Zomertransfers 2022

Alles over (mogelijke) transfers bij STVV

Moderator: stvvilvoorde

Gebruikersavatar
Brusselmans 2.0
Berichten: 1537
Lid geworden op: 26 nov 2021, 10:09
Supporter van: FC Kuttekoven

Zomertransfers 2022

Bericht door Brusselmans 2.0 »

Hier is het te doen !
Jones
Berichten: 3177
Lid geworden op: 19 dec 2015, 20:32

Re: Zomertansfers 2022

Bericht door Jones »

Dje zeit ter al vrúg bij Brusselmans ;)
Gebruikersavatar
Brusselmans 2.0
Berichten: 1537
Lid geworden op: 26 nov 2021, 10:09
Supporter van: FC Kuttekoven

Re: Zomertansfers 2022

Bericht door Brusselmans 2.0 »

Jones schreef: 22 feb 2022, 11:45 Dje zeit ter al vrúg bij Brusselmans ;)
Tsja, wintertransfers zijn definitief over dacht ik, al bijna een maand zelfs !
Dus in mijn logische redenering dacht ik in de aanloop naar een nieuw hoofdstuk ook een nieuwe topic te openen ! Het is nu dat er gewerkt moet worden daaraan, anders bol je weer achter de feiten aan !

Alvast een mooi begin : Tex een jaartje langer aan boord!
:onfire:
Gebruikersavatar
tesneusdoek
Berichten: 1867
Lid geworden op: 03 aug 2016, 18:20

Re: Zomertansfers 2022

Bericht door tesneusdoek »

Brusselmans 2.0 schreef: 22 feb 2022, 17:33
Jones schreef: 22 feb 2022, 11:45 Dje zeit ter al vrúg bij Brusselmans ;)
Tsja, wintertransfers zijn definitief over dacht ik, al bijna een maand zelfs !
Dus in mijn logische redenering dacht ik in de aanloop naar een nieuw hoofdstuk ook een nieuwe topic te openen ! Het is nu dat er gewerkt moet worden daaraan, anders bol je weer achter de feiten aan !

Alvast een mooi begin : Tex een jaartje langer aan boord!
:onfire:
Wol kust mich na men kloéte!!! Fee zitte bekan oan 100 pagina's "Wintertransfers" en djust naa kom dzje af be "Zomertransfers"... :headbang: :headbang: :headbang: :mrgreen:
Gebruikersavatar
Brusselmans 2.0
Berichten: 1537
Lid geworden op: 26 nov 2021, 10:09
Supporter van: FC Kuttekoven

Re: Zomertansfers 2022

Bericht door Brusselmans 2.0 »

Ich kan ter och ni on duun da ich mijnen tijd vuiraat zèn, en dzjillings blijft steke in iet wa al lank passei is !
:headbang:
Jones
Berichten: 3177
Lid geworden op: 19 dec 2015, 20:32

Re: Zomertansfers 2022

Bericht door Jones »

Brusselmans, je bent een r vergeten in de titel van uwe topic
Dreke
Berichten: 3641
Lid geworden op: 10 okt 2010, 20:25

Re: Zomertansfers 2022

Bericht door Dreke »

Het is hier eerder al gesuggereerd en ik ben er ook een groot voorstander van: twee verschillende topics. Eéntje voor de afgeronde transfers, in en uit. Een andere voor name dropping en geruchten.
A loyal football fan only supports the shirt...
Gebruikersavatar
tesneusdoek
Berichten: 1867
Lid geworden op: 03 aug 2016, 18:20

Re: Zomertansfers 2022

Bericht door tesneusdoek »

Jones schreef: 24 feb 2022, 11:45 Brusselmans, je bent een r vergeten in de titel van uwe topic
't Is vanaf naa B'usselmans :mrgreen:
Gebruikersavatar
tesneusdoek
Berichten: 1867
Lid geworden op: 03 aug 2016, 18:20

Re: Zomertansfers 2022

Bericht door tesneusdoek »

Dreke schreef: 24 feb 2022, 13:27 Het is hier eerder al gesuggereerd en ik ben er ook een groot voorstander van: twee verschillende topics. Eéntje voor de afgeronde transfers, in en uit. Een andere voor name dropping en geruchten.
OK, maar gezien de (goede of slechte, dat laat ik in het midden) gewoonte van DMM om niks te lossen tot de deal helemaal rond is, zal alleen de sectie "name dropping" berichten hebben. De topics "afgeronde transfers ("IN" en "OUT") zullen (vrees ik) een maat voor niks zijn.

Ik zeg dat heel serieus en vraag me even serieus af, of er iemand in Sint-Truiden weet waarmee de technische directie bezig is of gewoon al, door wie en hoe de beslissingen genomen worden.
Dreke
Berichten: 3641
Lid geworden op: 10 okt 2010, 20:25

Re: Zomertansfers 2022

Bericht door Dreke »

tesneusdoek schreef: 24 feb 2022, 14:39 OK, maar gezien de (goede of slechte, dat laat ik in het midden) gewoonte van DMM om niks te lossen tot de deal helemaal rond is, zal alleen de sectie "name dropping" berichten hebben. De topics "afgeronde transfers ("IN" en "OUT") zullen (vrees ik) een maat voor niks zijn.
Dat de ene topic meer leeft dan de andere is toch geen probleem an sich?
A loyal football fan only supports the shirt...
STVV-fan
Berichten: 6006
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: Zomertansfers 2022

Bericht door STVV-fan »

tesneusdoek schreef: 24 feb 2022, 14:39
Dreke schreef: 24 feb 2022, 13:27 Het is hier eerder al gesuggereerd en ik ben er ook een groot voorstander van: twee verschillende topics. Eéntje voor de afgeronde transfers, in en uit. Een andere voor name dropping en geruchten.
OK, maar gezien de (goede of slechte, dat laat ik in het midden) gewoonte van DMM om niks te lossen tot de deal helemaal rond is, zal alleen de sectie "name dropping" berichten hebben. De topics "afgeronde transfers ("IN" en "OUT") zullen (vrees ik) een maat voor niks zijn.

Ik zeg dat heel serieus en vraag me even serieus af, of er iemand in Sint-Truiden weet waarmee de technische directie bezig is of gewoon al, door wie en hoe de beslissingen genomen worden.
Ik denk dat de antwoorden op uw vragen al meerdere malen aan bod zijn gekomen.

Sportief budget dient geregeld te worden door Tateishi-Pinto.
Willen ze "buitenproportionele" kosten doen, dienen ze overleg te plegen met een specifiek opgerichte voetbalcel binnen DMM (onder leiding van Yusuke Muranaka en Yu Ogata).
Pinto is TD in die zin dat hij spelers aanbrengt via zijn contacten. Tateishi kan spelers aanbrengen via zijn contacten. De coach kan ook worden gevraagd voor zijn inspraak en expertise
Ze hebben een scoutingscel (hoeveel man daarin zitten weet ik nemeer), die spelers scout in binnen-en buitenland.

De laatste beslissingsbevoegdheid ligt bij Tateishi die zowel de belangen van STVV behartigd als let op de "Japanse connectie" met DMM en hun thuisland.
Positivo
Berichten: 1916
Lid geworden op: 12 jul 2017, 17:57

Re: Zomertansfers 2022

Bericht door Positivo »

Kagawa, dat komt in orde volgens mij. Kwestie van spelen.
Kijk maar naar Leister en Bauer… die hebben ook speeltijd nodig gehad.
Kagawa is een speler die vertrouwen nodig heeft. Een trainer die in hem gelooft. Hollerbach is zo een type trainer. Die toont zijn vertrouwen door Kagawa steeds wat langer te brengen.
De ruggengraat van de ploeg voor volgend seizoen is er.
Lukske de Lange
Berichten: 1252
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:08

Re: Zomertansfers 2022

Bericht door Lukske de Lange »

De ruggengraat van de ploeg bij elkaar houden en rondom versterken of aanvullen met jeugd, dat moet de opzet zijn naar volgend seizoen toe. Met hopelijk een reïntegratie van Buatu én het aantrekken van Lavalée.

Een sterke, balvaste spits is daar ook een essentiële versterking in, ervan uitgaande dat Klauss en Hara niet kunnen blijven.

Eveneens dringt een vervanger van Balongo zich op, ik dacht daarbij aan Vaesen van Westerlo, als die haalbaar is. (Denk niet dat we daar in de jeugd al iemand voor klaar hebben momenteel?)
Positivo
Berichten: 1916
Lid geworden op: 12 jul 2017, 17:57

Re: Zomertansfers 2022

Bericht door Positivo »

Eerste super belangrijke transfer is binnen …..
Nieuwe (gedeeltelijke) shirtsponsor. Eindelijk !
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6729
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Zomertansfers 2022

Bericht door Jacques »

Die hebben in ieder geval voldoende geld binnengehaald de afgelopen 24 maanden. Naar de toekomst toe zullen ze wel moeten diversifiëren, want de huidige inkomstenbron zal (hopelijk voor de wereld) opdrogen, al kunnen ze misschien nog wel een tijdje teren op de zero-covid strategie/droom die een aantal Aziatische landen (vermoedelijk tevergeefs) nog najagen. Brengt in ieder geval op korte termijn weer wat extra geld in het laatje.
Overdrijven is een kunst
Plaats reactie