Zomertransfers 2022

Alles over (mogelijke) transfers bij STVV

Moderator: stvvilvoorde

Gebruikersavatar
stvvilvoorde
Berichten: 4139
Lid geworden op: 19 okt 2010, 11:07

Re: Zomertransfers 2022

Bericht door stvvilvoorde »

Guggenheimer schreef: 19 aug 2022, 14:36 2 miljoen zou een recordtransfer voor ons zijn zeker ? ( Er van uitgaande dat dit cijfer klopt )

We hebben de laatste jaren wel wat miljoenen voor spelers betaald zoals Cacace, Caufriez, Koita, Turay en Durkin.

Met Turay de duurste van 1.5 miljoen dacht ik.

Dan vind ik het redelijk onverantwoord om 2 miljoen neer te leggen voor Hara. Hij heeft redelijk wat goals gescoord in de terugronde en het is begrijpelijk dat hij in de heenronde een aanpassingsperiode nodig had. Maar voor mij is het toch een beetje teveel vis noch vlees. Hij is groot maar hij is ook niet echt een targetman. Hij werkt redelijk goed af maar heeft ook een paar belachelijk grote kansen gemist.

Goed genoeg om voor STVV te spelen ? Ja
Goed genoeg om uw recordtransfer van te maken .. onzeker.
Kan me vergissen mr dacht dat Suzuki 2M was of zelfs 2.5M
enrique
Berichten: 2853
Lid geworden op: 13 okt 2010, 19:24

Re: Zomertransfers 2022

Bericht door enrique »

Tis nu 2.040.000€
Gisteren is de spilindex in Spanje overschreden
STVV-fan
Berichten: 5975
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: Zomertransfers 2022

Bericht door STVV-fan »

enrique schreef: 19 aug 2022, 16:31 Tis nu 2.040.000€
Gisteren is de spilindex in Spanje overschreden
En wie of wat is uw bron voor de initiële 2 miljoen?
BoemBoem
Berichten: 2934
Lid geworden op: 07 sep 2015, 11:39

Re: Zomertransfers 2022

Bericht door BoemBoem »

Okazaki voorgesteld.

Geen idee of communicatie naar de wedstrijd van morgen toe.
STVV : Waar voetbal bijzaak is.
smol
Berichten: 1382
Lid geworden op: 25 jan 2011, 09:35

Re: Zomertransfers 2022

Bericht door smol »

BoemBoem schreef: 19 aug 2022, 17:02 Okazaki voorgesteld.

Geen idee of communicatie naar de wedstrijd van morgen toe.
Investering naar de toekomst :geelblauw: echt happy word ik er niet van na Kagawa te zien rond wandelen over het veld.
BoemBoem
Berichten: 2934
Lid geworden op: 07 sep 2015, 11:39

Re: Zomertransfers 2022

Bericht door BoemBoem »

smol schreef: 19 aug 2022, 17:55
BoemBoem schreef: 19 aug 2022, 17:02 Okazaki voorgesteld.

Geen idee of communicatie naar de wedstrijd van morgen toe.
Investering naar de toekomst :geelblauw: echt happy word ik er niet van na Kagawa te zien rond wandelen over het veld.
Maakt niet uit. Verdient een kans net zoals een nobele onbekende van 22 hier zijn kans verdiende.

Ik vraag mij gewoon af als hij er morgen al bijloopt of niet.
STVV : Waar voetbal bijzaak is.
Yellow Feaver
Berichten: 1801
Lid geworden op: 10 okt 2010, 15:46

Re: Zomertransfers 2022

Bericht door Yellow Feaver »

We zullen zien wat hij brengt.

Het verwijt van te kopen met enkel doel om met winst door te verkopen is met deze ook weggeveegd ;) .
vdl
Berichten: 2346
Lid geworden op: 19 mei 2011, 23:13

Re: Zomertransfers 2022

Bericht door vdl »

BoemBoem schreef: 19 aug 2022, 17:02 Okazaki voorgesteld.

Geen idee of communicatie naar de wedstrijd van morgen toe.
Allez ik hoop op het beste en wens hem veel succes
vdl
Berichten: 2346
Lid geworden op: 19 mei 2011, 23:13

Re: Zomertransfers 2022

Bericht door vdl »

Yellow Feaver schreef: 19 aug 2022, 18:13 We zullen zien wat hij brengt.

Het verwijt van te kopen met enkel doel om met winst door te verkopen is met deze ook weggeveegd ;) .
Ja want hij is niet gekocht he ;)
Franz
Berichten: 1764
Lid geworden op: 04 apr 2015, 15:19

Re: Zomertransfers 2022

Bericht door Franz »

Tja, komt gratis en veel zal hij niet meer kosten qua loon. Is trouwens net als Kagawa zeer interessant commerciëel in Japan.
We moesten snel iemand vooraan erbij hebben, dan is Okazaki een logische beslissing.
Kan alleen maar meevallen, als hij er een 7-8 maakt gedurende het hele seizoen is dat prima.
Ik veronderstel wel dat er (ook) nog een targetspits bijkomt... of Hollerbach zou in 3-4-3 of 4-3-3 moeten gaan spelen.
STVV Sint-Truidense Voetbal Vitrine
Gebruikersavatar
Krisaias
Berichten: 1446
Lid geworden op: 06 okt 2010, 21:39

Re: Zomertransfers 2022

Bericht door Krisaias »

Ik hoop dat hij mijn ongelijk bewijst, maar dit is toch de transfer van de armoede, zowel financieel (het mag niks kosten) als qua sportief management (echt geen alternatieven achter de hand, Pinto ? Net zoals er nu al weken op Hara gewacht wordt ... precies of er bestaan op de wereld geen andere spitsen meer. Scouting, hallo ?) ...

Enfin, ze kunnen in Kortenbos een vleugel bijbouwen: bejaardentehuis voor voormalige Japanse internationals ... :)
"Chairmen come and go, boards come and go, but the fans remain. They are the one true constant. I've just been a custodian of the Club" - Eddie Thompson + , Dundee United
save-stvv
Berichten: 392
Lid geworden op: 21 mei 2013, 10:59
Supporter van: stvv

Re: Zomertransfers 2022

Bericht door save-stvv »

MVV aan het volgen, Steuckers in de basis… zeer goed en 1 assist al bij 2 de doelpunt
Zie hem daar wel doorbreken en dan kan hij volgend seizoen Kagawa, Bruls misschien vervangen
In 1a of 1b 😩
save-stvv
Berichten: 392
Lid geworden op: 21 mei 2013, 10:59
Supporter van: stvv

Re: Zomertransfers 2022

Bericht door save-stvv »

Wij hebben Van Helden en Steuckers gegeven, denk een goede zaak voor ervaring op te doen
Zie beiden nog wel terugkeren volgend jaar.
Matteo Waem is het grootste talent bij MVV, linksvoetige Belgische centrale verdediger
Hoop dat ze hem ik het vizier hebben
STVV1924
Berichten: 857
Lid geworden op: 14 sep 2015, 10:52

Re: Zomertransfers 2022

Bericht door STVV1924 »

Krisaias schreef: 19 aug 2022, 20:23 Ik hoop dat hij mijn ongelijk bewijst, maar dit is toch de transfer van de armoede, zowel financieel (het mag niks kosten) als qua sportief management (echt geen alternatieven achter de hand, Pinto ? Net zoals er nu al weken op Hara gewacht wordt ... precies of er bestaan op de wereld geen andere spitsen meer. Scouting, hallo ?) ...

Enfin, ze kunnen in Kortenbos een vleugel bijbouwen: bejaardentehuis voor voormalige Japanse internationals ... :)
Je slaapt de nagel op de kop Kris. Maar hij mag van mij het tegendeel bewijzen en er 15 tegen de netten pompen, vermits dat we al een closed wallet deal hebben met de stad Sint Truiden wbt de infrastructuur in Kortenbos, worden de kosten van de medische en sportieve begeleiding van de ganse ploeg misschien wel bekostigd door elk jaar 1 a 2 Japanse internationals te laten uitbollen op Stayen. 😀
darion
Berichten: 1493
Lid geworden op: 20 jul 2011, 22:56

Re: Zomertransfers 2022

Bericht door darion »

Okazaki wordt op FB voorgesteld als de nieuwe Superman of Hulk. Dat hij ze maar snel binnentrapt dan!
Plaats reactie