STVV-OHL op zondag 20 februari om 21u op Staaien

Alles over de wedstrijden van STVV
Franz
Berichten: 1772
Lid geworden op: 04 apr 2015, 15:19

STVV-OHL op zondag 20 februari om 21u op Staaien

Bericht door Franz »

Zondag op naar een nieuwe overwinning?
OHL is natuurlijk een gevaarlijke ploeg: snelle combinaties in de omschakeling met een spits in vorm.
Beide teams zijn quasi gered, maar voor OHL geldt ook dat POII nog haalbaar is na hun 3 overwinningen op rij.
Bij OHL lijkt me de verdediging het zwakke punt: de niet-zo-zekere keeper Runnarsson, oude krijger Dewaest en enkel matige 'role players' achterin.
Komt er zondag wat meer volk naar Staaien? Of luisteren we liever naar Frank&Wesley op Eleven?
Zal Brys er zijn of vindt die het 'een match die niemand wilde spelen'?
STVV Sint-Truidense Voetbal Vitrine
Gebruikersavatar
Krisaias
Berichten: 1464
Lid geworden op: 06 okt 2010, 21:39

Re: STVV-OHL op zondag 20 februari om 21u op Staaien

Bericht door Krisaias »

Brys zal wel gebrand zijn om de zege binnen te halen (stelde bij de beloften op Stayen al zes A-kernspelers op om te winnen), maar hopelijk hebben de onzen toch ook wat revanchegevoelens na de 4-1 in de heenmatch, toch de zwaarste nederlaag tot nu toe in de competitie.

Komt daarbij dat we een mooie statistiek intact te houden hebben: thuis tegen OHL in de competitie nog nooit verloren: 4 winst (5 als je de eindronde meerekent) en 1 gelijk (plus 2x winst in de beker, weliswaar telkens na verlengingen).
"Chairmen come and go, boards come and go, but the fans remain. They are the one true constant. I've just been a custodian of the Club" - Eddie Thompson + , Dundee United
STVV1924
Berichten: 861
Lid geworden op: 14 sep 2015, 10:52

Re: STVV-OHL op zondag 20 februari om 21u op Staaien

Bericht door STVV1924 »

Hopelijk doet Marc zijn reputatie alle eer aan.
"Met Brys is het nooit prijs"
Jebus4life
Berichten: 1272
Lid geworden op: 12 dec 2014, 22:20

Re: STVV-OHL op zondag 20 februari om 21u op Staaien

Bericht door Jebus4life »

Ale, PO2 mogen we uit het hoofd zetten (hoe klein de kans ook al was), Genk klopt Mechelen en staat 7 punten voor ons.
STVV-fan
Berichten: 6010
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: STVV-OHL op zondag 20 februari om 21u op Staaien

Bericht door STVV-fan »

Jebus4life schreef: 16 feb 2022, 20:56 Ale, PO2 mogen we uit het hoofd zetten (hoe klein de kans ook al was), Genk klopt Mechelen en staat 7 punten voor ons.
7 punten van PO II en 11 punten van mogelijke degradatie.

Behoudens mirakel is een plaatsing naar boven of beneden in het klassement niet echt meer mogelijk
truieneer
Berichten: 107
Lid geworden op: 08 jul 2013, 14:37
Supporter van: STVV

Re: STVV-OHL op zondag 20 februari om 21u op Staaien

Bericht door truieneer »

STVV-fan schreef: 16 feb 2022, 21:33
Jebus4life schreef: 16 feb 2022, 20:56 Ale, PO2 mogen we uit het hoofd zetten (hoe klein de kans ook al was), Genk klopt Mechelen en staat 7 punten voor ons.
7 punten van PO II en 11 punten van mogelijke degradatie.

Behoudens mirakel is een plaatsing naar boven of beneden in het klassement niet echt meer mogelijk
Goh, zondag winnen brengt u toch al even op plaats 10 (OHL nog wedstrijd tegen Mechelen tegoed, ook ervanuit gaan dat Cercle wint tegen Beerschot).
Toch liever plaats 9 dan 11/12.
Al is het maar voor het gevoel.
Lukske de Lange
Berichten: 1254
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:08

Re: STVV-OHL op zondag 20 februari om 21u op Staaien

Bericht door Lukske de Lange »

STVV-fan schreef: 16 feb 2022, 21:33
Jebus4life schreef: 16 feb 2022, 20:56 Ale, PO2 mogen we uit het hoofd zetten (hoe klein de kans ook al was), Genk klopt Mechelen en staat 7 punten voor ons.
7 punten van PO II en 11 punten van mogelijke degradatie.

Behoudens mirakel is een plaatsing naar boven of beneden in het klassement niet echt meer mogelijk
Als PO2 niet meer echt haalbaar zou blijken binnen 3 speeldagen, is het dan niet de uitgelezen kans, om al eens met mondjesmaat wat jongeren te testen? Vooral met het oog op volgend seizoen ;)

PS: over jeugd gesproken, ik kan me niet van de indruk ontdoen dat zowel Mindombe als Vanmarsenille net tekort gaan komen voor volgend(e) seizoen(en). Ze worden beiden amper tot niet geselecteerd voor de beloften. Diriken en Reynders genieten het vertrouwen centraal in defensie. Zelfs de beloftevolle Schuermans bekleed daar de bank steeds meer. En bij de doelmannen lijkt Boets eerste keuze, gevolgd door Boudry en Lendfers/Buvé.

Of heb ik daar, vanop afstand zo'n verkeerd beeld op?

Heeft er trouwens iemand een zicht op de kwaliteiten van Malick Keita, die we vorig seizoen opgepikt hebben bij Oostende, kan hij in de toekomst de positie aan van Konaté of niet? En is er een spits bij de jeugd die Balongo kan opvolgen of moeten we daarvoor elders kijken OF geduld tonen? :)

Veel vragen, ik weet het, maar de nieuwsgierigheid naar de toekomst prikkelt me :P
Gebruikersavatar
Brusselmans 2.0
Berichten: 1540
Lid geworden op: 26 nov 2021, 10:09
Supporter van: FC Kuttekoven

Re: STVV-OHL op zondag 20 februari om 21u op Staaien

Bericht door Brusselmans 2.0 »

Top 10 als doel.
Het is niks op zich, maar het oogt iets mooier.
Als je 7 matchen op rij verliest, en amper 3 thuismatchen kan winnen op 27 speeldagen, geraak je nooit in een PO, hoe goed de balans op verplaatsing ook is !
Franz
Berichten: 1772
Lid geworden op: 04 apr 2015, 15:19

Re: STVV-OHL op zondag 20 februari om 21u op Staaien

Bericht door Franz »

Brusselmans 2.0 schreef: 17 feb 2022, 12:11 Top 10 als doel.
Het is niks op zich, maar het oogt iets mooier.
Als je 7 matchen op rij verliest, en amper 3 thuismatchen kan winnen op 27 speeldagen, geraak je nooit in een PO, hoe goed de balans op verplaatsing ook is !
U bedoelt: kampioen van de rechterkolom?
Van wie heb ik dat nog ooit gehoord?
STVV Sint-Truidense Voetbal Vitrine
Gebruikersavatar
Brusselmans 2.0
Berichten: 1540
Lid geworden op: 26 nov 2021, 10:09
Supporter van: FC Kuttekoven

Re: STVV-OHL op zondag 20 februari om 21u op Staaien

Bericht door Brusselmans 2.0 »

Franz schreef: 17 feb 2022, 12:24
Brusselmans 2.0 schreef: 17 feb 2022, 12:11 Top 10 als doel.
Het is niks op zich, maar het oogt iets mooier.
Als je 7 matchen op rij verliest, en amper 3 thuismatchen kan winnen op 27 speeldagen, geraak je nooit in een PO, hoe goed de balans op verplaatsing ook is !
U bedoelt: kampioen van de rechterkolom?
Van wie heb ik dat nog ooit gehoord?
Nee loempe, als ge daar int begin vant seizoen mee afkomt, dan lach ik u uit.
Maar zoals de stuatie nu is ...
Bwa maakt nie uit eigenlijk, 11-12-13-14-15-16 ...tis toch niks in de bak, tis gewoon om den hoop compleet te maken !
Yellow Feaver
Berichten: 1819
Lid geworden op: 10 okt 2010, 15:46

Re: STVV-OHL op zondag 20 februari om 21u op Staaien

Bericht door Yellow Feaver »

Gewoon 7 matchen spelen voor te winnen zonder stress en er vol voor gaan.

In het tijdperk voor de play-offs was het niet anders, of er moest nog een degradatiespook ronddwalen.
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6729
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: STVV-OHL op zondag 20 februari om 21u op Staaien

Bericht door Jacques »

Standard en Genk zijn prestigewedstrijden die je per definitie met je sterkste elf moet starten. Tegen Wilrijk of Zulte kan je wel al eens een jongere een helft brengen met het oog op volgend seizoen. Afgaande op de meest recente selecties zal dat dan om Delorge, Dony of (op basis van vorig seizoen) Steuckers gaan. Het moet wel een competitiewedstrijd blijven en geen oefenwedstrijd worden.
Overdrijven is een kunst
STVV1924
Berichten: 861
Lid geworden op: 14 sep 2015, 10:52

Re: STVV-OHL op zondag 20 februari om 21u op Staaien

Bericht door STVV1924 »

Jacques schreef: 17 feb 2022, 15:13 Standard en Genk zijn prestigewedstrijden die je per definitie met je sterkste elf moet starten. Tegen Wilrijk of Zulte kan je wel al eens een jongere een helft brengen met het oog op volgend seizoen. Afgaande op de meest recente selecties zal dat dan om Delorge, Dony of (op basis van vorig seizoen) Steuckers gaan. Het moet wel een competitiewedstrijd blijven en geen oefenwedstrijd worden.
Gewoon 7 wedstrijden de focus houden, fysiek tot het uiterste gaan, in blok blijven spelen en hopen dat dame Fortuna vaak onze kant op kijkt.

Een slag tussen Hageland en Haspengouw, twee clubs die geregeld in elkaars vaarwater roeien wbt jeugdspelers, a-kern spelers en club medewerkers.

In de kantlijn Genk verliezen tegen Anderlecht. Terugkomen tot op 4 punten van Play Off II

Met Oostende uit en Mechelen thuis in het vooruitzicht.
Twee leuke affiches op de agenda en weer stiekem hoop en een doel voor ogen, zonder u zelf er op blind te staren.
De strijd om positie 8 heb je niet meer in eigen handen.

Die van positie 9 wel. Qua pr en ambitie uitstraling richting de fans en sponsors moet dit voldoende motiverend blijven om er als club aan te blijven werken.

Thuis de drie punten tegen OHL alvast in eigen huis houden vind ik persoonlijk qua beleving prettiger dan winnen op Union.

Lavalee zal naar mijn aanvoelen vervangen worden door Durkin of Bauer (die daar vervangen kan worden door Dahkil) om die extra mijl te lopen of de slag om het middenveld te winnen. Want ik vermoed dat daar het verschil zal gemaakt worden.

"De ploeg die het best omschakelt tussen verdediging en aanval wint de wedstrijd".

Wat betreft het brengen van jeugdspelers deel ik de visie van Jacques. Met mondjesmaat kan het zeker en vast geen kwaad.

Maximaal 25% van de speltijd als jonge Leeuwen zoals Boets, Delorge, Steuckers en Dony er klaar voor zijn.
kedkedet
Berichten: 204
Lid geworden op: 16 okt 2010, 21:08

Re: STVV-OHL op zondag 20 februari om 21u op Staaien

Bericht door kedkedet »

Hopelijk stuurt het aangekondigde stormweer geen roet in het eten ... echt comfortabel en veilig lijkt me dit allemaal niet.
enrique
Berichten: 2870
Lid geworden op: 13 okt 2010, 19:24

Re: STVV-OHL op zondag 20 februari om 21u op Staaien

Bericht door enrique »

Straks 14-13
Plaats reactie