KVK Kortrijk - STVV, zaterdag 16u15

Alles over de wedstrijden van STVV
enrique
Berichten: 2853
Lid geworden op: 13 okt 2010, 19:24

Re: KVK Kortrijk - STVV, zaterdag 16u15

Bericht door enrique »

De volgende keer moeten ze in de Noord nog wat van hun kl*ten maken... :P
BoemBoem
Berichten: 2934
Lid geworden op: 07 sep 2015, 11:39

Re: KVK Kortrijk - STVV, zaterdag 16u15

Bericht door BoemBoem »

lindoke schreef: 05 feb 2022, 18:47 Voor diegenen die de fout op Hara geen strafschop vinden raad ik aan om het beeld van achter het doel te bekijken. Dan kan je zien dat Hara duidelijk aan het shirt wordt neergetrokken. Overduidelijk strafschop voor mij.
Idd. Zijn armen zijn volledig rond het middel van Hara en daarna trekt hij hem nog eens naar achter met zijn shirt.
STVV : Waar voetbal bijzaak is.
Amzu
Berichten: 226
Lid geworden op: 23 jun 2011, 23:36

Re: KVK Kortrijk - STVV, zaterdag 16u15

Bericht door Amzu »

Ik heb deze keer geen weggevers gezien, Pius werd vandaag dan ook op zijn beste positie uitgespeeld!! :mrgreen:
Gebruikersavatar
stvvilvoorde
Berichten: 4139
Lid geworden op: 19 okt 2010, 11:07

Re: KVK Kortrijk - STVV, zaterdag 16u15

Bericht door stvvilvoorde »

Amzu schreef: 05 feb 2022, 19:24 Ik heb deze keer geen weggevers gezien, Pius werd vandaag dan ook op zijn beste positie uitgespeeld!! :mrgreen:
Van onze kant niet. :)
Maar toch wel van de keeper van kortrijk.
Gaat in de mist op zowat elk schot van Koita op doel.
Gaat bij de 1-3 toch ook weer in de mist.
Vond ons niet geweldig spelen, maar ook niet spelers die geweldig tegenvielen, begreep de wissels ook niet goed (denk wel dat bruls en koita er allebei doorzaten, hayashi ook btw).
Matige match waarvan enkel het resultaat wordt onthouden.
Wel pluim voor Hayashi, die is de laatste tijd toch echt wel reuzenstappen aan het zetten.
Ook Koita was zeer goed en aanwezig vandaag, voor mij toch wel de man van de match.
Penalty vond ik licht, er was zeker contact, maar zou toch vloeken als we er zo zelf ene tegenkrijgen.
Langs de andere kant hebben we er ook al voor minder tegengekregen.
Laatst gewijzigd door stvvilvoorde op 05 feb 2022, 21:07, 1 keer totaal gewijzigd.
voetballiefhebber
Berichten: 2681
Lid geworden op: 29 okt 2010, 18:18

Re: KVK Kortrijk - STVV, zaterdag 16u15

Bericht door voetballiefhebber »

Op de site van Sporza was Koita de man van de match en dit is voor mij alleen maar terecht.

Ik vond Leistner eens een goede match spelen. De supporters hebben hem wakker geschud :lol:
Oscar
Berichten: 172
Lid geworden op: 10 sep 2015, 19:34

Re: KVK Kortrijk - STVV, zaterdag 16u15

Bericht door Oscar »

wiekes schreef: 05 feb 2022, 17:53 En Cauffriez erop volgens eleven wat een kemels.
Toch goed gezien dan, dacht dat ik zat was maar had nog niets gedronken.
Ondertussen wel een paar lekkere pinten gedronken op de overwinning, mooie avond.
Voor mij vandaag tournee Cristal I.p.v. tournee mineral.
Roman
Berichten: 268
Lid geworden op: 17 dec 2019, 12:15
Supporter van: Stvv

Re: KVK Kortrijk - STVV, zaterdag 16u15

Bericht door Roman »

Amzu schreef: 05 feb 2022, 19:24 Ik heb deze keer geen weggevers gezien, Pius werd vandaag dan ook op zijn beste positie uitgespeeld!! :mrgreen:
Het is nog maar de vraag wat er zal gebeuren na Pius zijn schorsing ? De trainer wil misschien alsnog zijn gelijk halen !
Resultaat is uiteraard geweldig en brengt ons stilaan volledig uit de gevarenzone, spelpeil is echter bedroevend en niet om aan te zien. ook al voor de 0-2, eens daarna kan ik het nog wel plaatsen.
Ergens hoop ik erop dat Brüls eens samen met Kawaga in de ploeg zal staan en er wat voetbal te zien zal zijn. Vrees er echter voor dat het de een of de ander gaat zijn, afwachten !
vdl
Berichten: 2346
Lid geworden op: 19 mei 2011, 23:13

Re: KVK Kortrijk - STVV, zaterdag 16u15

Bericht door vdl »

28 % balbezit tegen ocharme Kortrijk, maar dat telt zeker niet als je wint.
Jean-Paul
Berichten: 890
Lid geworden op: 06 aug 2019, 18:38

Re: KVK Kortrijk - STVV, zaterdag 16u15

Bericht door Jean-Paul »

Balbezit
Mooi of saai
Winnen
Efficiënt mooi of saai
metser
Berichten: 355
Lid geworden op: 26 sep 2016, 17:21

Re: KVK Kortrijk - STVV, zaterdag 16u15

Bericht door metser »

Mannen…. Eerlijk is eerlijk. De punten zijn welkom , de manier telt voor velen hier niet! Dit is gewoon potstamperij dat je in provinciale ook ziet . Degene dur voor zo een spektakel 3o euro of meer neerlegt begrijp ik echt niet. Op die manier, al haal je punten, zullen er geen toeschouwers bijkomen,
Jones
Berichten: 3167
Lid geworden op: 19 dec 2015, 20:32

Re: KVK Kortrijk - STVV, zaterdag 16u15

Bericht door Jones »

Koita gaat geel-blauwe harten veroveren
Guggenheimer
Berichten: 523
Lid geworden op: 18 nov 2010, 18:22

Re: KVK Kortrijk - STVV, zaterdag 16u15

Bericht door Guggenheimer »

vdl schreef: 05 feb 2022, 16:30 dank u Empoli om dat gesuggel te komen halen, nu kunnen we eindelijk scoren. :geel: :blauw:
Over de match zelf ga ik weinig zeggen aangezien ik ze niet heb kunnen zien.

Wat deze opmerking betreft ...

Een beetje natrappen naar een 21-jarige kerel die hier ongeacht wat je van zijn kwaliteiten vindt, steeds enorm hard gewerkt heeft. En als reden aanhalen dat zijn vervanger (die opgeleid is als linksbuiten) een goal heeft gemaakt ... proficiat.

Heel erg constructieve bijdrage.
En dan maar afvragen waarom er geen banden meer zijn tussen spelers en fans ... .

Respect goes both ways.
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6717
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: KVK Kortrijk - STVV, zaterdag 16u15

Bericht door Jacques »

vdl schreef: 05 feb 2022, 20:32 28 % balbezit tegen ocharme Kortrijk, maar dat telt zeker niet als je wint.
Dat blijkt inderdaad niet mee te tellen in het klassement. :toppie:
Overdrijven is een kunst
ronnieking
Berichten: 384
Lid geworden op: 26 nov 2010, 13:23

Re: KVK Kortrijk - STVV, zaterdag 16u15

Bericht door ronnieking »

wiekes schreef: 05 feb 2022, 17:53 En Cauffriez erop volgens eleven wat een kemels.
ja, Lee en Suzuki zaten volgens ook nog op de bank... wat een amateurs
Bubbel
Berichten: 25
Lid geworden op: 19 dec 2012, 15:31
Supporter van: STVV

Re: KVK Kortrijk - STVV, zaterdag 16u15

Bericht door Bubbel »

Oscar schreef: 05 feb 2022, 20:19
wiekes schreef: 05 feb 2022, 17:53 En Cauffriez erop volgens eleven wat een kemels.
Toch goed gezien dan, dacht dat ik zat was maar had nog niets gedronken.
Ondertussen wel een paar lekkere pinten gedronken op de overwinning, mooie avond.
Voor mij vandaag tournee Cristal I.p.v. tournee mineral.
Zelfs Lee zat blijkbaar op de bank volgens de opstelling van Eleven :zot: :grappig:
Plaats reactie