STVV-Charleroi vanavond 28/1 om 20u45 op Staaien

Alles over de wedstrijden van STVV
Gebruikersavatar
KNRI
Berichten: 510
Lid geworden op: 26 aug 2011, 18:48

Re: STVV-Charleroi vanavond 28/1 om 20u45 op Staaien

Bericht door KNRI »

Om wat te zeggen?

"Ze gaan het nooit nemeer doen" :grappig:
Yellow Feaver
Berichten: 1819
Lid geworden op: 10 okt 2010, 15:46

Re: STVV-Charleroi vanavond 28/1 om 20u45 op Staaien

Bericht door Yellow Feaver »

Er is inderdaad woensdag een meeting gepland. Nog geen verdere details.
enrique
Berichten: 2871
Lid geworden op: 13 okt 2010, 19:24

Re: STVV-Charleroi vanavond 28/1 om 20u45 op Staaien

Bericht door enrique »

Kan misschien beter zijn tijd steken in trainen bij... Antwerp
Jean-Paul
Berichten: 890
Lid geworden op: 06 aug 2019, 18:38

Re: STVV-Charleroi vanavond 28/1 om 20u45 op Staaien

Bericht door Jean-Paul »

Positivo schreef: 31 jan 2022, 12:17 Wel, aan al de mannen die vinden dat Rd de zaak naar de knoppen gedaan heeft ....
Met stadion en competitieve ploeg ....
Nu is het beter , niet !?
Oh ja de Japanners buitenschreeuwen, wordt de oplossing.
En dan gaan mannen het overnemen met veel ambitie en géén geld.
De top spelen in amateur wordt dan de uitdaging.
Ik ben wat te positief geweest door te stellen dat er geen 2000 abo verkocht gaan worden volgend seizoen.

Lees dit.
https://sporza.be/nl/2022/01/31/stef-wi ... 625122633/
Er zijn er die Stvv "piepdood" vinden. En dàt komt niet door RD.

Misschien komt er een dag (die is er trouwens al geweest) dat men op de terugkeer van RD roept. Maar maak je geen zorgen, die heeft iets anders aan zijn hoofd dan in een bodemloze put te investeren in een wereld van mafiosi.

Misschien was het voor iedereen erg wat er gebeurde met de T2 en Junior Pius, maar dan hebben jullie zeker niet het zelfgenoegzame gezicht van Bayat gezien.
Wat heeft Bayat nu plots ermee te maken? Omdat Charleroi gewonnen heeft zou die geen zelfgenoegzaam gezicht mogen trekken? Oh ja, hij is natuurlijk van Charleroi want dat is voor sommigen het uitschot. Maar daar mag iedereen wel een puntje aan zuigen.
Jan Bulder
Berichten: 1648
Lid geworden op: 17 okt 2010, 14:35

Re: STVV-Charleroi vanavond 28/1 om 20u45 op Staaien

Bericht door Jan Bulder »

Jean-Paul schreef: 01 feb 2022, 01:52
Positivo schreef: 31 jan 2022, 12:17 Wel, aan al de mannen die vinden dat Rd de zaak naar de knoppen gedaan heeft ....
Met stadion en competitieve ploeg ....
Nu is het beter , niet !?
Oh ja de Japanners buitenschreeuwen, wordt de oplossing.
En dan gaan mannen het overnemen met veel ambitie en géén geld.
De top spelen in amateur wordt dan de uitdaging.
Ik ben wat te positief geweest door te stellen dat er geen 2000 abo verkocht gaan worden volgend seizoen.

Lees dit.
https://sporza.be/nl/2022/01/31/stef-wi ... 625122633/
Er zijn er die Stvv "piepdood" vinden. En dàt komt niet door RD.

Misschien komt er een dag (die is er trouwens al geweest) dat men op de terugkeer van RD roept. Maar maak je geen zorgen, die heeft iets anders aan zijn hoofd dan in een bodemloze put te investeren in een wereld van mafiosi.

Misschien was het voor iedereen erg wat er gebeurde met de T2 en Junior Pius, maar dan hebben jullie zeker niet het zelfgenoegzame gezicht van Bayat gezien.
Wat heeft Bayat nu plots ermee te maken? Omdat Charleroi gewonnen heeft zou die geen zelfgenoegzaam gezicht mogen trekken? Oh ja, hij is natuurlijk van Charleroi want dat is voor sommigen het uitschot. Maar daar mag iedereen wel een puntje aan zuigen.
Anderen zwart maken, dat is hier bij een bepaalde kliek bon ton om het eigen falen tot op het kerkhof onder de mantel der blinde naïeve liefde te bedekken.
Gebruikersavatar
Halenaar
Berichten: 5300
Lid geworden op: 06 okt 2010, 18:22

Re: STVV-Charleroi vanavond 28/1 om 20u45 op Staaien

Bericht door Halenaar »

Jean-Paul schreef: 01 feb 2022, 01:52
Positivo schreef: 31 jan 2022, 12:17 Wel, aan al de mannen die vinden dat Rd de zaak naar de knoppen gedaan heeft ....
Met stadion en competitieve ploeg ....
Nu is het beter , niet !?
Oh ja de Japanners buitenschreeuwen, wordt de oplossing.
En dan gaan mannen het overnemen met veel ambitie en géén geld.
De top spelen in amateur wordt dan de uitdaging.
Ik ben wat te positief geweest door te stellen dat er geen 2000 abo verkocht gaan worden volgend seizoen.

Lees dit.
https://sporza.be/nl/2022/01/31/stef-wi ... 625122633/
Er zijn er die Stvv "piepdood" vinden. En dàt komt niet door RD.

Misschien komt er een dag (die is er trouwens al geweest) dat men op de terugkeer van RD roept. Maar maak je geen zorgen, die heeft iets anders aan zijn hoofd dan in een bodemloze put te investeren in een wereld van mafiosi.

Misschien was het voor iedereen erg wat er gebeurde met de T2 en Junior Pius, maar dan hebben jullie zeker niet het zelfgenoegzame gezicht van Bayat gezien.
Wat heeft Bayat nu plots ermee te maken? Omdat Charleroi gewonnen heeft zou die geen zelfgenoegzaam gezicht mogen trekken? Oh ja, hij is natuurlijk van Charleroi want dat is voor sommigen het uitschot. Maar daar mag iedereen wel een puntje aan zuigen.
Iedereen een puntje aan zuigen is wel los erover. Charleroi is een Bayat filiaal zoals een ander, getuigen de vele transfers tussen hun en Nantes/ Gent. Mehdi Bayat, de voorzitter, word nu ook beschuldigd in propere handen van valsheid in geschrifte en omkoping. Alles behalve een voorbeeldclub dus.
Jean-Paul
Berichten: 890
Lid geworden op: 06 aug 2019, 18:38

Re: STVV-Charleroi vanavond 28/1 om 20u45 op Staaien

Bericht door Jean-Paul »

Beste Halenaar, indien Mehdi valsheid in geschrifte ten laste kan gelegd worden dan moet hij gestraft worden daarvoor. Maar de man die niet voorzitter is van de club maar manager of beheerder mag toch nog altijd lachen met een overwinning. Het punt is dat Charleroi als club een goed sportief en financieel beleid heeft gevoerd sinds Fabien Debecq de club heeft overgenomen van Abbas Bayat. Waarom dat nu in verband staat met RD of de Japanners en al helemaal met Pius of Schmit is voor mij een raadsel.
Gebruikersavatar
zipke373
Berichten: 1429
Lid geworden op: 29 sep 2010, 06:52
Supporter van: K.STVV

Re: STVV-Charleroi vanavond 28/1 om 20u45 op Staaien

Bericht door zipke373 »

Na het veel te lang uitgestelde pensioen van Frank Raes nog eens naar extra-time gekeken. Ga terug afhaken denk ik...Fluppe Joos. Respect en begrip voor T2 Schmidt. Begrip voor Pius... Terwijl de rest van het panel (wel ex-voetballers) het er over eens zijn dat dat echt niet kan. Uit zijn uitleg kon je dan ook afleiden dat hij geen enkele weet heeft van de rest van het ongeinteresseerde en ongeconcentreerde geflater eerder in het seizoen. Ah ja, juist, wij zijn AS Roma of AA Gent niet...niet gezien dus.
Jan Bulder
Berichten: 1648
Lid geworden op: 17 okt 2010, 14:35

Re: STVV-Charleroi vanavond 28/1 om 20u45 op Staaien

Bericht door Jan Bulder »

zipke373 schreef: 01 feb 2022, 10:26 Na het veel te lang uitgestelde pensioen van Frank Raes nog eens naar extra-time gekeken. Ga terug afhaken denk ik...Fluppe Joos. Respect en begrip voor T2 Schmidt. Begrip voor Pius... Terwijl de rest van het panel (wel ex-voetballers) het er over eens zijn dat dat echt niet kan. Uit zijn uitleg kon je dan ook afleiden dat hij geen enkele weet heeft van de rest van het ongeinteresseerde en ongeconcentreerde geflater eerder in het seizoen. Ah ja, juist, wij zijn AS Roma of AA Gent niet...niet gezien dus.
Ieder zijn mening, daar heb ik geen probleem mee. Ik vind het wel jammer dat men niet de hele situatie op een duidelijke manier gekaderd heeft. Dat dit eigenlijk maar een symptoom is van de kanker die hier al jaren woekert.

Journalistiek zwak werk dus.
Gebruikersavatar
zipke373
Berichten: 1429
Lid geworden op: 29 sep 2010, 06:52
Supporter van: K.STVV

Re: STVV-Charleroi vanavond 28/1 om 20u45 op Staaien

Bericht door zipke373 »

Jan Bulder schreef: 01 feb 2022, 11:54
zipke373 schreef: 01 feb 2022, 10:26 Na het veel te lang uitgestelde pensioen van Frank Raes nog eens naar extra-time gekeken. Ga terug afhaken denk ik...Fluppe Joos. Respect en begrip voor T2 Schmidt. Begrip voor Pius... Terwijl de rest van het panel (wel ex-voetballers) het er over eens zijn dat dat echt niet kan. Uit zijn uitleg kon je dan ook afleiden dat hij geen enkele weet heeft van de rest van het ongeinteresseerde en ongeconcentreerde geflater eerder in het seizoen. Ah ja, juist, wij zijn AS Roma of AA Gent niet...niet gezien dus.
Ieder zijn mening, daar heb ik geen probleem mee. Ik vind het wel jammer dat men niet de hele situatie op een duidelijke manier gekaderd heeft. Dat dit eigenlijk maar een symptoom is van de kanker die hier al jaren woekert.

Journalistiek zwak werk dus.
Tuurlijk, ieder zijn mening. Maar als je hem bezig hoorde leek dat mij juist het probleem....niks gekaderd omdat hij niks van het kader weet.En dan kan je als journalist/analyst/commentator, wat hij ook mag pretenderen van te zijn, beter je mond houden.
Jones
Berichten: 3179
Lid geworden op: 19 dec 2015, 20:32

Re: STVV-Charleroi vanavond 28/1 om 20u45 op Staaien

Bericht door Jones »

STVV interesseert Joos gewoon niet.
Dreke
Berichten: 3643
Lid geworden op: 10 okt 2010, 20:25

Re: STVV-Charleroi vanavond 28/1 om 20u45 op Staaien

Bericht door Dreke »

Jan Bulder schreef: 01 feb 2022, 11:54
Ieder zijn mening, daar heb ik geen probleem mee. Ik vind het wel jammer dat men niet de hele situatie op een duidelijke manier gekaderd heeft. Dat dit eigenlijk maar een symptoom is van de kanker die hier al jaren woekert.

Journalistiek zwak werk dus.
Door het voorval van vrijdag heb ik ook Extra Time opgezet om te horen of er überhaupt aandacht aan werd geschonken wat de meningen er over waren. Ik ben niet helemaal akkoord met het gebrek aan kadering. Nzeyimana deed wel degelijk moeite om het breder te maken. Maar er zijn een paar ego's aan zo'n tafel die daar de ruimte niet voor laten.

Sjotcast was ook ontgoochelend op dat vlak. Benieuwd wat 90 Minutes gaat geven. Koolcast valt niks te verwijten als ze het niet behandelen, die zijn hard bezig met de Afrika Cup.

Het zegt ook gewoon iets over het belang dat men nog aan STVV hecht. Als dit in Mechelen gebeurt, staat het overal als eerste punt op de agenda.
A loyal football fan only supports the shirt...
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6729
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: STVV-Charleroi vanavond 28/1 om 20u45 op Staaien

Bericht door Jacques »

Klopt, de vraag (voor een journalist) is ook: wie ga je vragen om zijn mening bij STVV? De fans zijn aan bod gekomen, de schaarse clubvolgers ook. Bij de club krijg je niemand vast die iets deftig kan, mag en wil zeggen. De meeste journalisten gaan volgens mij niet verder raken dan wat gemeenplaatsen, omdat ze onvoldoende op de hoogte zijn. Men zal wachten op een volgende episode (waar ik overigens niet op zit te wachten) om dan nog eens dezelfde plaat op te leggen.

Wat ook meespeelt: het is verre van het strafste dat we dit seizoen al gezien hebben op onze velden. Wat ook veel zegt over wat voor shitshow de pro League in het algemeen is.
Overdrijven is een kunst
Jan Bulder
Berichten: 1648
Lid geworden op: 17 okt 2010, 14:35

Re: STVV-Charleroi vanavond 28/1 om 20u45 op Staaien

Bericht door Jan Bulder »

Dreke schreef: 01 feb 2022, 14:23
Jan Bulder schreef: 01 feb 2022, 11:54
Ieder zijn mening, daar heb ik geen probleem mee. Ik vind het wel jammer dat men niet de hele situatie op een duidelijke manier gekaderd heeft. Dat dit eigenlijk maar een symptoom is van de kanker die hier al jaren woekert.

Journalistiek zwak werk dus.
Door het voorval van vrijdag heb ik ook Extra Time opgezet om te horen of er überhaupt aandacht aan werd geschonken wat de meningen er over waren. Ik ben niet helemaal akkoord met het gebrek aan kadering. Nzeyimana deed wel degelijk moeite om het breder te maken. Maar er zijn een paar ego's aan zo'n tafel die daar de ruimte niet voor laten.

Sjotcast was ook ontgoochelend op dat vlak. Benieuwd wat 90 Minutes gaat geven. Koolcast valt niks te verwijten als ze het niet behandelen, die zijn hard bezig met de Afrika Cup.

Het zegt ook gewoon iets over het belang dat men nog aan STVV hecht. Als dit in Mechelen gebeurt, staat het overal als eerste punt op de agenda.
Inderdaad, er heeft er eentje even geprobeerd. Maar voor iemand die niet weet hoe de vork in de steel zit, was het gewoon niet duidelijk.
Jean-Paul
Berichten: 890
Lid geworden op: 06 aug 2019, 18:38

Re: STVV-Charleroi vanavond 28/1 om 20u45 op Staaien

Bericht door Jean-Paul »

De sportcommentators , journalisten, voetbal criticasters en alle andere liefhebbers van het voetbal hebben geen interesse in Stvv. Je hoort het ook op de al even zwakke commentators die al het ganse seizoen de verslaggeving van Stvv en dan nog live PROBEREN te commentariëren. Ze zouden beter op de boekenbeurs een boek voor kinderverhalen presenteren of reclame maken voor lunestil of een ander slaapversterkend middel.
Alles hangt samen, als je sportannalisten voor het seizoen al hoort afgeven op Stvv dan volgt er een resem KENNERS :shock: :roll: en nemen dat als maatstaf. Wij waren toch getipt als degradatiekandidaat NR 1 ? Kuddegeest op zijn best.
Plaats reactie