Zomertransfers 2022

Alles over (mogelijke) transfers bij STVV

Moderator: stvvilvoorde

Gebruikersavatar
Brusselmans 2.0
Berichten: 1538
Lid geworden op: 26 nov 2021, 10:09
Supporter van: FC Kuttekoven

Re: Zomertransfers 2022

Bericht door Brusselmans 2.0 »

2 miljoen, dat is ook de waarde van Hara !
Voortgaande op de hunker van club en aanhang is dat zelfs 5 miljoen !!!

Gewoon doen dus, voor tsjaffels als Cacace en Durkin werd dat zonder veel poeha op tafel gelegd destijds, zonder te weten wat het ging worden (Niet al te veel bleek achteraf). Van Hara weet je het wel !

Meekers had het over een ruim voldoende budget, waarmee top 8 kon gerealiseerd worden. Veel is er nog niet uitgegeven, wel redelijk veel binnengekomen, dus vraag ik me af waar het probleem zit ! Indien er toch sterkhouders (max. 2) gingen vertrekken, zouden ze evenwaardig vervangen worden.

Ik herhaal hier gewoon de woorden van Meekers, meer niet. Ben niet zo een vergeetachtig type !
Net zoals ik zei dat het nog een lange hete zomer ging worden na een goed begin !
Net zoals ik maanden geleden aanhaalde dat ik niet gerust was ik de zaak Bruls. Maja,toen kwam ik hier onrust stoken en de boel op stang jagen. Vandaag zien we tot wat het geleid heeft ! Katten en ezels waren ons deel !

Goed begonnen is niet altijd half gewonnen, zeker niet als de durf om te investeren, die er voorheen wel was, achterwege blijft. Gratis kan al eens, maar finaal zal dat toch nooit voldoende zijn !
Laatst gewijzigd door Brusselmans 2.0 op 19 aug 2022, 11:59, 1 keer totaal gewijzigd.
wiekes
Berichten: 875
Lid geworden op: 15 jul 2017, 11:29

Re: Zomertransfers 2022

Bericht door wiekes »

Dan vergeet ge nog een paar Lee, Lucas wat hebben die gekost zonder hun maand salaris, maar toen kwam het zo nauw niet, nu draaien ze iedere euro 10 keer om.
Alain
Berichten: 992
Lid geworden op: 04 okt 2010, 13:50

Re: Zomertransfers 2022

Bericht door Alain »

Brusselmans 2.0 schreef: 19 aug 2022, 11:47 2 miljoen, dat is ook de waarde van Hara !
Voortgaande op de hunker van club en aanhang is dat zelfs 5 miljoen !!!

Gewoon doen dus, voor tsjaffels als Cacace en Durkin werd dat zonder veel poeha op tafel gelegd destijds, zonder te weten wat ging worden. Van Hara weet je het wel !
Exact. Dat zijn nu eenmaal de prijzen van tegenwoordig.
Ik geloof in Hara. We weten wat we er aan hebben, hij is vorig jaar enorm gegroeid en heeft zeker nog progressiemarge. Ik ben er dus vrij gerust in dat we zelfs met een investering van 2 miljoen nog een mooie winst kunnen maken.

Maak anders eens deze denkoefening: als hij bij ons onder contract lag, en we lieten hem vertrekken voor 2 miljoen, dan was elke supporter boos geweest denk ik.
Gebruikersavatar
Brusselmans 2.0
Berichten: 1538
Lid geworden op: 26 nov 2021, 10:09
Supporter van: FC Kuttekoven

Re: Zomertransfers 2022

Bericht door Brusselmans 2.0 »

Tenzij het budget er niet is natuurlijk, maar dan heeft er iemand ons iets wijs gemaakt !
STVV-fan
Berichten: 6008
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: Zomertransfers 2022

Bericht door STVV-fan »

Brusselmans 2.0 schreef: 19 aug 2022, 12:08 Tenzij het budget er niet is natuurlijk, maar dan heeft er iemand ons iets wijs gemaakt !
Als je ziet welke sponsors er haast dagelijks bijkomen op de japanse twitter kan ik dat moeilijk geloven.

Meekers gaat trouwens zo geen uitspraken doen als hij dat niet mag van Tateishi
BoemBoem
Berichten: 2955
Lid geworden op: 07 sep 2015, 11:39

Re: Zomertransfers 2022

Bericht door BoemBoem »

STVV-fan schreef: 19 aug 2022, 12:12
Brusselmans 2.0 schreef: 19 aug 2022, 12:08 Tenzij het budget er niet is natuurlijk, maar dan heeft er iemand ons iets wijs gemaakt !
Als je ziet welke sponsors er haast dagelijks bijkomen op de japanse twitter kan ik dat moeilijk geloven.

Meekers gaat trouwens zo geen uitspraken doen als hij dat niet mag van Tateishi
Waarom gebeurd er dan niets?

Allez, ik ga geen opsomming maken van alle uitspraken die er de laatste jaren geweest zijn en er telkens finaal naast waren. Laat het toe om ook te twijfelen aan de geld uitspraken.
STVV : Waar voetbal bijzaak is.
Lukske de Lange
Berichten: 1254
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:08

Re: Zomertransfers 2022

Bericht door Lukske de Lange »

Als de vraagprijs 2 miljoen bedraagt zou ik dat ook niet geven.

Hij kwam transfervrij naar Alaves, is daar niet bruikbaar, vanaf dan enkel bij ons een halfjaar gepresteerd en heeft marktwaarde van 1.3 miljoen. En nog maar een contract tot het einde van het seizoen.

Meer dan 1,5 miljoen zou ik dan echt niet betalen, ongeacht het budget.
STVV1924
Berichten: 861
Lid geworden op: 14 sep 2015, 10:52

Re: Zomertransfers 2022

Bericht door STVV1924 »

Ze hebben alleen niet gezegd wanneer ze van plan waren om dat budget aan te wenden. Top 8 ambiëren is een kapitaalsinjectie van minimaal 5.000.000€ extra per jaar.
miel
Berichten: 1672
Lid geworden op: 15 feb 2014, 10:34
Supporter van: stvv

Re: Zomertransfers 2022

Bericht door miel »

Het is wel 5 miljoen voor Harra
STVV-fan
Berichten: 6008
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: Zomertransfers 2022

Bericht door STVV-fan »

miel schreef: 19 aug 2022, 12:58 Het is wel 5 miljoen voor Harra
Komt dat bedrag van Meekers? Of iemand kort bij de onderhandelingen?
Gebruikersavatar
stvvilvoorde
Berichten: 4175
Lid geworden op: 19 okt 2010, 11:07

Re: Zomertransfers 2022

Bericht door stvvilvoorde »

2M of 5M is hij niet waard momenteel.

Maar waarom houdt dat hen tegen om een alternatief te zoeken?
of nog maar interesse in een ander veinzen, zodat Alaves toch wat druk begint te voelen.
Ge hebt daar gdvd al minstens 5 maand de tijd voor gehad.

Ach ja, veel vragen, nooit geen antwoorden.
miel
Berichten: 1672
Lid geworden op: 15 feb 2014, 10:34
Supporter van: stvv

Re: Zomertransfers 2022

Bericht door miel »

STVV-fan schreef: 19 aug 2022, 13:00
miel schreef: 19 aug 2022, 12:58 Het is wel 5 miljoen voor Harra
Komt dat bedrag van Meekers? Of iemand kort bij de onderhandelingen?
Neen , gewoon uit mijnen duim gezogen , zoals de meeste andere bedragen die hier worden genoemd ;)
STVV-fan
Berichten: 6008
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: Zomertransfers 2022

Bericht door STVV-fan »

stvvilvoorde schreef: 19 aug 2022, 13:08 2M of 5M is hij niet waard momenteel.

Maar waarom houdt dat hen tegen om een alternatief te zoeken?
of nog maar interesse in een ander veinzen, zodat Alaves toch wat druk begint te voelen.
Ge hebt daar gdvd al minstens 5 maand de tijd voor gehad.

Ach ja, veel vragen, nooit geen antwoorden.

Antwoorden over de interne keuken zult ge nooit krijgen inderdaad
Guggenheimer
Berichten: 528
Lid geworden op: 18 nov 2010, 18:22

Re: Zomertransfers 2022

Bericht door Guggenheimer »

2 miljoen zou een recordtransfer voor ons zijn zeker ? ( Er van uitgaande dat dit cijfer klopt )

We hebben de laatste jaren wel wat miljoenen voor spelers betaald zoals Cacace, Caufriez, Koita, Turay en Durkin.

Met Turay de duurste van 1.5 miljoen dacht ik.

Dan vind ik het redelijk onverantwoord om 2 miljoen neer te leggen voor Hara. Hij heeft redelijk wat goals gescoord in de terugronde en het is begrijpelijk dat hij in de heenronde een aanpassingsperiode nodig had. Maar voor mij is het toch een beetje teveel vis noch vlees. Hij is groot maar hij is ook niet echt een targetman. Hij werkt redelijk goed af maar heeft ook een paar belachelijk grote kansen gemist.

Goed genoeg om voor STVV te spelen ? Ja
Goed genoeg om uw recordtransfer van te maken .. onzeker.
Caravaggio
Berichten: 1103
Lid geworden op: 16 jun 2012, 14:55
Supporter van: Hubo Limburg United

Re: Zomertransfers 2022

Bericht door Caravaggio »

Jones schreef: 18 aug 2022, 17:03 Ik vind ook dat men Hara teveel op een sokkel zet.
Amen. Heeft STVV geen lijstje met (target) - spitsen?

(Liever geen namedropping maar; Zinho Gano wil weg / BELG en die pompt er 12 binnen)
"De Kanarie zingt niet meer. Voetbal, volk en vuur, ik zie het niet meer. Het doet de supporter pijn"
Plaats reactie