Gesprek supporters -> Bestuur STVV

Alles over de wedstrijden van STVV
Gebruikersavatar
tesneusdoek
Berichten: 1867
Lid geworden op: 03 aug 2016, 18:20

Re: Gesprek supporters -> Bestuur STVV

Bericht door tesneusdoek »

Lukske de Lange schreef: 09 feb 2022, 19:17
tesneusdoek schreef: 09 feb 2022, 18:26
STVV-fan schreef: 09 feb 2022, 17:06
zipke373 schreef: 09 feb 2022, 16:37
miel schreef: 09 feb 2022, 13:22 Dat is waar Zipke de supporters in Mechelen laten hun club niet zomaar in de steek , ondanks alles
Dat deden ze bij ons ook niet tot voor kort
Ook ploegen die prijzen pakken lokken meer volk , ook al is dat reeds lang geleden
Maar wat de ambities betreft , KV heeft die toch ook zelden kunnen waarmaken de laatste decenia's
Als DMM de ambitie uitsprak om PO1 te spelen is dat niet gelukt en worden ze nog steeds op die uitspraak afgerekend
Hoeveel keer heeft Mechelen PO1 gespeeld ?? een paar keer er net naast gegrepen , maar dat is ons ook overkomen onder DMM
Maar wij hebben ondanks de geringe ambitie het toch al mogen meemaken , ook al is het ondertussen ook al een aantal jaren geleden .
De grootste klap die ik gekregen heb als supporter en ik denk met mij vele anderen , is de verloren beker finale tegen Lalouviere , toen een degradatie kandidaat . Een match wanneer je die normaal 100 keer zou spelen , zou je hem 99 keer winnen Met 20 000 waren we op de Heizel
Niet het verlies vond ik zo erg , dat kan altijd in voetbal maar dat de macht na amper een kwartier al gespeeld was is toch de allergrootste ontgoocheling geweest , Die dag is er veel veranderd voor de club . Schepers kon het niet meer bolwerken
Toch bleven de supporters achter hun ploeg staan .
De afkalving is begonnen ten tijde van RD ? En nu we onder DMM één van de stabielste periodes voor Stvv meemaken keren de supporters de rug toe.
Begin niet over de eigenheid van de club zus of vereenzelviging zo
Want de eigenheid en het vereenzelvigen van Stvv waren net de supporters die het nu fameus laten afweten .
Goh Miel, ik kom al van in 1987 kijken, jij misschien langer. En op de Heizel waren we met 20.000 ja...en we hebben een aantal jaren mooie cijfers gehaald. Maar de helft van die tijd ben ik toch ook matchen gaan kijken voor 3000- 4000 man hoor.
En stabiliteit? Sorry, maar vorig seizoen was het niet om aan te zien, ons gewoon kunnen redden. En hebben we ons in het tussenseizoen versterkt? Neen, erg stabiel is dat niet te noemen...je hebt weer met degradatie zitten flirten.
Die ambitie uitspraak...nooit heb ik er op gehoopt eigenlijk. Maar wel op meer stabiliteit en die is er niet.
Zonder een klein beetje stabiliteit en ambitie kan je nu geen mens meer verleiden om op een onmogelijk uur in een kil stadion naar een match gaan te zien. Speel een paar seizoenen mee voor PO1 of in de top 8, maak een paar mooie bekercampagnes, creeer terug een giantkiller reputatie en er zal terug meer volk afzakken. Geleidelijk, maar an zal het gebeuren. En meer volk is meer beleving en dat trekt weer meer volk.
Ik vrees dat, als enkel sportieve successen u kunnen verleiden om terug met vol goesting naar het stadion af te zakken, ge voor de verkeerde ploeg supportert.

Just hop on the bandwagon dan.

Als supporter moet je ook met verlies durven leren omgaan. Als een doelstelling niet behaald wordt ben je per definitie niet ambitieloos.

Is dan alles peis en vree wat op de Tiense gebeurt? Helemaal niet.

Maar om vantijd doemberichten te moeten lezen.... En posts zoals deze, namelijk dat enkel effectief sportieve successen mensen terug naar STVV brengt, tja.

Elk succesvol bedrijf, product, sportploeg...heeft een imago, staat voor zekere waarden, draagt bepaalde connotaties met zich mee. Als je een "underdog-, giantkiller-, provincieploeg, (fruit)boerenploeg, traagsprekende of trage maar sympathieke Limburgersimago" hebt, speelt dat dan in uw voordeel uit, in plaats van tegen zo een misschien volledig misplaatste, stereotype beeldvorming te vechten en u proberen voor te doen als een gestroomlijnde, professionele geldmachine (wat de meeste clubs die tot op heden overleven in het "modern football", ondertussen (vaak noodgedwongen) geworden zijn). Union is helemaal geen sympathieke ploegske van " Brusseleirs die goe kunnen sjotten en per hasard chance hebben". Neen, er zit een mijardair achter met een goed financieel en sportief plan, maar dat imago van sympathieke volksclub die als Calimero tegen de grote ploegen weerstand biedt, wordt maar al te graag uitgespeeld.

Ik herinner me een heel succesvolle reclamecampagne voor de Spaanse ploeg Atlético Madrid, toen ze nog niet zo lang geleden naar tweede klasse zakten... In beeld, een kleine jongen die aan zijn vader vraagt waarom ze voor Atlético supporteren...de vader begint te spreken en valt stil...en ondertussen worden er beelden geprojecteerd van pijnlijke missers door Atlético, van de laatste match die verloren werd, van de triomftochten van buur Real Madrid...en uiteindelijk kwam het er allemaal op neer dat ze voor Atlético zijn, omdat zijn vader en grootvader het waren, dat ze geen successupporters zijn en dat afzien, hard werken en underdog zijn in hun DNA zit. In italië heb ik soortgelijke dingen gezien en zegt men dat een man in het leven alles kan veranderen...hij kan van vrouw veranderen, van werk, van auto, van stad...maar nooit van de voetbalploeg waar hij van kinds af aan voor supportert samen met zijn vader.

Zo een imago moeten we (weer) opbouwen, ondermeer door een goede en intelligente reclamecampagne die "ons verhaal" uitdraagt... van werkers, van mensen die niet geven om wat afzien, van uit de Haspengouwse klei getrokken, sympathieke binken die er niet om geven om hun handen vuil te maken, soms wat opvliegend, met het hart op de tong, maar met een goede inborst, van mensen die blijven achter hun ploeg staan ondanks alles, in eerste, tweede of derde klasse, van giantkillers, de underdog,...

Dat imago zijn we om verschillende redenen (sommigen niet zijn schuld, maar gewoon omdat hij schoon schip wou maken en als een soort leproos door de voetballerij werd behandeld) kwijtgeraakt onder :Roland: die ongetwijfeld veel deugden had en nog steeds heeft, maar de empathie en emotionele intelligentie van een keukenrobot, en deze tendens werd verdergezet onder de (om geografische, culturele en taal-) redenen, ook kil en afstandelijk overkomende Jappanners.

Waarom geen campagne, waarin een paar oud spelers samen voor een pint bier hun beste herinneringen aan STVV ophalen, met beelden uit epische matchen tegen A'lecht, Br·hhe...meterslange slidings door de modder, geroffel op de platen, mensen in de masten of tot op de rand van de plein, of drie generaties supporters die vertellen wat ze voelen voor STVV, wat hun eerste herinnering is...

Ik zou dit serieus overwegen...Ga eens kijken naar de reclamecampagnes van Atlético Madrid! Praat eens met een Michaël Reynders (of Roskam) of hij niet wil meewerken aan een paar kortfilms die achteraf verkort kunnen worden tot reclamefilmpjes...lanceer dat op youtube, instagram... en werk aan uw traditioneel imago! Ga uit van uw sterke punten (uit het verleden) en probeer die te benadrukken en te versterken naar de toekomst toe. Dat kost allemaal misschien evenveel als een goede speler (een paar miljoen Euro), maar dat zet uw ploeg wel terug op de rails en boort een nieuwe bron van vooral jonger publiek aan dat zoekt naar authentieke producten, met een goedklinkend verhaal erachter, naar "Traditionsvereinen"...
Hier een artikel over de succesvolle publiciteitscampagnes van Atlético Madrid dat zijn imago als de volksclub bij uitstek in Spanje wist te behouden en uit te bouwen, ondanks het feit dat het een succesvol, professioneel gerund bedrijf is waarin de Chinese magnaat Jack Wanda, een Israelisch investeringsfonds... indertijd een groot deel van de aandelen overnamen: https://www.esloganmagazine.com/los-mej ... de-madrid/ Niets is toeval in het zaken doen, en voetbal is pure business geworden, maar het product dat je verkoopt en het iamgo dat je je aanmeet kan je zelf bepalen. Het appelen- en perenmotief op de truitjes is een mooie aanzet om deze weg in te slaan, maar er moet veel verder gegaan worden in de uitbouw van uw imago.

Tegelijkertijd, zou ik een serieuze analyse maken van de mogelijkheden, kosten en nodige werken om een hybride grasmat aan te leggen, zodat we van dat gezeik over een plastic veld af zijn en zodat we terug enigszins kunnen aanknopen met onze traditie, want anders hebben de negatievelingen altijd een stok om mee te slaan en gaan ze altijd afkomen met het verhaal over het "plastic veld". https://cgconcept.be/de-nieuwe-hybride- ... ub-brugge/

Deze twee investeringen kunnen helpen om veel zieltjes terug te winnen voor de STVV-parochie en kunnen ons meer plezier doen dan voor hetzelfde geld een speler te kopen. :stvv:
https://youtu.be/4arX9uF9kUk zoiets, maar met meer beelden uit onze geschiedenis, bedoel je? :)
Inderdaad. Net als het appelen- en perenmotief dat samen met deze spot werd gelanceerd als ik me niet vergis, moet er verder gegaan worden op dit élan. Ons verhaal en imago moeten verder en dieper uitgebouwd worden. Laat Erwin Coenen, Velkeneers, Boffin, Cantaluppi... een avond wat pinten pakken in een mooi decor en anekdotes oprakelen die dan achteraf kunnen hersneden worden tot reclamespots, aangevuld met historische beelden. En overweeg echt eens om een hybride grasmat aan te leggen. Stuur persmappen naar journalisten, nodig die uit voor de voorstelling van uw "back to the roots-campagne", probeer lokale succesvolle mensen ermee te betrekken (Michael Roskam), maak een parodie op "Rundskop",...er zijn veel mogelijkheden om terug een "aantrekkelijke persoonlijkheid" aan te kweken. :geelblauw:
joost
Berichten: 337
Lid geworden op: 05 sep 2018, 15:30

Re: Gesprek supporters -> Bestuur STVV

Bericht door joost »

Aan de grasmat gaat DMM niet veel te zeggen hebben.
Ze zijn immers geen eigenaar van het stadion.
En als de eigenaar er iets zal willen aan doen, is een heel groot vraagteken. Want dit brengt voor hem enkel maar kosten mee en geen baten.
ertee
Berichten: 481
Lid geworden op: 21 aug 2019, 17:41

Re: Gesprek supporters -> Bestuur STVV

Bericht door ertee »

joost schreef: 09 feb 2022, 22:36 Aan de grasmat gaat DMM niet veel te zeggen hebben.
Ze zijn immers geen eigenaar van het stadion.
En als de eigenaar er iets zal willen aan doen, is een heel groot vraagteken. Want dit brengt voor hem enkel maar kosten mee en geen baten.
Als het tot meer aanwezigen zou leiden in het stadion (hetgeen niemand met zekerheid kan zeggen, denk ik), zou het zeker wel baten meebrengen voor NV Stayen gezien de bijkomende huurprijs per supporter.
Gebruikersavatar
zipke373
Berichten: 1431
Lid geworden op: 29 sep 2010, 06:52
Supporter van: K.STVV

Re: Gesprek supporters -> Bestuur STVV

Bericht door zipke373 »

STVV-fan schreef: 09 feb 2022, 17:06
zipke373 schreef: 09 feb 2022, 16:37
miel schreef: 09 feb 2022, 13:22 Dat is waar Zipke de supporters in Mechelen laten hun club niet zomaar in de steek , ondanks alles
Dat deden ze bij ons ook niet tot voor kort
Ook ploegen die prijzen pakken lokken meer volk , ook al is dat reeds lang geleden
Maar wat de ambities betreft , KV heeft die toch ook zelden kunnen waarmaken de laatste decenia's
Als DMM de ambitie uitsprak om PO1 te spelen is dat niet gelukt en worden ze nog steeds op die uitspraak afgerekend
Hoeveel keer heeft Mechelen PO1 gespeeld ?? een paar keer er net naast gegrepen , maar dat is ons ook overkomen onder DMM
Maar wij hebben ondanks de geringe ambitie het toch al mogen meemaken , ook al is het ondertussen ook al een aantal jaren geleden .
De grootste klap die ik gekregen heb als supporter en ik denk met mij vele anderen , is de verloren beker finale tegen Lalouviere , toen een degradatie kandidaat . Een match wanneer je die normaal 100 keer zou spelen , zou je hem 99 keer winnen Met 20 000 waren we op de Heizel
Niet het verlies vond ik zo erg , dat kan altijd in voetbal maar dat de macht na amper een kwartier al gespeeld was is toch de allergrootste ontgoocheling geweest , Die dag is er veel veranderd voor de club . Schepers kon het niet meer bolwerken
Toch bleven de supporters achter hun ploeg staan .
De afkalving is begonnen ten tijde van RD ? En nu we onder DMM één van de stabielste periodes voor Stvv meemaken keren de supporters de rug toe.
Begin niet over de eigenheid van de club zus of vereenzelviging zo
Want de eigenheid en het vereenzelvigen van Stvv waren net de supporters die het nu fameus laten afweten .
Goh Miel, ik kom al van in 1987 kijken, jij misschien langer. En op de Heizel waren we met 20.000 ja...en we hebben een aantal jaren mooie cijfers gehaald. Maar de helft van die tijd ben ik toch ook matchen gaan kijken voor 3000- 4000 man hoor.
En stabiliteit? Sorry, maar vorig seizoen was het niet om aan te zien, ons gewoon kunnen redden. En hebben we ons in het tussenseizoen versterkt? Neen, erg stabiel is dat niet te noemen...je hebt weer met degradatie zitten flirten.
Die ambitie uitspraak...nooit heb ik er op gehoopt eigenlijk. Maar wel op meer stabiliteit en die is er niet.
Zonder een klein beetje stabiliteit en ambitie kan je nu geen mens meer verleiden om op een onmogelijk uur in een kil stadion naar een match gaan te zien. Speel een paar seizoenen mee voor PO1 of in de top 8, maak een paar mooie bekercampagnes, creeer terug een giantkiller reputatie en er zal terug meer volk afzakken. Geleidelijk, maar an zal het gebeuren. En meer volk is meer beleving en dat trekt weer meer volk.
Ik vrees dat, als enkel sportieve successen u kunnen verleiden om terug met vol goesting naar het stadion af te zakken, ge voor de verkeerde ploeg supportert.

Just hop on the bandwagon dan.

Als supporter moet je ook met verlies durven leren omgaan. Als een doelstelling niet behaald wordt ben je per definitie niet ambitieloos.

Is dan alles peis en vree wat op de Tiense gebeurt? Helemaal niet.

Maar om vantijd doemberichten te moeten lezen.... En posts zoals deze, namelijk dat enkel effectief sportieve successen mensen terug naar STVV brengt, tja.
Ge leest weer wat ge wilt lezen... mij moet ge niet verleiden. Ik zit er elke week. Het zijn precies andere mensen die ge moet warm maken en dat gaat niet lukken met wat gezelligheid.
Gebruikersavatar
zipke373
Berichten: 1431
Lid geworden op: 29 sep 2010, 06:52
Supporter van: K.STVV

Re: Gesprek supporters -> Bestuur STVV

Bericht door zipke373 »

Jebus4life schreef: 09 feb 2022, 16:57
zipke373 schreef: 09 feb 2022, 16:37
miel schreef: 09 feb 2022, 13:22 Dat is waar Zipke de supporters in Mechelen laten hun club niet zomaar in de steek , ondanks alles
Dat deden ze bij ons ook niet tot voor kort
Ook ploegen die prijzen pakken lokken meer volk , ook al is dat reeds lang geleden
Maar wat de ambities betreft , KV heeft die toch ook zelden kunnen waarmaken de laatste decenia's
Als DMM de ambitie uitsprak om PO1 te spelen is dat niet gelukt en worden ze nog steeds op die uitspraak afgerekend
Hoeveel keer heeft Mechelen PO1 gespeeld ?? een paar keer er net naast gegrepen , maar dat is ons ook overkomen onder DMM
Maar wij hebben ondanks de geringe ambitie het toch al mogen meemaken , ook al is het ondertussen ook al een aantal jaren geleden .
De grootste klap die ik gekregen heb als supporter en ik denk met mij vele anderen , is de verloren beker finale tegen Lalouviere , toen een degradatie kandidaat . Een match wanneer je die normaal 100 keer zou spelen , zou je hem 99 keer winnen Met 20 000 waren we op de Heizel
Niet het verlies vond ik zo erg , dat kan altijd in voetbal maar dat de macht na amper een kwartier al gespeeld was is toch de allergrootste ontgoocheling geweest , Die dag is er veel veranderd voor de club . Schepers kon het niet meer bolwerken
Toch bleven de supporters achter hun ploeg staan .
De afkalving is begonnen ten tijde van RD ? En nu we onder DMM één van de stabielste periodes voor Stvv meemaken keren de supporters de rug toe.
Begin niet over de eigenheid van de club zus of vereenzelviging zo
Want de eigenheid en het vereenzelvigen van Stvv waren net de supporters die het nu fameus laten afweten .
Goh Miel, ik kom al van in 1987 kijken, jij misschien langer. En op de Heizel waren we met 20.000 ja...en we hebben een aantal jaren mooie cijfers gehaald. Maar de helft van die tijd ben ik toch ook matchen gaan kijken voor 3000- 4000 man hoor.
En stabiliteit? Sorry, maar vorig seizoen was het niet om aan te zien, ons gewoon kunnen redden. En hebben we ons in het tussenseizoen versterkt? Neen, erg stabiel is dat niet te noemen...je hebt weer met degradatie zitten flirten.
Die ambitie uitspraak...nooit heb ik er op gehoopt eigenlijk. Maar wel op meer stabiliteit en die is er niet.
Zonder een klein beetje stabiliteit en ambitie kan je nu geen mens meer verleiden om op een onmogelijk uur in een kil stadion naar een match gaan te zien. Speel een paar seizoenen mee voor PO1 of in de top 8, maak een paar mooie bekercampagnes, creeer terug een giantkiller reputatie en er zal terug meer volk afzakken. Geleidelijk, maar an zal het gebeuren. En meer volk is meer beleving en dat trekt weer meer volk.
Ma mannen toch... dan heeft de helft van 1A met degradatie geflirt dit jaar... Ge staat op 8 matchen 8 punten los van de degradatieplaatsen en ge krijgt nog 5 ploegen uit de rechterkolom in die laatste 8 matchen... De kans dat ge de Play-Offs haalt is op dit moment al even groot dan dat ge zakt wat mij betreft...

En als er nu volk afkomt met "als ge van Seraing verloor stond ge zo goed als voorlaatste"; ja, das waar. En als we in november hadden wonnen van Serang stonden we 14 punten los van de laatste plaatsen en zelfs op 1 puntje van de grote voorbeelden Genk & Mechelen en dus een play-off plek (ja, ik weet goed genoeg dat die mannen nog 2 matchen minder gespeeld hebben).
Ja, al die andere ploegen die elke twee weken in een quasi leeg stadion spelen.Alleen zijn er in die hun geval geen reporters die het op TV of in de krant zeggen.
Ik zou het gewoon fantastisch vinden als mijn ploeg iets meer meedoet voor de eerste 8 plaatsen ipv te knokken in de lagere regionen. En af en toe mijn ploeg de bekercampagne eens serieus zie nemen.
Als dat niet het geval is blijf ik wel komen, maar nieuwe zieltjes gaat ge er niet mee winnen naar mijn gevoel.

Soit, ieder zijn gedacht. Vind het wel raar dat ambitie of stabiliteit precies vieze woorden zijn. :mrgreen: Ga het hier dan ook bij laten.
Positivo
Berichten: 1937
Lid geworden op: 12 jul 2017, 17:57

Re: Gesprek supporters -> Bestuur STVV

Bericht door Positivo »

ALS het kunstgras vervangen door een hybride of andere grasmat de supporters terug naar het stadion zou halen , waarom waren er dan 9000+ supporters het eerste jaar na de promotie …. OP kunstgras ?!
Positivo
Berichten: 1937
Lid geworden op: 12 jul 2017, 17:57

Re: Gesprek supporters -> Bestuur STVV

Bericht door Positivo »

Over flirten met de degradatie….
Daarin kan zowat iedere ploeg terechtkomen door omstandigheden. (Uitgezonderd Een 5 tal ploegen)
Gebruikersavatar
tesneusdoek
Berichten: 1867
Lid geworden op: 03 aug 2016, 18:20

Re: Gesprek supporters -> Bestuur STVV

Bericht door tesneusdoek »

Positivo schreef: 10 feb 2022, 10:55 ALS het kunstgras vervangen door een hybride of andere grasmat de supporters terug naar het stadion zou halen , waarom waren er dan 9000+ supporters het eerste jaar na de promotie …. OP kunstgras ?!
Eerst en vooral moet die "grasmat" deel uitmaken van het "volledige verhaal". the whole package, waarmee je het product STVV aan de man wil brengen. Echt gras (al dan niet hybride), samen met uw imago als hardwerkende underdogs, giant killers, kuitenbijters,...die het de grote ploegen uit de grootsteden al generaties lang moeilijk maakt en er keer op keer invliegt en volledig voor gaat. Onze "grasmat" moet weer een soort "heilige grond" worden, net als Old Trafford, het Bernabéu, het Stadio Olímpico,... Het is moeilijk om het STVV-verhaal en imago te verkopen, als er wekelijks één of andere misnoegde trainer, journalist, voorzitter van een andere club...in de pers staat janken over het "plastic veld" (in 99% van de gevallen onterecht en om zijn eigen onbekwaamheid te verbergen, maar toch, die boodschap blijft hangen en in plaats van een "stoere, onverzetbare voetbalclub", lijkt het op de duur meer de "tupperwareclub").

Ten tweede zit een groot deel van het antwoord op uw vraag in de vraag zelf inbegrepen, nl.: "het eerste jaar na de promotie". Elke club ziet de abonnementen stijgen na een promotie, daar is niks aan. De kunst bestaat erin om die (her)nieuw(d)e supporters aan u te binden en daar heb je dus een goed verhaal voor nodig.

Waarom betalen de mensen drie tot vier keer meer voor een Ferrari, Lamborghini, Porsche,.. dan voor een Honda NSX die soortgelijke looks heeft en vergelijkbare prestaties levert? Waarom verkopen ze sommige polo's of hemden aan drie tot vier keer de prijs van polo's en hemden in dezelfde kleur, gemaakt uit dezelfde stof? Waarom kopen de mensen ontbijtgranen van één of ander bekend merk aan het dubbele van de prijs dan diezelfde ontbijtgranen, gemaakt in dezelfde fabriek, verkocht onder het wit merk van de Carrefour? Juist, reclame en een imago, een verhaal...verkopen.


Afbeelding

Afbeelding


Omwille van het verhaal dat erachter zit, het imago dat je meekoopt door zo een auto, zo een hemd, zo een ontbijtgranen te kopen... Het zelfde gebeurt met een voetbalclub. Als uw club niet elk jaar om de prijzen strijdt (wat niet iedereen gegeven is), zorg er dan tenminste voor dat je de mensen een mooi, coherent en consequent verhaal aanbiedt (Haspengouwse klei, zwaar veld, de kop ervoor leggen, niet afgeven, epische wedstrijden waarin A´lechtspelers van de plein werden gekegeld met meterslange slidings of Br#hhespelers het in hun broek deden om naar hier af te zakken, dreigende supporters,...dat is allemaal incompatibel met een plastic veld en het onpersoonlijke, haast plastic imago van onze Japanse clubleiders), een reden om trots op te zijn, een imago dat kan uitgedragen worden, ... Dat zijn basisregels om uw product succesvol aan de man te brengen. Als je de middelen niet hebt om het beste product aan te bieden, compenseer het dan door een slimme, aangepaste marketingcampagne!
Dreke
Berichten: 3649
Lid geworden op: 10 okt 2010, 20:25

Re: Gesprek supporters -> Bestuur STVV

Bericht door Dreke »

Voor de duizendste keer. Nee, het kunstgras alleen is niet dé reden. Nee, de uren van de matchen zijn niet dé reden. Nee, Roland is niet dé reden. Nee, Pius is niet dé reden. Nee, Hollerbach is niet dé reden. Nee, Staaien dat Stayen werd is niet dé reden. Nee, voetbal op TV is niet dé reden. Nee, DMM is niet dé reden. Nee, het gebrek aan lokale spelers is niet dé reden. Nee, de vergrijzing van de regio is niet dé reden. Nee, sportief niet geweldig spelen is niet dé reden. Nee, uitgaande transfers zijn niet dé reden. Het is een combinatie van tal van redenen.

Wat mij stoort is dat hier op het forum zeer veel specifieke redenen gebruikt worden om zijn/haar gelijk te halen in bepaalde discussies en dat men andere redenen daarbij gemakkelijkheidshalve negeert. Om die dan weer in een andere discussie net weer wel te gebruiken. Doorredeneren en consequent zijn blijkt behoorlijk moeilijk te zijn. Wat politici terecht verweten wordt, is hier schering en inslag.
A loyal football fan only supports the shirt...
Gebruikersavatar
tesneusdoek
Berichten: 1867
Lid geworden op: 03 aug 2016, 18:20

Re: Gesprek supporters -> Bestuur STVV

Bericht door tesneusdoek »

Dreke schreef: 10 feb 2022, 12:10 Voor de duizendste keer. Nee, het kunstgras alleen is niet dé reden. Nee, de uren van de matchen zijn niet dé reden. Nee, Roland is niet dé reden. Nee, Pius is niet dé reden. Nee, Hollerbach is niet dé reden. Nee, Staaien dat Stayen werd is niet dé reden. Nee, voetbal op TV is niet dé reden. Nee, DMM is niet dé reden. Nee, het gebrek aan lokale spelers is niet dé reden. Nee, de vergrijzing van de regio is niet dé reden. Nee, sportief niet geweldig spelen is niet dé reden. Nee, uitgaande transfers zijn niet dé reden. Het is een combinatie van tal van redenen.

Wat mij stoort is dat hier op het forum zeer veel specifieke redenen gebruikt worden om zijn/haar gelijk te halen in bepaalde discussies en dat men andere redenen daarbij gemakkelijkheidshalve negeert. Om die dan weer in een andere discussie net weer wel te gebruiken. Doorredeneren en consequent zijn blijkt behoorlijk moeilijk te zijn. Wat politici terecht verweten wordt, is hier schering en inslag.
Inderdaad, Dreke. Een ongeval gebeurt nooit alleen. Er zijn altijd meerdere factoren voor verantwoordelijk. Net zoals meerdere oplossingen samen moeten toegepast worden. De eerste maatregelen lijken dan precies niet te werken...maar dan moet er doorgezet worden, en opeens klikt het allemaal en ben je weer vertrokken als club, zonder ooit echt te weten wat specifiek de ommekeer inluidde (omdat het een combinatie van veel dingen is). Ik zal dus persoonlijk zeker nooit discussiëren om mijn gelijk te krijgen. Alles wat helpt, is meer dan welkom!
Positivo
Berichten: 1937
Lid geworden op: 12 jul 2017, 17:57

Re: Gesprek supporters -> Bestuur STVV

Bericht door Positivo »

tesneusdoek schreef: 10 feb 2022, 12:18
Dreke schreef: 10 feb 2022, 12:10 Voor de duizendste keer. Nee, het kunstgras alleen is niet dé reden. Nee, de uren van de matchen zijn niet dé reden. Nee, Roland is niet dé reden. Nee, Pius is niet dé reden. Nee, Hollerbach is niet dé reden. Nee, Staaien dat Stayen werd is niet dé reden. Nee, voetbal op TV is niet dé reden. Nee, DMM is niet dé reden. Nee, het gebrek aan lokale spelers is niet dé reden. Nee, de vergrijzing van de regio is niet dé reden. Nee, sportief niet geweldig spelen is niet dé reden. Nee, uitgaande transfers zijn niet dé reden. Het is een combinatie van tal van redenen.

Wat mij stoort is dat hier op het forum zeer veel specifieke redenen gebruikt worden om zijn/haar gelijk te halen in bepaalde discussies en dat men andere redenen daarbij gemakkelijkheidshalve negeert. Om die dan weer in een andere discussie net weer wel te gebruiken. Doorredeneren en consequent zijn blijkt behoorlijk moeilijk te zijn. Wat politici terecht verweten wordt, is hier schering en inslag.
Inderdaad, Dreke. Een ongeval gebeurt nooit alleen. Er zijn altijd meerdere factoren voor verantwoordelijk. Net zoals meerdere oplossingen samen moeten toegepast worden. De eerste maatregelen lijken dan precies niet te werken...maar dan moet er doorgezet worden, en opeens klikt het allemaal en ben je weer vertrokken als club, zonder ooit echt te weten wat specifiek de ommekeer inluidde (omdat het een combinatie van veel dingen is). Ik zal dus persoonlijk zeker nooit discussiëren om mijn gelijk te krijgen. Alles wat helpt, is meer dan welkom!
Ook Ik moet hier absoluut mijn gelijk niet halen.
Ik heb mijn mening hier enkele posts terug geschreven.
Dat daarvoor geen draagvlak is, geen probleem.
voetballiefhebber
Berichten: 2693
Lid geworden op: 29 okt 2010, 18:18

Re: Gesprek supporters -> Bestuur STVV

Bericht door voetballiefhebber »

Onrechtstreeks hoort dit hier misschien toch thuis. Hoorde dat men 'Tintin' Marques, die na twee wedstrijden al werd ontslagen én Kostic heeft gekozen als trainer boven Tom Saintfiet. Saintfiet sprak met STVV en men wou hem zogezegd niet omdat hij te lang in het buitenland had gezeten.
Gebruikersavatar
stvvilvoorde
Berichten: 4184
Lid geworden op: 19 okt 2010, 11:07

Re: Gesprek supporters -> Bestuur STVV

Bericht door stvvilvoorde »

Ik kan alleen maar voor eigen rekening (en een deel van de toenmalige vaste kliek) schrijven.
De helft is afgehaakt, nadat Morenne zichzelf wou profileren door Brepoels te ontslaan.
De ander helft is afgehaakt nadat het bestuur de kans op een mooi seizoen bij de winterstop saboteerde (2017)
Ik ben dan nog met mijn pa (zijn kliek was ook afgehaakt), nog een paar seizoenen blijven doorgaan, totdat covid en andere gezondheidsproblemen het niet meer toe lieten.
Die laatste periode merkte ik dat de frustratie en ongenoegen bij mezelf, alleen maar toenam.
Het is sowieso een eindje rijden voor mij en de verplaatsing maakte me niet vrolijk, ook vaak gedesillusioneerd terug naar huis, terwijl ik pakweg een dikke 10 jaar geleden nog met volle goesting de verplaatsing maakte en er ook echt naar uitkeek;

Voor mijzelf maakt het niet zozeer uit of het gras echt of van plastiek is.
Idem voor sfeerinitiatieven, dat is allemaal wel leuk, maar dat maakt niet uit of ik graag of niet graag naar staaien wil..
Ik kom in de eerste plaats voor het voetbal. Dat moet niet per se prijzen winnen zijn, maar de wil moet er wel zijn en als die keer het dan toch eens meezit dan mag ik hopen dat het eigen bestuur niet halverwege de competitie de ploeg saboteert.
Ik ben en blijf stvv-supporter, dat zal nooit veranderen...
Enkel de letterlijk en figuurlijke afstand van waar ik het bekijk verandert.
Het is nu sowieso een beetje moeilijk geworden, er komt niemand meer van mijn kliek, noch die van mijn pa...
Persoonlijk zou ik wel te overtuigen zijn, moest er nu eens een competitieve kern samengesteld worden tijdens de voorbereiding die dan op het eind van de mercato nog een beetje aangevuld wordt met een opportuniteit of twee.
Als er dan toch eens een seizoentje is dat het meezit, gelieve de ploeg dan ook niet te saboteren tijdens de winterstop...
Dit zijn voorwaarden waar je wel even wait&see voor moet toepassen.
Gebruikersavatar
stvvilvoorde
Berichten: 4184
Lid geworden op: 19 okt 2010, 11:07

Re: Gesprek supporters -> Bestuur STVV

Bericht door stvvilvoorde »

voetballiefhebber schreef: 10 feb 2022, 19:06 Onrechtstreeks hoort dit hier misschien toch thuis. Hoorde dat men 'Tintin' Marques, die na twee wedstrijden al werd ontslagen én Kostic heeft gekozen als trainer boven Tom Saintfiet. Saintfiet sprak met STVV en men wou hem zogezegd niet omdat hij te lang in het buitenland had gezeten.
klopt niet Marques werd vervangen door Jonas De Roeck, Kostis is pas twee seizoenen later als vervanger van Brys binnengehaald.

ps: ben ook niet zo overtuigd van Saintfiet. Heeft heel autoritaire manier van werken, dat had hier sowieso gebotst.
Dreke
Berichten: 3649
Lid geworden op: 10 okt 2010, 20:25

Re: Gesprek supporters -> Bestuur STVV

Bericht door Dreke »

Sainfiet heeft een aantal knappe prestaties neergezet en is een echt voetbaldier. Maar of dat genoeg is om een clubcoach te zijn in 1A...
A loyal football fan only supports the shirt...
Plaats reactie