Zomertransfers 2022

Alles over (mogelijke) transfers bij STVV

Moderator: stvvilvoorde

Jebus4life
Berichten: 1278
Lid geworden op: 12 dec 2014, 22:20

Re: Zomertransfers 2022

Bericht door Jebus4life »

Ik denk eerlijk gezegd dat Mignolet gewoon bij Brugge blijft, had na zijn periode bij Liverpool toch ook makkelijk naar een (sub) topper in een grote competitie kunnen verkassen, maar kwam terug naar België voor oa de familie (zo interpreteerde ik het toch).
Franz
Berichten: 1772
Lid geworden op: 04 apr 2015, 15:19

Re: Zomertransfers 2022

Bericht door Franz »

Een targetspits à la Hara mag er natuurlijk echt nog bij,
en verder een vervanger als Bauer (of Schmidt?) zou vertrekken.
De huidige kern is meer dan OK naar STVV mogelijkheden!
STVV Sint-Truidense Voetbal Vitrine
KristofSlingers
Berichten: 97
Lid geworden op: 04 jun 2022, 12:09
Supporter van: STVV

Re: Zomertransfers 2022

Bericht door KristofSlingers »

STVV1924 schreef: 05 aug 2022, 22:57
Jones schreef: 05 aug 2022, 16:47 Ik heb een positief buikgevoel dat men ons nog gaat verrassen met enkele transfers die we niet zouden verwachten. Een type Hara bv maar dan wendbaarder.
Mijn buikgevoel zegt Amuzu weg bij Anderlecht, bod op Koita. Mignolet weg bij Brugge, bod op Schmidt.
Eigenlijk zouden we dan fier moeten zijn dat ze aan onze spelers denken.

Aangezien de huidige transferbedragen toch allemaal de pan uitswingen, mogen ze wat mij betreft gerust komen aankloppen met een miljoen of 7 per speler. 😂🤑

Dan moet je ook durven verkopen en investeren in nieuwe spelers.
KristofSlingers
Berichten: 97
Lid geworden op: 04 jun 2022, 12:09
Supporter van: STVV

Re: Zomertransfers 2022

Bericht door KristofSlingers »

tesneusdoek schreef: 05 aug 2022, 12:32 Vermits er hier over een mogelijke terugkeer gespeculeerd werd door sommigen onder ons...
https://www.voetbalkrant.com/nieuws/202 ... n-voorstel

AA Gent doet contractloze Roman Bezus een voorstel

Afbeelding

AA Gent heeft Roman Bezus een voorstel gedaan. Bezus zit momenteel zonder club.

Door de blessure van Tarik Tissoudali is AA Gent op zoek naar vervanger. Daarbij kijken ze naar een oude bekende. Het contract van Roman Bezus (31) liep af in juni, maar Gent zou hem nu terug willen.

Gent deed Bezus een voorstel. Hij neem het voorstel in overweging, maar Bezus heeft ook een concrete aanbieding van een buitenlandse club op zak.

Voor de Oekraïner zal speelminuten krijgen een doorslaggevende factor zijn. Iets dat Bezus bij Gent niet veel kreeg, maar door de blessure van Tissoudali kan dat wel eens veranderen.
Dit zegt heel veel over zowel Gent als Bezus.

Mss kunnen we hem begin september nog heel goedkoop strikken zoals vorig jaar met ene Leistner en Bauer. Contractloze spelers terug op de kaart zetten.

Update: volgens Het Nieuwsblad weigert Bezus een terugkeer naar Gent.
STimVV
Berichten: 2704
Lid geworden op: 23 okt 2010, 13:34

Re: Zomertransfers 2022

Bericht door STimVV »

KristofSlingers schreef: 06 aug 2022, 13:22...
Update: volgens Het Nieuwsblad weigert Bezus een terugkeer naar Gent.
Bezus heeft getekend voor Omonia Nicosia.
(Die trouwens tegen AA Gent spelen in de voorronde Europa League)
Piana
Berichten: 1030
Lid geworden op: 21 mar 2021, 19:08
Supporter van: STVV

Re: Zomertransfers 2022

Bericht door Piana »

Jebus4life schreef: 06 aug 2022, 12:01 Ik denk eerlijk gezegd dat Mignolet gewoon bij Brugge blijft, had na zijn periode bij Liverpool toch ook makkelijk naar een (sub) topper in een grote competitie kunnen verkassen, maar kwam terug naar België voor oa de familie (zo interpreteerde ik het toch).
Is het dat dan, die topcarrière? Play-off 1 met een kleine ploeg, enkele goeie seizoenen met een Engelse degradatiekandidaat, dan vooral veel kritiek en bankzitten bij een Engelse topclub, om daarna te settelen bij Club. (Toegegeven, dit is wel wat cynisch, maar toch.)

Pas op, als ik zo'n carrière kon hebben tekende ik ervoor. maar Simon Mignolet kan toch meer dan dat.

Nog enkele jaren top Italië, in het mooie Napels eventueel nog met een Italiaanse Beker of zelfs (mits serieuze uitschieter) een Scudetto... Dan zwijgen we nog over het financiële. Ik was weg als ik hem was.
Qui passe dans le Hesbain, est combattu l'endemain!
KristofSlingers
Berichten: 97
Lid geworden op: 04 jun 2022, 12:09
Supporter van: STVV

Re: Zomertransfers 2022

Bericht door KristofSlingers »

Piana schreef: 06 aug 2022, 16:48
Jebus4life schreef: 06 aug 2022, 12:01 Ik denk eerlijk gezegd dat Mignolet gewoon bij Brugge blijft, had na zijn periode bij Liverpool toch ook makkelijk naar een (sub) topper in een grote competitie kunnen verkassen, maar kwam terug naar België voor oa de familie (zo interpreteerde ik het toch).
Is het dat dan, die topcarrière? Play-off 1 met een kleine ploeg, enkele goeie seizoenen met een Engelse degradatiekandidaat, dan vooral veel kritiek en bankzitten bij een Engelse topclub, om daarna te settelen bij Club. (Toegegeven, dit is wel wat cynisch, maar toch.)

Pas op, als ik zo'n carrière kon hebben tekende ik ervoor. maar Simon Mignolet kan toch meer dan dat.

Nog enkele jaren top Italië, in het mooie Napels eventueel nog met een Italiaanse Beker of zelfs (mits serieuze uitschieter) een Scudetto... Dan zwijgen we nog over het financiële. Ik was weg als ik hem was.
En om dan aansluitend de laatste 2 jaren van zijn carrière nog terug thuis te komen op Stayen? :stvv:
Gebruikersavatar
lindoke
Berichten: 4161
Lid geworden op: 09 okt 2010, 21:45
Supporter van: STVV

Re: Zomertransfers 2022

Bericht door lindoke »

KristofSlingers schreef: 06 aug 2022, 17:03
Piana schreef: 06 aug 2022, 16:48
Jebus4life schreef: 06 aug 2022, 12:01 Ik denk eerlijk gezegd dat Mignolet gewoon bij Brugge blijft, had na zijn periode bij Liverpool toch ook makkelijk naar een (sub) topper in een grote competitie kunnen verkassen, maar kwam terug naar België voor oa de familie (zo interpreteerde ik het toch).
Is het dat dan, die topcarrière? Play-off 1 met een kleine ploeg, enkele goeie seizoenen met een Engelse degradatiekandidaat, dan vooral veel kritiek en bankzitten bij een Engelse topclub, om daarna te settelen bij Club. (Toegegeven, dit is wel wat cynisch, maar toch.)

Pas op, als ik zo'n carrière kon hebben tekende ik ervoor. maar Simon Mignolet kan toch meer dan dat.

Nog enkele jaren top Italië, in het mooie Napels eventueel nog met een Italiaanse Beker of zelfs (mits serieuze uitschieter) een Scudetto... Dan zwijgen we nog over het financiële. Ik was weg als ik hem was.
En om dan aansluitend de laatste 2 jaren van zijn carrière nog terug thuis te komen op Stayen? :stvv:
Zou mooi zijn maar gaat hij volgens mij nooit doen.
Professionaliteit: het deskundig, op een kwalitatief goede manier uitoefenen van een beroep door de beroepskracht.
darion
Berichten: 1510
Lid geworden op: 20 jul 2011, 22:56

Re: Zomertransfers 2022

Bericht door darion »

STVV-fan
Berichten: 6016
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: Zomertransfers 2022

Bericht door STVV-fan »

darion schreef: 06 aug 2022, 21:18 https://m.hbvl.be/cnt/dmf20220806_96666950

Okazaki traint mee..
Mag meetrainen, maar is al 34 + niet echt het type dat we nodig hebben.

Als Hollerbach hem echt wilt, dan is er wel een Japanse sponsor die hem wilt betalen.
Gebruikersavatar
droopy
Berichten: 287
Lid geworden op: 17 jul 2011, 19:35

Re: Zomertransfers 2022

Bericht door droopy »

darion schreef: 06 aug 2022, 21:18 https://m.hbvl.be/cnt/dmf20220806_96666950

Okazaki traint mee..
What’s in a name
Okazaki <> Occasie
:grappig:
Jebus4life
Berichten: 1278
Lid geworden op: 12 dec 2014, 22:20

Re: Zomertransfers 2022

Bericht door Jebus4life »

Was in zijn beste jaren ook wel een fenomenale speler. Maar die tijd ligt ook al een tijdje achter hem
KristofSlingers
Berichten: 97
Lid geworden op: 04 jun 2022, 12:09
Supporter van: STVV

Re: Zomertransfers 2022

Bericht door KristofSlingers »

Als die beste jaren reeds verstreken zijn, moet je hem niet nemen.

Kijk maar naar Kagawa. Kan nog niet eens een assist of een doelpunt meepikken op 3 wedstrijden tijd. En dat cijfer van wedstrijden zal nog oplopen terwijl de teller troosteloos op 0 zal blijven staan.

Versleten vedetten op rust hebben we niet nodig.

Hongerige spelers die hun truitje natmaken zijn welkom.

De match op Kortrijk toont nog maar eens dat een grote sterke targetman dringend nodig is.
STVV-fan
Berichten: 6016
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: Zomertransfers 2022

Bericht door STVV-fan »

KristofSlingers schreef: 06 aug 2022, 23:08 Als die beste jaren reeds verstreken zijn, moet je hem niet nemen.

Kijk maar naar Kagawa. Kan nog niet eens een assist of een doelpunt meepikken op 3 wedstrijden tijd. En dat cijfer van wedstrijden zal nog oplopen terwijl de teller troosteloos op 0 zal blijven staan.

Versleten vedetten op rust hebben we niet nodig.

Hongerige spelers die hun truitje natmaken zijn welkom.

De match op Kortrijk toont nog maar eens dat een grote sterke targetman dringend nodig is.
Vriend, om assisten achter zijn naam te krijgen, moeten anderen wel de ballen binnentrappen die ze van Kagawa krijgen he, daar heeft die niet veel over te zeggen :grappig:.

Net gezien. Okazaki is 36, veeeeeel te oud.
Dat is goed voor ergens in de zandbak te gaan uitbollen
STVV1924
Berichten: 865
Lid geworden op: 14 sep 2015, 10:52

Re: Zomertransfers 2022

Bericht door STVV1924 »

Die kunnen volgend jaar STVV NXT begeleiden 😀
Plaats reactie