Zomertransfers 2022

Alles over (mogelijke) transfers bij STVV

Moderator: stvvilvoorde

Positivo
Berichten: 1916
Lid geworden op: 12 jul 2017, 17:57

Re: Zomertransfers 2022

Bericht door Positivo »

Hbvl meldt vandaag dat het bestuur er alles aan doet om tenminste 1 aanvallende versterking te laten aansluiten op het oefenkamp ……

Die “ten minste” zullen we maar met een korreltje zout nemen zeker….
Welke 2 spelers krijgt men zo snel (binnen de 10 dagen) speelklaar ?

Voor zover die info toch wat betrouwbaar is (waarvan we toch mogen uitgaan) ….. zou men dan toch niet kort bij een overgang van Hara staan ?
STVV-fan
Berichten: 6006
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: Zomertransfers 2022

Bericht door STVV-fan »

Sacruzsa schreef: 30 jun 2022, 08:25 Ik begin mij echt te ergeren aan het feit dat ze er weer niet in slagen om bij de start van het seizoen ne deftige spitsd vast te leggen , begrijp me niet verkeerd , de transfers die er nu gedaan zijn , zijn goed en we beginnen met een kern die voor 90% af is maar het gedeelte dat er moet voor zorgen datr ge wint blijft serieus onderbemand
Welk is de moeilijkste positie? Iedereen zoekt spitsen.

Spijtig dat Hara nog niet hier staat, maar voor hem alleen moet je nu ook niet boven de prijs gaan
Gebruikersavatar
Halenaar
Berichten: 5300
Lid geworden op: 06 okt 2010, 18:22

Re: Zomertransfers 2022

Bericht door Halenaar »

Ik veronderstel dat Fabinho zijn medische tests niet zo goed waren, aangezien hij nog steeds niet is voorgesteld.
STimVV
Berichten: 2703
Lid geworden op: 23 okt 2010, 13:34

Re: Zomertransfers 2022

Bericht door STimVV »

Hbvl:
 “Als je de jongeren niet meetelt, beschik ik maar over 17 spelers”, aldus de STVV-coach. “Dat is weinig. Om die reden hield ik Brüls, Teixeira en Hayashi aan de kant. Want een blessure kunnen we missen als kiespijn. Het blok staat er en we liggen op schema. Maar ik kan niet blij zijn, want ik kan het seizoen niet voorbereiden zoals ik dat wil.”

In de bestuurskamer is te horen dat ze er alles aan doen om tenminste één aanvallende versterking al tijdens het oefenkamp te laten aansluiten.

Met Robert Bauer stapt één belangrijke pion niet op de spelersbus. De Duitse sterkhouder vertoeft sinds vorige week bij zijn familie omwille van privéproblemen, hij mist wellicht de hele stage. Of en wanneer hij opnieuw kan aansluiten, is nog koffiedik kijken. Dat geldt ook voor nieuwkomer Fabinho. De transfer van de Portugees is nog niet volledig afgerond, STVV stelt alles in het werk om de flankverdediger tijdig aan de kern toe te voegen.
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6729
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Zomertransfers 2022

Bericht door Jacques »

Zes transfers doen en vervolgens verweten worden dat nummer zeven en acht er nog niet zijn, is het lot van de TD en CEO. Tateishi en Pinto worden daarbij niet geholpen door Hollerbach die niet nalaat om via de media druk te blijven zetten. Ergens terecht, de man mag veeleisend zijn, maar dan heb je natuurlijk ook mensen die een spijker (op laagwater) gevonden hebben om op te kloppen... Begrijp me niet verkeerd, het werk is nog niet af. De twee transfers die het seizoen kunnen maken of kraken moeten nog gebeuren, maar feit is dat we er in geen jaren zo goed hebben voorgestaan op dit moment in de voorbereiding. Geduld is een schone zaak en enkel kalmte zal u redden.
Overdrijven is een kunst
Gebruikersavatar
Brusselmans 2.0
Berichten: 1537
Lid geworden op: 26 nov 2021, 10:09
Supporter van: FC Kuttekoven

Re: Zomertransfers 2022

Bericht door Brusselmans 2.0 »

STimVV schreef: 30 jun 2022, 08:53 Hbvl:
 “Als je de jongeren niet meetelt, beschik ik maar over 17 spelers”, aldus de STVV-coach.
En waarom zou je die niet meetellen, beste Holly ?
Positivo
Berichten: 1916
Lid geworden op: 12 jul 2017, 17:57

Re: Zomertransfers 2022

Bericht door Positivo »

Brusselmans 2.0 schreef: 30 jun 2022, 09:57
STimVV schreef: 30 jun 2022, 08:53 Hbvl:
 “Als je de jongeren niet meetelt, beschik ik maar over 17 spelers”, aldus de STVV-coach.
En waarom zou je die niet meetellen, beste Holly ?
Omdat Holly in beperkte woorden wil laten verstaan , dat er teveel jongeren zijn, waarop hij (nog) niet kan rekenen !
Kanarie1987
Berichten: 256
Lid geworden op: 08 jun 2019, 14:10

Re: Zomertransfers 2022

Bericht door Kanarie1987 »

Positivo schreef: 30 jun 2022, 10:59
Brusselmans 2.0 schreef: 30 jun 2022, 09:57
STimVV schreef: 30 jun 2022, 08:53 Hbvl:
 “Als je de jongeren niet meetelt, beschik ik maar over 17 spelers”, aldus de STVV-coach.
En waarom zou je die niet meetellen, beste Holly ?
Omdat Holly in beperkte woorden wil laten verstaan , dat er teveel jongeren zijn, waarop hij (nog) niet kan rekenen !
amen
vdl
Berichten: 2364
Lid geworden op: 19 mei 2011, 23:13

Re: Zomertransfers 2022

Bericht door vdl »

Jacques schreef: 30 jun 2022, 09:43 Zes transfers doen en vervolgens verweten worden dat nummer zeven en acht er nog niet zijn, is het lot van de TD en CEO. Tateishi en Pinto worden daarbij niet geholpen door Hollerbach die niet nalaat om via de media druk te blijven zetten. Ergens terecht, de man mag veeleisend zijn, maar dan heb je natuurlijk ook mensen die een spijker (op laagwater) gevonden hebben om op te kloppen... Begrijp me niet verkeerd, het werk is nog niet af. De twee transfers die het seizoen kunnen maken of kraken moeten nog gebeuren, maar feit is dat we er in geen jaren zo goed hebben voorgestaan op dit moment in de voorbereiding. Geduld is een schone zaak en enkel kalmte zal u redden.
Ik begrijp uw punt, maar iedereen weet, Hollerbach dus ook, dat dit een zeer belangrijk seizoen is, nu er drie zakkers zijn.
Je wil dus zeker geen slechte start maken en een heel seizoen achteraan blijven hangen.
OK nergens is de kern compleet, maar het is de taak van een trainer om zo sterk mogelijk aan het seizoen te beginnen, dus wil hij ook zo een sterk mogelijke kern.
Want wie is kop van jut als de resultaten tegenvallen, inderdaad, de trainer.
Stan
Berichten: 297
Lid geworden op: 27 feb 2016, 23:20

Re: Zomertransfers 2022

Bericht door Stan »

vdl schreef: 30 jun 2022, 11:21
Jacques schreef: 30 jun 2022, 09:43 Zes transfers doen en vervolgens verweten worden dat nummer zeven en acht er nog niet zijn, is het lot van de TD en CEO. Tateishi en Pinto worden daarbij niet geholpen door Hollerbach die niet nalaat om via de media druk te blijven zetten. Ergens terecht, de man mag veeleisend zijn, maar dan heb je natuurlijk ook mensen die een spijker (op laagwater) gevonden hebben om op te kloppen... Begrijp me niet verkeerd, het werk is nog niet af. De twee transfers die het seizoen kunnen maken of kraken moeten nog gebeuren, maar feit is dat we er in geen jaren zo goed hebben voorgestaan op dit moment in de voorbereiding. Geduld is een schone zaak en enkel kalmte zal u redden.
Ik begrijp uw punt, maar iedereen weet, Hollerbach dus ook, dat dit een zeer belangrijk seizoen is, nu er drie zakkers zijn.
Je wil dus zeker geen slechte start maken en een heel seizoen achteraan blijven hangen.
OK nergens is de kern compleet, maar het is de taak van een trainer om zo sterk mogelijk aan het seizoen te beginnen, dus wil hij ook zo een sterk mogelijke kern.
Want wie is kop van jut als de resultaten tegenvallen, inderdaad, de trainer.
Als Maes niet aangedrongen had, speelden we vorig seizoen in 1B ...
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6729
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Zomertransfers 2022

Bericht door Jacques »

Dit zijn de 24 spelers die volgens hbvl meegaan op stage: Coppens, Schmidt, Lendfers*, De Vos*, Al-Dakhil, Hashioka, Konaté, Koita, Hayashi, Kagawa, Kaya, Dumont, Smets*, Van Dessel, Janssens, Teixeira, Boya, Van Helden*, Librici*, Boets*, Leistner, Brüls, Delorge*, Bocat

17 seniors, 7 jongeren*. Hollerbach heeft in se gelijk als je strikt bent, maar toch verwacht ik dat Delorge, Van Helden en -in mindere mate- Boets als 3de doelman regelmatig de selectie zullen halen. Voor een rol in de basis is het nog te vroeg, maar als invaller kunnen ze ook hun steentje bijdragen. Ze helemaal niet meetellen, is me dan ook een brug te ver.
Met twee aanvallers erbij komen we uit op een kern 26 spelers (19 seniors en 7 jongeren), dat lijkt me ok voor een ploeg als STVV. Als je graag spelers van onder de kerktoren wil zien, moet je er ook plaats voor maken in je ruime A-kern.
Overdrijven is een kunst
Gebruikersavatar
Halenaar
Berichten: 5300
Lid geworden op: 06 okt 2010, 18:22

Re: Zomertransfers 2022

Bericht door Halenaar »

Positivo schreef: 30 jun 2022, 10:59
Brusselmans 2.0 schreef: 30 jun 2022, 09:57
STimVV schreef: 30 jun 2022, 08:53 Hbvl:
 “Als je de jongeren niet meetelt, beschik ik maar over 17 spelers”, aldus de STVV-coach.
En waarom zou je die niet meetellen, beste Holly ?
Omdat Holly in beperkte woorden wil laten verstaan , dat er teveel jongeren zijn, waarop hij (nog) niet kan rekenen !
Zever, gezever. Nog niet zo lang geleden verklaarde hij dat er pas jongeren in zijn selectie kwamen als ze klaar worden geacht voor het grote werk, en nu zou dat opeens niet meer zo zijn? Gewoon een wel erg flauwe poging van hem om druk op het bestuur te zetten, ook fijn om zoiets te lezen voor de jongeren trouwens.

Ondertussen zit er een Truienaar al een klein jaar te verkommeren bij de beloften, terwijl hij onder Maes wel heeft bewezen mee te kunnen op het hoogste niveau. Maar dat terzijde.
ertee
Berichten: 478
Lid geworden op: 21 aug 2019, 17:41

Re: Zomertransfers 2022

Bericht door ertee »

Jacques schreef: 30 jun 2022, 09:43 Zes transfers doen en vervolgens verweten worden dat nummer zeven en acht er nog niet zijn, is het lot van de TD en CEO. Tateishi en Pinto worden daarbij niet geholpen door Hollerbach die niet nalaat om via de media druk te blijven zetten. Ergens terecht, de man mag veeleisend zijn, maar dan heb je natuurlijk ook mensen die een spijker (op laagwater) gevonden hebben om op te kloppen... Begrijp me niet verkeerd, het werk is nog niet af. De twee transfers die het seizoen kunnen maken of kraken moeten nog gebeuren, maar feit is dat we er in geen jaren zo goed hebben voorgestaan op dit moment in de voorbereiding. Geduld is een schone zaak en enkel kalmte zal u redden.
Het gaat niet om het absolute aantal aan transfers, maar om de positie.
Gebruikersavatar
Brusselmans 2.0
Berichten: 1537
Lid geworden op: 26 nov 2021, 10:09
Supporter van: FC Kuttekoven

Re: Zomertransfers 2022

Bericht door Brusselmans 2.0 »

Dit is toch waar moord en brand over geschreeuwd werd, door een gedeelte van de supporters, die "joenges van hei" willen zien, en nu ze er zijn, toch geen abo zullen nemen omdat het nog wachten is op de spits.
Hierin gevolgd door de media, en onze Limburgse "analisten" op kop !

Zeer vervelende mensen in St-Truiden en omstreken !!!!
:roll:
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6729
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Zomertransfers 2022

Bericht door Jacques »

ertee schreef: 30 jun 2022, 12:35
Jacques schreef: 30 jun 2022, 09:43 Zes transfers doen en vervolgens verweten worden dat nummer zeven en acht er nog niet zijn, is het lot van de TD en CEO. Tateishi en Pinto worden daarbij niet geholpen door Hollerbach die niet nalaat om via de media druk te blijven zetten. Ergens terecht, de man mag veeleisend zijn, maar dan heb je natuurlijk ook mensen die een spijker (op laagwater) gevonden hebben om op te kloppen... Begrijp me niet verkeerd, het werk is nog niet af. De twee transfers die het seizoen kunnen maken of kraken moeten nog gebeuren, maar feit is dat we er in geen jaren zo goed hebben voorgestaan op dit moment in de voorbereiding. Geduld is een schone zaak en enkel kalmte zal u redden.
Het gaat niet om het absolute aantal aan transfers, maar om de positie.
Het is nu ook niet dat we zonder spits zitten hè. Met Hayashi is er een gebleven, met Kaya is er een gehaald, die weliswaar nog wat werk voor de boeg heeft. Op basis van het tot hiertoe gedane transfers, ben ik er vrij gerust op dat die twee anderen nog wel zullen volgen en bruikbare profielen zullen zijn. Voor de rest zijn alle posities quasi dubbel bezet. Nogmaals, noem mij een (1) recent seizoen waarin we er op dit ogenblik beter voorstonden.

Ter herinnering, vorig seizoen startten we aan het seizoen met Mboyo, Balongo en Filippov als aanvallers, het jaar daarvoor Suzuki, Colidio en Balongo.
Laatst gewijzigd door Jacques op 30 jun 2022, 13:04, 3 keer totaal gewijzigd.
Overdrijven is een kunst
Plaats reactie