Zomertransfers 2022

Alles over (mogelijke) transfers bij STVV

Moderator: stvvilvoorde

Gebruikersavatar
Halenaar
Berichten: 5278
Lid geworden op: 06 okt 2010, 18:22

Re: Zomertransfers 2022

Bericht door Halenaar »

En even een random bedenking: dat er nog geen enkele aanbieding is gekomen voor Schmidt, dat is toch echt onbegrijpelijk?

Hoeveel punten die al heeft gepakt voor ons en onmogelijke reddingen heeft gedaan, dat kan je ondertussen niet meer bijhouden. Was afgelopen weekend ook weer top.

1 van de beste keepers in onze competitie.
vdl
Berichten: 2346
Lid geworden op: 19 mei 2011, 23:13

Re: Zomertransfers 2022

Bericht door vdl »

Halenaar schreef: 18 aug 2022, 10:32 En even een random bedenking: dat er nog geen enkele aanbieding is gekomen voor Schmidt, dat is toch echt onbegrijpelijk?

Hoeveel punten die al heeft gepakt voor ons en onmogelijke reddingen heeft gedaan, dat kan je ondertussen niet meer bijhouden. Was afgelopen weekend ook weer top.

1 van de beste keepers in onze competitie.
Vindt ik ook een beetje vreemd,en hij verdiend het zeker,is nog ne topkerel ook.
STVV-fan
Berichten: 5975
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: Zomertransfers 2022

Bericht door STVV-fan »

Net gezien, Felipe Avenatti is transfervrij
Piana
Berichten: 1014
Lid geworden op: 21 mar 2021, 19:08
Supporter van: STVV

Re: Zomertransfers 2022

Bericht door Piana »

Halenaar schreef: 18 aug 2022, 10:32 En even een random bedenking: dat er nog geen enkele aanbieding is gekomen voor Schmidt, dat is toch echt onbegrijpelijk?

Hoeveel punten die al heeft gepakt voor ons en onmogelijke reddingen heeft gedaan, dat kan je ondertussen niet meer bijhouden. Was afgelopen weekend ook weer top.

1 van de beste keepers in onze competitie.
Ik heb zondag knats hetzelfde gezegd. Die man is van goudwaarde voor ons.
Qui passe dans le Hesbain, est combattu l'endemain!
Stan
Berichten: 297
Lid geworden op: 27 feb 2016, 23:20

Re: Zomertransfers 2022

Bericht door Stan »

En even een random bedenking: dat er nog geen enkele aanbieding is gekomen voor Schmidt, dat is toch echt onbegrijpelijk?

Hoeveel punten die al heeft gepakt voor ons en onmogelijke reddingen heeft gedaan, dat kan je ondertussen niet meer bijhouden. Was afgelopen weekend ook weer top.

1 van de beste keepers in onze competitie.

Vindt ik ook een beetje vreemd,en hij verdiend het zeker,is nog ne topkerel ook.


Contract met 5 jaar verlengen!
vdl
Berichten: 2346
Lid geworden op: 19 mei 2011, 23:13

Re: Zomertransfers 2022

Bericht door vdl »

Tompie schreef: 18 aug 2022, 10:18 Ik zal me niet populair maken, maar ik zit precies niet te wachten op STVV als een (veteranen)elftal van Japan ...

Een Japanse oudstrijder die zich hier komt aanbieden om mee te trainen moet je nu noodgedwongen een contract geven en voor de rest lijkt het alsof Hara de enige targetspits op de wereld is. Er bestaan toch nog andere spelers, niet?

Met Okazaki erbij zit je al aan potentieel een vijftal Japanners in de basis (Schmidt, Hashioka, Kagawa, Okazaki/Hayashi en wie weet nog Hara).Dat is wat mij betreft toch al ver het maximum om niet iedere keer eraan herinnerd te worden dat we een speeltje van DMM zijn geworden.

Akkoord weliswaar dat je in eerste instantie naar de kwaliteiten van de spelers moet kijken. Maar gevoelsmatig vind ik wel dat er ergens ook een 'beperking' mag zijn op het aantal Japanners dat hier rondloopt.
Zeker als je ziet ,dat je bepaalde spelers nu al niet op de bank kan zetten,met gebrek aan Belgische spelers.
Dat evenwicht in de kern zoeken blijkt hier moeilijk te zijn.
wiekes
Berichten: 867
Lid geworden op: 15 jul 2017, 11:29

Re: Zomertransfers 2022

Bericht door wiekes »

Avenatti is naar Kortrijk van vandaag.
BoemBoem
Berichten: 2934
Lid geworden op: 07 sep 2015, 11:39

Re: Zomertransfers 2022

Bericht door BoemBoem »

wiekes schreef: 18 aug 2022, 11:32 Avenatti is naar Kortrijk van vandaag.
Zoveel te beter!
STVV : Waar voetbal bijzaak is.
voetballiefhebber
Berichten: 2681
Lid geworden op: 29 okt 2010, 18:18

Re: Zomertransfers 2022

Bericht door voetballiefhebber »

BoemBoem schreef: 18 aug 2022, 11:48
wiekes schreef: 18 aug 2022, 11:32 Avenatti is naar Kortrijk van vandaag.
Zoveel te beter!
Inderdaad, Kortrijk is ook de enige ploeg waar hij presteerde. Voor de rest was het overal te zwak.
Jones
Berichten: 3167
Lid geworden op: 19 dec 2015, 20:32

Re: Zomertransfers 2022

Bericht door Jones »

Ik vind ook dat men Hara teveel op een sokkel zet.
Waarschijnlijk ook omdat supporters op training aan Pinto vragen wat van Hara is. Die kerel ziet maar 3 man en een paardenkop van het supporterslegioen op training als hij zijne kop eens buitensteekt. Die gaat straks veralgemeend denken :P
Ik denk dat Pinto en Tateishi toch aan de serieus naïeve kant zijn op bepaalde vlakken hoor, weinig innovatief en sterk conservatief. Pro-actief denken staat niet in hun woordenboek.
Is er geen samenkomst(je) meer met de leiders van de supp-clubs of de "elite" die de supportersvergaderingen mogen bijwonen ? Of eens terug een open briefke sturen in hun naam ?
STimVV
Berichten: 2700
Lid geworden op: 23 okt 2010, 13:34

Re: Zomertransfers 2022

Bericht door STimVV »

Hayashi is 6 (!) weken out.
:headbang:
Lukske de Lange
Berichten: 1236
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:08

Re: Zomertransfers 2022

Bericht door Lukske de Lange »

Niet iedereen heeft namedroping graag, maar even dromen van opvolgers

https://www.transfermarkt.be/alexander- ... ler/153582
Voor Bauer,

https://www.transfermarkt.be/atsuki-ito ... ler/492715
Konaté,

https://www.transfermarkt.be/ishak-belf ... ler/111039
Hara

Brüls lijkt me het lastigste om te vervangen, maar als hij ezelt...heb je mogelijk zelfs meer aan een okazaki 😉
enrique
Berichten: 2853
Lid geworden op: 13 okt 2010, 19:24

Re: Zomertransfers 2022

Bericht door enrique »

Hara kost 2M en daar maken ze zo'n probleem van.
Ze hebben mij alweer bij mijn kleuten, maar het zal de laatste keer geweest zijn.
Sorry, nu is het genoeg geweest.

Het beste allemaal.
Voetbal is bijzaak, stvv zeker.
wiekes
Berichten: 867
Lid geworden op: 15 jul 2017, 11:29

Re: Zomertransfers 2022

Bericht door wiekes »

Ge moogt zoveel namedropping doen als ge wilt het mag weer niet te veel kosten, zaken doen kunnen ze misschien maar niet in het voetbal kan mij eens iemand uitleggen hoeveel ze nu al uitgegeven hebben aan transfers gekwetste spelers halen die misschien nog een half jaar moeten matchritme op doen.
BoemBoem
Berichten: 2934
Lid geworden op: 07 sep 2015, 11:39

Re: Zomertransfers 2022

Bericht door BoemBoem »

enrique schreef: 18 aug 2022, 21:41 Hara kost 2M en daar maken ze zo'n probleem van.
Ze hebben mij alweer bij mijn kleuten, maar het zal de laatste keer geweest zijn.
Sorry, nu is het genoeg geweest.

Het beste allemaal.
Voetbal is bijzaak, stvv zeker.
Waar staat dat van die 2 miljoen?

Zoveel zou ik nooit geven trouwens.
Daarvoor Heb ik teveel twijfels over hem.
STVV : Waar voetbal bijzaak is.
Plaats reactie