Zomertransfers 2022

Alles over (mogelijke) transfers bij STVV

Moderator: stvvilvoorde

Gebruikersavatar
Halenaar
Berichten: 5278
Lid geworden op: 06 okt 2010, 18:22

Re: Zomertransfers 2022

Bericht door Halenaar »

ja Bruls/Konate uitstekend afgehandeld. I beg to differ...
Met 4 einde contract spelers een seizoen beginnen is echt uitstekend gehandeld!
Ja, en? Wat is daar op dit moment het probleem van? Ze konden ook hebben toegegeven aan de grillen van de spelers, of naar de B kern hebben gestuurd, maar Hollerbach had ze weer heel rap tot zijn beschikking. Qua onderhandelen zijn ze ijzersterk.

Deze week werd nog bekend dat er terug onderhandelingen zijn met Bruls en co en de gesprekken goed verlopen, en het is aan de heren voetballers om hun contract te respecteren. Bruls was nog aan het afschermen met interesse aan het begin van de mercato, maar dat was toch ook vooral een fabeltje van hem gebleken. Mij lijkt het dat zijn onderhandelingspositie nu een stuk slechter is dan drie maanden geleden, hetzelfde met Konate.
De rest is toch allemaal gefaald (Lee, Ito, johny Lucas, Colidio, Filippov, Durkin, Colombatto ... ) en langs een achterpoortje moeten vertrekken.
Dus ja, hadden ze gewacht tot op het einde, denk ik dat het er momenteel veel slechter had uitgezien.
Bauer en Leistner blinken uit in afwezigheid in dit lijstje, maar een paar zinnen daarvoor is het wel een ramp dat ze nog maar een contract hebben tot eind dit seizoen.
Ik hoor graag je mening over het geval Hara, want daar fiets je wel elke keer voorbij.
Nochtans al genoeg mijn mening gegeven over hem. Als ze al drie spitsen hebben bijgehaald, snap ik dat er geen budget meer is voor Hara. Zou me niet verwonderen als ze aan Hollerbach de keus hebben gelaten: of Okazaki nu halen, of dat budget vrijlaten en wachten op Hara of een andere targetspits. Want ze waren wel heel duidelijk na de transfer van Okazaki dat er niet veel meer ging bijkomen.

En dat Hara hier enorm overschat wordt, dat heb ik wel al vaker gezegd :mrgreen:
Gebruikersavatar
stvvilvoorde
Berichten: 4139
Lid geworden op: 19 okt 2010, 11:07

Re: Zomertransfers 2022

Bericht door stvvilvoorde »

Ik heb hen bewust niet vermeld omdat Bauer en Leistner pas gehaald zijn als de transfermarkt reeds gesloten was.

Ge moogt zeggen wat ge wilt, ik zie de meerwaarde van een Pinto niet;
En Hara moest het van mij ook niet zijn, maar gewoon geen targetspits hebben, dat vermindert sowieso de opties.
miel
Berichten: 1662
Lid geworden op: 15 feb 2014, 10:34
Supporter van: stvv

Re: Zomertransfers 2022

Bericht door miel »

stvvilvoorde schreef: 16 sep 2022, 19:53 Ik heb hen bewust niet vermeld omdat Bauer en Leistner pas gehaald zijn als de transfermarkt reeds gesloten was.

Ge moogt zeggen wat ge wilt, ik zie de meerwaarde van een Pinto niet;
En Hara moest het van mij ook niet zijn, maar gewoon geen targetspits hebben, dat vermindert sowieso de opties.
Dat gij de meerwaarde van Pinto niet ziet is uw goed recht , en er zullen er nog zijn ,
Maar wat is uw meerwaarde , buiten na elke wedstrijd met punten verlies bakken kritiek spuwen .
Positivo
Berichten: 1854
Lid geworden op: 12 jul 2017, 17:57

Re: Zomertransfers 2022

Bericht door Positivo »

Over het transferbeleid en Pinto in het bijzonder.
Zeker, de man heeft kemels geschoten, maar de meesten zijn toch al van wat tijd geleden . Het feit dat we uitzicht hebben op een PO plaats , zegt veel in die optiek.
Dat hij er niet in geslaagd is om contracten te verlengen , kan hem niet aangewreven worden. Begin er maar aan, als een speler het tienvoudige elders wordt aangeboden. Ik zou toch eens graag lezen van de mensen die hier op kritiek hebben, hoe zij dat zouden aanpakken !
Gebruikersavatar
Brusselmans 2.0
Berichten: 1505
Lid geworden op: 26 nov 2021, 10:09
Supporter van: FC Kuttekoven

Re: Zomertransfers 2022

Bericht door Brusselmans 2.0 »

Positivo schreef: 18 sep 2022, 21:02 Over het transferbeleid en Pinto in het bijzonder.
Zeker, de man heeft kemels geschoten, maar de meesten zijn toch al van wat tijd geleden . Het feit dat we uitzicht hebben op een PO plaats , zegt veel in die optiek.
Dat hij er niet in geslaagd is om contracten te verlengen , kan hem niet aangewreven worden. Begin er maar aan, als een speler het tienvoudige elders wordt aangeboden. Ik zou toch eens graag lezen van de mensen die hier op kritiek hebben, hoe zij dat zouden aanpakken !
Er is zeker goed werk geleverd !!!
Maar Herr Bernd moet toch eens gaan inzien dat hij zijn beste spelers aan de aftrap laat beginnen !
Bruno zal niet scoren in de eerste minuut, als hij pas rond de 60ste mag opdraven !
Koita idem !
Jones
Berichten: 3167
Lid geworden op: 19 dec 2015, 20:32

Re: Zomertransfers 2022

Bericht door Jones »

Net gaan opzoeken op transfermarkt : Bruno 7 shots on target en 4 goals. Staat hiermee op de 2e plaats na Jutgla die met 8 shots on target zit. En dan heeft Bruno de 2e match op Gent niet gespeeld en wat invalbeurten gehad en 2 basisplaatsen vanaf minuut 1
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6717
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Zomertransfers 2022

Bericht door Jacques »

stvvilvoorde schreef: 16 sep 2022, 19:53 Ik heb hen bewust niet vermeld omdat Bauer en Leistner pas gehaald zijn als de transfermarkt reeds gesloten was.
Op respectievelijk 7 en 3 september. Hoogstwaarschijnlijk waren de eerste contacten al een hele poos eerder gelegd. Zou toch wel een geweldig toeval moeten zijn dat twee spelers die geen enkele link met België hebben en bij veel hoger aangeschreven clubs hebben gespeeld hier kort na het sluiten van de mercato aanbelanden... Als ik me niet vergis heeft Meekers vorig jaar op een supportersevent tussen pot en pint ook gezegd dat er twee Duitsers zouden tekenen. Krisaias of Yellow feaver kunnen dat misschien bevestigen?
Overdrijven is een kunst
Gebruikersavatar
stvvilvoorde
Berichten: 4139
Lid geworden op: 19 okt 2010, 11:07

Re: Zomertransfers 2022

Bericht door stvvilvoorde »

Zou me ook verbazen dat ze uit het netwerk of door toedoen van Pinto kwamen.
Positivo
Berichten: 1854
Lid geworden op: 12 jul 2017, 17:57

Re: Zomertransfers 2022

Bericht door Positivo »

Brusselmans 2.0 schreef: 18 sep 2022, 21:15
Positivo schreef: 18 sep 2022, 21:02 Over het transferbeleid en Pinto in het bijzonder.
Zeker, de man heeft kemels geschoten, maar de meesten zijn toch al van wat tijd geleden . Het feit dat we uitzicht hebben op een PO plaats , zegt veel in die optiek.
Dat hij er niet in geslaagd is om contracten te verlengen , kan hem niet aangewreven worden. Begin er maar aan, als een speler het tienvoudige elders wordt aangeboden. Ik zou toch eens graag lezen van de mensen die hier op kritiek hebben, hoe zij dat zouden aanpakken !
Er is zeker goed werk geleverd !!!
Maar Herr Bernd moet toch eens gaan inzien dat hij zijn beste spelers aan de aftrap laat beginnen !
Bruno zal niet scoren in de eerste minuut, als hij pas rond de 60ste mag opdraven !
Koita idem !
Toch versta ik Hollerbach.
Als hij EN Bruno EN Koita aan de aftrap brengt, wat moet hij dan doen als hij op achterstand komt ? Nu kan hij met Bruno en /of Koita extra slagkracht brengen….. in het andere geval kan hij nog Kaya (hoe zou die zich ontwikkelen ?) en Hayashi brengen . Toch wel een pak minder. Het is hier wel off topic. Nu voor mij moet Boya altijd spelen als hij fit is. Komen we 2-0 achter tegen de buren uit het zuiden met Boya ipv Kagawa ?

.
Gebruikersavatar
Brusselmans 2.0
Berichten: 1505
Lid geworden op: 26 nov 2021, 10:09
Supporter van: FC Kuttekoven

Re: Zomertransfers 2022

Bericht door Brusselmans 2.0 »

Positivo schreef: 19 sep 2022, 09:59
Als hij EN Bruno EN Koita aan de aftrap brengt, wat moet hij dan doen als hij op achterstand komt ? .
Wachten op de aktie en en de goal !
Die zijn nie plots van de aardbol verdwenen hè bij een tegendoelpunt !
Gebruikersavatar
tesneusdoek
Berichten: 1867
Lid geworden op: 03 aug 2016, 18:20

Re: Zomertransfers 2022

Bericht door tesneusdoek »

Velen onder ons hielden het dit jaar niet voor mogelijk, maar toch.... We hebben pagina 200 bereikt! :party: :party: :party:

Afbeelding
Plaats reactie