4629 fans voor STVV - KVM ?

Alles over de wedstrijden van STVV
Jones
Berichten: 3177
Lid geworden op: 19 dec 2015, 20:32

Re: 4629 fans voor STVV - KVM ?

Bericht door Jones »

Leuk matchke , vooral de 2e helft. Op het moment dat keeper Thoelen geblesseerd geraakt breken ze het elan van STVV. Goed gezien van Mechelen want toen stonden ze op kraken. 5 min stilgelegen. Volgens mij had de keeper niks.
Ik en mijn zoon hebben door de gratis kaarten 6 man meegebracht waaronder 5 jongeren.
De pa van 1 van de jongeren, die bij me zat, zei al dat hij sterk overwoog om volgend seizoen voor hun 2 een abo te nemen. Ze kwamen nu al sporadisch bij matchen van STVV en wonen in Halen. De jongeren zijn alle 6 incl mijn zoon in de spionkop gaan staan

Dat is wat we beogen, vader en zoon- toestanden weer op gang brengen. Zo blijven de supporters komen. Generatiepacts ;)
Ik doe dat al van jongsaf met mijn zoon ook. We gaan nu alweer mee met de bus naar Genk
Gebruikersavatar
zipke373
Berichten: 1429
Lid geworden op: 29 sep 2010, 06:52
Supporter van: K.STVV

Re: 4629 fans voor STVV - KVM ?

Bericht door zipke373 »

Jones schreef: 05 mar 2022, 11:40 Leuk matchke , vooral de 2e helft. Op het moment dat keeper Thoelen geblesseerd geraakt breken ze het elan van STVV. Goed gezien van Mechelen want toen stonden ze op kraken. 5 min stilgelegen. Volgens mij had de keeper niks.
Ik en mijn zoon hebben door de gratis kaarten 6 man meegebracht waaronder 5 jongeren.
De pa van 1 van de jongeren, die bij me zat, zei al dat hij sterk overwoog om volgend seizoen voor hun 2 een abo te nemen. Ze kwamen nu al sporadisch bij matchen van STVV en wonen in Halen. De jongeren zijn alle 6 incl mijn zoon in de spionkop gaan staan

Dat is wat we beogen, vader en zoon- toestanden weer op gang brengen. Zo blijven de supporters komen. Generatiepacts ;)
Ik doe dat al van jongsaf met mijn zoon ook. We gaan nu alweer mee met de bus naar Genk
De mijne (13 jaar) gaat nu al regelmatig matchen mee en heeft van de week gevraagd of hij volgend seizoen een abo mag. en dan zal het ook niet lang duren eer die in de spionkop wil staan denk ik.
Gebruikersavatar
droopy
Berichten: 287
Lid geworden op: 17 jul 2011, 19:35

Re: 4629 fans voor STVV - KVM ?

Bericht door droopy »

misschien niet voor deze topic

Maar gisteren toch geërgerd aan het feit dat de geluidsinstallatie in Oost niet aanstond
Dit is al de 2de thuismatch op rij

Heeft Roland in 2 weken tijd niemand gevonden om dat te herstellen

Niet te begrijpen dat STVV de nv Stayen niet in gebreke stelt … ze betalen toch huur
En te zeggen dat ze gingen inzetten op beleving…
BoemBoem
Berichten: 2955
Lid geworden op: 07 sep 2015, 11:39

Re: 4629 fans voor STVV - KVM ?

Bericht door BoemBoem »

Piana schreef: 05 mar 2022, 10:38
BoemBoem schreef: 05 mar 2022, 10:08
KNRI schreef: 05 mar 2022, 09:45 :love: Kagawa :love:
Idd. Daar heb ik de bal toch wel misgeslagen.

Enorm weinig balverlies geleden. Loopt heel slim, constant goede aanwijzingen geven, …

Zoals hierboven al gelezen, de kwaliteit van Konate - Bruls - Kagawa als middenveld kom je amper tegen in onze competitie hoor..
Ge zijt niet alleen Boemboem. :)
Gelukkig stond aan de andere kant een speler waarin ik mij niet vergist heb. :mrgreen:
Swers kan nog altijd alleen maar rechtdoor lopen om dan de bal kwijt te spelen.
STVV : Waar voetbal bijzaak is.
enerkey
Berichten: 2094
Lid geworden op: 12 okt 2010, 19:32

Re: 4629 fans voor STVV - KVM ?

Bericht door enerkey »

droopy schreef: 05 mar 2022, 12:54 misschien niet voor deze topic

Maar gisteren toch geërgerd aan het feit dat de geluidsinstallatie in Oost niet aanstond
Dit is al de 2de thuismatch op rij

Heeft Roland in 2 weken tijd niemand gevonden om dat te herstellen

Niet te begrijpen dat STVV de nv Stayen niet in gebreke stelt … ze betalen toch huur
En te zeggen dat ze gingen inzetten op beleving…
Volgens de persoon in kwestie zou er technisch gezien niks schelen met die boxen. Een geluidstechnicus kan dit oplossen en dat is dan weer de verantwoordelijkheid van de uitbater. Zo loopt er bvb op Seraing iedere wedstrijd een heel ingehuurd team rond dat overal het geluid afregelt. Wel op Stayen niet dus (blijkbaar)
STVV-fan
Berichten: 6010
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: 4629 fans voor STVV - KVM ?

Bericht door STVV-fan »

Mij leek het (ik moet wel toegeven, ik zat tegen vak K aan) wel degelijk rood.
Vanuit mijn ooghoek kon Hara daar alleen op doelman af.

De penaltyfase heb ik gemist.

Nu vind ik het de day after eens zo spijtig dat we niet gewonnen hebben.
G*nk speelt gelijk tegen Cercle, dus was dit ideaal geweest.
Dat maakt de niet gegeven rode kaart voor die van drongelen erger (zeker omdat bij gelijkaardige fases in andere matchen wél de rode kaart volgt).
Dat maakt de niet geveven penalty (en de blijkbaar bijhorende 2de gele kaart) eens zo erg.
Dat maakt het allerlaatste schot van Shinji uit het doel gehaald door een parade van de doelman, die een kwartier eerder zo geblesseerd was dat hij minstens 3 minuten "verzorging" nodig had buiten de lijn zonder dat de arbiter nog maar korter kwam, eens zo erg.

In deze match zijn op zijn minst arbitrale dwalingen gebeurt die, zeker tijdens maar absoluut achteraf, cruciaal bleken te zijn voor het verdere verloop van onze competitie.

Nu, mocht Mechelen gisteren niet het duizendste hoerengeluk hebben (en mocht Schmidt zo niet flateren, want in mijn ogen was het voor een keeper van haast een dubbele meter geen enkel probleem om u nog in de voeten van de aanvaller te gooien) dat die bal na tussenkomst van Bauer en Teix, ALSNOG voor de voeten valt van Cuypers, dan hadden we de partij gewonnen.

Want vóór het doelpunt had Mechelen overwicht zonder gevaarlijk te zijn.
smol
Berichten: 1389
Lid geworden op: 25 jan 2011, 09:35

Re: 4629 fans voor STVV - KVM ?

Bericht door smol »

STVV-fan schreef: 05 mar 2022, 20:25 Mij leek het (ik moet wel toegeven, ik zat tegen vak K aan) wel degelijk rood.
Vanuit mijn ooghoek kon Hara daar alleen op doelman af.

De penaltyfase heb ik gemist.

Nu vind ik het de day after eens zo spijtig dat we niet gewonnen hebben.
G*nk speelt gelijk tegen Cercle, dus was dit ideaal geweest.
Dat maakt de niet gegeven rode kaart voor die van drongelen erger (zeker omdat bij gelijkaardige fases in andere matchen wél de rode kaart volgt).
Dat maakt de niet geveven penalty (en de blijkbaar bijhorende 2de gele kaart) eens zo erg.
Dat maakt het allerlaatste schot van Shinji uit het doel gehaald door een parade van de doelman, die een kwartier eerder zo geblesseerd was dat hij minstens 3 minuten "verzorging" nodig had buiten de lijn zonder dat de arbiter nog maar korter kwam, eens zo erg.

In deze match zijn op zijn minst arbitrale dwalingen gebeurt die, zeker tijdens maar absoluut achteraf, cruciaal bleken te zijn voor het verdere verloop van onze competitie.

Nu, mocht Mechelen gisteren niet het duizendste hoerengeluk hebben (en mocht Schmidt zo niet flateren, want in mijn ogen was het voor een keeper van haast een dubbele meter geen enkel probleem om u nog in de voeten van de aanvaller te gooien) dat die bal na tussenkomst van Bauer en Teix, ALSNOG voor de voeten valt van Cuypers, dan hadden we de partij gewonnen.

Want vóór het doelpunt had Mechelen overwicht zonder gevaarlijk te zijn.
In de beslissing van de gele kaart kan ik Put wel volgen. Op de beelden zag je goed dat Hara niet meer aan de bal ging kunnen. Idem eigenlijk bij de strafschop. Maar dan moet je nog steeds de fout bestraffen en penalty geven. De 2e gele kaart laat ik nog buiten beschouwing.
Mechelen was 45' baas en wij waren 45' baas, dus uiteindelijk is een gelijkspel terecht.
Ze komen vrij makkelijk voor waardoor ze wat minder nadrukkelijk gaan aanvallen en zoeken naar een eventuele 2e goal.

Nog even terug komen op scheidsrechter Put. Ik vind hem de laatste maanden wel in positieve zin zien vooruit te gaan. Hij is één van de weinige scheidsrechters die op het veld een deftige communicatie aangaat met de spelers, zonder meteen arrogant te worden naar hun toe. Ik denk wel dat dit door de spelers geapprecieerd wordt. En zelfs bij de strafschopfase schuif ik de fout niet in zijn schoenen, maar wel in de VAR. Als scheids was deze fase waarschijnlijk zeer moeilijk te beoordelen.
lakie
Berichten: 1166
Lid geworden op: 06 nov 2010, 13:37

Re: 4629 fans voor STVV - KVM ?

Bericht door lakie »

Waar ik toch ook even op terug wil komen…
Hayashi loopt veel, en blijft veel lopen… 95 minuten lang…
Maar hem op de flank zetten vond ik toch geen goed idee…
Dat was geen geslaagd experiment vond ik…
Laat hem maar vooraan de verdedigers opjagen…
"Play for the name on the front of the shirt and they'll remember the name on the back" (Tony Adams)
Dreke
Berichten: 3642
Lid geworden op: 10 okt 2010, 20:25

Re: 4629 fans voor STVV - KVM ?

Bericht door Dreke »

Put liet veel toe. De lichte "fouten" die een andere arbiter sowieso fluit, liet hij gaan. Daar ben ik voorstander van. Maar dan moet je als scheidsrechter ook wel de kunst beheersen om wat zwaarder is juist te behandelen. En dan kwam hij in de problemen rond al dan niet kaarten trekken.

Veel spelers op niveau. De wissel Texeira-Kagawa was een heel goeie. Liet toe om hoger te spelen met voldoende snelheid achteraan.

Vrancken was weer zijn irritante zelve naast de zijlijn. Snapt die dat dan zelf niet? Hollerbach haalde het gisteren tactisch.
A loyal football fan only supports the shirt...
Gebruikersavatar
vuil rat
Berichten: 362
Lid geworden op: 23 jul 2021, 22:15
Supporter van: stvv

Re: 4629 fans voor STVV - KVM ?

Bericht door vuil rat »

Over de wedstrijd was 1-1 de logische uitslag maar we missen toch altijd da tikkeltje geluk spijtig genoeg . 1ding valt mij de laatste weken op Stayen toch heel hard op en das het veld overal liggen stukjes losgekomen kunstgras en sommige stukken zien gewoon bruin van de bollekes die ze erop strooien denk da die mat tot op den draad is versleten hoog tijd dat :Roland: er is een nieuwe legt .
Jebus4life
Berichten: 1271
Lid geworden op: 12 dec 2014, 22:20

Re: 4629 fans voor STVV - KVM ?

Bericht door Jebus4life »

Als mensen hier al klagen over de ref, wat moet Beerschot dan niet zeggen.

Een penalty niet gekregen, een goal afgekeurd en een rode kaart. Alle 3 op z'n zachtst gezegd erg discutabel...
BoemBoem
Berichten: 2955
Lid geworden op: 07 sep 2015, 11:39

Re: 4629 fans voor STVV - KVM ?

Bericht door BoemBoem »

:D
Jebus4life schreef: 06 mar 2022, 15:13 Als mensen hier al klagen over de ref, wat moet Beerschot dan niet zeggen.

Een penalty niet gekregen, een goal afgekeurd en een rode kaart. Alle 3 op z'n zachtst gezegd erg discutabel...
Dat het ergens anders nòg erger is, is geen reden om hier niet te mogen klagen hè :D ..

Maar inderdaad, schandalig hoe die bekocht zijn vandaag.
Voor alle 3 de fases valt er ‘iets’ te zeggen, maar ze alle 3 tegen krijgen is wat teveel van het goede. Als ge te lang in de hoek zit waar de klappen vallen raak je er niet meer uit. Dat bewijst Beerschot dit seizoen toch wel.
STVV : Waar voetbal bijzaak is.
Gebruikersavatar
vuil rat
Berichten: 362
Lid geworden op: 23 jul 2021, 22:15
Supporter van: stvv

Re: 4629 fans voor STVV - KVM ?

Bericht door vuil rat »

Jebus4life schreef: 06 mar 2022, 15:13 Als mensen hier al klagen over de ref, wat moet Beerschot dan niet zeggen.

Een penalty niet gekregen, een goal afgekeurd en een rode kaart. Alle 3 op z'n zachtst gezegd erg discutabel...
Awel eerlijk gezegt heb ik nu al het gevoel dat voor ons volgende week zondag in G*nk hetzelfde te wachten staat .De voetbalbond en de arbiters bepalen wie play off 1 of 2 speelt dat is heel duidelijk . Wat Beerschot vandaag overkomt is gewoon de schande teveel vind ik en zo zijn wij dit seizoen ook al een paar keer geflikt
wiekes
Berichten: 875
Lid geworden op: 15 jul 2017, 11:29

Re: 4629 fans voor STVV - KVM ?

Bericht door wiekes »

Wat is er verkeerd aan de beslissingen in het nadeel van Wilrijk, geen strafschop misschien heel licht moet hem direct laten vallen en geen 3 meter verder als hij ziet dat hij niet meer aan de bal kan, rode kaart terecht 2 voeten vooruit wie anders dan Thibeau Desmet die kan in 1b nog niet volgen, afgekeurd doelpunt terecht afgekeurd na fout op Benson, en maar goed dat we bijna van die armoede zaaiers af zijn die horen thuis in 1b of lager.
DJ Amiga
Berichten: 405
Lid geworden op: 22 nov 2010, 12:42

Re: 4629 fans voor STVV - KVM ?

Bericht door DJ Amiga »

vuil rat schreef: 06 mar 2022, 11:14 Over de wedstrijd was 1-1 de logische uitslag maar we missen toch altijd da tikkeltje geluk spijtig genoeg . 1ding valt mij de laatste weken op Stayen toch heel hard op en das het veld overal liggen stukjes losgekomen kunstgras en sommige stukken zien gewoon bruin van de bollekes die ze erop strooien denk da die mat tot op den draad is versleten hoog tijd dat :Roland: er is een nieuwe legt .
een kg-veld gaat makkelijk tot 13 jaar mee afhankelijk van de gebruiksintensiteit. Die intensiteit is op Stayen verwaarloosbaar. dit KG dateert van 2019; 3 jaar bijna; Het vorige heeft er 8 jaar gelegen en was gevuld met rubber.

Mijn inziens hebben ze een 'infill' gedaan van de kurk maar te veel gebruikt waardoor dit op sommige plaatsen boven de groene sprieten uitsteekt. Bovendien was het nog eens slecht geborsteld: Het was hier in cirkels geborsteld terwijl men normaal in lange lijnen borstelt...
Plaats reactie