KVK Kortrijk - STVV, zaterdag 16u15

Alles over de wedstrijden van STVV
Anneke
Berichten: 112
Lid geworden op: 10 aug 2011, 13:27

KVK Kortrijk - STVV, zaterdag 16u15

Bericht door Anneke »

Morgen de verplaatsing naar Kortrijk.
Nooit een makkelijke verplaatsing, maar Kortrijk heeft er een midweek match op zitten.

Ben vooral benieuwd naar de opstelling!

Wat denken jullie?
Lukske de Lange
Berichten: 1252
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:08

Re: KVK Kortrijk - STVV, zaterdag 16u15

Bericht door Lukske de Lange »

Een gevaarlijke, maar niet onmogelijke uitwedstrijd.
Mede door de midweekmatch zouden we daar toch het verschil moeten maken.

Qua opstelling zie ik graag de volgende: Schmidt, Al Dahkil - Teixeira/Leistner - Bauer, Konaté- Lavalée - Hashioka, Koita- Brüls, Hayashi & Klauss.

Op de bank dan plaats voor: Russo/Vanmarsenille/Boets, Teixeira/Leistner, Reitz, Kagawa, Hara, Delorge, Matsubara/Dony

Best sterk geheel, voor ons, op dit moment vind ik :stvv:
voetballiefhebber
Berichten: 2692
Lid geworden op: 29 okt 2010, 18:18

Re: KVK Kortrijk - STVV, zaterdag 16u15

Bericht door voetballiefhebber »

Ik verwacht dat er in Kortrijk één nieuwkomer aan de aftrap verschijnt. Mijn verwachting is dat El-Dakhil start. Denk niet dat Hayashi en/of Hara meteen gaan moeten wijken voor Klauss. Hopelijk is er op de bank ook een plaatsje voor Kagawa, die misschien een korte invalbeurt gegund kan worden.
Gebruikersavatar
stvvilvoorde
Berichten: 4172
Lid geworden op: 19 okt 2010, 11:07

Re: KVK Kortrijk - STVV, zaterdag 16u15

Bericht door stvvilvoorde »

voetballiefhebber schreef: 04 feb 2022, 14:39 Ik verwacht dat er in Kortrijk één nieuwkomer aan de aftrap verschijnt. Mijn verwachting is dat El-Dakhil start. Denk niet dat Hayashi en/of Hara meteen gaan moeten wijken voor Klauss. Hopelijk is er op de bank ook een plaatsje voor Kagawa, die misschien een korte invalbeurt gegund kan worden.
verwacht ik ook
STVV1924
Berichten: 861
Lid geworden op: 14 sep 2015, 10:52

Re: KVK Kortrijk - STVV, zaterdag 16u15

Bericht door STVV1924 »

Als het bestuur het onderhoud met de supporters kracht wil bij laten zetten, dan zet je Keo Boets en/of Arnaud Dony en/of Jarne Steuckers op de lijst van 18 spelers aangevuld met de vaste elf en de nieuwkomers en communiceer je dat deze spelers z.s.m. de nodige speelminuten zullen krijgen. Misschien wordt het ook eens tijd om wat vranker en vrijer te voetballen, de pressing wat hoger op het veld, onder het motto: "Liever 1 keer winnen, dan drie keer gelijkspelen?" Je hebt nog twee overwinningen nodig...

De 20 namen waar ik er uiteindelijk 18 op de wedstrijdsfiche zou zetten...
Schmitt - Russo/Boets
Leistner - Texeira - Al Dahkil - Bauer - Hashioka - Matsabura/Dony
Konaté - Lavalee - Bruls - Delorge/Kagawa - Koita/Steuckers
Hara - Hayashi - Klauss
Franz
Berichten: 1772
Lid geworden op: 04 apr 2015, 15:19

Re: KVK Kortrijk - STVV, zaterdag 16u15

Bericht door Franz »

Morgen waarschijnlijk met Ameen Al-Dakhil (zijn naam vind ik terug met en zonder tussenstreepje, weet iemand wat de correcte schrijfwijze is?) in het team en Kagawa op de bank.
Klauss zou ik toch ook in het team zetten, wel moeilijk om te kiezen wie er dan uit moet: Hayashi is in vorm en Hara scoort vlot...
Keeper Schmidt is terug, Leistner en Bauer naast Ameen, op de flanken Hashioka en Matsubara, centraal Konaté, Lavalée en Brüls.
STVV Sint-Truidense Voetbal Vitrine
Amateur
Berichten: 6
Lid geworden op: 03 jan 2022, 20:19
Supporter van: STVV

Re: KVK Kortrijk - STVV, zaterdag 16u15

Bericht door Amateur »

Matsabura heb ik niet op de bus zien stappen.

Wat ik verwacht:

Schmitt
Hashioka - Bauer - Leistner - Texeira - Koita
Konaté - Lavalee - Bruls
Hara - Hayashi
Bank:
Vanmarsenille/Russo - Al Dahkil - Dony - Kagawa - Klauss - Reitz - Wolke
Gebruikersavatar
droopy
Berichten: 287
Lid geworden op: 17 jul 2011, 19:35

Re: KVK Kortrijk - STVV, zaterdag 16u15

Bericht door droopy »

Amateur schreef: 04 feb 2022, 18:14 Matsabura heb ik niet op de bus zien stappen.

Wat ik verwacht:

Schmitt
Hashioka - Bauer - Leistner - Texeira - Koita
Konaté - Lavalee - Bruls
Hara - Hayashi
Bank:
Vanmarsenille/Russo - Al Dahkil - Dony - Kagawa - Klauss - Reitz - Wolke
Wie is Dony?
Gebruikersavatar
Halenaar
Berichten: 5298
Lid geworden op: 06 okt 2010, 18:22

Re: KVK Kortrijk - STVV, zaterdag 16u15

Bericht door Halenaar »

droopy schreef: 04 feb 2022, 19:04
Amateur schreef: 04 feb 2022, 18:14 Matsabura heb ik niet op de bus zien stappen.

Wat ik verwacht:

Schmitt
Hashioka - Bauer - Leistner - Texeira - Koita
Konaté - Lavalee - Bruls
Hara - Hayashi
Bank:
Vanmarsenille/Russo - Al Dahkil - Dony - Kagawa - Klauss - Reitz - Wolke
Wie is Dony?
Jeugdspeler, staat ook in de basis als linksback bij de Nationale U18 samen met Delorge.

Ik heb hem de eerste helft bezig gezien tegen de beloften van RSCA. Op basis daarvan is er nog wat werk aan, liet zich twee keer te makkelijk in de luren leggen. Maar is nog piepjong met zijn 17 jaar, en ik ga ook geen zware conclusies trekken op basis van 1 helft natuurlijk.

Delorge stak er trouwens wel met kop en schouders bovenuit de eerste helft. Tweede helft heb ik niet gezien , maar was aan de uitslag te zien niet veel soeps meer langs onze kant :mrgreen:
Jones
Berichten: 3177
Lid geworden op: 19 dec 2015, 20:32

Re: KVK Kortrijk - STVV, zaterdag 16u15

Bericht door Jones »

<iframe src="https://embed.deburen.tv/tvl/xK8A19fQ4D00/" width="560" height="315" allowfullscreen webkitallowfullscreen mozAllowFullScreen frameborder="0"></iframe>
Lukske de Lange
Berichten: 1252
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:08

Re: KVK Kortrijk - STVV, zaterdag 16u15

Bericht door Lukske de Lange »

Jones schreef: 04 feb 2022, 20:58 <iframe src="https://embed.deburen.tv/tvl/xK8A19fQ4D00/" width="560" height="315" allowfullscreen webkitallowfullscreen mozAllowFullScreen frameborder="0"></iframe>
Bedankt om het filmpje te delen :toppie:

Bespeur ik daar Dony, op minuut 1 in het filmpje, achter Klauss? ;)
STVV1924
Berichten: 861
Lid geworden op: 14 sep 2015, 10:52

Re: KVK Kortrijk - STVV, zaterdag 16u15

Bericht door STVV1924 »

Lukske de Lange schreef: 04 feb 2022, 21:32
Jones schreef: 04 feb 2022, 20:58 <iframe src="https://embed.deburen.tv/tvl/xK8A19fQ4D00/" width="560" height="315" allowfullscreen webkitallowfullscreen mozAllowFullScreen frameborder="0"></iframe>
Bedankt om het filmpje te delen :toppie:

Bespeur ik daar Dony, op minuut 1 in het filmpje, achter Klauss? ;)
Daar bespeur je inderdaad Arnaud Dony!

Wedstrijdsnieuws bij de tegenstander...
Benchaib en Henen maken hun wederoptreden na hun schorsing in de selectie. Vandendriessche is terug na zijn blessure.
De schorsing van Kadri gaat pas vanaf volgende speeldag in. Trent Sainsbury komt terug van zijn interlandperiode. Doelman Marko Ilic is ziek uitgevallen en zit niet in de selectie. Hun aanvalsleider en speerpunt Gueye is nog steeds out met blessure. Prestatiegewijs gaat het de laatste weken achteruit.

Onze wedstrijdgeschiedenis in de laatste 6 confrontaties in het verre Kortrijk: 3x verloren, 2x gewonnen, 1 gelijkgespeeld. Indien de Kanaries een overwinning behalen zit de "head 2 head" volledig in balans.

Niet onbelangrijk: Kv Kortrijk heeft tegen Club en Antwerp deze week reeds 2 wedstrijden in de benen.
Onze laatste wedstrijd dateert van vorige week vrijdag, aan onze recuperatietijd kan en mag het alvast niet liggen.
Powerplay, sturm-und-drang vanaf de eerste minuut, daar zouden onze kansen kunnen liggen.

Niet onbelangrijk! Hollerbach en zijn team zijn gisteren reeds naar het "verre" West-Vlaanderen afgereist.

In de kantlijn... Indien we winnen, dan is dit een geweldig signaal naar de achterban, na het incident lln. op Stayen maar belangrijker nog dan is de redding voor 90% in kannen en kruiken.

Dan tellen we 31 punten uit 26 wedstrijden en dan zetten we Seraing, dat gisteren verloor in Charleroi, immers op 8 punten met nog 8 te spelen wedstrijden.

Wie-o-wie ruikt er, naast de geur van verse koffie in de ochtend, ook de overwinning?
"Allemoal bedien, vé koene da... Mar hoar Stvv!"
toyotacorolla
Berichten: 2021
Lid geworden op: 10 okt 2010, 01:35
Locatie: Limburg

Re: KVK Kortrijk - STVV, zaterdag 16u15

Bericht door toyotacorolla »

Weeral maar hopen zeker op een deftig resultaat.
Gebruikersavatar
vuil rat
Berichten: 362
Lid geworden op: 23 jul 2021, 22:15
Supporter van: stvv

Re: KVK Kortrijk - STVV, zaterdag 16u15

Bericht door vuil rat »

Kortrijk nooit gemakkelijk altijd verassende ploeg .Maar meestal onze punten ginder gepakt .Een punt is al mooi denk ik
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6728
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: KVK Kortrijk - STVV, zaterdag 16u15

Bericht door Jacques »

toyotacorolla schreef: 05 feb 2022, 11:14 Weeral maar hopen zeker op een deftig resultaat.
Da mag, maar voel u zeker niet verplicht, als het teveel gevraagd is.
Overdrijven is een kunst
Plaats reactie