeten stil leggen omdat ik niet kan volgen , heeft niemand het recht om mij persoonlijk te kleineren en te vernederen
Als de baas mij ontslaat omwille van tekortkomingen en dat gebeurd op een waardige manier , zou ik er nog begrip voor opbrengen
Maar als de baas of collega's mij mijn waardigheid op zo een laaghartige manier afnemen , zou je er heel vlug achter komen dat ik niet zo een brave man ben .
Ik wil absoluut niet jaar in jaar uit met alles tevreden zijn
Maar sta me toe dat ik niet wil mee gaan in verhalen die nergens op gebaseerd zijn , laat staan dat ik de Drama Queen wil uithangen
Het leven heeft mij ondertussen geleerd , dat de uitslag van een voetbalwedstrijd mij niet meer zou mogen frustreren , ook al is het soms sterker dan mij zelf :D
Als je geconfronteerd wordt met kinderen die weinig of niets in hun brooddoosje liggen hebben , en ge leest al die waanzin hier , moet ik tegen beter weten in daar als eens op reageren .
Ik ben al meer dan 50 jaar supporter van Stvv , in goede en slechte tijden , en geloof me we hebben al slechtere tijden gehad op sportief vlak
Maar wat de supporters vrijdag avond hebben laten zien was het dieptepunt .
Positivo
Berichten: 1855
Lid geworden op: 12 jul 2017, 17:57

Re: STVV-Charleroi vanavond 28/1 om 20u45 op Staaien

Bericht door Positivo »

Deze man was op Stayen.
Als je naar het stadion toeloopt bekruipt je een oncomfortabel gevoel : is er hier wel een wedstrijd vandaag?

Vroeger was er meer volk voor een oefenwedstrijd. Ok er is Corona en vrijdag, maar …..

Wat Pius deed was ongezien…. Maar werd hij niet getriggerd door zijn bazen ? Was dit niet nog erger ?

Ok, de reactie van de supporters was ook ongelukkig. Dit helpt de ploeg zeker niet vooruit…. Hoe gaan spelers zich volgende keer voelen ?Maar Ik heb ook alle begrip dat de frustraties stilaan een breekpunt bereiken. Voetbal is emotie.

Dat de reactie van Tateishi zo snel kwam verbaast niemand. Hij weet goed wat de consequenties zijn.

Volgend seizoen verkoopt de man geen 2000 abo meer en voor zover mogelijk een nog troostelozer stadion. Een idee wat hij ondertussen jaarlijks misloopt ? Een ruwe schatting 1 milj. Euro ?
Dat is een dikke sponsor.

Ik denk dat het moment niet ver af is , waarop Tateishi hulp gaat roepen. Laat ons hopen dat David Meekers dan in zijn buurt is. De enige die met een groot supportershart weet waar het schoentje wringt.
Gebruikersavatar
stvv_373
Berichten: 135
Lid geworden op: 16 apr 2011, 17:28
Supporter van: STVV
Locatie: Tienen

Re: STVV-Charleroi vanavond 28/1 om 20u45 op Staaien

Bericht door stvv_373 »

miel schreef: 30 jan 2022, 10:15
Yellow Feaver schreef: 29 jan 2022, 19:26 Als supporters u op de korrel nemen omdat uw prestaties zwaar ondermaats zijn, gaat ge braafjes en liefst beschaamd binnen.

ALls je dan nog wil reageren komt ge nog steeds niet zo hevig gesticuleren en spuwen. Dat is het laagste.

Wat T2 deed is wereldvreemd belachelijk.

Ik begrijp dat supporters niet tevreden zijn met een inhoudelijk zwak statement vol spellingsfouten waarin de CEO zegt dat de betrokkenen zich excuseren.

Excuseren doe je oprecht en uit eigen persoon.
Laat dat nu net het probleem zijn , als ge echt niet beseft dat dit heel wat meer was dan iemand op de korrel nemen omwille van zijn ondermaatse prestaties .
Dit was echt het laagste van het laagste , iemand bewust persoonlijk kleineren en vernederen in groep
Waar blijft het inhoudelijk zwak statement , dat mag ook met spellingsfouten waarin de betrokken supporters zich excuseren ????????
de CEO heeft het alvast gedaan in naam van betrokkenen .
Dat er een onderliggend probleem is , wil ik niet ontkennen , maar wie zich daarop beroept om deze situatie proberen goed te praten is al even laag
Dan zijn er nog die het ontslag eisen , van mensen die reageren op deze wansmakelijke vertoning en nog eisen willen stellen ook :gek:
Ik was als supporter , die toch al heel wat Stvv watertjes door gezwommen heeft , diep beschaamd
Nooit , maar dan ook nooit heb ik het meegemaakt dat op zulke manier een eigen speler werd vernederd :bweik: :bweik: :bweik: :bweik: :bweik: :bweik: :bweik:
Ik denk dat jij een toer teveel hebt gezeten op de molen. We hebben zoals meerdere mensen die daar aanwezig waren gezegd dat we in het begin niet aan het fluiten waren. Het was pas toen hij al 3-4 keer de clown had uitgehangen dat er in de 2de helft boegeroep was. Jammer dat je er niet was dus jij hebt geen recht van spreken. Jij hebt de situatie niet kunnen inschatten.
Stef Wijnants: "STVV is piepedood, het Japanse orkest laat het schip zinken" 31/01/2022
STimVV
Berichten: 2700
Lid geworden op: 23 okt 2010, 13:34

Re: STVV-Charleroi vanavond 28/1 om 20u45 op Staaien

Bericht door STimVV »

Positivo schreef: 30 jan 2022, 11:51 ...
Maar Ik heb ook alle begrip dat de frustraties stilaan een breekpunt bereiken. Voetbal is emotie.
Absoluut. Het is verdorie logisch en maar es tijd aan het worden dat de weinige supporters die er nog zijn laten merken dat ze "het" beu zijn. En "het" is de manier waarop deze club al enkele jaren de verkeerde kant uit gaat.
Dit zijn jarenlange frustraties die er nu stilaan uit aan het komen zijn. En iedereen doet dat op zijn manier: 5000 mensen blijven thuis, enkele honderden roepen "boe".

Moesten Tateishi, Pinto of Hollerbach op dat veld staan zouden zij het zijn die het boegeroep zouden ontvangen. En méééér dan terecht! 1200 man in de tribunes... dankzij hen.
Spijtig voor Pius dat iedereen zich nu op hem richt. Ik ben het daar niet mee eens. Tateishi, Pinto en Hollerbach: DIE verdienen de fluim van Pius recht in hun snuit. Pius is hier niet het grote probleem, en ook niet de reden waarom je de match verliest.

Van mij mag het protest veel grotere vormen aannemen. STVV ligt in coma en heeft een reanimatie nodig. Als niemand van de dokters door heeft dat er iets grondig moet veranderen zullen we nooit meer springlevend worden. Het is aan de weinige familie die er nog is om de verantwoordelijken aan te pakken.

Er komt nog 1200 man... Een club zonder supporters heeft geen toekomst in 1A. De betere spelers willen dan niet komen, goede trainers willen dan niet komen/blijven, niet interessant voor sponsors etc.
kedkedet
Berichten: 204
Lid geworden op: 16 okt 2010, 21:08

Re: STVV-Charleroi vanavond 28/1 om 20u45 op Staaien

Bericht door kedkedet »

Om STVV te redden en het volk er weer achter te krijgen is een volledige en grondige “reset” nodig. En dat zal meerdere jaren vergen. Lees : met een nieuwe eigenaar die voeling heeft met de lokale achterban ! (Ik geef toe, veel voorwaardelijk 1 zin)

Een degradatie is volgens mij dus het beste wat ons kan overkomen (klinkt hard, moet ik toegeven). Pas dan zullen de Japanners de club verkopen (vraag is aan wie…) en kunnen we hopelijk terug iets opbouwen waarin de lokale voetbalfan zich herkent.
Stan
Berichten: 297
Lid geworden op: 27 feb 2016, 23:20

Re: STVV-Charleroi vanavond 28/1 om 20u45 op Staaien

Bericht door Stan »

kedkedet schreef: 30 jan 2022, 19:17 Om STVV te redden en het volk er weer achter te krijgen is een volledige en grondige “reset” nodig. En dat zal meerdere jaren vergen. Lees : met een nieuwe eigenaar die voeling heeft met de lokale achterban ! (Ik geef toe, veel voorwaardelijk 1 zin)

Een degradatie is volgens mij dus het beste wat ons kan overkomen (klinkt hard, moet ik toegeven). Pas dan zullen de Japanners de club verkopen (vraag is aan wie…) en kunnen we hopelijk terug iets opbouwen waarin de lokale voetbalfan zich herkent.
Dat zou nogal een afgang zijn voor de Japanners. Kagawa in 1B ...
Brol
Berichten: 188
Lid geworden op: 18 aug 2019, 19:57

Re: STVV-Charleroi vanavond 28/1 om 20u45 op Staaien

Bericht door Brol »

Inderdaad dit is ons stvv niet meer.
RD en de jappen hebben dit stvv kapot gekregen.
Positivo
Berichten: 1855
Lid geworden op: 12 jul 2017, 17:57

Re: STVV-Charleroi vanavond 28/1 om 20u45 op Staaien

Bericht door Positivo »

Brol schreef: 30 jan 2022, 19:24 Inderdaad dit is ons stvv niet meer.
RD en de jappen hebben dit stvv kapot gekregen.
Vergeet er niet bij te zeggen dat Rd een potentiele PO1 ploeg achterliet. Moet ik je de namen van de spelers toen, in herinnering brengen ?
Brol
Berichten: 188
Lid geworden op: 18 aug 2019, 19:57

Re: STVV-Charleroi vanavond 28/1 om 20u45 op Staaien

Bericht door Brol »

PO1 :grappig:
Jones
Berichten: 3167
Lid geworden op: 19 dec 2015, 20:32

Re: STVV-Charleroi vanavond 28/1 om 20u45 op Staaien

Bericht door Jones »

ze sturen 2 vazallen vanuit Japan en denken dat daarmee alles is opgelost. Dat moet ge in Japan ook niet proberen. Wat ze nu doen is Harakiri. De verklaringen van de bobo’s is een slag in het gezicht van de trouwe supporter. Hoeveel geloof zou er nog zijn in T2 Schmidt en Pius ? 0,0 %
Hoeveel aan de bobo’s ? 0,0 %
Mooiste bewijs welke chaos er intern heerst. Geen leiding, geen plan, geen houvast, geen overtuiging. Dan houdt het op.
R.I.P STVV
Gebruikersavatar
stvv_373
Berichten: 135
Lid geworden op: 16 apr 2011, 17:28
Supporter van: STVV
Locatie: Tienen

Re: STVV-Charleroi vanavond 28/1 om 20u45 op Staaien

Bericht door stvv_373 »

Stef Wijnants: "STVV is piepedood, het Japanse orkest laat het schip zinken" 31/01/2022
BoemBoem
Berichten: 2934
Lid geworden op: 07 sep 2015, 11:39

Re: STVV-Charleroi vanavond 28/1 om 20u45 op Staaien

Bericht door BoemBoem »

Positivo schreef: 30 jan 2022, 20:23
Brol schreef: 30 jan 2022, 19:24 Inderdaad dit is ons stvv niet meer.
RD en de jappen hebben dit stvv kapot gekregen.
Vergeet er niet bij te zeggen dat Rd een potentiele PO1 ploeg achterliet. Moet ik je de namen van de spelers toen, in herinnering brengen ?
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA we hebben het hoogtepunt bereikt..

En aub, bespaar u de moeite..
STVV : Waar voetbal bijzaak is.
Jacobus
Berichten: 116
Lid geworden op: 20 aug 2019, 18:03

Re: STVV-Charleroi vanavond 28/1 om 20u45 op Staaien

Bericht door Jacobus »

Nog iets over Pius in HBVL vandaag:

ANALYSE. Serge Gumienny: “Als STVV Pius niet straft, moet de bond dat doen”
Pieter Vanlommel

“In de eerste wedstrijd van deze speeldag was er meteen veel tumult. Voor mijn part moeten zowel de T2 van STVV als Junior Pius gestraft worden voor hun buitensporig gedrag. Als STVV de betrokkenen niet zelf schorst, dan moet de Voetbalbond ingrijpen. Supporters zijn de primaire klanten van het voetbal. Die moet je beschermen. Als je het toelaat dat zij uitgedaagd worden door hun eigen stafleden en spelers, betekent dat het einde van het voetbal.”

“Scheidsrechter Lardot zal de feiten wellicht niet opgemerkt hebben, omdat ze gebeurden na affluiten en de spelers van Charleroi net als hij al naar binnen waren. In principe gaat de vierde ref als laatste naar de kleedkamers. Hij kan dit wel opgemerkt hebben en in het verslag opnemen. Ook de match delegate kan er gewag van maken als hij het gezien heeft. En dan kan de profliga ook nog ingrijpen op basis van tv-beelden. Hoe dan ook moét dit gedrag bestraft worden. Als een arbiter spuwt en zijn middelvinger uitsteekt, wordt die levenslang geschorst. Een speler mag hier niet mee wegkomen.”
Plaats reactie